ik wel volgens mij, maar weet het niet meerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je dat niet meegekregen destijds?
misschien dit jaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel volgens mij, maar weet het niet meer
JITquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dus leg nog maar een keerje jit
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 vodka 7up light en kan boet meer goed tyoen
quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
JA, ehm, doe dan ook ff Coming Soon!! - Buzz On
dit verhaal heb ik niet eerder gehoord neequote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, het was sws al een knipperlichtje en instabiel en op een gegeven moment dacht ik, nu ben ik er klaar mee, toen had ik haar in een gedicht via de mail gedumpt, maar was rond sinterklaastijd, dus het kwam bekend te staan om dumpen middels sintgedicht
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, het was sws al een knipperlichtje en instabiel en op een gegeven moment dacht ik, nu ben ik er klaar mee, toen had ik haar in een gedicht via de mail gedumpt, maar was rond sinterklaastijd, dus het kwam bekend te staan om dumpen middels sintgedicht
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
3 vodka 7up light en kan boet meer goed tyoen
Dat is wel sneuig toch.. ging het gedicht daarna op fok rond dan?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
Correct.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja en na jou kreeg ze met valhallen toch ofzo?
Nee dat niet, maar we hebben wel flink elkaar lopen bestoken in de SCs...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:43 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dat is wel sneuig toch.. ging het gedicht daarna op fok rond dan?
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef EggsTC het volgende:
ik heb al mn hele fokleven een crush op charmed_angel.
ik op flippieequote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef EggsTC het volgende:
ik heb al mn hele fokleven een crush op charmed_angel.
leuker. Klote coskaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heeft ze met een dreqdlock hongen
Maar naatje is lejkwr
Die is pas nog online geweest... iig via Fobo..quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef Elan het volgende:
Laatst zag ik dromenvangertje posten naatje, niet verkeerd zij
staan er pics?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:46 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die is pas nog online geweest... iig via Fobo..
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en nu heeft ze met een dreqdlock hongen
Maar naatje is lejkwr
Daar heb ik nog een foto van in de bookmarks staan van hier uit de PUB SC tijdquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:44 schreef Elan het volgende:
Laatst zag ik dromenvangertje posten naatje, niet verkeerd zij
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dit is mijn riekwest, draaide ik ook afgelopen zondag
tevens kwam gup ff langs volgens mij
ja, iedereen slaaptabletten?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan nieg luisteen want iedereen slaaptabletten
En het lekkerste wijf van FOK! is...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:48 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. knappe meid, én tumblr p*rn account.. daar kon jij toen niet in kijken
classicquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:50 schreef Elan het volgende:
[..]
En het lekkerste wijf van FOK! is...
Hahaha wtfquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan nieg luisteen want iedereen slaaptabletten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |