niet meer maar ze zijn het wel een tijdje geweest dit jaarquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:22 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Misschien omdat ze toch niet het snelst zijn. Objectief bekeken.
Wanneer dan? Als het al zo was, alleen in de kwalificatie. De rest van de races was Mercedes gewoon oppermachtig.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet meer maar ze zijn het wel een tijdje geweest dit jaar
Oh ja zeker. Maar dat zegt nu niks meer. Zeker niet als je ondertussen achterloopt in punten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet meer maar ze zijn het wel een tijdje geweest dit jaar
nee het is over en uit, wel jammer ik blijf het gevoel houden dat er meer in had gezetenquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:29 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Oh ja zeker. Maar dat zegt nu niks meer. Zeker niet als je ondertussen achterloopt in punten.
Ik ook, Ferrari had het momentum en heeft daar niet alles uit weten te halen en dat sneller uit handen gegeven dan nodig was geweest. Met name Duitsland was daarin een cruciaal moment. Weet niet of een kampioenschap er dan ingezeten had, het zou een veel grotere prestatie geweest zijn dan Hamilton nu levert, maar het was op zeker nog spannend geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het is over en uit, wel jammer ik blijf het gevoel houden dat er meer in had gezeten
Hij valt weer in hetzelfde patroon als vorig jaar, zij het nog in mindere mate. Klagen over wat anderen hem aandoen, maar het zelf tien keer erger bij anderen doen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-vier-ogen~abcaaaac/
Ahja meneer is boos omdat niet iedereen de weg vrij geeft voor uwe koninklijke hoogheid Vettelquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:42 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/formule(...)-vier-ogen~abcaaaac/
Spa. Hamilton was daar meer een rijdende chicane dan een tegenstander.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wanneer dan? Als het al zo was, alleen in de kwalificatie. De rest van de races was Mercedes gewoon oppermachtig.
Ik baal stiekem een beetje dat ik de laatste 2 races vrij heb gevraagd. Moet wel werken als de beslissing volgend weekend valt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het is over en uit, wel jammer ik blijf het gevoel houden dat er meer in had gezeten
Maar Kimi was nergens, dus dat lag meer aan Vettel dan aan Ferrari. Maar inderdaad, Mercedes was daar niet oppermachtig zoals op de meeste andere banen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Spa. Hamilton was daar meer een rijdende chicane dan een tegenstander.
Mwa,quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Kimi was nergens, dus dat lag meer aan Vettel dan aan Ferrari. Maar inderdaad, Mercedes was daar niet oppermachtig zoals op de meeste andere banen.
hij kwam al in die positie door de kwalificatie, waar Raikkonen een toe kreeg en niet andersomquote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
En Monza, waar Raikkonen de eerste plek verloor door de verkeerde strategie van Ferrari nadat Vettel zichzelf had uitgeschakeld.
Wat? Alsof Raikkonen ook maar op enige manier een kans had tegen de Mercedes van Hamilton. Kom op zeg.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:06 schreef sasquatsch het volgende:
En Monza, waar Raikkonen de eerste plek verloor door de verkeerde strategie van Ferrari
ik vind dat Max weleens strafpunten in mindering mag krijgen voor dit cadeau.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Hier duidelijk te zien dat Max (net) genoeg ruimte laat. Vettel raakt tijdens het insturen de kerbs en moet corrigeren. Hier zie je duidelijk dat hij naar rechts stuurt tijdens het corrigeren en daardoor Max raakt.
Wat mij betreft een race incident, maar als er iemand gestraft had moeten worden was dat zonder twijfel Vettel zelf geweest. Max doet echt NIKS fout.
Vettel had dus serieus gewild dat Max nog een extra meter naar rechts was gegaan? Weet hij wat racen betekent?
Blijkbaar wel, want het duurde best lang voordat Hamilton voorbij Raikkonen ging, nl in de 45ste ronde, toen Raikkonen's banden al redelijk op waren door zijn vroege stop. Hamilton stopte pas 10 ronden later en had dus vlak voor het eind versere banden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat? Alsof Raikkonen ook maar op enige manier een kans had tegen de Mercedes van Hamilton. Kom op zeg.
Omdat de Mercedes veel minder slijtage had. Een probleem dat bij Ferrari wel vaker voorgekomen is dit jaar. Zie Barcelona bijvoorbeeld.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:04 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want het duurde best lang voordat Hamilton voorbij Raikkonen ging, nl in de 45ste ronde, toen Raikkonen's banden al redelijk op waren door zijn vroege stop. Hamilton stopte pas 10 ronden later en had dus vlak voor het eind versere banden.
Ik vond juist dat hij begin van het seizoen mooi rustig en redelijk bleef in alle omstandigheden en zich mooi onverstoorbaar op zichzelf richtte. Denk dat dit ook te wijten is aan de nodige frustratie nu de titel uit het zicht is.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)cident-in-japan.html
Wat de fuck is VET denkende, dat hier wat te halen valt?
Hij besloot om in de lastigste bocht van het circuit in te halen, VER verdedigd en rijdt zijn lijn en laat plek zat voor uitloop.
Wat een infantiel ventje die Vettel.
Hij geeft in dit bericht aan dat hij wil praten maar dan 1 op 1 en niet in de media, dat is alles behalve infantiel, dat is volwassen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)cident-in-japan.html
Wat de fuck is VET denkende, dat hier wat te halen valt?
Hij besloot om in de lastigste bocht van het circuit in te halen, VER verdedigd en rijdt zijn lijn en laat plek zat voor uitloop.
Wat een infantiel ventje die Vettel.
Nee, Vettel wil zijn frustratie uiten terwijl er 1 persoon fout was. Hijzelf. Het was een slecht getimede move van zijn kant en dat heeft hij maar te accepteren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Hij geeft in dit bericht aan dat hij wil praten maar dan 1 op 1 en niet in de media, dat is alles behalve infantiel, dat is volwassen.
Je weet toch niet wat de insteek is. Je kan er toch samen over praten en beide bij je eigen standpunt blijven. Een gesprek hoeft niet altijd een winnaar te hebben.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:24 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Nee, Vettel wil zijn frustratie uiten terwijl er 1 persoon fout was. Hijzelf. Het was een slecht getimede move van zijn kant en dat heeft hij maar te accepteren.
.
Nog afgezien van het feit dat Mercedes en Ferrari beiden teams hebben die ze motoren leveren die nog eens extra snel uit de weg lijken te gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:13 schreef BadderHaring het volgende:
Vooral het "jamaar al die anderen lieten me wel voorbij"
Ja, lul, die zijn vooral met de andere rijders tussen plek 7 en 18 in gevecht en willen geen tijd verliezen met jou tegen proberen te houden.
Max wil gewoon wel tegen je racen, in tegenstelling tot de Leclercs en Hulkenbergs van de grid.
twitter:RaceFansUpdate twitterde op maandag 08-10-2018 om 17:15:33Brawn believes Ferrari slump is linked to loss of Marchionne | 2018 Japanese Grand Prix: https://t.co/naXAN2EQch Via racefansdotnet reageer retweet
Wel jammer dat het zo gaat.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat Mercedes en Ferrari beiden teams hebben die ze motoren leveren die nog eens extra snel uit de weg lijken te gaan.
Dat vind ik echt 100x erger dan de teamorder van Mercedes in Rusland. Zo'n teamorder wordt heisa over gemaakt, maar dat b.v. Hartley in Rusland de opdracht heeft gekregen op de Red Bull-rijders makkelijk te laten passeren, daar wordt niet over gevallen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat Mercedes en Ferrari beiden teams hebben die ze motoren leveren die nog eens extra snel uit de weg lijken te gaan.
Even een simpel voorbeeldje van afgelopen weekend.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat vind ik echt 100x erger dan de teamorder van Mercedes in Rusland. Zo'n teamorder wordt heisa over gemaakt, maar dat b.v. Hartley in Rusland de opdracht heeft gekregen op de Red Bull-rijders makkelijk te laten passeren, daar wordt niet over gevallen.
En eerder dit jaar schijnt Ocon Bottas in Monaco ook al langs gelaten te hebben.
En het komt vast vaker voor.
Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Even een simpel voorbeeldje van afgelopen weekend.
Vettel die Leclerc inhaalt op start/finish, kijk naar het verschil in snelheid. Het is natuurlijk kansloos als Leclerc daar probeert om Vettel achter zich te houden.
Dat heb ik niet zien gebeuren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.
Vettel reed Hamilton daar met speels gemak op het rechte stuk voorbij. Dus die auto liep daar wel degelijk lekker.quote:Op maandag 8 oktober 2018 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar Kimi was nergens, dus dat lag meer aan Vettel dan aan Ferrari. Maar inderdaad, Mercedes was daar niet oppermachtig zoals op de meeste andere banen.
Dat is echt niet de enige reden. Die tweede door de FIA geplaatste sensor zal er ook mee te maken hebben, net als de bovenkamer van een niet nader bij naam te noemen coureurquote:Op maandag 8 oktober 2018 17:17 schreef Tarado het volgende:
twitter:RaceFansUpdate twitterde op maandag 08-10-2018 om 17:15:33Brawn believes Ferrari slump is linked to loss of Marchionne | 2018 Japanese Grand Prix: https://t.co/naXAN2EQch Via racefansdotnet reageer retweet
Gewoon een alles of niets actief. Ballen getoond in plaats van op safe gespeeld. Als het lukt is het geweldig en had hij misschien Hamilton nog onder druk kunnen zetten. Maar als het mislukt moet je niet zeuren dat de andere coureur de deur niet wagenwijd wilde openzetten.quote:Op maandag 8 oktober 2018 16:17 schreef HostiHawaii het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)cident-in-japan.html
Wat de fuck is VET denkende, dat hier wat te halen valt?
Hij besloot om in de lastigste bocht van het circuit in te halen, VER verdedigd en rijdt zijn lijn en laat plek zat voor uitloop.
Wat een infantiel ventje die Vettel.
We krijgen de Formule 1 tegenwoordig door een sterk gekleurde bril geserveerd, via de Verstappen en de Hamilton-fanclub, met een hele bittere en zure anti-Duitse saus die ver over datum is er overheen. Ik kijk daar langsheen, anderen zijn wat makkelijker beinvloedbaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 10:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat je er zo over denkt. Maar je moet dan wel ophouden te doen alsof iedereen gekleurd naar de wereld kijkt en jij niet. Je ziet echt alles door een steeds sterkere Pro-Vettel bril, overgoten met een anti-Hamilton saus.
Probeer je hier nou de boel te bedonderen of snap je het echt niet? Hier hebben ze elkaar al geraakt. Doordat Verstappen instuurt alsof er geen auto voor meer dan de helft langszij is, komt de rechtervoorband tegen de linkervoorband van Verstappen aan, aangezien die op dat punt een tegengestelde draairichting hebben komt er een rookpluim en remt Vettels rechter voorband sterk af en trekt de auto dus naar rechts.quote:Op maandag 8 oktober 2018 15:52 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ]
Hier duidelijk te zien dat Max (net) genoeg ruimte laat. Vettel raakt tijdens het insturen de kerbs en moet corrigeren. Hier zie je duidelijk dat hij naar rechts stuurt tijdens het corrigeren en daardoor Max raakt.
Racen is wat anders dan wat pubers in botsautootjes op de kermis doen. Je moet op de baan blijven en als je eraf gaat moet je voorrang geven, en je moet zorgen dat je geen gat laat vallen waar iemand in kan duiken, want als die er voor meer dan de helft naast zit heb je geen recht op de racelijn. Racen is namelijk ook aan de finish komen.quote:Vettel had dus serieus gewild dat Max nog een extra meter naar rechts was gegaan? Weet hij wat racen betekent?
De Force India's met de Mercedes motor ook. Vettel had gewoon weer eens een uitstekende exit (blown diffuser?) en pakte de slipstream goed en Hamilton moest het laten gebeuren. De FI's hadden nog meer slipstream en kwamen Hamilton ook bijna voorbij.quote:Op maandag 8 oktober 2018 18:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Vettel reed Hamilton daar met speels gemak op het rechte stuk voorbij. Dus die auto liep daar wel degelijk lekker.
In dat eerste heb je niet eens ongelijk, hoewel je dat wel wat eenzijdig ziet want de anti Verstappen lobby is er net zo goed als de fanclub. Niet onlogisch, want hij is nogal uitgesproken aanwezig en zoekt de randen op, dat roept ook tegenreacties op.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
We krijgen de Formule 1 tegenwoordig door een sterk gekleurde bril geserveerd, via de Verstappen en de Hamilton-fanclub, met een hele bittere en zure anti-Duitse saus die ver over datum is er overheen. Ik kijk daar langsheen, anderen zijn wat makkelijker beinvloedbaar.
Vorig jaar zagen we precies hetzelfde. Ik heb het voor het gemak even opgezocht.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
De Force India's met de Mercedes motor ook. Vettel had gewoon weer eens een uitstekende exit (blown diffuser?) en pakte de slipstream goed en Hamilton moest het laten gebeuren.
Dat deed max ook in 2015, leuk dat je wilt vechten met een veel snellere auto, maar wat heb je eraan als jij je banden oprookt, en die snellere auto gaat er toch wel langs, nu moet je met je veel mindere banden vechten met directe concurrenten. ...quote:Op maandag 8 oktober 2018 17:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niemand zegt ook dat Leclerc dan zijn auto ervoor moet gooien, maar echt van je lijn afgaan om iemand er voorbij te laten gaan is wat anders.
Ik reageer niet graag op je, maar je beseft dat je hier eigenlijk zegt dat vettel in china ook maar opzij had moeten gaan toen verstappen als een idioot binnendoor wou?quote:
Wie heeft het over vechten? Ik heb het over van de racelijn afwijken om iemand voorbij te laten gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:49 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Dat deed max ook in 2015, leuk dat je wilt vechten met een veel snellere auto, maar wat heb je eraan als jij je banden oprookt, en die snellere auto gaat er toch wel langs, nu moet je met je veel mindere banden vechten met directe concurrenten. ...
Vind het altijd moeilijk, het lijkt zinloos jou iets uit te leggen. Doe het toch omdat er genoeg andere domme mensen hier meelezen die er misschien wel wat van leren.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hier is het flimpje, voor de eerlijkheid:
Het screenshot is van 4 seconden. Je ziet duidelijk dat er een gat was en dat Vettel daar al lang en breed inzat toen Verstappen naar de apex stuurde. Dan is het dus geen race-incident maar het veroorzaken van een collision door Verstappen.
Het is niet zo dat de andere kant onderbelicht blijft als ik die niet aanroer. De anti-Verstappen lobby is zo goed als niet aanwezig, pas als hij Hamilton van de baan gaat beuken komt die er en komt die Nederland binnen. Het is dan ook geen toeval dat hij het op Vettel voorzien heeft. In de Nederlandse en Engelstalige media is het allemaal hetzelfde, bij de Engelsen wat meer Hamilton en bij de Nederlanders wat meer Verstappen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In dat eerste heb je niet eens ongelijk, hoewel je dat wel wat eenzijdig ziet want de anti Verstappen lobby is er net zo goed als de fanclub. Niet onlogisch, want hij is nogal uitgesproken aanwezig en zoekt de randen op, dat roept ook tegenreacties op.
Echter in reactie daarop (denk ik?) doe jij precies hetzelfde maar dan als Vettel fanclub. Je bent zo selectief in het wegen de feiten en gebeurtenissen die meeweegt dat ik soms echt niet goed weet of je het er nu gewoon om doet of dat je echt zo denkt.
Perez en Ocon konden ook dichterbij komen bij Hamilton. Niemand beweert dat de auto geen invloed heeft en niemand beweert dat de Ferrari-motor relatief niet sterker is geworden. Maar dat Vettel goed de slipstream pakt, en hem niet te vroeg vol in de wind zet maakt nog niet dat de Ferrari een betere motor heeft. . Feit is dat Mercedes schrok van Ferrari's Vettels snelheid op hun circuit. Spa gold als Mercedes circuit zoals Singapore als Ferrari circuit gold, maar in een jaar gebeurt er natuurlijk heel veel dus eigenlijk sloeg dat al nergens op. Ferrari heeft een wezenlijk andere auto dan vorig jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vorig jaar zagen we precies hetzelfde. Ik heb het voor het gemak even opgezocht.
Als je het hele seizoen bekijkt dan is het kolder om te zeggen dat de auto geen invloed heeft. Hamilton kon dit jaar niet eens dichterbij komen in de slipstream, Vettel bleef wegrijden.
Ik vind het ook opmerkelijk dat Ferrari sinds Monza meer en grotere fouten is gaan maken en dat ze problemen hadden om de banden werkend te krijgen. Ik sluit het niet uit dat er iets niet helemaal eerlijk was aan het batterijsysteem, het is immers F1 en Mercedes had ook een sjoemeldiesel gemaakt. Maar het lijkt mij niet zo logisch, ten eerste zeggen topsnelheden heel weinig als je niet weet hoeveel vleugel er staat, als je de banden niet werkend krijgt is meer vleugel zetten niet zo heel raar. Bovendien lijkt mij zo'n lang recht stuk als op Spa vooral een kwestie van top end power en dus niet van de batterij, terwijl niemand beweert dat Ocon en Perez daar ook een dubbele batterij hadden.quote:Verder is het wel opmerkelijk dat Vettel langzamer is nadat de FIA heeft ingegrepen op de auto.
Als dit het niveau van je reacties is dan heb ik ook liever dat je helemaal niet op mij reageert. Verstappen wilde immers als een idioot binnendoor, en gooide hier als een iets minder grote idioot de deur dicht. Hij heeft al heel vaak de mazzel gehad dat hij doorkon, maar op die manier ga je echt geen titel winnen als je niet aldoor van pole weg kan rijden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:54 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ik reageer niet graag op je, maar je beseft dat je hier eigenlijk zegt dat vettel in china ook maar opzij had moeten gaan toen verstappen als een idioot binnendoor wou?
Want ja, het gaat ook om finishen.
Valt wel mee, hij zegt volkomen terecht dat de straffen inconsequent en daardoor onvoorspelbaar zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:22 schreef Wuwwa het volgende:
*knip* Jos doet weer huilie huilie over de FIA bij Peptalk.
Dit klopt gewoon niet. Het gemiddelde verschil Vettel-Raikkonen in de kwalificatie op jaarbasis varieert tussen 1 en 3 tiende. Het is dus niet structureel meer dan 3 tiende.quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende:
oud-wereldkampioen Raikkonen structureel op meer dan 3 tienden heeft
Button is natuurlijk ook wereldkampioenquote:terwijl Hamilton bij zijn topteam Button niet eens aankon en oud-wereldkampioen Raikkonen
Je dacht soms dat de rest van het veld meteen zou stoppen om Vettel voor te laten? Of dan hij zo op de baan zou kunnen rijden zonder dat iemand vol in zijn zijkant zou rossen?quote:Op maandag 8 oktober 2018 19:11 schreef Weltschmerz het volgende: We zien allemaal Vettel na zijn spin een stuk of 6 auto's voorbij laten voordat hij weer de baan op gaat, en niemand die zich afvraagt waarom hij doet. De reden is echter heel simpel, het mag niet, ongeacht de oorzaak waardoor je buiten de baan bent beland.
Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Gut...
Is het al COTA tijd? Mooi dat we pizza eten bij de race over anderhalve week! Lekker tijdstip!
Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve weekquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?
ja, pizza.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Je weet nu al wat je over anderhalve week eet?
quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve week
Wijze dingen zegt deze man.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De grindbakken mogen om mij wel terugkomen
Opmerkelijk als je het mij vraagt. Ik weet nog niet eens wat ik vanavond eetquote:
Er wordt wel eens geroepen dat de torpedo de "signature move" van Ricciardo is, maar Vettel heeft z'n eigen (mindere) variant erop die minstens net zo vaak voorbij komt.quote:Op maandag 8 oktober 2018 23:40 schreef DKUp het volgende:
Dit stond bij aanbevolen video’s, ik moest lachen.
De “crash” van gisteren zit er niet eens bij
De Stukaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er wordt wel eens geroepen dat de torpedo de "signature move" van Ricciardo is, maar Vettel heeft z'n eigen (mindere) variant erop die minstens net zo vaak voorbij komt.
Divebomb bedoel je, torpedo is de bijnaam van Kvyatquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er wordt wel eens geroepen dat de torpedo de "signature move" van Ricciardo is, maar Vettel heeft z'n eigen (mindere) variant erop die minstens net zo vaak voorbij komt.
En nogmaals (na het opnieuw zien van de beelden) verbaas ik me er over dat Max een tijdstraf van 10 seconden kreeg voor China en Vettel niets.
Ik weet nu al hoe laat ik moet beginnen met werkenquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve week
Mogelijk omdat men kijkt naar het gevolg voor beide partijen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 08:27 schreef beantherio het volgende:
[..]
En nogmaals (na het opnieuw zien van de beelden) verbaas ik me er over dat Max een tijdstraf van 10 seconden kreeg voor China en Vettel niets.
Dát moet achterop zijn spoiler staan iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
En Max noemen we Gandalf. Thou shall not pass!
Nogmaals, de uitkomst van een eventuele touché moet geen invloed hebben op de straf maat. Fout = straf, al ligt de schuldige er zelf uit.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:52 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Mogelijk omdat men kijkt naar het gevolg voor beide partijen.
In China verloor Vettel veel plaatsen daar de touche met Verstappen. Verstappen overigens ook...maar Vettel zijn race was ook meteen over.
In Japan verloor Verstappen geen plaats en kwam Vettel zelf volledig achteraan te liggen.
Ik ben niet zo van de willekeur in deze situaties, maar ik begrijp dat het in Japan weinig zin had om vervolgens ook nog een 10sec penalty te geven. Neemt niet weg dat de strafpunten wel uitgedeeld hadden mogen worden aan Vettel. De situatie is echt identiek aan China.
Ben ik met je eens, maar helaas zie je het maar al te vaak voorkomen. Het lijkt complete willekeur omdat men vaak kijkt naar het gevolg, elke situatie zal een andere uitkomst kennen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nogmaals, de uitkomst van een eventuele touché moet geen invloed hebben op de straf maat. Fout = straf, al ligt de schuldige er zelf uit.
Ik vind 11.00 uur 's ochtends een beetje te vroeg voor bierquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Ik weet nu ook al hoe laat ik het bier en de nootjes op tafel zet over anderhalve week
Sterker nog, over 2.5 week eten we Nachos.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 06:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Opmerkelijk als je het mij vraagt. Ik weet nog niet eens wat ik vanavond eet.
dan zou ik de pizza inruilen voor Steak.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterker nog, over 2.5 week eten we Nachos.
COTA = pizza
Mexico = Nachos
Themavoer voor de race.
Max is niet onbekend met teksten op de achtervleugelquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:54 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dát moet achterop zijn spoiler staan idd
beter dan thee tijdens de race.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind 11.00 uur 's ochtends een beetje te vroeg voor bier
Hotdogs ipv pizzaquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan zou ik de pizza inruilen voor Steak.
Pizza kon beter met Monza.
The Moneybadger is het nu toch..?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 09:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Divebomb bedoel je, torpedo is de bijnaam van Kvyat
Zondag was Sushi?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sterker nog, over 2.5 week eten we Nachos.
COTA = pizza
Mexico = Nachos
Themavoer voor de race.
Ja maar de divebomb is wel Bombcardo's handelsmerkquote:
met als signature move, the dive bomb.quote:
Tis dat het zaterdagavond isquote:19 okt 2018
17:00-18:30 Eerste vrije training
21:00-22:30 Tweede vrije training
20 okt 2018
20:00-21:00 Derde vrije training
23:00-00:00 Kwalificatie
21 okt 2018
20:10 Race
Je kijgt vrijwel altijd strafpunten op je licentie als je een straf krijgt tijdens een race. In de VS raakt hij weer een punt kwijt overigens.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
zulke sites moet je niet eens volgen, is allemaal copy/paste en slechte vertalingenquote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:21 schreef Yngwie het volgende:
WTF, deze had ik nog niet gelezen. Ze zijn echt de weg kwijt bij de FIA![]()
https://www.gpfans.com/nl(...)ce-schorsing-dreigt/
De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan?quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik vind 11.00 uur 's ochtends een beetje te vroeg voor bier
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan?
Yep! Dan zit ik in San Francisco.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:41 schreef vosss het volgende:
[..]
De race is om 20:00 uur toch? Of zit jij in een andere tijdzone dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |