dat is toch ook normaal, het heeft al niet zoveel zin maar als je het ongezond doet nog minderquote:
Je hebt figuren (DP) die hun kcal aanvullen met chocomelquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook normaal, het heeft al niet zoveel zin maar als je het ongezond doet nog minder
wel makkelijker me dunktquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is toch ook normaal, het heeft al niet zoveel zin maar als je het ongezond doet nog minder
Ik met een homp briequote:Op maandag 8 oktober 2018 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt figuren (DP) die hun kcal aanvullen met chocomel
Ik geloof daar niet zo in.quote:
wat heeft dat met makkelijk te makenquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in.
Wanneer je alleen maar junkfood in je donder gooit kom je eruit te zien als een dik varken. Wanneer je slechte benzine in een auto gooit loopt ie ook niet zoals ie hoort te lopen. Gooi er prima benzine in en je behaalt optimaal rendement.
Oja, want je lichaam zal echt merken waar die kcal vandaan komen als het vet aanzet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik geloof daar niet zo in.
Wanneer je alleen maar junkfood in je donder gooit kom je eruit te zien als een dik varken. Wanneer je slechte benzine in een auto gooit loopt ie ook niet zoals ie hoort te lopen. Gooi er prima benzine in en je behaalt optimaal rendement.
Ik moet hierheen mensenquote:Hotel was erg mooi. Kamers wel gehorig en veel luidruchtige dronken Engelsen gehoord die 's nachts op de gang liepen te schreeuwen.
bro sciencequote:Op maandag 8 oktober 2018 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oja, want je lichaam zal echt merken waar die kcal vandaan komen als het vet aanzet.
In 1 liter chocomel zitten veel meer snelle carbs dan in 200 gram pasta. Ik hoef je dat toch niet uit te leggen hé.quote:Op maandag 8 oktober 2018 11:55 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Oja, want je lichaam zal echt merken waar die kcal vandaan komen als het vet aanzet.
oke geen idee johquote:Op maandag 8 oktober 2018 11:58 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
ja eilandje ergens daar toch
in rotterdam wonen er veel
maar wel katholieken dus gewoon goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |