quote:Laatste update: Kernpunten uit Persconferentie 13.00 uur aldus Mevr. van Kammeren (Politie Oss)
-Ongeval gebeurd tussen 800-830 op een bewaakte spoorwegoverweg in Oss
-Ongeval met een elektrische (STINT) bakfiets - werd geschept door een intercity vanuit Den Bosch naar Oss met daarin 57 passagiers
-NS heeft speciaal telefoonnummer geopend voor mensen die met vragen/emoties en die hulp behoeven.
-Oorzaak/Toedracht van het ongeval nog onbekend
-4 kinderen omgekomen in de leeftijd van basisschoolleerlingen
-Meerdere kinderen komen uit één gezin, wordt niet bevestigd of zij allen omgekomen zijn of niet. Het zou gaan om kinderen uit in totaal drie gezinnen
-1 kind + 1 volwassene zwaar gewond in het ziekenhuis
-Politie gaat niet in op vragen over speculaties omtrent de bakfiets (al dan niet op hol geslagen/technisch mankement) en dat zal onderzoek moeten uitwijzen
quote:Vier kinderen omgekomen bij ongeluk op het spoor bij Oss
OSS - Bij het ongeluk tussen een trein en een elektrische bakfiets op het spoor bij Oss zijn vier kinderen omgekomen. Dat bevestigt de politie. Ook raakten een kind en een volwassene zwaargewond. Het ongeluk gebeurde donderdagochtend rond halfnegen. De twee gewonden liggen in kritieke toestand in het ziekenhuis.
De omgekomen kinderen kwamen van een voorschoolse opvang. De vrouw die de bakfiets bestuurde, kwam van een kinderdagverblijf en had net een of meer kinderen afgezet bij een school. Ze was op weg naar een volgende school. Dat zeggen mensen die de vrouw kennen. De politie bevestigt dat het ging om een bakfiets van een kinderdagverblijf, op weg naar een school in Oss.
In wijkcentrum de Hille aan de Looveltlaan 25 in Oss is een opvangcentrum ingericht. Hier kunnen mensen met vragen terecht, laat de gemeente Oss weten. Burgemeester Wobine Buijs geeft aan 'geschrokken te zijn'. "Dit raakt ons allemaal. We zijn enorm van slag. Wij leven mee met alle families, de school, de kinderopvang en alle andere betrokkenen", zegt ze.
Voor getuigen, waaronder meerdere kinderen, is Slachtofferhulp geregeld. Over de oorzaak van het ongeluk is nog niks bekend.
De politie gaf meteen na het ongeluk al aan dat het om een zeer ernstig ongeluk op het spoor ging waarbij zwaargewonden en mogelijk meerdere doden waren gevallen.
ProRail spreekt na het ongeluk van 'een inktzwarte dag'. "Dit is echt heel erg verschrikkelijk'', aldus een woordvoerder. Het spoorbedrijf gaat, zoals bij ieder ongeluk, onderzoeken wat er precies is misgegaan. Het ongeval gebeurde bij een bewaakte overgang. Topman Pier Eringa van ProRail gaat zelf naar Oss. "Het is verschrikkelijk voor de nabestaanden en betrokkenen. Hier zijn geen woorden voor", aldus Eringa.
Ook bij de NS is men zeer aangeslagen na het zware ongeluk. Ze laten weten verder nog geen details te hebben over de toedracht. Ze worden op de hoogte gehouden door de politie. De aanrijding gebeurde met een trein tussen Nijmegen en Den Bosch. Het treinverkeer ligt stil. "Hoe erg, dit dramatische ongeluk in Oss", reageert NS-topman Roger van Boxtel op Twitter. "Onze gedachten zijn bij de slachtoffers, hun nabestaanden, bij de gewonden en bij de reizigers en onze collega's die erbij waren. Wat een verdriet."
Onderzoeksraad voor Veiligheid
Onderzoekers van de Onderzoeksraad voor Veiligheid zijn onderweg naar Oss. Dit laat de plaatsvervangend secretaris-directeur van de Onderzoeksraad weten.
Ook staatssecretaris Stientje van Veldhoven van Infrastructuur reageert op Twitter. "Uit de grond van mijn hart- heel erg veel sterkte aan alle betrokkenen', laat ze weten.
bronquote:Bij een ongeval op het spoor in Oss, waarbij een bakfiets is betrokken, zijn vanochtend zwaargewonden en mogelijk meerdere doden gevallen.
Volgens de politie zijn op de Braakstraat in de Brabantse plaats meerdere hulpdiensten aanwezig. Ook zijn traumahelikopters opgeroepen.
Meer informatie volgt
twitter:kingma_hylke twitterde op donderdag 20-09-2018 om 09:01:09 Er is GRIP 2 gemaakt. #grip2 #Oss #braakstraat reageer retweet
Een bakfiets. Dat belooft niet veel goeds.twitter:politieob twitterde op donderdag 20-09-2018 om 08:49:17 Hulpdiensten aanwezig in #Oss bij zeer ernstig ongeval op spoor #Braakstraat met trein en bakfiets. Zwaargewonden en mogelijk meerdere doden. Meer info volgt later. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 20 september 2018 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit is overigens het kinderdagverblijf waar de kinderen op zaten:http://kinderdagverblijfokido.nl/
Ouders en betrokkenen worden daar uiteraard nu opgevangen door slachtofferhulp.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
En even na 16u allemaal foto's en video's van mensen op facebook die moesten laten weten dat ze erbij warenquote:Op maandag 8 oktober 2018 13:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanaf 16u is de herdenking hier LIVE te volgen:
http://www.omroepbrabant.nl/?program/2013172/Oss+komt+samen.aspx
Ook daarin heb je gewoon een valide punt. Dat punt heb ik vanaf mijn allereerste post in deze reeks ook al aangehaald en verdedigd.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En dan nog dit:
Een stint voor personenvervoer, kan een maximum gewicht (inclusief kinderen en bestuurder) halen van 670kgs. Daar mag je, zonder enig rijvaardigheidsattest, mee de openbare weg op. Als je daarnaast beschouwt, dat je minimaal 2 rijbewijzen moet hebben, als je meer dan 8 personen wilt vervoeren in het verkeer, dan is de vraag nooit geweest of de stint van de weg gehaald moet worden, maar hoe het in godsnaam mogelijk is, dat hier ooit toestemming voor is verleend.
Dan is het wel heel 'toevallig' dat ik dat al drie keer opgeschreven heb en je dit niet eerder naar voren hebt gebracht. Overigens heb ik het in geen enkele,van jouw reacties gezien.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:40 schreef GereDathan het volgende:
Ook daarin heb je gewoon een valide punt. Dat punt heb ik vanaf mijn allereerste post in deze reeks ook al aangehaald en verdedigd.
quote:OSS – Leerlingen en leraren van basisschool De Korenaer in Oss stonden maandagmiddag gezamenlijk stil bij het spoorwegdrama waarbij vier leerlingen van de school om het leven kwamen.
Er werden gedichten voorgedragen, liedjes gezongen en mooie woorden gesproken. Daarna werd de vlag gestreken die sinds het ongeluk op 20 september halfstok hing. Aan het eind van de bijeenkomst werden door de leerlingen ballonnen opgelaten.
twitter:dtvoss twitterde op maandag 08-10-2018 om 13:35:19 En tenslotte worden er nog ballonnen opgelaten door de leraren van de school. https://t.co/UKzWdfLOhr reageer retweet
Dan heb je het over haar lichamelijke gesteldheid. Haar geestelijke gesteldheid zal enorm op de proef gesteld worden, hoe ga je om met zoiets? Ondanks dat het haar schuld niet is zal ze een mega schuldgevoel hebben ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:03 schreef T-D het volgende:
De leidster ging gelukkig goed vooruit, en ze heeft allebei haar benen nog.
Ja dat zal wel even duren voordat ze dit te boven is,ik hoop dat de oorzaak van dit ongeval boven water komt, de leidster kan helpen hierbij.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:08 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dan heb je het over haar lichamelijke gesteldheid. Haar geestelijke gesteldheid zal enorm op de proef gesteld worden, hoe ga je om met zoiets? Ondanks dat het haar schuld niet is zal ze een mega schuldgevoel hebben ....
jij weet de oorzaak al begrijp ik?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:08 schreef matspontius het volgende:
Ondanks dat het haar schuld niet is zal ze een mega schuldgevoel hebben ....
Daar gaan we weer. Ja, ik weet de oorzaken al. Lees de artikelen gepost in het vorige topic maar eens goed door .....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:53 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
jij weet de oorzaak al begrijp ik?
uiteindelijk zat zij aan de knoppen....
Ik vraag me af of je dit ooit te boven komt? Er mee leren omgaan misschien maar te boven komen. Persoonlijk zou ik dit niet verdragen denk ik ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:10 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja dat zal wel even duren voordat ze dit te boven is,ik hoop dat de oorzaak van dit ongeval boven water komt, de leidster kan helpen hierbij.
Nee, je stelt dat de Stint onveilig is. Die stelling wil ik nog wel begrijpen. Maar een onveilig voertuig of apparaat hoeft niet perse de oorzaak van het ongeval te zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 07:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Daar gaan we weer. Ja, ik weet de oorzaken al. Lees de artikelen gepost in het vorige topic maar eens goed door .....
Ik stel niet dat de Stint onveilig is, dat komt voort uit de artikelen. Deze artikelen al gelezen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:35 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Nee, je stelt dat de Stint onveilig is. Die stelling wil ik nog wel begrijpen. Maar een onveilig voertuig of apparaat hoeft niet perse de oorzaak van het ongeval te zijn.
Het niet hebben van een noodstop hoeft niet de oorzaak te zijn. Dit staat los van elkaar.
Niet alle Stints zonder noodstop belanden onder een trein.
Ook zonder een het gebruik van een noodstop zou je normaal gesproken niet onder de trein komen.
Allemaal gelezen, ik zeg absuluut niet dat dat ding veiilig is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik stel niet dat de Stint onveilig is, dat komt voort uit de artikelen. Deze artikelen al gelezen?
Een stuurfout? Wat kun je nou fout doen bij zo'n simpel voertuig? Je weet best dat de kans heel groot is dat de oorzaak bij de gebrekkige veiligheid van de Stint ligt. 5x gerepareerd in het afgelopen anderhalf jaar zegt voldoende lijkt mequote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:57 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Allemaal gelezen, ik zeg absuluut niet dat dat ding veiilig is.
Maar met een onveilig voertuig kan de oorzaak niet alsnog een stuurfout zijn?
Als de gewone remmen het wel deden, waarom is er niet gewoon geremd ipv noodstop?
Als je bezopen een Stint zou besturen dan is de onveilige Stint de oorzaak van de aanrijding?
Dat laat ik aan het grote onderzoek over. Ik kan echt heel veel bedenken.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:09 schreef matspontius het volgende:
Wat zou de bestuurster dan fout hebben gedaan? In een paniek situatie en een split second handelen, als je merkt dat het voertuig waarin je 5 kleine kinderen vervoert en er een trein op je af komt razen, niet doet wat jij wil, is natuurlijk veel makkelijker gezegd dan gedaan .....
Er zit helemaal geen noodstop op deze versie van de Stint Die zat er op de 1e versie wel maar is bij latere versies verwijderd. Een noodstop had de situatie wellicht nog kunnen redden .... als deze op het voertuig had gezeten - mega flater nummer zo veelquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:23 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Dat laat ik aan het grote onderzoek over. Ik kan echt heel veel bedenken.
Maar ik neem aan dat ze al in een penibele situatie zat voordat ze ontdekte dat de noodstop niet werkte. Immers de noodstop zit er voor noodgevallen, niet om even af te remmen.
Los daarvan is al niet eens bekend of ze de noodstop uberhaupt heeft willen/kunnen gebruiken.
Het niet hebben van een noodstop is mogelijk een gevolg, niet de oorzaak.
Een noodstop kon je op de nieuwe Stint wel degelijk maken. Alleen de grote rode knop op het dashboard zat er niet meer op.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:36 schreef matspontius het volgende:
Er zit helemaal geen noodstop op deze versie van de Stint
Hoe maak je dan een noodstop zonder noodknop? Werkten de remmen het nog wel? Dat was ook een probleem bij andere Stints had ik gelezen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:46 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Een noodstop kon je op de nieuwe Stint wel degelijk maken. Alleen de grote rode knop op het dashboard zat er niet meer op.
Maar een noodstop/noodknop is niet voor normaal gebruik. Waarom is er niet gewoon geremd?
Je kan gewoon de sleutel omdraaien, staat ie zo stil. De extra rem is mechanisch en werkte dus gewoon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:56 schreef matspontius het volgende:
[..]
Hoe maak je dan een noodstop zonder noodknop? Werkten de remmen het nog wel? Dat was ook een probleem bij andere Stints had ik gelezen.
Meest plausibele is dat de Stint door is blijven rijden en niet meer te stoppen was. Het enige wat je dan nog zou kunnen doen is de Stint radicaal naar links of rechts sturen met alle risico's van dien. Is een beslissing in paniek en een split second ....
Als het zo'n simpel voertuig is, dan is hij toch simpel te stopen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Een stuurfout? Wat kun je nou fout doen bij zo'n simpel voertuig? Je weet best dat de kans heel groot is dat de oorzaak bij de gebrekkige veiligheid van de Stint ligt. 5x gerepareerd in het afgelopen anderhalf jaar zegt voldoende lijkt me
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik stel niet dat de Stint onveilig is, dat komt voort uit de artikelen. Deze artikelen al gelezen?
quote:Op vrijdag 28 september 2018 08:20 schreef matspontius het volgende:
Belangrijker is echter een duidelijke oorzaak voor het ongeval bij Oss te vinden en daarop maatregelen te nemen. Welke smaken hebben we? De Stint heeft een productiefout, geen periodiek onderhoud gehad en is te onveilig en/of onkunde bij de bestuurder. Om te beginnen zouden er op deze vlaken aanpassingen moeten komen. De Stint hoeft denk ik zeker niet weg, moet alleen wel veiliger worden. Want volgens mij kan dit ook gewoon op de openbare weg gebeuren ...
quote:Op maandag 8 oktober 2018 04:23 schreef matspontius het volgende:
Lees de artikelen eens door man, over hoe die Stint allerlei constructiefouten vertoont, zelfs voor een simpele ziel herkenbaar. Dat de overheid zo'n gedrocht vervolgens goedkeurd is natuurlijk een mega flater.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:50 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zo'n voertuig hoort bij de opvang en hoort dus absoluut veilig te zijn. Maar laten we vooral geen schuldigen aanwijzen, stel je voor zeg dat iemand verantwoordelijk zou zijn voor de dood van deze 4 kinderen .... foei
Constructie van het voertuig klopt van geen kant en is op meerdere punten absoluut onveilig en dus ongeschikt voor het vervoeren van kinderen - de fabrikant heeft dat prutsding in elkaar geflanst en is dus hoofd verantwoordelijke
De overheid heeft dit voertuig de weg op gestuurd na "gedegen" keuring - hoe kan een voertuig met zo veel kritieke veiligheidsaspecten door deze keuring komen? - overheid is hoofd verantwoordelijke voor deze falende keuring
De betreffende Stint is bij het KDV in de afgelopen 2 jaar herhaaldelijk in reparatie geweest - gaat er dan geen lichtje branden dat het voertuig misschien wel onveilig zou zijn? KDV is mede verantwoordelijk
Vaak is zo'n ramp een combinatie van fatale factoren en daar lijkt het hier ook op - de verantwoordelijken hiervoor moeten zich heel diep schamen .....
Ik ben wel blij dat je overduidelijk niet stelt dat de Stint onveilig zou zijn.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:09 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je weet best dat de kans heel groot is dat de oorzaak bij de gebrekkige veiligheid van de Stint ligt. 5x gerepareerd in het afgelopen anderhalf jaar zegt voldoende lijkt me
Wie zegt er dat in een split second had moeten worden besloten.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:56 schreef matspontius het volgende:
Het enige wat je dan nog zou kunnen doen is de Stint radicaal naar links of rechts sturen met alle risico's van dien. Is een beslissing in paniek en een split second .
BD.nlquote:Nieuwe Stint voor intrekken kort geding: 'Dit lijkt op omkoping'
ALMERE / OSS - Edwin Renzen, directeur van stintfabrikant Stintum, heeft een gastouderopvang uit Almere een gloednieuwe elektrische bolderkar aangeboden. In ruil zou de eigenaresse van opvang het Kinderstraatje een kort geding tegen minister Cora van Nieuwenhuizen moeten intrekken. ,,Moreel verwerpelijk'' en ,,het lijkt op omkoping'', zegt juridisch adviseur Werner van Bentem van de gastouderopvang na een bericht in De Telegraaf.
Oei oei, die man is zijn eigen graf aan het graven. Als dit echt zo is heb we hier wel met een mega eikel te maken ..quote:
Edwin Renzen blinkt niet uit in tact is mij al gebleken. Ongetwijfeld bedoeld hij het goed, maar het is weer ongelukkig opgelost.quote:
?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:11 schreef maan_man het volgende:
Is de datum waarop het kortgeding dient eigenlijk al bekend gemaakt?
Blijkbaar wil Renzen niet dat de Stint nog wordt gebruikt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kortgeding moeten intrekken?
Dat is toch dat kortgeding omdat ze de Stint wil blijven gebruiken?
De minister zal haar besluit moeten verdedigen. Daarbij moet ze misschien dingen openbaar maken die Renzen voorlopig liever niet naar buiten brengt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:13 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Blijkbaar wil Renzen niet dat de Stint nog wordt gebruikt.
Jij snapt het, hij probeert duidelijk zaken te verdoezelen ... ik vermoed dat er nog een flinke beerput opengaat ...quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
De minister zal haar besluit moeten verdedigen. Daarbij moet ze misschien dingen openbaar maken die Renzen voorlopig liever niet naar buiten brengt.
Er zijn al onderzoekers geweest die die conclusie hebben getrokken, dus dat hoeven wij niet meer te doen. Overigens was dat eigenlijk al heel snel na het dodelijke ongeval duidelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:05 schreef GereDathan het volgende:
Ik ben wel blij dat je overduidelijk niet stelt dat de Stint onveilig zou zijn.
Aangezien hij zelf het ontwerp heeft veranderd zonder overleg met het RDW, is de kans groot dat de minister gelijk krijgt en dat hij dan de financiele schade voor alle kinderdagverblijven moet ophoesten.quote:
Ik heb het niet over de experts. Ik heb het erover dat die matspontius uit zijn nek kletst. Hij stelt wel degelijk dat de Stint onveilig is. Of hij daar gelijk in heeft, dat laat ik fijn in het midden. Maar dan moet hij niet beweren dat hij dat niet doet en/of gedaan heeft.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Er zijn al onderzoekers geweest die die conclusie hebben getrokken, dus dat hoeven wij niet meer te doen. Overigens was dat eigenlijk al heel snel na het dodelijke ongeval duidelijk.
De reden:quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het kortgeding moeten intrekken?
Dat is toch dat kortgeding omdat ze de Stint wil blijven gebruiken?
Nogmaals, ik vind het niet handig hoe hij dit aanvliegt. Ik begrijp zijn reden, maar dit is niet de manier. Het is beter praten met de minister als deze niet steeds de rechtszaal ingetrokken wordt door iedere opvangorganisatie.quote:Renzen wil juist om tafel met het ministerie en ziet het kort geding als een storende factor. Hij erkent dat hij een nog in ontwikkeling zijnde nieuwe Stint aanbood. „Ik heb het puur uit sympathie gezegd. Ik wilde haar niet onder druk zetten.
Jij weet weer meer dan de rest, welke zaken is hij aan het verdoezelen?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:24 schreef matspontius het volgende:
[..]
Jij snapt het, hij probeert duidelijk zaken te verdoezelen ... ik vermoed dat er nog een flinke beerput opengaat ...
Je bedoelt de post die door Nanking is verwijderd?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:16 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Prima joh. Wanneer antwoord je op mijn andere post? Want die negeer je natuurlijk weer vakkundig.
Is evident. En wordt bevestigd door experts.quote:Ik heb het niet over de experts. Ik heb het erover dat die matspontius uit zijn nek kletst. Hij stelt wel degelijk dat de Stint onveilig is.
Of de minister is zo geïrriteerd door al het geneuzel dat een normaal gesprek met dhr Renzen bij voorbaat kansloos is.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 13:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
De minister zal haar besluit moeten verdedigen. Daarbij moet ze misschien dingen openbaar maken die Renzen voorlopig liever niet naar buiten brengt.
Hij probeert alleen zijn eigen hachje te redden. Dat heet niet 'niet handig', dat heet verwerpelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:20 schreef GereDathan het volgende:
[..]
De reden:
[..]
Nogmaals, ik vind het niet handig hoe hij dit aanvliegt. Ik begrijp zijn reden, maar dit is niet de manier. Het is beter praten met de minister als deze niet steeds de rechtszaal ingetrokken wordt door iedere opvangorganisatie.
Maar dat heb ik al aangegeven, tactisch is hij niet echt helaas.
Er is niets verwijderd door NanKing daarin.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je bedoelt de post die door Nanking is verwijderd?
Dat heeft niets met zijn beweringen te maken. En doet dus niet ter zake.quote:Is evident. En wordt bevestigd door experts.
Bron?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hij probeert alleen zijn eigen hachje te redden. Dat heet niet 'niet handig', dat heet verwerpelijk.
Dan weet ik niet over welke post je het hebt.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:22 schreef GereDathan het volgende:
Er is niets verwijderd door NanKing daarin.
De experts ondersteunen zijn standpunt. Dat mag jij dan niet willen horen, maar het is wel degelijk relevant. De stint is onveilig.quote:Dat heeft niets met zijn beweringen te maken. En doet dus niet ter zake.
En terecht. Daarnaast zal hij dood door nalatigheid aan zijn broek krijgen - meer dan terecht. Deze man zou eens empathie moeten tonen i.p.v. bezig te zijn met te redden wat niet te redden is, namelijk zijn eigen hachje ....quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aangezien hij zelf het ontwerp heeft veranderd zonder overleg met het RDW, is de kans groot dat de minister gelijk krijgt en dat hij dan de financiele schade voor alle kinderdagverblijven moet ophoesten.
Ik kan op dit moment geen aannemelijk scenario verzinnen, waarbij het bedrijf dit gaat overleven.
Gewoon een simpele redenering (voor de meeste mensen, dan): als de minister in het gelijk wordt gesteld, kan Renzen aansprakelijk worden gesteld voor de geleden schade bij alle BSO's die de stint hebben gekocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |