voor de zolder van Annie! Wat een geruststelling.
Ik keek Eigen huis en tuin. Toevallig gingen ze daar ook een vloer egaliseren. Toen ik daar zag hoe dun die drab was zag ik echt voor me wat jij laatst postte over dat spul wat naar beneden kwam.
Had zo met je te doen! Is dat allemaal alweer weggewerkt trouwens?
Tink,
Beterschap. Buikgriep is echt verschrikkelijk.
Ik weet niet meer wie het zei, maar ik heb hetzelfde: dochter kan overgeven/goed ziek zijn en ik vind het oprecht sneu en wil verzorgen.
Bij man ga ik toch vaker in standje : stel je niet zo aan. Hij heeft -die ene keer per jaar dat hij ziek is- altijd zo’n manflu, haha.
Dodo,
Wat eenzaam dat je man er zo over denkt.
Toen ik zwanger was raakte man zn baan kwijt, omdat het bedrijf waar hij werkte plotseling failliet bleek te zijn. Eerst was het een enorme schok en ik zag ons al naar de voedselbank gaan. Uiteindelijk bleek het een grote zegen. We hebben de hele zwangerschap zo fijn samen beleefd. En een week of 3 na de bevalling had hij ook weer werk. Kwam goed uit, want onze buffer raakte toen wel op. Wij hebben sowieso wel een half jaar vaste lasten buffer voor dit soort zaken. Het is zo onzeker allemaal.
Vandaag heb ik de huisarts gebeld vanwege de extreme vermoeidheid en duizelingen.
Advies gekregen om Mn bloeddruk te laten meten. Even bij de apotheek om de hoek laten doen en deze was vrij laag. 99/58. Geen wonder dat ik af en toe sterretjes zie.
Ik kan aan de medicatie, maar dat zie ik zelf niet zitten of gewoon wat vaker aan de zoethoutthee/zoute drop/etc. Ik ga dus voor de tweede optie en doe nog maar eens wat rustiger aan.. zo ver dat kan 🙄