SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohai!![]()
Nu klopt iequote:
Dan vast niet hoog.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef Faxie het volgende:
Geen idee hoeveel % ik ooit op heb. Let daar nooit op.
In een koetjereep zit 15% ofzo toch?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef Faxie het volgende:
Geen idee hoeveel % ik ooit op heb. Let daar nooit op.
quote:
Ok ok, ik hou al op. Ik begin wel weer als ik chocolade letters heb gekregen en ze weggeef.quote:
Hoiiiiquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ok ok, ik hou al op. Ik begin wel weer als ik chocolade letters heb gekregen en ze weggeef.
Ik heb voor de eerste keer sinds 25 jaar weer eens koetjesrepen opquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In een koetjereep zit 15% ofzo toch?
Jawel maar staat heel groot op als het hoog percentage isquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Spul is zeker niet gewoon in de winkel te koop?
zin in nuquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:08 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
In een koetjereep zit 15% ofzo toch?
Ik vond ze laatst toch erg lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef Allures het volgende:
[..]
zin in nu
Maar die vallen alrijd tegen als je er na jaren weer een hebt
Jij eentje dus, CL heb ik al een rode reep Tony's beloofd, ik krijg er geheid nog een paar en de jaarlijkse halve kilo gevulde speculaas maar die wil Samzz al geloof ik.quote:
Is me nooit opgevallenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jawel maar staat heel groot op als het hoog percentage is
ik had laatst een zakje van die beertje snoepjes. Zo'n gouden zakje. Die hadden we vroeger en was lekker johquote:
Puur met hazelnoten, anders laat ik het liggen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:10 schreef Allures het volgende:
[..]
zin in nu
Maar die vallen alrijd tegen als je er na jaren weer een hebt
Weekend met vriendin naar Oktoberfest in München geweest. Normaal helemaal niet mijn ding, maar qua sfeer was het zo goed dat ik me erg goed vermaakt hebt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef Allures het volgende:
[..]
jaaaaa
Maar ik ga morgen weer gezond eten
Waarom was je weekend zo tof?
Nu wil ik proevenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan heb je ze dus niet gehad. Dat valt echt op en je proeft vieze chocolade.
Ik lust geen chocoladequote:
quote:
Ja dat is nogal ver ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:23 schreef Faxie het volgende:
Dan vind je Secret Santa ook zeker te ver als het hier is?
NEEquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Wel vervelend, nu moet ik weer iets bakken om de chocolade in te verwerken
Leugens!quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef Elvi het volgende:
Fax wat doorzichtig weerje wil gewoon al die vrouwen in je huis hebben en de leukste laten overnachten
Alle vrouwen uit de SC + Faxie zijn er toch?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef Elvi het volgende:
Fax wat doorzichtig weerje wil gewoon al die vrouwen in je huis hebben en de leukste laten overnachten
Je kreeg toch die berg appels?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
Wel vervelend, nu moet ik weer iets bakken om de chocolade in te verwerken
Ik denk dat zou kunnen kloppen aangaande chocoladequote:Op zondag 7 oktober 2018 20:24 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ons gevoel voor humor ietwat uit elkaar ligt
Ow dat wist ik nietquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waren meer locatie opties dacht ik. Dus misschien is er een wat centraler
Ja ik heb vaker dat mensen denken dat ik bloedserieus ben terwijl ik gewoon een grap maakquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kreeg toch die berg appels?
[..]
Ik denk dat zou kunnen kloppen aangaande chocolade
En nog een datum vinden. Kost nog genoeg uitdaging.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet![]()
Maar zal wel te ver zijn
Weekend rond Kerst lijkt mequote:Op zondag 7 oktober 2018 20:29 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En nog een datum vinden. Kost nog genoeg uitdaging.
Ja ik heb een collega die daar ook in uitblinktquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:28 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb vaker dat mensen denken dat ik bloedserieus ben terwijl ik gewoon een grap maak![]()
![]()
En ja de appels staan hier in de kamer
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:33 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik kreeg net al op mijn kop als choco hater, zal het nog erger worden als ik zeg dat ik niks met Kerst heb en al een jaar of 15 niks heb gedaan met Kerst?
Wowquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:33 schreef Belsezar het volgende:
Ok, ik kreeg net al op mijn kop als choco hater, zal het nog erger worden als ik zeg dat ik niks met Kerst heb en al een jaar of 15 niks heb gedaan met Kerst?
Nee dat inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik hou heel erg van de kerstperiode, maar met speciale dingen doen tijdens kerst heb ik dan niet zoveel.
Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat met familie doorbrengen om te eten is dan ook niets voor mij.
Om het dan af te maken, ik heb ook een hekel aan kaas, in elke vorm. Op pizza, tosti, pasta, brood, allemaal bah.quote:
Jammer dat je dan niet mee kan doen aan secret santaquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zit dit jaar alleen thuis met kerst. Eigen keuze. Maar wel meh.
Dus dat, al 15 jaar ongeveer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ben je single?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om het dan af te maken, ik heb ook een hekel aan kaas, in elke vorm. Op pizza, tosti, pasta, brood, allemaal bah.
Wat. Kaasquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om het dan af te maken, ik heb ook een hekel aan kaas, in elke vorm. Op pizza, tosti, pasta, brood, allemaal bah.
quote:
Jaquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jammer dat je dan niet mee kan doen aan secret santa
Is vast toch wel iemand die langs wil komen?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Geen idee. Met familie vier ik kerst niet meer na een paar teleurstellende jaren.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is vast toch wel iemand die langs wil komen?
Dan liever alleen. Ja toch.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Met familie vier ik kerst niet meer na een paar teleurstellende jaren.
Dus ik zie wel.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb al wat anders sorry.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is vast toch wel iemand die langs wil komen?
Hier valt het ook vaak tegenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Met familie vier ik kerst niet meer na een paar teleurstellende jaren.
Dus ik zie wel.
wat bedoel je precies met ‘fucked up doen’?quote:Op zondag 7 oktober 2018 21:02 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat mensen met kerst altijd zo fucked up gaan lopen doen, onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |