Dat klinkt ook wel erg goed!quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Spekjes, gehakt, kaas, uien, knoflook, peterselie, sambal en gember.
Ik sta altijd open voor nieuwe ideeën.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:32 schreef Driepink het volgende:
Nee m1st1g, daar hebben we jou voor toch
Ditquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:34 schreef Driepink het volgende:
Ik geef maar een voorzetje: brood met kipkruiden
Ik heb het ooit een keer besteld. En in de tussentijd kreeg ik een paniekaanval/hyperventilatie . Dus heb uiteindelijk nooit de kapsalon op.quote:
Ben 'm toch aan het overwegen voor een keertje.quote:
dan kan je beter een shoarma schotel bestellen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd niet van kaas, bestel als ik kapsalon doe altijd zonder kaas (en overigens ook zonder tomaat, ui, komkommer etc, houd alleen de ijsbergsla over)
Die friet wordt zo vreselijk zompigquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben 'm toch aan het overwegen voor een keertje.
Dat is toch het hele idee er achter?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die friet wordt zo vreselijk zompig
hebben ze niet bij de donertent hier, maar bestel dan ook niet vaak kapsalonquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan kan je beter een shoarma schotel bestellen.
shoarma was waar het mee begon voor dat doner kebab etc erbij kwam en dat hebben ze niet?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hebben ze niet bij de donertent hier, maar bestel dan ook niet vaak kapsalon
Kwamkwammersloeg?quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
wat is de verleden tijd van komkommersla
Alleen aluminiumbakje nemen tochquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
ik houd niet van kaas, bestel als ik kapsalon doe altijd zonder kaas (en overigens ook zonder tomaat, ui, komkommer etc, houd alleen de ijsbergsla over)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |