abonnement Unibet Coolblue
pi_182425011
Bewoners en ondernemers in een straat in Hulst zijn vanochtend onaangenaam verrast door een brief van de gemeente. Ze kregen te horen dat hun straat vanaf donderdag acht maanden wordt afgesloten, schrijft de Provinciale Zeeuwse Courant (PZC).

De gemeente wil de Frans van Waesberghestraat tot eind mei gebruiken als opslagterrein voor bouwprojecten. De bewoners en ondernemers in de straat waren daarvan tot vandaag niet op de hoogte gebracht.

Geen schoonheidsprijs
Tegen de krant geeft wethouder Diana van Damme-Fassaert toe dat de gebrekkige communicatie geen schoonheidsprijs verdient. "We gaan als gemeente proberen de overlast voor de bewoners en bedrijven zoveel mogelijk te beperken. Hopelijk kunnen we de afsluiting zo kort mogelijk houden en kan ook het af te sluiten gebied wat worden verkleind."

Als reden voor het besluit noemt ze dat de "economische kansen" voor een deel van de binnenstad in een stroomversnelling kwamen.

De bewoners en ondernemers zeggen dat de gemeente alleen rekening heeft gehouden met de belangen van de aannemers. Ze hebben een bezwaarschrift ingediend bij de gemeente en willen gezamenlijk een voorlopige voorziening aanvragen bij de bestuursrechter om de afsluiting tegen te houden.
https://nos.nl/artikel/22(...)nden-afgesloten.html

:') Zoiets kan je toch niet maken als gemeente.
pi_182425028
Ik zou de straat blokkeren voor de het bouwmaterieel.
Zulke acties hebben een financieel vangnet nodig voor de bedrijven die aan de straat gevestigd zijn. die wordt nu ontnomen. Lekker dan. Failliet door de gemeente, hoe achterlijk wil je het hebben.
Google is your friend, abuse your friends
pi_182425158
_O-

Dit zou zo uit de speld kunnen komen. ;(
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182425253
Acht maanden overlast en dat dan twee dagen van tevoren melden. _O-
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_182425271
_O-
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182425290
Schandalig.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 10 oktober 2018 @ 06:08:27 #7
408813 crew  trein2000
pi_182425300
Bizar
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182425336
Terecht, straat is toch van hun
U MAD?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 10 oktober 2018 @ 06:29:03 #9
408813 crew  trein2000
pi_182425350
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:23 schreef de_boswachter het volgende:
Terecht, straat is toch van hun
Sinds wanneer hoef je als gemeente geen rekening meer te houden met de belangen van burgers?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182425368
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:29 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Sinds wanneer hoef je als gemeente geen rekening meer te houden met de belangen van burgers?
Iedereen vind tegenwoordig dat hij overal belangen in heeft. Van de zwarte piet activisten tot de inwoners van een straat in fucking Hulst. Als overheid moet je ook eens een keer knopen kunnen doorhakken zonder daarover maanden te discussieren met jan en alleman. Want dan word er weer verweten: waarom gaat het toch allemaal zo traag daar op de gemeente of waarom is het zo duur :')
U MAD?
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 10 oktober 2018 @ 06:41:34 #11
408813 crew  trein2000
pi_182425383
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Iedereen vind tegenwoordig dat hij overal belangen in heeft. Van de zwarte piet activisten tot de inwoners van een straat in fucking Hulst. Als overheid moet je ook eens een keer knopen kunnen doorhakken zonder daarover maanden te discussieren met jan en alleman. Want dan word er weer verweten: waarom gaat het toch allemaal zo traag daar op de gemeente of waarom is het zo duur :')
Helemaal mee eens, echter snelheid moet niet de zorgvuldigheid in de weg staan. Dat is hier natuurlijk wel het geval.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_182425390
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Iedereen vind tegenwoordig dat hij overal belangen in heeft.
Het redelijke belang van de bewoners van die straat kun je enkel in een matige trollpoging ontkennen...
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_182425415
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, echter snelheid moet niet de zorgvuldigheid in de weg staan. Dat is hier natuurlijk wel het geval.
Nouja, ze hebben een foutje gemaakt door veel te laat te communiceren en dat geeft de wethouder ook aan. Ik vraag me af wie die mensen zijn die bezwaar gaan aantekenen. Kijk als je een bedrijf hebt in die straat snap ik het, maar er zullen er ook genoeg zijn die ‘kwaad’ zijn omdat ze 400 meter moeten gaan lopen tot hun auto de komende maanden. Nederland is een zielige klaagstaat geworden van burgers bij wie een overheid het nooit goed kan doen. Ben blij als je in fucking Hulst woon dat er over 8 maanden wsch. extra werkgelegenheid is en je een beter centrum hebt....

Poll: Hier ben ik het mee eens
Ja
Nee
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 22% gewijzigd door de_boswachter op 10-10-2018 07:04:44 ]
U MAD?
pi_182425430
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:44 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Het redelijke belang van de bewoners van die straat kun je enkel in een matige trollpoging ontkennen...
Jaja, dan is het meteen trollen. ‘Het redelijke belang’ ... flikker toch op. Het gros zal wel janken omdat ze hun auto verderop moeten parkeren en ze paar honderd meter moeten lopen de komende maanden.
U MAD?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:02:36 #15
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_182425466
Ik ben het eigenljik wel met de_boswachter eens...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_182425527
De burger is dus wel verplicht om alles van tevoren bekend te maken en iedereen in de directe omgeving kan een bezwaar indienen.
Deze gemeente laat maar weer eens zien hoe laks ze zijn.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182425571
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:14 schreef -AMG- het volgende:
De burger is dus wel verplicht om alles van tevoren bekend te maken en iedereen in de directe omgeving kan een bezwaar indienen.
Deze gemeente laat maar weer eens zien hoe laks ze zijn.
sterker nog als je niets laat weten kan het nog zijn dat je als burger boetes krijgt of het bouwwerk weer mag afbreken.

Bizarre logica van deze gemeente.
pi_182425610
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jaja, dan is het meteen trollen. ‘Het redelijke belang’ ... flikker toch op. Het gros zal wel janken omdat ze hun auto verderop moeten parkeren en ze paar honderd meter moeten lopen de komende maanden.
Alsof er in de omliggende straten voldoende ruimte is voor veel extra auto's.
En als er iemand een gereserveerde invalidenparkeerplaats heeft en die paar honderd meter naar een andere plek niet kan lopen? Of een winkel die niet meer bereikbaar is voor klanten (en leveranciers), moet die maar meteen faillissement aanvragen?
pi_182425619
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:28 schreef Light het volgende:

[..]

Alsof er in de omliggende straten voldoende ruimte is voor veel extra auto's.
En als er iemand een gereserveerde invalidenparkeerplaats heeft en die paar honderd meter naar een andere plek niet kan lopen? Of een winkel die niet meer bereikbaar is voor klanten (en leveranciers), moet die maar meteen faillissement aanvragen?
Aha de doemdenker komt om de hoek. Alsof er voor die invalide meneer/mevrouw geen oplossing wordt gezocht. Alsof ze met die bedrijven niet alsnog afspraken gaan maken. En zitten er uberhaupt bedrijven of zijn het weer gewoon enkele klagende en zeikende bewoners van die straat?

De gemeente heeft toch haar fout toegegeven? Dan zullen ze nu die uitzonderingen vast en zeker ook heel goed gaan bedienen als mea culpa.
U MAD?
  woensdag 10 oktober 2018 @ 07:33:23 #20
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182425633
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Aha de doemdenker komt om de hoek. Alsof er voor die invalide meneer/mevrouw geen oplossing wordt gezocht. Alsof ze met die bedrijven niet alsnog afspraken gaan maken. En zitten er uberhaupt bedrijven of zijn het weer gewoon enkele klagende en zeikende bewoners van die straat?

De gemeente heeft toch haar fout toegegeven? Dan zullen ze nu die uitzonderingen vast en zeker ook heel goed gaan bedienen als mea culpa.
Mag het hopen ja.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182425690
Meerdere bewoners in Hulst? Ken alleen Dominique van Hulst :9 :9



.
pi_182425795
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]

sterker nog als je niets laat weten kan het nog zijn dat je als burger boetes krijgt of het bouwwerk weer mag afbreken.

Bizarre logica van deze gemeente.
Precies.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_182427689
Ozb zal wel minder worden, woongenot?
pi_182428289
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:49 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nouja, ze hebben een foutje gemaakt door veel te laat te communiceren en dat geeft de wethouder ook aan. Ik vraag me af wie die mensen zijn die bezwaar gaan aantekenen. Kijk als je een bedrijf hebt in die straat snap ik het, maar er zullen er ook genoeg zijn die ‘kwaad’ zijn omdat ze 400 meter moeten gaan lopen tot hun auto de komende maanden. Nederland is een zielige klaagstaat geworden van burgers bij wie een overheid het nooit goed kan doen. Ben blij als je in fucking Hulst woon dat er over 8 maanden wsch. extra werkgelegenheid is en je een beter centrum hebt....

Poll: Hier ben ik het mee eens
Ja
Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier

Even puur als voorbeeld, ik moet mijn auto voor de deur parkeren, want anders kom ik de volgende dag niet op mijn werk. Als ze mij zo'n geintje zouden flikken, heb ik dus een mega probleem aangezien er in mijn dorp nergens laadpalen zijn, waar ik kan laden. Je zou daar dus maar in de straat wonen en niet vooraf al een oplossing hebben kunnen zoeken.
pi_182428322
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:58 schreef afterburner het volgende:

[..]

Even puur als voorbeeld, ik moet mijn auto voor de deur parkeren, want anders kom ik de volgende dag niet op mijn werk. Als ze mij zo'n geintje zouden flikken, heb ik dus een mega probleem aangezien er in mijn dorp nergens laadpalen zijn, waar ik kan laden. Je zou daar dus maar in de straat wonen en niet vooraf al een oplossing hebben kunnen zoeken.
En als de laadpaal stuk is wie geef je dan de schuld?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 11:00:50 ]
pi_182428831
Houden ze dan wel rekening met hulpvoertuigen die er bij moeten kunnen? Je zal maar brand hebben en de brandweer moet tweehonderd meter extra slang uitlopen... Of de ambulance die zo iets afstand van het slachtoffer staat. Alles is op te lossen maar ik zou er absoluut niet blij mee zijn. Je boodschappen halen wordt een ding en een weekendje weg is gelijk een hele onderneming.

Grootste klacht is natuurlijk dat de bewoners even voor een voldongen feit worden gesteld etwee dagen tevoren. Dat kan je helemaal niet maken natuurlijk.
pi_182428947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:29 schreef nanuk het volgende:
Houden ze dan wel rekening met hulpvoertuigen die er bij moeten kunnen? Je zal maar brand hebben en de brandweer moet tweehonderd meter extra slang uitlopen... Of de ambulance die zo iets afstand van het slachtoffer staat. Alles is op te lossen maar ik zou er absoluut niet blij mee zijn. Je boodschappen halen wordt een ding en een weekendje weg is gelijk een hele onderneming.

Grootste klacht is natuurlijk dat de bewoners even voor een voldongen feit worden gesteld etwee dagen tevoren. Dat kan je helemaal niet maken natuurlijk.
Ha hier liggen de aansluitingen voor de brandweer onder de geparkeerde voertuigen, dus reken maar op niet denk ik.

En grootste klacht, als er onverhoopt iets gebeuren zou, was het ook niet mogelijk de bewoners te informeren, echter waar gaat het heen, van kwaad naar erger?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 11:37:08 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 10 oktober 2018 @ 11:57:03 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_182429359
Als opslag ook echt :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:26:24 #30
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_182429852
Het leuke is dat er aan de andere kant van dat bouwproject een ongebruikt parkeerterrein ligt van 150x 150 meter. Ook een stukje verderop is nog een braakliggend terrein van het oude postkantoor. Maar da's natuurlijk uit de gemeente hun eigen zak want daar geldt betaald parkeren. Nee de gemeente is hier anti ondernemer.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_182430060
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:54 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Jaja, dan is het meteen trollen. ‘Het redelijke belang’ ... flikker toch op. Het gros zal wel janken omdat ze hun auto verderop moeten parkeren en ze paar honderd meter moeten lopen de komende maanden.
En jij bent natuurlijk nooit zomaar aan het zeiken, gebaseerd op domme aannames.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:41:32 #32
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_182430083
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 12:26 schreef Walterwhite64 het volgende:
Het leuke is dat er aan de andere kant van dat bouwproject een ongebruikt parkeerterrein ligt van 150x 150 meter. Ook een stukje verderop is nog een braakliggend terrein van het oude postkantoor. Maar da's natuurlijk uit de gemeente hun eigen zak want daar geldt betaald parkeren. Nee de gemeente is hier anti ondernemer.
Nee nee, het is gewoon een foutje van de gemeente geweest hoor!
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_182430101
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 07:41 schreef Fer het volgende:
Meerdere bewoners in Hulst? Ken alleen Dominique van Hulst :9 :9



[ afbeelding ]
Ok dan.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 12:44:54 #34
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182430161
Kijk nog even op Google Maps.

Het gaat om 6 huizen, een stukje straat van 50 meter!
Er zit een winkel op de hoek, die kan je gewoon bereikbaar houden.
En om iedereen gerust te stellen.
Van de 8 parkeerplaatsen is er niet een gereserveerd voor een invalide.

Als de stoepen gewoon bruikbaar zijn is er echt helemaal niks aan de hand.

Ik woon in de grote stad, mijn parkeerplaats ligt 200 meter van mijn huis in een wijk-parkeergarage.

[ Bericht 16% gewijzigd door Speekselklier op 10-10-2018 13:05:04 ]
Tot nooit .......
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:08:23 #35
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182430646
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:58 schreef afterburner het volgende:
Even puur als voorbeeld, ik moet mijn auto voor de deur parkeren, want anders kom ik de volgende dag niet op mijn werk. Als ze mij zo'n geintje zouden flikken, heb ik dus een mega probleem aangezien er in mijn dorp nergens laadpalen zijn, waar ik kan laden. Je zou daar dus maar in de straat wonen en niet vooraf al een oplossing hebben kunnen zoeken.
Wat doe je als iemand anders voor je deur staat geparkeerd?
Zijn er in jouw dorp 'nergens laadpalen' of 'nergens laadpalen waar JIJ kan laden' ?
Tot nooit .......
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:11:56 #36
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_182430712
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:29 schreef nanuk het volgende:
en een weekendje weg is gelijk een hele onderneming.

:D Ja dat wordt gelijk een hele onderneming als je eerst 200 meter moet lopen.
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:17:43 #37
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182430850
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:11 schreef PreiKaas het volgende:

[..]

:D Ja dat wordt gelijk een hele onderneming als je eerst 200 meter moet lopen.
200 meter is de hele straat, er wordt maar een klein deel afgesloten. Een meter of 50.

En waarschijnlijk zelfs alleen maar het deel voor de nieuwbouw (zie foto bij artikel). Dan praat je over 20 meter en komen er welgeteld drie parkeerplaatsen te vervallen. Doorgaand verkeer (van niks naar nergens) is dan even niet mogelijk.

In andere gemeentes krijg je hier niet eens een brief over. Staat er gewoon ineens een geel bord op je stoep. 'ff niet parkeren ivm putjes scheppen'

[ Bericht 6% gewijzigd door Speekselklier op 10-10-2018 13:25:53 ]
Tot nooit .......
pi_182431124
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

200 meter is de hele straat, er wordt maar een klein deel afgesloten. Een meter of 50.

En waarschijnlijk zelfs alleen maar het deel voor de nieuwbouw (zie foto bij artikel). Dan praat je over 20 meter en komen er welgeteld drie parkeerplaatsen te vervallen. Doorgaand verkeer (van niks naar nergens) is dan even niet mogelijk.

In andere gemeentes krijg je hier niet eens een brief over. Staat er gewoon ineens een geel bord op je stoep. 'ff niet parkeren ivm putjes scheppen'
Maar kom op 2 dagen van te voren zoiets belangrijk vertellen terwijl ik zeker weet dat de gemeente hier al maanden mee bezig is. Dat valt niet te verdedigen.

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2018 13:33:15 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:33:08 #39
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_182431135
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:58 schreef afterburner het volgende:

[..]

Even puur als voorbeeld, ik moet mijn auto voor de deur parkeren, want anders kom ik de volgende dag niet op mijn werk. Als ze mij zo'n geintje zouden flikken, heb ik dus een mega probleem aangezien er in mijn dorp nergens laadpalen zijn, waar ik kan laden. Je zou daar dus maar in de straat wonen en niet vooraf al een oplossing hebben kunnen zoeken.
Zoiets moet je je realiseren voordat je zo'n auto koopt. Daar kan je de gemeente niet de schuld van geven. Of je trekt een stekker door je brievenbus. Of je laadt hem lekker op je werk op. Als dat ook niet kan heb je helemaal de verkeerde keuze gemaakt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Gunner op 10-10-2018 13:41:03 ]
  woensdag 10 oktober 2018 @ 13:53:09 #40
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182431404
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:32 schreef vigen98 het volgende:
Maar kom op 2 dagen van te voren zoiets belangrijk vertellen terwijl ik zeker weet dat de gemeente hier al maanden mee bezig is. Dat valt niet te verdedigen.
Belangrijk? Als het echt gaat om het deel voor de nieuwbouw:

• kan iedereen nog voor zijn huis parkeren
• komen DRIE parkeerplaatsen op het stuk voor de nieuwbouw (hier woont nog niemand) te vervallen
• is er even geen doorgaand verkeer tussen Noord-Niks en Zuid-Niks.
(van Zuid-Niks naar Noord-Niks mocht je al niet, want eenrichting)
Tot nooit .......
pi_182431446
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 11:00 schreef john2406 het volgende:

[..]

En als de laadpaal stuk is wie geef je dan de schuld?
Dan komt de monteur van de zaak ff langs om het op te lossen en werk ik een dagje thuis, 8 maanden gaat echter niet lukken.
pi_182431503
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:08 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Wat doe je als iemand anders voor je deur staat geparkeerd?
Zijn er in jouw dorp 'nergens laadpalen' of 'nergens laadpalen waar JIJ kan laden' ?

Politie bellen, als het me niet lukt te achterhalen van wie hij is, want dan blokkeert diegene mijn uitrit en mijn garage.

Er zijn geen openbare laadpalen bij mij in het dorp.
pi_182431584
LOL hoe krijg je je auto dan uit je garage? :D :? _O- _O- :B
pi_182431597
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 13:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

200 meter is de hele straat, er wordt maar een klein deel afgesloten. Een meter of 50.

En waarschijnlijk zelfs alleen maar het deel voor de nieuwbouw (zie foto bij artikel). Dan praat je over 20 meter en komen er welgeteld drie parkeerplaatsen te vervallen. Doorgaand verkeer (van niks naar nergens) is dan even niet mogelijk.

In andere gemeentes krijg je hier niet eens een brief over. Staat er gewoon ineens een geel bord op je stoep. 'ff niet parkeren ivm putjes scheppen'
De meeste putjesscheppers doen er geen 8 maanden over.
pi_182431657
Je zou maar op vakantie zijn en je auto niet weg kunnen halen
  woensdag 10 oktober 2018 @ 14:27:09 #46
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182431955
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:09 schreef Crepes_Suzette het volgende:
Je zou maar op vakantie zijn en je auto niet weg kunnen halen
Dan doet de gemeente dat en dan hoef je er niet voor te betalen.
Ook als er plots gele borden staan voor een paar dagen wordt dat keurig geregeld.

Elke auto die sinds het plaatsen van de gele borden niet is verplaatst wordt gratis weggehaald.
Tot nooit .......
  woensdag 10 oktober 2018 @ 23:00:50 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_182442480
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 10:58 schreef afterburner het volgende:

[..]

Even puur als voorbeeld, ik moet mijn auto voor de deur parkeren, want anders kom ik de volgende dag niet op mijn werk. Als ze mij zo'n geintje zouden flikken, heb ik dus een mega probleem aangezien er in mijn dorp nergens laadpalen zijn, waar ik kan laden. Je zou daar dus maar in de straat wonen en niet vooraf al een oplossing hebben kunnen zoeken.
kut voor je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_182442911
quote:
14s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 02:45 schreef Metalfrost het volgende:
Ik zou de straat blokkeren voor de het bouwmaterieel.
Zulke acties hebben een financieel vangnet nodig voor de bedrijven die aan de straat gevestigd zijn. die wordt nu ontnomen. Lekker dan. Failliet door de gemeente, hoe achterlijk wil je het hebben.
Mijn eerste gedachte is dat de gemeente dit wist en dat gewoon niet wil betalen.

Ik pak popcorn, want dit wordt een leuke. Klaag maar aan die gemeente.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_182445236
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:06 schreef superniger het volgende:
Schandalig.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 06:08 schreef trein2000 het volgende:
Bizar
Ongehoord
Racist
pi_182453734
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2018 14:27 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Dan doet de gemeente dat en dan hoef je er niet voor te betalen.
Ook als er plots gele borden staan voor een paar dagen wordt dat keurig geregeld.

Elke auto die sinds het plaatsen van de gele borden niet is verplaatst wordt gratis weggehaald.
Ook uit een garage?
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:08:40 #51
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182454885
quote:
10s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 16:16 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:

[..]

Ook uit een garage?
dan staat ie toch niet in de weg?
Tot nooit .......
pi_182454935
quote:
1s.gif Op donderdag 11 oktober 2018 17:08 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

dan staat ie toch niet in de weg?
En kan je je auto 8 maanden niet gebruiken....
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:17:24 #53
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_182455065
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:35:51 #54
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_182455343
quote:
Inderdaad het deel wat ik dacht. Er gaan welgeteld drie parkeerplaatsen verloren op het deel waar geen huizen staan.
Tot nooit .......
  donderdag 11 oktober 2018 @ 17:49:10 #55
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_182455542
We zullen zien hoe het over een paar weken is. Mijn vermoeden is dat de bouwvakkers steeds beetje bij beetje de afzetting zullen verzetten. Totdat ze bij de kruising Vestdijkstraat zijn.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')