WAUWquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Haha trolletje van tijd tot tijd.
Zokunen hier
Die heb ik al heeeeeeeel lang niet meer gezien.quote:
Radio 49 ook nog wel. ONZ radio was wel het leukste met DJ Koelkast :y inmiddels moderator op dit forumquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vooral van onzin radio dan toch, niet zozeer van xraydio en het vroege R49?
Echt? Tof! Blijf hem tof vinden ondanks de verschillen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Radio 49 ook nog wel. ONZ radio was wel het leukste met DJ Koelkast :y inmiddels moderator op dit forum
hij zou een keer moeten draaien eik jaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Echt? Tof! Blijf hem tof vinden ondanks de verschillen.
Topgozer is dat.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet in R49, maar ik zag hem laatst nog wel op FOK postenEcht deze week nog
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Topgozer is dat.
En gewoonfaye, had ik nog een crush op in die tijd. Hele gesprekken via DM
ik kwam haar dus nog tegen tijdens de studentenprotesten rondom maagdenhuis, was heel awkwardquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Topgozer is dat.
En gewoonfaye, had ik nog een crush op in die tijd. Hele gesprekken via DM
Maar voor jou een ex, das anders.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kwam haar dus nog tegen tijdens de studentenprotesten rondom maagdenhuis, was heel awkward
ja, en wat voor een manier ook om uit elkaar te gaan hehquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar voor jou een ex, das anders.
wat dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, en wat voor een manier ook om uit elkaar te gaan heh
chickiequote:
Nee?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je dat niet meegekregen destijds?
Geen idee en daar waag ik me ook niet aan.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja, en wat voor een manier ook om uit elkaar te gaan heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |