Eenzame nachten zullen nog wel een tijdje blijven; ook als je een nieuwe vriendin hebt zul je niet altijd bij elkaar zijn. Niet te veel druk om maken en hier is meestal toch wel iemand om mee te kletsen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weetje dev ik doe mijn best op mijn werk ik blow niet meer en probeer haar vriend te zijn.
Maar die eenzame nachten gaan niet weg.
maar dit is het leven toch niet.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Eenzame nachten zullen nog wel een tijdje blijven; ook als je een nieuwe vriendin hebt zul je niet altijd bij elkaar zijn. Niet te veel druk om maken en hier is meestal toch wel iemand om mee te kletsen.
Ik weet niet of ik nou zo'n goed voorbeeld ben qua relaties en samenwonenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
maar dit is het leven toch niet.
ben sinds mijn 21ste al geen vrijgezel geweest.
Of je was erg onzeker in je relatie of in je achterhoofd vertrouwde je haar toch niet helemaal. Volgende keer beter.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben altijd bang geweest dat ze dit zou flikken en dan doet ze het gewoon.
Zou ik niet aan beginnen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb al weer een soort klik met iemand maar die moet eerst van der vriend af.
Omdat het vertrouwd is. Maar zou je het emotioneel aan kunnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
zou nog zo graag eens met haar vrijen samen in slaap vallen en weer wakker worden genietend van elk moment.
vraag me af of ik die meeting wel aankan met name de terug weg.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat het vertrouwd is. Maar zou je het emotioneel aan kunnen?
we spreken elkaar ook als het even tegenzit naja zij als dat bij haar zo is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:28 schreef devzero het volgende:
En na al die maanden apart heb je waarschijnlijk een ideaal beeld van haar gecreëerd en zij waarschijnlijk van jou als je alleen goede dingen verteld.
Je zou haar dus morgen kunnen opbellen en vertellen dat je je eenzaam voelt?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
we spreken elkaar ook als het even tegenzit naja zij als dat bij haar zo is.
mja .quote:Op woensdag 10 oktober 2018 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou haar dus morgen kunnen opbellen en vertellen dat je je eenzaam voelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |