Dat heeft met je functioneren te maken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In 1 liter chocomel zitten veel meer snelle carbs dan in 200 gram pasta. Ik hoef je dat toch niet uit te leggen hé.
Als je er maar teveel van neemt. Daarom is clean bulk ook veel beter. Dan ben je amper in staat teveel te eten. Met dirty bulk zit je zo aan de 6 of 7k per dag.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat heeft met je functioneren te maken.
Maar hoe vet iemand wordt is niet zo relevant wat je er in stopt.
Of je kan je gewoon inhoudenquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je er maar teveel van neemt. Daarom is clean bulk ook veel beter. Dan ben je amper in staat teveel te eten. Met dirty bulk zit je zo aan de 6 of 7k per dag.
Van alle junk die je kan eten is het ook nog echt het goorste.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet een keertje 2 kapsalons kunnen hebben. Wat een zwak excuus voor een man ben je dan zeg
goor zwijnquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet een keertje 2 kapsalons kunnen hebben. Wat een zwak excuus voor een man ben je dan zeg
is toch zo'n Portugees slavendrop eilandje?quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja eilandje ergens daar toch
in rotterdam wonen er veel
maar wel katholieken dus gewoon goed
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch zo'n Portugees slavendrop eilandje?
nee te hoog Corendon gehaltequote:Op maandag 8 oktober 2018 12:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.
Maar denk niet dat ik daar heen ga
Daadwerkelijk achter elkaar of met tussenpauze? Indien het eerste vind ik het voornamelijk een prestatie om dat weg te krijgenquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon achter elkaar natuurlijk.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daadwerkelijk achter elkaar of met tussenpauze? Indien het eerste vind ik het voornamelijk een prestatie om dat weg te krijgen
o natuurlijk het wordt kouder uiteraard, jammer is nog wel redelijk dichtbijquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:05 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Tel Aviv helaas ook niet zo warm in december/januari, tarado.
Dubai zie ik qua temperaturen niet zitten met een dreumes.
Qua vliegtijd was het ideaal geweest.quote:Op maandag 8 oktober 2018 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
o natuurlijk het wordt kouder uiteraard, jammer is nog wel redelijk dichtbij
Miami? Nee is ook te ver, ik had 7 uur in gedachtenquote:Op maandag 8 oktober 2018 12:08 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Qua vliegtijd was het ideaal geweest.
En kon er vanaf London met een 777 op vliegen.
Maar het is net te koud om nog lekker te zijn. 15 gemiddeld.
Er blijft weinig over op 5-6 uur vliegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |