SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
PS4 Exclusives 2017/2018/2019
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jakuza en bulletstormquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:48 schreef DKUp het volgende:
Dat is iets anders dan een gleuf.
Oh ja PS Plus oktober-november update Genot
Origins en snel uitspelen in 1 zin klopt niet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu ik spidey uit heb deze twee weken maar snel origins uitspelen.
This is for the payers!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:26 schreef Griebus het volgende:
Iedereen blij met het bericht dat de ps5 ook games van vorige generaties afspeelt![]()
Ga er maar vanuit dat je je ouwe discs niet kan gebruiken en ze moet downloaden
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.quote:
Is zijn eigen sitequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.
Oh mijn God poesjes op een trui!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat het nog zou relinken naar een werkende site.
Zoveel foute shit op die sitequote:
Dat is op de Xbox toch ook? Niet dat het me uit maakt verder, ik vind het een prima oplossing.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:26 schreef Griebus het volgende:
Iedereen blij met het bericht dat de ps5 ook games van vorige generaties afspeelt![]()
Ga er maar vanuit dat je je ouwe discs niet kan gebruiken en ze moet downloaden
Jawel.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:06 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Dat is op de Xbox toch ook? Niet dat het me uit maakt verder.
quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:38 schreef Drankster het volgende:
Op zoek naar NieR: Automata. Het liefst de Day One Edition mét reversible cover.
Eigenlijk zouden de vaste posters ter compensatie ende omkoping kosteloos een foute trui moeten krijgenquote:
dat gaat lastig worden, die heb ik uit het assortiment gegooidquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:15 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Dat nevermind kattenshirt is vetAls je me die regelt in een peuter maat dan koop ik hem.
Het is toch algemeen bekend dat mensen die DM-en gewoon een mooie korting krijgen ?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:09 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden de vaste posters ter compensatie ende omkoping kosteloos een foute trui moeten krijgen
Ik moet nog 5% met Spideyquote:Op maandag 8 oktober 2018 23:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
nu ik spidey uit heb deze twee weken maar snel origins uitspelen.
zeker alleen nog maar crimes doen? ;rquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog 5% met Spidey
Ik denk dat ik m vanavond uitspeel.
En ik heb nog geen nieuwe.....
Lara wacht op jequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog 5% met Spidey
Ik denk dat ik m vanavond uitspeel.
En ik heb nog geen nieuwe.....
laraquote:
Nee die heb ik allemaal al gedaan.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 11:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeker alleen nog maar crimes doen? ;r
Ze wacht maar tot ze een ons weegt!quote:
oh moeilijk totaal niet alles TYFUUUUS saaiquote:
Ik deed ze gewoon steeds als ik van quest naar quest slingerde.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh moeilijk totaal niet alles TYFUUUUS saai
True, truequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze wacht maar tot ze een ons weegt!
Wat gezien haar figuurtje niet zo lang is
Ik wacht op een week vrij, en dan ga ik lekker Lara kietelen.
Ik ga even kijken hoe Kassandra er uit ziet.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
True, true![]()
Ik heb nu een week vrij. En wat haal ik in huis? Nog meer gamesBacklog +2
Oh nee +3 inmiddels. FIFA 19 en Forza horizon 4 voor de Xbox one en RDR2 voor de PS4 pro. Lara kan inderdaad wachten. Eerst Kassandra bespelen
![]()
die hidden zijn ook niet voor de plat nodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deed ze gewoon steeds als ik van quest naar quest slingerde.
Dan wissel je t af.
Ik vind t verzamelen van die verborgen foto punten veel saaier.
Ga ik dus denk ik ook niet afronden. Platinum trophy boeit me niet zo.
Voor die suit toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die hidden zijn ook niet voor de plat nodig
Voor de boxershort moet je alles 100% halen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor die suit toch?
O wacht, dat pak zit dan niet in de suit trophy zeker.
Ach die haal ik toch al niet meer. Want ik heb niet genoeg challenge tokens en geen zin die Task Master dingen steeds opnieuw te doen om beter te worden.
Zolang ik de boxershort suit straks maar heb ben ik tevreden![]()
![]()
Alle districten. En dat heb ik al.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Voor de boxershort moet je alles 100% halen.
Hebben ze alleen de .exe op de disc gezet ofzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:46 schreef Black-Hole het volgende:
WTF, de day one patch van CoD 4 Black Ops is 50GB![]()
https://www.eurogamer.net(...)y-one-update-to-work
Waarschijnlijk alleen een link naar de FTP server waar de download op staat,quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Hebben ze alleen de .exe op de disc gezet ofzo
Niet doen, allebei zijn enorme timesinks Haal dan een toffe indie voor tussendoor.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik AC: Odyssee en Divinity OS2 ga halen, alvorens ik RDR2 ga halen.
En ik ben al redelijk casual (in opzichte van tijd die ik dagelijks spendeer).. ik denk dat dat too much is als ik beide ga halen. RDR2 komt er sowieso op release.
als je die boxer unlocked dan heb je de plat als t goed isquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor die suit toch?
O wacht, dat pak zit dan niet in de suit trophy zeker.
Ach die haal ik toch al niet meer. Want ik heb niet genoeg challenge tokens en geen zin die Task Master dingen steeds opnieuw te doen om beter te worden.
Zolang ik de boxershort suit straks maar heb ben ik tevreden![]()
![]()
Ik heb nu een uurtje of 8 in AC zitten verdeeld over 4 dagen en heb het gevoel dat ik pas net begin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit een beetje te twijfelen of ik AC: Odyssee en Divinity OS2 ga halen, alvorens ik RDR2 ga halen.
En ik ben al redelijk casual (in opzichte van tijd die ik dagelijks spendeer).. ik denk dat dat too much is als ik beide ga halen. RDR2 komt er sowieso op release.
Serieus, ik kreeg op mijn mobiel het persbericht en de titel was dus "2K en Gearbox kondigen Borderlands"quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:30 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Borderlands 2 VR komt 14 december uit :-)
Oh, ben op zich wel benieuwd, de enige VR-kotsgame voor mij is Driveclub VR. Rez overleef ik, maar DC was echt binnen 4 minuten een "help ik moetquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:06 schreef Jimbo het volgende:
beetje jamemr dit, had graag BL 3 gezien
sowieso wel kut die game in VR, ik kots bij 2 mn longen er al bijna uit na een uurtje... in VR moet ik er echt niet aan denken
Ik ben gisteravond aan de nieuwe Tomb Raider begonnen en die isquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze wacht maar tot ze een ons weegt!
Wat gezien haar figuurtje niet zo lang is
Ik wacht op een week vrij, en dan ga ik lekker Lara kietelen.
Nee, want heb niet alle suits. Bij gebrek aan tokens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je die boxer unlocked dan heb je de plat als t goed is
die hidden spots zijn niet nodig, ook nooit gehaald
54GB installatie van de disc en minimaal 50GB downloadenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:46 schreef Black-Hole het volgende:
WTF, de day one patch van CoD 4 Black Ops is 50GB![]()
https://www.eurogamer.net(...)y-one-update-to-work
Zo kut is datquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ben op zich wel benieuwd, de enige VR-kotsgame voor mij is Driveclub VR. Rez overleef ik, maar DC was echt binnen 4 minuten een "help ik moet"
hmm dacht als je alles 100% had dat je dan ook genoeg had ..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want heb niet alle suits. Bij gebrek aan tokens.
Nee ligt er aan of je ook gagdets heb geupgrade.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm dacht als je alles 100% had dat je dan ook genoeg had ..
groot gelijk, en anders NG+ ooit nog eensquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ligt er aan of je ook gagdets heb geupgrade.
Anders moet ik nu de tasks opnieuw doen en dan zilver of goud halen voor nieuwe tokens.
Geen zin in als ik t straks uitgespeeld heb denk ik.
T is mooit geweest met Spiderman
Ik stel me t altijd voor dat ik een NG+ wil doen van iets, of nog eens spelen. Maar op dat moment zijn er alw eer andere nieuwe spellen dat t er nooit van komt. De enige waarbij ik dat gedaan heb is Tomb Raider. Die heb ik op de PS3 uitgepeeld en toen nogmaals op de PS4.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
groot gelijk, en anders NG+ ooit nog eens
Ik heb vandaag Far Cry 5 op de kop getikt, daar ben ik wel ff zoet me tot RDR uitkomtquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Als je de reacties leest,op de post van Borderlands op FB, is iedereen steen en been aan het klagen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serieus, ik kreeg op mijn mobiel het persbericht en de titel was dus "2K en Gearbox kondigen Borderlands"
Dus ik ga langzaam in flipmodus, open d email om de hele titel te zien... Mja, wel leuk, maar dat dooie mus-gevoel.
Gelukkig heb ik dat zo goed als niet (alleen RE7).quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:06 schreef Jimbo het volgende:
beetje jamemr dit, had graag BL 3 gezien
sowieso wel kut die game in VR, ik kots bij 2 mn longen er al bijna uit na een uurtje... in VR moet ik er echt niet aan denken
of gewoon BL3, die ook vr ondersteunt.. klaarquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:32 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Als je de reacties leest,op de post van Borderlands op FB, is iedereen steen en been aan het klagen.
Iedereen wilt BL3 of een remaster van deel 1
Begrijpelijk, maar als VR eigenaar vind ik dit wel leuk.
Een volledige hoogwaardige game voor de VR is precies wat we kunnen gebruiken.
Vind het alleen jammer dat het gekocht moet worden; had gehoopt dat het als een gratis uitbreiding zou komen.
Als ik deze koop zou het de derde keer zijn dat ik hetzelfde spel koop
Je hebt kans dat Sony ze gevraagd heeft dit te doen om VR een steuntje in de rug te geven.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of gewoon BL3, die ook vr ondersteunt.. klaar
Is een externe schijf nou sneller dan de ingebouwde? Dat is wat ik weleens lees, maar kern van waarheid of geen verschil?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 16:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
54GB installatie van de disc en minimaal 50GB downloaden![]()
Gelukkig heb ik een externe hardeschijf met ~3TB
Wel zin in de game, want de multiplayer en Blackout waren tof om te spelen
Die van mij krijg je echt nietquote:
Dead Cells begint me al aardig de keel uit te hangenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:32 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Niet doen, allebei zijn enorme timesinks Haal dan een toffe indie voor tussendoor.
Hij heeft 100% gelijk over Divinity II bruh, het is echt absurd. Topgame hoor maar holy shit ik heb er nu 110 uur inzittenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dead Cells begint me al aardig de keel uit te hangenMoet nog steeds de laatste eindbaas eens doodmaken
Horreeeeyyy fuck. Dat klinkt inderdaad wel sick. Is even wat andere koek dan (naar horen zeggen) een Spiderman.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hij heeft 100% gelijk over Divinity II bruh, het is echt absurd. Topgame hoor maar holy shit ik heb er nu 110 uur inzittenik probeer daadwerkelijk te rushen (wat schier onmogelijk is) en het einde lijkt in zicht maar volgens mij gaan de laatste paar knokpartijen ook gewoon nog een goeie 20 uur ofzo duren. Grootste tijdvretert die ik ooit in een reviewgame heb gepompt. Review veel te laat, uitgever boos, dit dat
AC:OD is wel een veiligere keuze denk ik, daar kun je nog een beetje rondklooien in de open wereld of in-between quests doen om een beetje te grinden. Daar is in Divinity II niet echt sprake van.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:04 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Horreeeeyyy fuck. Dat klinkt inderdaad wel sick. Is even wat andere koek dan (naar horen zeggen) een Spiderman.
Kijk, een AC:OD is ook machtig uitgebreid; maar ik verwacht dat je daar veel sneller door de main quest heen knalt.
Bij een Divinity zie ik het wel gebeuren dat ik ondertussen naar RDR2 toe ga. Vervolgens na anderhalve maand weer klaar ben met RDR2, en bij god niet meer weet waar ik gebleven was met Divinity (probleem heb ik ook gehad met Skyrim).
Waardoor ik dan weer overnieuw begin en weer ergens halverwege met een ander spel ga beginnen, rinse and repeat.
Ik denk dat ik dan misschien voor AC moet gaan. Nouja. Misschien eerst maar God of War 3 remastered uitspelen
Divinity is heerlijkquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Uitgespeeld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Divinity is heerlijkbeter dan het voorgaande deel.
Joah. Op pc met release, heb 2.0 nog niet gespeeld. Ga ik samen met mijn vriendin doen als ons huis af isquote:
Haal Hollow Knight.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 14:29 schreef RickoKun het volgende:
Netjes, kan me herinneren dat je Wasteland 2 op den duur hebt opgegevenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Joah. Op pc met release, heb 2.0 nog niet gespeeld. Ga ik samen met mijn vriendin doen als ons huis af is
Mijn vriendin heeft al moeite met de controls van Rocket leaguequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 18:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Joah. Op pc met release, heb 2.0 nog niet gespeeld. Ga ik samen met mijn vriendin doen als ons huis af is
beginnen met nintendo gamesquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft al moeite met de controls van Rocket league![]()
Dus dat zal hem nooit worden voor mij.
Intern is wel sneller en SSD/SSHD is sneller/beter dan een normale harde schijf.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Is een externe schijf nou sneller dan de ingebouwde? Dat is wat ik weleens lees, maar kern van waarheid of geen verschil?
Oh jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Netjes, kan me herinneren dat je Wasteland 2 op den duur hebt opgegevenIk vind deze game moeilijker...
Ja, duo lone wolf heb ik nog niet geprobeerd maar schijnt een stuk makkelijker te worden vanwege de lompe armor buffs die je krijgt t.o.v. een full squad. Wil uiteindelijk nog wel een Tactician playthrough doen met duo lone wolf maar dat wordt dan eerder volgend jaar ofzo
Mijn vriendin is ook niet zo goed met controls, maar het is turnbased dus toen ging 't wel lekkerquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha geheel terecht.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Die van mij krijg je echt nietDie blijft bij me tot mijn dood.
Al laaaang uitgespeeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
rickokun haal deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)t-opn1_B3_product_2_
Deze is in de Psn store veel goedkoper, ik had hem voor 20 euro ofzo..quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 20:55 schreef MMaRsu het volgende:
rickokun haal deze
https://www.bol.com/nl/p/(...)t-opn1_B3_product_2_
had jij m niet van mij gekocht toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Die van mij krijg je echt nietDie blijft bij me tot mijn dood.
indies -1quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dead Cells begint me al aardig de keel uit te hangenMoet nog steeds de laatste eindbaas eens doodmaken
die game is toch echt al heel oid? divinity II ? Kan je ook couch coopen enzoquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 17:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hij heeft 100% gelijk over Divinity II bruh, het is echt absurd. Topgame hoor maar holy shit ik heb er nu 110 uur inzittenik probeer daadwerkelijk te rushen (wat schier onmogelijk is) en het einde lijkt in zicht maar volgens mij gaan de laatste paar knokpartijen ook gewoon nog een goeie 20 uur ofzo duren. Grootste tijdvretert die ik ooit in een reviewgame heb gepompt. Review veel te laat, uitgever boos, dit dat
gewoon een andere joystick in der klauwen douwenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
2019 PS5quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 19:37 schreef DKUp het volgende:
Bij Infinity Ward zijn ze opzoek naar nieuwe medewerkers voor een next-gen titel.
Call of Duty 2019 is bijna 100% zeker van Infinity Ward.
https://segmentnext.com/2018/10/09/call-of-duty-2019-cross-gen/
Pc release een jaar terug,met nu een enhanced edition.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
indies -1
[..]
die game is toch echt al heel oid? divinity II ? Kan je ook couch coopen enzo
PC-versie ja, die kwam ergens tweede helft van 2017 uit. PS4-versie is net een dikke maand uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
indies -1
[..]
die game is toch echt al heel oid? divinity II ? Kan je ook couch coopen enzo
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:12 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Pc release een jaar terug,met nu een enhanced edition.
Deel 1 was tof, totdat er een spinnen/woestijn level kwam en direct gestopt.
ah juist.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:12 schreef 2dope het volgende:
[..]
PC-versie ja, die kwam ergens tweede helft van 2017 uit. PS4-versie is net een dikke maand uit.
Het is volgens mij echt wel vet in co-op als je er de tijd voor kunt nemen, alleen ik hou niet van split screen (je kunt gewoon van elkaar weglopen en je eigen shit doen etc., dan verandert 't in split-screen). Toffe is wel dat je naarmate het verhaal vordert ook competitief kunt worden, sowieso kun je elkaar aanvallen/bestelen/vergiftigen e.d.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vraag me af of dit een chille coop game is. zal eens wat beelden bekijken, kan me herinneren dati k 't zag en dacht van...meh
hehe larperquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:26 schreef 2dope het volgende:
is volgens mij echt wel vet in co-op als je er de tijd voor kunt nemen, alleen ik hou niet van split screen (je kunt gewoon van elkaar weglopen en je eigen shit doen etc., dan verandert 't in split-screen). Toffe is wel dat je naarmate het verhaal vordert ook competitief kunt worden, sowieso kun je elkaar aanvallen/bestelen/vergiftigen e.d.
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:31 schreef Friday12 het volgende:
Die legendary pig op nightmare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb er ook nog een mercenary bij
ohquote:
onmogelijk, je hebt maar 1 levenquote:
Dat heb je niet in acquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 22:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
onmogelijk, je hebt maar 1 leven
Niet hardcore spelen
Neequote:
alleen echte games hebben een hc modequote:
Ik snap dat, maar tegelijk ook weer nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 00:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee
Ik koop games zoals Nier nieuw en dan ook de mooiste versie.
Van Bloodborne heb ik een versie met een leren sleeve. Die is nog iets mooier dan die van Nier
Maar dan zien ze hun controller niet meer. Met al die camo kleuren kan je je controller niet vinden als je 'm weglegt om je doritos en mountain dew te pakken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:01 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Das voor internetleger helden bedoeld.
Vanavond ligt ze op mijn bankquote:
Moet ik vastw eer ruimte maken op de PS4 en 3u wachten met installeren en updates, maar tochquote:
Het is het waard voor de meest duistere Lara ooitquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ik vastw eer ruimte maken op de PS4 en 3u wachten met installeren en updates, maar toch
Zou ik dan DAARNA eindelijk eens Vampyr gaan doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het is het waard voor de meest duistere Lara ooit
Heeft Vampyr Buffy de vampire Slayer erin zitten? Vast niet hèquote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zou ik dan DAARNA eindelijk eens Vampyr gaan doen?
Of AC Odyssee?
Ja precies!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 10:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heeft Vampyr Buffy de vampire Slayer erin zitten? Vast niet hè![]()
ACO want Kassandra /nuff said
Al zal Alexios jou wss ook wel kunnen bekoren
Allebei primaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies!Ik zat gister te googlen naar Kassandra en zag Alexios.... begon meteen te twijfelen met wie ik zou spelen
Bij Vampyr speel je EN niet met een stoere chick EN niet met een lekkere vent.... de keuze zou makkelijk zijn he?
Heck, je zou hem zelfs bij carnaval kunnen gaan cosplayen jij. Succes met het cosplayen van Laraquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies!Ik zat gister te googlen naar Kassandra en zag Alexios.... begon meteen te twijfelen met wie ik zou spelen
Ik lijk meer op Lara dan op Alexiosquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Heck, je zou hem zelfs bij carnaval kunnen gaan cosplayen jij. Succes met het cosplayen van Lara![]()
Nou, tegen de tijd dat Tomb Raider uit is EN ik daarna Odysee uit ga hebben, dan is Kingdom Hearts 3 er alquote:
Pijl en boog erbij, haar in een paardenstaart en niks meer aan doen danquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lijk meer op Lara dan op Alexios
Mijn hele familie aan 1 kant (ooms, tantes, en voorheen opa en oma) zijn handboogschutters, dus da's geen enkel probleemquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pijl en boog erbij, haar in een paardenstaart en niks meer aan doen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dat wordt gewoon een nieuwe running gag na de nieuwe Half Life of Duke Nukem (die nog het levenslicht zagquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo kom ik natuurlijk nooit aan die schijnbaar fantastische DLC van The Witcher 3 toe
Gewoon een illegaal van straat plukken en dreigen zijn organen te oogsten als ie niet jouw werk gaat doenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:43 schreef Jimbo het volgende:
Bijna rdr 2(en dan BF V
)
Al heb ik hopelijk geen tijd om te spelen![]()
Goed idee, zijn er hier zat op zuid van de straat te plukken die niemand ooit zal missenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 11:55 schreef StateOfMind het volgende:
en dreigen zijn organen te oogsten als ie niet j
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
https://kotaku.com/ubisof(...)crotransa-1829635195
Over mictrotransacties in AC
Wel lezen:quote:
enquote:All of the purchasable items overlap with things you can get just by playing the game.
Gedoe om niks weerquote:Staff at Kotaku who have played the game on Normal and Hard have found Odyssey challenging but not so tough as to need permanent boosters to play or even have a good time.
ik kotste omdat kotaku, en alle DLC hoe klein dan ook gewoon kut is.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
Kotaku who have played the game on Normal and Hard have found Odyssey challenging but not so tough as to need permanent boosters to play or even have a good time.
Nu hetzelfde. Je kan alleen niks met 200 helix points.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 13:53 schreef dud0r het volgende:
Maar helix credits verdien je toch ook genoeg nog door in game dingen te doen? Dat was in voorgaande ac's namelijk wel zo.
Of is dat alleen mogelijk als je een ubi account hebt en die gekoppeld is?
Even opgezocht. Blijkbaar was syndicate de laatste waarbij je ze verdiende door in game dingen te doen zoals shit verzamelen.
Origins kreeg je er 200 na het doen van de prologue en verder niet meer.
Zolang Tomb Raider maar niet met allerlei extra te kopen DLC en tombs komt en zo!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ach tja.
RDR2 gaat ook geheid met zoiets komen.
Koop onderbroeken en sjaaltjes voor de ballen van je paard zodat ze niet zo koud worden!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:09 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ach tja.
RDR2 gaat ook geheid met zoiets komen.
Straks kun je zelf gewoon van die dingen craften voor je paardquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Koop onderbroeken en sjaaltjes voor de ballen van je paard zodat ze niet zo koud worden!
Voor maar $5 per stuk.
Ik ga ff lekker een balzakje haken voor m'n pony zeg!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:27 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Straks kun je zelf gewoon van die dingen craften voor je paard
Of bepantsering voor je paard, heeft ie dadelijk ballen van staalquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga ff lekker een balzakje haken voor m'n pony zeg!
quote:™ coming soon to feature preview program that can change the PlayStation network online ID from PS4 ®! We are currently looking for Participants. The formal implementation is scheduled for early 2019. Please apply. http://playstation.eng.mg/8067f #PS4
Dat is pas next-gen en dan telkens legenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:30 schreef dud0r het volgende:
Kan je er ook zo'n poepzak aan hangen zodat je paard niet je hele voortuin onderschijt?
Om je groententuin mee te bemesten. En doe je het niet weigert je paard te gaan lopen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is pas next-gen en dan telkens legen
Eerste keer voor niks en daarna dokken.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:32 schreef DKUp het volgende:
PSN naam veranderen komt snel en eerst in een preview
https://www.jp.playstatio(...)c_ps4_ps_tw_20181010
[..]![]()
Neuh, want die online naam boeit me niet als offline single player gamerquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:55 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Eerste keer voor niks en daarna dokken.
Een tientje voor niet PS+ leden en vijf euri voor leden
Zijn er hier mensen die hun online naam willen wijzigen?
Idem.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Neuh, want die online naam boeit me niet als offline single player gamer
altijd ben je me voorquote:Op woensdag 10 oktober 2018 14:32 schreef DKUp het volgende:
PSN naam veranderen komt snel en eerst in een preview
https://www.jp.playstatio(...)c_ps4_ps_tw_20181010
[..]![]()
of t gaat zoals hier vandaag...quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil naar huis om met Lara te speleeeeeeen! *stampvoet als een klein kind*
Zul je zien dat Bol.com 'm weer in een doos 5x de grootte van t spel heeft gedaan en dat ie dan dus niet door de brievenbus past en overmorgen ergens pas opgehaald kan worden bij de boekhandel of zo
Nu nog de optie om games te verwijderen met minder dan 10% aan behaalde trophies.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:04 schreef Jimbo het volgende:
https://gamer.nl/artikele(...)OKIE_REDIRECTED=True
En als je je had moeten haastten en net om 13.16 thuis was had er een briefje in de bus gelegen van 'helaas, we hebben u gemist'quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of t gaat zoals hier vandaag...
Zou voor 13:15 mn nieuwe printer van postNL krijgen... dus ik mn oude afgekoppeld en alles... het is nu 15:10 en hij is er nog niet
dirk1034 (Y)quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:20 schreef DKUp het volgende:
Gewoon mijn voornaam verlengen () en wat nummers erachter en mijn PS ID was aangemaakt
Tsja, het is niet of ik werk hebquote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als je je had moeten haastten en net om 13.16 thuis was had er een briefje in de bus gelegen van 'helaas, we hebben u gemist'.
Ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
doet bol.com eigenlijk bij buren bezorgen als je niet thuis bent of drukken ze dat gewoon in de brievenbus ?
Ik heb beide meegemaakt. Brievenbuspakje wat niet in de bus paste die er toch met alle kracht in ingefrot werd. En brievenbuspakje die netjes bij de buren werd afgeleverd.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
doet bol.com eigenlijk bij buren bezorgen als je niet thuis bent of drukken ze dat gewoon in de brievenbus ?
PostNL bezorgt voor Bol en volgens mij kun je ook aangeven of je het bij de Appie of zo kunt laten bezorgen zodat het je geen vrije dag kost.quote:
Optie A, Optie B en optie C (terugnemen en nog eens proberen en uiteindelijk bij een servicepoint). Allemaal wel eens gehad.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik heb beide meegemaakt. Brievenbuspakje wat niet in de bus paste die er toch met alle kracht in ingefrot werd. En brievenbuspakje die netjes bij de buren werd afgeleverd.
Wat geeft de track and trace aan?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:08 schreef Jimbo het volgende:
hoop toch wel dat postNL hier zn beetje nu komt![]()
Zal je zien dat ze morgen komen en ik een dag zonder printer zit, net als ik m nodig heb
eerst voor 13:15 hier, daarna voor 15:20, en nu is het een uur later en daar staat ie nog opquote:
Apart. Dat eerste tijdsverschil is nog wel te verklaren. Als de chauffeur s ochtends een andere route dan normaal in z'n handheld zet kan dat het verklaren. Dat die er nu nog niet is kan ik je geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerst voor 13:15 hier, daarna voor 15:20, en nu is het een uur later en daar staat ie nog op
Toch wel knap, als ik iets bestel wat ik nodig heb kunnen ze mn kantoor niet vinden... maar als er iets retour komt....... alsof ze het ruiken
Ik zie niets op die foto'squote:Op woensdag 10 oktober 2018 09:45 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
weer een nieuwe DS in de winkel
DualShock, niet een Nintendo DS Royquote:
Zeg, de Witcher 3 DLC moet weer ff wachten, want ik heb Lara Croft besteld.quote:
De grap niet begrijpenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
DualShock, niet een Nintendo DS Roy
Hoe kan jij nou zo'n gespierde stoere man als Geralt laten liggen voor een jong kreunend meisje?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de Witcher 3 DLC moet weer ff wachten, want ik heb Lara Croft besteld.
chille aan zakelijke zendingen is dat je gewoon ff kan bellen en kan vragen of hij vandaag nog komtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Apart. Dat eerste tijdsverschil is nog wel te verklaren. Als de chauffeur s ochtends een andere route dan normaal in z'n handheld zet kan dat het verklaren. Dat die er nu nog niet is kan ik je geen antwoord op geven.
Misschien ergens vertraging opgelopen.
altijd chill, tot ze het een keer doen en je game niet in de brievenbus ligtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De postbode heeft vanochtend kennelijk zelf mijn handtekening gezet voor ontvangst, want ik was niet thuis. Maar ik had wel op tijd mijn nieuwste game in de brievenbus, dus ik klaag niet.
fanboyquote:
Je had je grap niet zo moeten camouflerenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grap niet begrijpen
[..]
Mja, sorry... Geralt lijkt me een intens saaie man om mee te datenquote:Hoe kan jij nou zo'n gespierde stoere man als Geralt laten liggen voor een jong kreunend meisje?
wowowowquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de Witcher 3 DLC moet weer ff wachten, want ik heb Lara Croft besteld.
Jawel, op de massa moordenaar Lara Croftquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
wowowow
de DLC van The Witcher 3 moet op niemand wachten.
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je had je grap niet zo moeten camoufleren#HINT
Je kunt ze maar beter alvast in bezit hebben ja. Daarvoor hebben we ook een backlog toch, zodat je altijd wel wat te gamen hebt. Een beetje zoals een bibliotheek ook veel meer boeken heeft dan je kunt lezen.quote:Mja, sorry... Geralt lijkt me een intens saaie man om mee te daten
Ik zag wel dat de DLC's in de aanbieding waren nu, dus ik heb ff getwijfeld ze aan te schaffen, alvast, voor in 2023 of zo.
Laat maar weten hoe ie is dan, speel vanavond Rise of the Tomb Raider uit en twijfel om Shadow te halen maar heb nog zo veel liggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, op de massa moordenaar Lara Croft
Moet je eigenlijk Witcher 3 uit hebben voordat je aan Blood and Wine kan beginnen?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ze maar beter alvast in bezit hebben ja. Daarvoor hebben we ook een backlog toch, zodat je altijd wel wat te gamen hebt. Een beetje zoals een bibliotheek ook veel meer boeken heeft dan je kunt lezen.
Klopt. Generatiekloof en zoquote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De grap niet begrijpen
[..]
55GB klinkt niet echt als een patchquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:09 schreef DKUp het volgende:
Morgen om 18 uur kan je in ieder geval bij Game Mania Black Ops 4 kopen (met een pre-order) volgens de website. Zonder pre-order zal ook wel kunnen.
Is ook wel nodig met die patch van ongeveer 55GB
Volgens mij kon je meteen beginnen en dan maakt de game een nieuw character aan met level 35 en adequate gear.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk Witcher 3 uit hebben voordat je aan Blood and Wine kan beginnen?
Want dan maak van 2023 maar 2049.
Neuh, dat hoeft niet. Ik raad het wel aan vanwege het einde van de main game. Ik zou ook eerst Hearts of Stone spelen en afsluiten met Blood & Wine.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je eigenlijk Witcher 3 uit hebben voordat je aan Blood and Wine kan beginnen?
Want dan maak van 2023 maar 2049.
Disc installeert ook iets van 54GB. Ik wil niet weten hoe groot dat bestand totaal over een jaar isquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
55GB klinkt niet echt als een patch
ik zag dat staan inderdaad het is of bij je thuis of bij een afhaalpunt beste optie is bij niet thuis naar een afhaalpunt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
PostNL bezorgt voor Bol en volgens mij kun je ook aangeven of je het bij de Appie of zo kunt laten bezorgen zodat het je geen vrije dag kost.
ik zie alleen maar weer lelijke kleuren, het viel me niet op. Zo goed gecamoufleerd is ie nu!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een camouflagecontroller Hans
Ja ga het nog even lopen uitleggen johquote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een camouflagecontroller Hans
Sinds wanneer ben jij crew?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ga het nog even lopen uitleggen joh
Het viel me eigenlijk net pas opquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2015?
MED / LTVDK, Inolvidable, AlwaysHappy en Etcetera gaan FP-en
Ik ben er 2,5 jaar weggeweest en pas sinds gisteren weer terugquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:27 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het viel me eigenlijk net pas op![]()
![]()
Naar aanleiding van een artikel van jou op de FP.
Kan je me weer bannenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben er 2,5 jaar weggeweest en pas sinds gisteren weer terug. MED / Wisseling van de wacht in de eindredactie
ach ieder nadeel heeft zn voordeel. Gewoon even een half uurtje op je hand zitten en vervolgens om de phallus doenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 18:32 schreef StateOfMind het volgende:
Ah vandaar, ik was al bang dat ik aan het dementeren was![]()
Al kun je beter dement zijn dan Parkinson hebben: het is immers beter om telkens te vergeten je bier af te rekenen in de kroeg dan dat je telkens je bier omstoot
Gefeliciteerd Ubisoftquote:Assassin’s Creed Odyssey had the best launch week performance in the franchise for the current console generation, publisher Ubisoft announced.
https://gematsu.com/2018/(...)#hJw4Lx1xsSefbhh3.99
Net gekochtquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ubisoft![]()
Toppertje inderdaad
prima marktplaats titelquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:04 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Ubisoft![]()
Toppertje inderdaad
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwendquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Nog niet eerder gezien dit gifje.
Hebben ze nu zomaar een deel gemaakt dat niet na 3 uur spelen verveeld?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwend
Vond ik van Origins ook nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze nu zomaar een deel gemaakt dat niet na 3 uur spelen verveeld?
Ja ik moet er wel bij zeggen dat ik bij AC3 het voor het laatst heb geprobeerdquote:
Met dat niet vernieuwend heb ik geen moeite. Fifa, Bf, CoD, Gears, hell Mario Kart en zelfs Pokémon zijn al jaren hetzelfde. En toch verkopen die al jarenlang als een tiet.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ubisoft veranderd de game ten goede en nu zeiken ze dat het geen AC is meer is.. Maar als ze dezelfde shit maken zoals altijd is het weer niet vernieuwend
Heb gehoord dat je met drie uur nog niet eens door de intro gameplay heen bentquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is gemaakt na de bekendmaking van de sales de eerste twee dagenquote:Op woensdag 10 oktober 2018 20:55 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Nog niet eerder gezien dit gifje.
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik altijd 2x op de hoogste toren klom en dan was het weer leuk geweestquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uur![]()
Ik vind ze altijd uitermate vermakelijk.
Sinds Assassins Creed moet ik bij elke kerktoren die ik zie altijd meteen weer denken aan die gamequote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:19 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik altijd 2x op de hoogste toren klom en dan was het weer leuk geweest
98 uurquote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo tussen de 50 en 60 uur zitten in Assassins Creed games, in Origins zelfs bij 98 uur![]()
Ik stond er ook van te kijken toen ik die statistics zag.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
98 uur?
Ik heb 59 uur in Origins gestoken inclusief Platinum.
quote:
Met de DLC of niet?quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik stond er ook van te kijken toen ik die statistics zag.
Overigens wel in delen gespeeld. Pas recent heb ik hem helemaal uitgespeeld.
FUuuuuuuuckquote:
twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
13 of in de buurt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel platina trophies hebben jullie jongens?twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
5 of 6 ofzo maar geef er niet zoveel om.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoeveel platina trophies hebben jullie jongens?twitter:psnHakoom twitterde op zaterdag 06-10-2018 om 18:42:00The bahraini A-Hakam breaks world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @playstation @GWR#playstation #ps4pro #playstation4 #sony #bahrain #gaming #ps4 #gamer #hakoom https://t.co/7vykVOL7TE reageer retweet
1691quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Resi 2quote:
Ergens in de 20.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
33quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Succesquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ergens in de 20.
Ben nu bij de laatste boss van Rise of the Tomb Raider dus komend weekend die platten. Daarna verder met DQXI terwijl ik stiekem weer Persona 5 wil gaan spelen aangezien ik nog maar 2 trophies hoef voor de plat.
dat is het ookquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
wat zijn die zee missies in origins traag en stroperig heel irritant hopelijk is oddysse meer als in black flag
quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:03 schreef DKUp het volgende:
Maar je begon over Resident Evil 2 dus een plaatje van de Deluxe versie.
[ afbeelding ]
Art
[ afbeelding ]
25 of 26 ofzo maar hakoom haal ik nooit inquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deel 1 vond ik al binnen een uur eentonig geloof ik en ik stoorde me er aan dat het verhaal. Deel 2 had ik hetzelfde, al die vervolgen daarop heb ik dan ook laten liggen. Toen deel 3 kwam was ik vanwege de locatie best nieuwsgierig er naar. Toen heb ik een dag of twee lekker rondgewandeld en toen had ik het ook wel weer gezien en heb ik het nooit meer aangeraakt. Ik snap het ook niet, want als ik kijk naar wat voor spelen ik graag speel kan AC zo'n beetje alles afvinken maar toch kan het me gewoon niet boeien. Datzelfde had ik met Watch Dogs, dus ik gok dat het gewoon aan Ubisoft ligt.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 21:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is het nodig om te kijken ernaar of is het standaard MMaRsu huilie huilie?quote:
0quote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook nog niet eens. Zelfs geen platinumquote:
Huilie huilie.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Is het nodig om te kijken ernaar of is het standaard MMaRsu huilie huilie?
Maar Dunkey heeft nog wel geinige voorbeelden van de bugs. Ik vond het wel een leuke video.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook nog niet eens. Zelfs geen platinumIk moest alleen nog de Old Habits trophy. Maar nadat ik alle reeds gevonden locaties én vraagtekens had gecleared, gebeurde er niks.
Dus ergens moeten er nog onontdekte vraagtekens zijn, maar aangezien die pas in beeld verschijnen als je er vlakbij ben zou ik de hele map nogmaals moeten doorzoeken en daar had ik geen zin meer in.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.
Even een guide opzoeken en dan zal je ze zo gevonden hebben.
Ik heb Origins (plus 5 euro) vorige week kunnen ruilen tegen Spiderman, dus ik heb hem niet meer in bezit. Wellicht dat ik hem nog wel een keer voor een tientje of zo van Marktplaats haal.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 08:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zijn maar drie vraagtekens ofzo die niet op de kaart staan als je alle toren en dingen gehad hebt.
Even een guide opzoeken en dan zal je ze zo gevonden hebben.
Wow, volgens mij waren er inderdaad drie plekken zonder vraagteken.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 07:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook nog niet eens. Zelfs geen platinumIk moest alleen nog de Old Habits trophy. Maar nadat ik alle reeds gevonden locaties én vraagtekens had gecleared, gebeurde er niks.
Dus ergens moeten er nog onontdekte vraagtekens zijn, maar aangezien die pas in beeld verschijnen als je er vlakbij ben zou ik de hele map nogmaals moeten doorzoeken en daar had ik geen zin meer in.
11 dacht ikquote:Op woensdag 10 oktober 2018 22:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
world records for the playstation and enters Guinness for having the most plats and trophies in the world after 10 years!. @
Ik zit straks in t bejaarden huis met Geralt!quote:Op woensdag 10 oktober 2018 17:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neuh, dat hoeft niet. Ik raad het wel aan vanwege het einde van de main game. Ik zou ook eerst Hearts of Stone spelen en afsluiten met Blood & Wine.
2054.
Moet in ieder geval wel lukken voordat de FFVII remake verschijnt
Het is een storybased game met een Japanse minigame met cijfers. Dat laatste was verrassend leuk, terwijl ik normaal helemaal niet zo'n fan van puzzels ben. Ik denk dat ik die minigame nog wel even blijf spelen voor tussendoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 09:43 schreef Drankster het volgende:
[..]
Thanks!
Zag dat jij Psycho-Pass en Wolfentein had geplat.
Hoe was Psycho?
twitter:DanHolmes12 twitterde op donderdag 11-10-2018 om 12:17:16@TheBironicMan you were right about there being nothing on the disc https://t.co/WmkuyrTTU5 reageer retweet
Ik heb ook geen enkele platinum.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:16 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb geen enkele game geplat. Speel het verhaal uit en door met de volgende. Vaak zitten er ook nog online trophies tussen die ik sowieso niet kan halen bij gebrek aan PSN+.
Die volledig digitale kun je dan echter na uitspelen niet verkopen op marktplaats og gamemania of aan je vrienden geven. Dat is t laatste nadeel dan.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:12 schreef DKUp het volgende:
Dat gaat dan wel even duren
Gewoon een key? Dan kan je bijna beter gaan voor de volledig digitale versie.
Bij Spyro lopen ze ook al te kutten.
Gast dunkey maakt alleen maar grappige videosquote:Op woensdag 10 oktober 2018 23:58 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik vind Dunkey best vervelend.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gast dunkey maakt alleen maar grappige videos
Videogamedunkey niet kennen!
Watquote:Op donderdag 11 oktober 2018 14:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik vind Dunkey best vervelend.
Die kijk ik dan ook niet. Kijk überhaupt vrij weinig van YouTubers, allemaal te gemaakt en overdreven.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij is iig nooit zo negatief als Jim Sterling, die eigenlijk zonder humor zijn filmpjes maakt en op negativiteit clicks krijgt.
Serieus nemen doe ik hem ook zeker niet, zijn humor ligt me gewoon niet denk ik. Dat handjevol filmpjes dat ik van hem heb gezien is: 'bla bla bla uitleg bla bla bla, glitch hier, raar moment daar, even lachen en repeat' uiteraard met veel fucks.quote:Dunkey doet voornamelijk humor filmpjes die je niet zo serieus moet nemen.
Misschien dat ik Horizon Zero Dawn toch nog ga platten. Als enige omdat Aloyquote:Op donderdag 11 oktober 2018 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook geen enkele platinum.
O wacht, misschien zo'n telltale game. Die heb ik wel op 100% geloof ik.
Een beetje Aloy lopen plattenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Misschien dat ik Horizon Zero Dawn toch nog ga platten. Als enige omdat Aloy
Youtubers kennen en volgenquote:
Dit idd.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:13 schreef Noppie2000 het volgende:
Kijk überhaupt vrij weinig van YouTubers, allemaal te gemaakt en overdreven.
Dan kijk je de verkeerde shizzlequote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:13 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die kijk ik dan ook niet. Kijk überhaupt vrij weinig van YouTubers, allemaal te gemaakt en overdreven.
[..]
Serieus nemen doe ik hem ook zeker niet, zijn humor ligt me gewoon niet denk ik. Dat handjevol filmpjes dat ik van hem heb gezien is: 'bla bla bla uitleg bla bla bla, glitch hier, raar moment daar, even lachen en repeat' uiteraard met veel fucks.
Denken dat iedereen op Youtube schreeuwende vloggers zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Youtubers kennen en volgen
[..]
Dit idd.
Ghehehe. O the mental image.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet pletten, zou niet durven![]()
Overriden daarentegen
Die eerste 40 seconde van dat filmpje:quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan kijk je de verkeerde shizzle
En ik denk dat je ook maar 1 of 2 filmpjes van Dunkey hebt gezien dan? Hij heeft echt veel grappige content. Wat je beschrijft kan ik absoluut niet terugvinden in de content van Dunkey maar oke.
maarja :p
Jouw reacties in dit topicquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Denken dat iedereen op Youtube schreeuwende vloggers zijn
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef 2dope het volgende:
Mensen die niet Cosmic God-gamer en legendary variety streamer MOONMOON_OW op Twitch volgen
hmm ok nou ik zou ook aardig gefrustreerd raken als ik die controls zo zie.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die eerste 40 seconde van dat filmpje:
Rustig intro, beetje gameplay, beetje voiceover, laat zien dat het mis gaat bij een boom: fuck fuck, cock sucker. Dat is precies mijn beschrijving
quote:
Mooie game welquote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:59 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
hmm ok nou ik zou ook aardig gefrustreerd raken als ik die controls zo zie.
Maarja tis niet alsof hij het hele filmpje alleen maar fuck fuck en cock sucker zegt, en daar komt de humor ook niet vandaan.
Is het ook jaquote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:00 schreef 2dope het volgende:
[..]![]()
Hij is momenteel bezig met Super Mario Maker. Ik vind 't zo'n mooie vent
Idd! Kan beide kanten op gaan. Van Wraxu's kanaal is bijv. niets meer over, maar ik heb er anderzijds ook wel weer respect voor: hij speelt gewoon wat 'ie leuk vindt en het is ook niet een entertainer verder ofzo. Hij is gewoon spuugzat van OW. Ik keek zijn kanaal ook alleen af en toe wegens zijn epische Overwatch-skills en niet omdat hij zelf zo'n lolbroek is (een streamer die gewoon z'n bek houdt en concentreert op de game is wel verfrissend wmb). Als je dan een Timthetatman neemt, die heeft het zeer getroffen met de overstap naar Fortnite (al mag je denk ik wel stellen dat 'ie dat deels te danken heeft aan meeliften met Ninja).quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is het ook jaBlij dat hij met succes na Overwatch door heeft kunnen stoten als variety streamer, lijkt me een enge stap om te maken
Ik snap echt niet wat er nou aan is een ANDER te zien spelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 15:58 schreef 2dope het volgende:
Mensen die niet Cosmic God-gamer en legendary variety streamer MOONMOON_OW op Twitch volgen
Wat dacht je van skills?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er nou aan is een ANDER te zien spelen.
Ik vind dat alleen leuk als m'n vrienden naast me bv een Detroit of zo spelen, om te zien welke keuzes ze maken.
Maar vreemden? Nee. Dan ga ik liever zelf een spel spelen
Zal vanavond ff kijken, maar ik volg Overwatch niet echt meer. Fortnite vind ik ook tyfussaai om naar te kijken, al moet ik bekennen dat ik héél soms bij uiterste verveling Ninja nog wel op wil zetten omdat 'ie toch wel legendary skills heeft. Shroud vind ik een zeer oninteressant, alleen z'n CS:GO en R6-skills zijn ziek. Maar wat ik sowieso irritant aan hem vindt is dat 'ie grote delen van zijn stream gewoon een plaatje in beeld heeft van "top donators" (wow tof om naar te kijken man). Gaat 'ie ondertussen een beetje met z'n hond spelen, hoppa weer een paar honderdduizend dollar in de pocketquote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:10 schreef MMaRsu het volgende:
2dope kijk deze awesome Overwatch skillsfunny ass hammond kills. Die overwatch community is wel gaar though
Ik vind trouwens Fortnite enorm saai om naar te kijken, vind het jammer dat gamer zoals Shroud en DrDisrespect zijn overgestapt naar Fortnite & Ring of Elysium
Die gedachtegang snap ik wel, en ik dacht er zelf altijd exact hetzelfde over (als iemand in m'n PoHi duikt kan 'ie mij waarschijnlijk wel betrappen op een quote waarin ik precies hetzelfde zeg). Zelf gamen heeft ook de voorkeur voor mij hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat alleen leuk als m'n vrienden naast me bv een Detroit of zo spelen, om te zien welke keuzes ze maken.
Maar vreemden? Nee. Dan ga ik liever zelf een spel spelen
Neem het 'm ook zeker niet kwalijk hoor, maar ik ga niet een half uur naar een plaatje kijken met namen die geld gedoneerd hebbenquote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:18 schreef MMaRsu het volgende:
True maar hij is bv in Pubg echt sick. Maarja komt ook omdat die natuurlijk ex pro cs' er is. In R6 zal die ook wel sick zijn maar die game kijk ik niet. Fortnite vind ik gewoon echt een kutspel. En idd, hij verdient bakken vol met geld. Dat top donators ding werkt gewoon zodat mensen elkaar willen toppen, en meer doneren. Ik kan het hem moeilijk kwalijk nemen tbh.. Zag laatst een filmpje van DisguisedToast hoeveel top streamers nou ongeveer verdienen..
Het is dezelfde reden als dat mensen naar voetbal kijken, het is leuk om anderen iets te zien doen op een hoog niveau. Ik kijk ook regelmatig een playthrough van een game die ik interessant vind maar geen zin/tijd/mogelijkheid heb om zelf te spelen. Bijvoorbeeld oudere games of games op een platform dat ik niet heb.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:23 schreef Joosie200 het volgende:
Ik check alleen game vids voor walkthrough of tips 'n tricks qua build.
Ik kan t bij bepaalde E-sports nog voorstellen (zeker na t zien van de docu op Netflix), maar kijken naar iemand die Tomb Raider speelt ipv zelf Tomb Raider spelen... nee.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 16:38 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Het is dezelfde reden als dat mensen naar voetbal kijken, het is leuk om anderen iets te zien doen op een hoog niveau. Ik kijk ook regelmatig een playthrough van een game die ik interessant vind maar geen zin/tijd/mogelijkheid heb om zelf te spelen. Bijvoorbeeld oudere games of games op een platform dat ik niet heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |