Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door Monitor
blokte je nog maar.quote:
hahahahahahhaahahquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is mijn botje
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA
rotterdamquote:
IK POST IEDERE 2.8 SECONDE EEN POST OP FOK EN DAT 24 UUR LANG.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:22 schreef wollah het volgende:
[..]
hahahahahahhaahah
BOT OP VOLLE TOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
werden naatje en pink echt getest.quote:
Oh ja wie zei dat ook alweer tegen mij?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IK POST IEDERE 2.8 SECONDE EEN POST OP FOK EN DAT 24 UUR LANG.![]()
![]()
ik vind deze strijd wel leuk eigenlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
werden naatje en pink echt getest.
Ik heb ook andere kanten. Alleen men ziet mij ( haha men) altijd alleen als een mongool tellen in men.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:24 schreef naatje_1 het volgende:
ik vind de haags-die-hier-niet-telt wel een fijne toevoeging, als je het echt voor de punten doet altijd ff bedenken dat je niet moet reageren
heldquote:
Soow!!!1quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook andere kanten. Alleen men ziet mij ( haha men) altijd alleen als een mongool tellen in men.
gekkenwerk!!!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:26 schreef naatje_1 het volgende:
Of juist dat je naar de post daarvoor moet kijken om te zien of er al een minuut verstreken is
nee man.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:26 schreef Driepink het volgende:
naatje gaat weer moeilijke woordne gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |