SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ook maar niemand wilquote:
Was er nog Secret Santa bij jou ofzo?quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:00 schreef Faxie het volgende:
Pff wat een gezeik is het om losse onderdelen te vinden als je zelf iets in elkaar wil zetten
Dank je.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:18 schreef mercimarci het volgende:
samzz jij ziet er trouwens best mooi uit
Nee, dit is t eerste jaar. Vorig jaar en t jaar ervoor wel meegedaan als gever.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Me nooit opgevallen, maar niet het eerste jaar blijkbaar. Deed je dat altijd al?
Ja, maar niet zeker of het bij mij is. DM naar CL sturen voor datumprikkerquote:Op maandag 8 oktober 2018 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was er nog Secret Santa bij jou ofzo?
Best mooi? Wat is dat voor half compliment?quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:18 schreef mercimarci het volgende:
samzz jij ziet er trouwens best mooi uit
Je moet geen beta orbiter worden natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Best mooi? Wat is dat voor half compliment?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet geen beta orbiter worden natuurlijk.
Zo praten ze in het Noorden gewoonquote:Op maandag 8 oktober 2018 21:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Best mooi? Wat is dat voor half compliment?
Lol dat je je dat nog herinnert hehequote:Op maandag 8 oktober 2018 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet geen beta orbiter worden natuurlijk.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:42 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Lol dat je je dat nog herinnert heheWas trouwens een lemming op een r&p topic ook al had niemand dat door denk ik
hehequote:Op maandag 8 oktober 2018 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Is gewoon mijn dagelijkse vocabulaire.
Wie?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had ook wel eens een orbiter vroeger. Gelukkig is die tijd voorbij.
Zijquote:
Beetje aandacht ontvangen van jongens waarvan ik best wist dat ze meer interesse hadden in mij dan ik in hen, je kent het wel. Achteraf wel gênant.quote:
Kaneel is er uitendelijk in geslaagd?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had ook wel eens een orbiter vroeger. Gelukkig is die tijd voorbij.
Jij friendzoner jijquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beetje aandacht ontvangen van jongens waarvan ik best wist dat ze meer interesse hadden in mij dan ik in hen, je kent het wel. Achteraf wel gênant.
Ja die is wel uit de friendzone gekomen. Meteen bij de eerste gelegenheid dat ik single was. :Squote:Op maandag 8 oktober 2018 22:07 schreef STING het volgende:
[..]
Kaneel is er uitendelijk in geslaagd?
Hij lijkt me ook best wel een aardig en leuk persoon. Zou zelf ook wel met hem hebben willen daten als ik niet hetero was geweest, en dat zegt best wel watquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die is wel uit de friendzone gekomen. Meteen bij de eerste gelegenheid dat ik single was. :S
Ik vond het toen een beetje hun eigen verantwoordelijkheid, nu zie ik in dat hun piemel hun drijfveer is en vind ik het zielig om op zo'n manier contact te onderhouden.quote:
Slakkenfeitjes zeker. Werkt altijd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja die is wel uit de friendzone gekomen. Meteen bij de eerste gelegenheid dat ik single was. :S
Jij weet niet of ik Kaneel zou willen daten als ik niet hetero wasquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:11 schreef mercimarci het volgende:
Maar ja hetzelfde geldt voor faxie ook
Waarom? Juist als hun beweegredenen immoreel zijn hoor jij er toch minder mee te hoeven zitten?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het toen een beetje hun eigen verantwoordelijkheid, nu zie ik in dat hun piemel hun drijfveer is en vind ik het zielig om op zo'n manier contact te onderhouden.
Jij cockblocker jijquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het toen een beetje hun eigen verantwoordelijkheid, nu zie ik in dat hun piemel hun drijfveer is en vind ik het zielig om op zo'n manier contact te onderhouden.
Jij weet niet of ik dat weet, weet je zelf uberhaupt of je hem zou daten als je niet hetero zou zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij weet niet of ik Kaneel zou willen daten als ik niet hetero was
Sommige meiden denken alleen maar aan henzelfquote:
Dat weet ik wel, want jij weet niet wat ik weetquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:12 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Jij weet niet of ik dat weet, weet je zelf uberhaupt of je hem zou daten als je niet hetero zou zijn?
Nou ja, vind het toch niet echt respectvol ofzo, om zo gebruik te maken van hoe mannen nu eenmaal in elkaar zitten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:12 schreef mercimarci het volgende:
[..]
Waarom? Juist als hun beweegredenen immoreel zijn hoor jij er toch minder mee te hoeven zitten?
We zijn heus niet allemaal hetzelfde hoorquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, vind het toch niet echt respectvol ofzo, om zo gebruik te maken van hoe mannen nu eenmaal in elkaar zitten.
Niet allemaal. Maar ik denk dat ik het inmiddels toch wel een beetje kan inschatten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
We zijn heus niet allemaal hetzelfde hoor
Vandaar dat je bij me uit de buurt bleefquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar ik denk dat ik het inmiddels toch wel een beetje kan inschatten.
Wanneer?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaar dat je bij me uit de buurt bleef
Hmm, dan was het denk ik niet bewust. Zo lang geleden is het nu ook nog weer niet dat het me verstandig leek om hoopvolle mannen niet meer te gebruiken als emotionele tampon.quote:
Emotionele tamponquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, dan was het denk ik niet bewust. Zo lang geleden is het nu ook nog weer niet dat het me verstandig leek om hoopvolle mannen niet meer te gebruiken als emotionele tampon.
Dat was andersquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kent het vast nog wel, uit je eenhoorn periode.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kent het vast nog wel, uit je eenhoorn periode.
Lekke band is iets minderquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:05 schreef Driepink het volgende:
Lekker.
Ik eerst garage (lekke band) en morgen vrij
Mm broer gaat samenlevingscontract tekenen, en blijkbaar is daar een getuige voor nodigquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Lekke band is iets minder
Vrije dag is altijd fijnspeciale reden of gewoon zomaar?
Voor een samenlevingscontract ook al?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:08 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mm broer gaat samenlevingscontract tekenen, en blijkbaar is daar een getuige voor nodig
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:14 schreef Driepink het volgende:
In andere topics noemen ze dat een pijpmondje....
Ik mis de kokhalsreflex.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:14 schreef Driepink het volgende:
In andere topics noemen ze dat een pijpmondje....
Oké yv.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:18 schreef TaMieke het volgende:
Veel te vroeg hiervoor. Het is nog geen 12uur!
Het was 7 uur en 20 minuten geleden al 12 uur.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:18 schreef TaMieke het volgende:
Veel te vroeg hiervoor. Het is nog geen 12uur!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was 7 uur en 20 minuten geleden al 12 uur.
Mag niet van Yv. Raakt ze over dr toerenquote:
12 uur smiddags. wijsneusquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was 7 uur en 20 minuten geleden al 12 uur.
Nooit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:26 schreef CherryLips het volgende:
Wanneer zouden Gremlins weer mogen eten?
Meer CL!quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:27 schreef CherryLips het volgende:
Gister tijdens de film ziek zitten eten aan de M&M's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |