Wat een tolerante, lieve man is dit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:04 schreef marcodej het volgende:
Dit zou helemaal mis gegaan zijn in mijn hoofd.
Ja hopelijk vandaag wel weer een update, vind ze zó leuk samen die 2!quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Zwangere en die man vind ik echt een hele leuke combi
Dank. Jammer dat de Engelse op zijn.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:12 schreef golfer het volgende:
Vanaf maandag weer nieuwe Nederlandse afleveringen. Presentator en barman zijn vanavond te gast bij Pauw.
Het zal wel even wennen zijn. Ben erg gehecht geraakt aan Fred en zijn team.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Jammer dat de Engelse op zijn.
Ja ik ook. En dat beleefde. De Nederlanders zijn vast veel lomper.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:19 schreef Heufd het volgende:
[..]
Het zal wel even wennen zijn. Ben erg gehecht geraakt aan Fred en zijn team.
Zijn niet op. Jullie lopen nog steeds 3 seizoenen+ achter hoor. En er is ook nog First Dates hotel.quote:Op vrijdag 19 oktober 2018 20:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Jammer dat de Engelse op zijn.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 19:37 schreef Miniem het volgende:
De UK versie is 1000x leuker.
Wat saai dit.
Dat sowieso, maar die make up zou al veel schelen.quote:
Ik zou haar helemaal mokerhard kapot pesten.quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:00 schreef marcodej het volgende:
Op zich hou ik wel van dit pesterige gedrag. Maar hier is het wel wat vermoeiend.
quote:Op maandag 22 oktober 2018 20:02 schreef J.Caesar het volgende:
Als je aan deze tafel het IQ optelt kom je net aan de 100.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |