Die loopt nu al?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:39 schreef ToT het volgende:
Ingetuned!
Mini-ToT is net bij oma op bezoek geweest!
Ja, en mini-ToT ook!quote:
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ie dus nog mooi even meeluisteren.![]()
Welkom beide.
Ik kon nog net op tijd de sleutels weer van 'm af pakken!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal alleen met de auto?![]()
Ik zal je helpen:quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:41 schreef brother52 het volgende:
Soundgarden - die ene waar ik nu niet op kan komen...
Nee, het zit in mijn hersenenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit er soms iets extra's in die koffie bij je? [ afbeelding ]
Thee.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit er soms iets extra's in die koffie bij je? [ afbeelding ]
Theo?quote:
Zeg, onder druk presteer ik niet zo goed hoor...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Als ik een liedje niet weet, zeg ik gewoon dat ik op brother's antwoord wachtte
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeg, onder druk presteer ik niet zo goed hoor...
Gewoon terugdrukken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zeg, onder druk presteer ik niet zo goed hoor...
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:46 schreef brother52 het volgende:
Pour some sugar on me - Die met die drummer met 1 arm.
De dove herder met spraakgebrek!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:46 schreef brother52 het volgende:
Pour some sugar on me - Die met die drummer met 1 arm.
Dat zei m'n koffie net ook.quote:
Kun je het daarna meteen in de gootsteen gieten...quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je het daarna meteen in de gootsteen gieten...
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm, na mijn post kreeg ik het idee om die tekst op een koffiekop te laten drukken. Denk ik ff origineel te zijn... google images vindt van niet.
O.a.
[ afbeelding ]
Absoluut!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:50 schreef spijkerbroek het volgende:
En toch heeft Bon Jovi best lekkere muziek gemaakt.
Ik vind dit wel een lekker nummer van Bon Jovi eigenlijk.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een lekker nummer van Bon Jovi eigenlijk.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een hele goede collega gehad. De radio stond vrij dicht bij hem in de buurt en hij had de gave om liedjes van Bon Jovi binnen 3 seconden te herkennen en hem dan ook meteen op een andere zender te zetten.
Vooral met dit nummer dan. En bij it's my life.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zijn wel op en top Amerikaans, dus over the top, maar ach, dat heeft soms best zijn charme.
Een echte fan dus, die pretendeert een hater te zijnquote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:52 schreef brother52 het volgende:
Ik heb een hele goede collega gehad. De radio stond vrij dicht bij hem in de buurt en hij had de gave om liedjes van Bon Jovi binnen 3 seconden te herkennen en hem dan ook meteen op een andere zender te zetten.
Nee, geen fan... Ik heb samen met hem nog een paar jaar in een punkrock bandje gespeeld.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een echte fan dus, die pretendeert een hater te zijn
Daar kan je best eens gelijk in hebbenquote:
Het kan zijn dat je het sarcastisch bedoelt, maar ik ken het echt niet, nee.quote:
Het poppetje wordt over een paar jaar heel herkenbaar voor je, gok ik.quote:
Dat had ik dus ook. Maar weet niet waarvan.quote:
Toch een klein beetje goed... De eerste bassist van Alice in Chains heeft in deze band gespeeld.quote:
Ah!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Toch een klein beetje goed... De eerste bassist van Alice in Chains heeft in deze band gespeeld.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het poppetje wordt over een paar jaar heel herkenbaar voor je, gok ik.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Doe je ook verzoekjes, Melting? Dan heb ik die in ieder geval goed.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
's Nachts na tweeën - Deurzakkers
In ieder geval ergens na middernacht.
Knol-rape, heb je het al!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
"You are the one to abuse"?
Gezellig
2 minutes to midnight.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:00 schreef brother52 het volgende:
Hiervoor had je natuurlijk Iron Maiden moeten draaien...
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 19:59 schreef livelink het volgende:
Ja, deze ken ik. Was dat een verzoekje van jou, Lucky?
Echt, ik weet niet wat voor subliminal messages Melting ons probeert te geven, maar...quote:
Let op de plaat hierna.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat voor subliminal messages Melting ons probeert te geven, maar...
Net hadden we al lof... Het wachten is op de schorseneren en preiquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Echt, ik weet niet wat voor subliminal messages Melting ons probeert te geven, maar...
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Let op de plaat hierna. [ afbeelding ]
Abuse after midnight. Maar dan ligt Melting al in bed, toch?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nirvana - Rape mequote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Let op de plaat hierna. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Abuse after midnight. Maar dan ligt Melting al in bed, toch?
Hij is het slachtoffer.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar denk je dat de meeste abuse plaatsvindt?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoiquote:
Geen idee. Weet jij het?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Waar denk je dat de meeste abuse plaatsvindt?
En dan de gordijnen of lamellen in de fik zeker?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melting zet nu even een kaars voor zijn raam.
Dat mag ik niet zeggen van Ome Gerrit.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Weet jij het? [ afbeelding ]
Dat is een postduif!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen van Ome Gerrit.
Ah joh, die futiliteiten altijd. Gezellig vlammetje toch!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan de gordijnen of lamellen in de fik zeker?
Had eigenlijk een raaf moeten zijnquote:
Vertel!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken nog een leuk verhaal over ZZ Top.
Sfeerverpester, die melting. Die heeft geen lol in de slaapkamerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ah joh, die futiliteiten altijd. Gezellig vlammetje toch!
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:06 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had eigenlijk een raaf moeten zijn
nou, we luisterenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:06 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken nog een leuk verhaal over ZZ Top.
Lees eind dit jaar maar in het Top2000-topic mee. Komt elk jaar voorbijquote:
Gimme all Charlotte *zing*quote:
Ja, ben zelfs alweer naar werk gegaan vandaagquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:06 schreef livelink het volgende:
Ben je weer een beetje opgeknapt, ok01?
Gerrit Dekzijlquote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ja, ben zelfs alweer naar werk gegaan vandaag
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
+1quote:
Ik las kerk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
ok is pastoor, toch?quote:
Dominee dan. De katholieke kerk is minder ver met emancipatie dan de protestanten.quote:
Ohja, ik doe niet meer aan religie, dus vergeet ik dat soort zaken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Dominee dan. De katholieke kerk is minder ver met emancipatie dan de protestanten.
Moeten er batterijen in en zo ja, inclusief?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die de volgende titel en artiest juist noemt, heb ik een presentje.
Moet het twee uit twee zijn?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:11 schreef Melting het volgende:
Voor degene die de volgende titel en artiest juist noemt, heb ik een presentje.
Nee.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeten er batterijen in en zo ja, inclusief?
Ja... anders is het te makkelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet het twee uit twee zijn?
Niet dat het antwoord voor mij wat uitmaakt.
Ohquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja... anders is het te makkelijk.
Zitten geen batterijen in.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moeten we zelf batterijen kopen.
Nope, andere versie.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dit is niet de hocus pocus focus die ik ken?
Dat klopt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Focus - Hocus Pocus
Maar het zal Focus niet zijn, schat ik
Heb je zin in kaas dan Lukkie luke?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sjarrel.Zit er toevallig een bonk kaas aan dat vlaggetje geprikt? [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |