Ik vond het lekkere chocolade ja.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nog nooit op. Proberen waard?
Te gewoontjes voor de huidige generatie hipstersquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen ze geen chocolade stroopwafel op de markt brengen?
Lekker. Aardbeienjam ofquote:
Denk dat het wel aanslaat hoor. Met name bij ongestelde vrouwen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Te gewoontjes voor de huidige generatie hipsters
Ja klopt. Wie gaat dat nou zitten vretenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Dven het volgende:
Schijnbaar hebben ze frikandellenpizza's bij de lidl. Net gekeken, niets gezien. Oplichters
Ben je in Nederland of gaat de frikandel Oostwaarts?quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Dven het volgende:
Schijnbaar hebben ze frikandellenpizza's bij de lidl. Net gekeken, niets gezien. Oplichters
Ik nooit. Plakzooiquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker. Aardbeienjam of
abrikozenjam. Eigenlijk alle jam.
Besef nu dat ik heel weinig jam eet.
Oh ben je weer in NLquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Dven het volgende:
ikquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Wie gaat dat nou zitten vreten
nee hep op feesboek gestaanquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben je in Nederland of gaat de frikandel Oostwaarts?
Zou daar markt voor zijn?quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben je in Nederland of gaat de frikandel Oostwaarts?
ja, echt huilen van het lachenquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Is toch die serie met Sacha Baron Cohen? Heb er wel over gehoord
Vrijwillig in Nederland verblijvenquote:
Niet zo'n klein beetje ookquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn de Bulgaarse dames beetje leuk?
Ja en een gratis leververvettingquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik ooit in Bulgarije ben krijg ik een gratis rondleiding van Dven.
Ik heb nog diverse potten blauwebessen jam (zelf gemaaktquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:38 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lekker. Aardbeienjam of
abrikozenjam. Eigenlijk alle jam.
Besef nu dat ik heel weinig jam eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |