Die groepjes zijn elke week weer andersquote:
Nee. Morgen weer over verder.quote:
Sterker nog hij woonde bij zijn moederquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:36 schreef IkFok het volgende:
Mike heb een koophuis zegt die. Ik dacht dat die een chalet huurde van zijn moeder
Door slotje posterquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
John en Mike denken weer te weten hoe het zit met de belasting.
Die financiële man zei toch dat alles vanaf dag 1 meetelde. Niet pas
vanaf dat ze bv zijn
Domboquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef Soulraven het volgende:
Tim en joa hebben ook gelijk. Sjon hoeft geen huisje voor hun te bouwen dus waarom zouden ze al hun geld in zijn bouwfonds doen. Ze hebben al aangegeven wel een percentage te willen afstaan voor het sanitair dus prima zat.
Zodra ze hun geld inleveren dan word die yurt gewoon niet betaald en hebben ze een issue.
Die heeft ook al heel wat liefde moeten strooien,vermoeiend werkje.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
sanne zit er heel erg doorheen zegt gerrit
Waarom zouden anderen dat dan wel doen, sukkelquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef Zeyina het volgende:
John: Dan nog. Alles in de pot gooien. Mooi niet
Sanne zit nergens doorheenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
sanne zit er heel erg doorheen zegt gerrit
blokjes hout... das haar liefdequote:Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die heeft ook al heel wat liefde moeten strooien,vermoeiend werkje.
Dat was de hele opzet van John en Mike. En Hiske is er met beiden benen ingetrapt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Waarom zouden anderen dat dan wel doen, sukkel
Ik ben een echte fritesboer, maar zelfs ik eet het niet zo vaak als die twee.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
en weer patatzooiin t begin nog jankend dat z'n cholesterol zo hoog was en z'n vrouw zich zo'n zorgen maakte
Bier...quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John: Gvd. Het zal toch niet waar zijn he.
Ze zijn volgens John weer dingen vergeten bij het bestelde eten
karma strikes againquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John: Gvd. Het zal toch niet waar zijn he.
Ze zijn volgens John weer dingen vergeten bij het bestelde eten
het ergste is dat Tim en Joa het haar gisteren haarfijn uitlegde, maar dat doet ze af met de woorden "ze denken dat ze alles weten"quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat was de hele opzet van John en Mike. En Hiske is er met beiden benen ingetrapt.
daarom de anderen mogen op een houtje bijten, en zij hebben het goed, het zijn net twee landheren, met knechtjes in het andere huisje, slaven in de caravan en zeilenkamp. Mongoolse strijders die tegen het huidige regime aanschoptquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
John en Mike hebben een beste bak eten.
Hahaha. Zeg je goed.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
daarom de anderen mogen op een houtje bijten, en zij hebben het goed, het zijn net twee landheren, met knechtjes in het andere huisje, slaven in de caravan en zeilenkamp. Mongoolse strijders die tegen het huidige regime aanschopt
verdiend ze het nu wel dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris gaat sushi bestellen volgende week
Laat Adriaan het maar niet horen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris gaat sushi bestellen volgende week
Heeft de febo eruit gehaaldquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie heeft hier dat bier geannuleerd?
zeggen ze tegen elkaar... hoor hun nooit in de vergadering. Stelletje ja-knikkersquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
eindelijk valt het kwartje bij chris over john en mike ???![]()
his: ja ja hm hm
waarom zegt ze dat dan niet in die vergadering?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:44 schreef snetje het volgende:
Christel: Gaat het nu weer zo? Tassen vol met eten bestellen en een heerlijke maaltijd die Merel heeft gekookt afslaan...
we gaan het rockenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zeggen ze tegen elkaar... hoor hun nooit in de vergadering. Stelletje ja-knikkers
Ik wens haar veel succes.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske wil wel, dat al het geld dat zij en Chris in de bouw hebben gestopt, dat dat er ook uit komt!
Zij wil daar zicht op houden!
ze snappen het alleen niet,quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hiske wil wel dat het geld die zij en chris hebben ingelegd bij John gestopt wordt in het huis.
Volgens mij was John vrij duidelijk, dat het bedoeld was om de schuld van John en Mike af te betalen.
En dat J&M best willen "helpen" met het bouwen van hun huisje
Hoe is het mogelijk he dat ze ze zo vertrouwen.quote:
Ik snap er ook geen zak meer van. Je maakt een afspraak en toen was het geen afspraak meerquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak meer van. Je maakt een afspraak en toen was het geen afspraak meer
Ik zou mijn voet tussen de deur zettenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goed he Brandon gaat elke deur langs om te vragen wat doe jij in de bouwpot
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geld van his e Chris van de sieraden op de markt moet in de bouwpot en de 400¤ die ze aan Sjon hebben gegeven ook,
400¤ de sukkels en hij zit aan de patat
Wat een grote bek krijgen en buiten slapen al niet kan doen....quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geld van his e Chris van de sieraden op de markt moet in de bouwpot en de 400¤ die ze aan Sjon hebben gegeven ook,
400¤ de sukkels en hij zit aan de patat
Oh jééquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris en his hebben er heel hard voor gewerkt zegt Hiske, nou Christel heeft hard gewerkt jij bent een rode profiteur
hahaquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is weer donker hoor... Brandon gaat weer raar stoer doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoffer, wil ik net cappen hoe sanne in de armen van Shelley ligt.
SL
Huh? Ik zie Shelley bij Adriaan zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
SL
kan nog steedsquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
SL
Oh is het Merel?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie Shelley bij Adriaan zitten.
Heb jij zicht op de omzet van Cristel en Hiske?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een grote bek krijgen en buiten slapen al niet kan doen....
het leeft voor aandacht, en dat heeft ze nu weer met haar bezoekquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
Laatste avondknuffel?
[ afbeelding ]
Morgen rond 2 uur gaat Sanne terug naar middenmeerquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
Laatste avondknuffel?
[ afbeelding ]
Ik moest snel wisselen. Ik kan dat echt niet aanzienquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk ze vreten van Christels centen![]()
[ afbeelding ]
Nee dat kut wijf slijmt zich inquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef yaello het volgende:
Shelley huilend met Sanne? Gaat ze dan nu echt naar huis?
Ik zou het echt niet erg vinden.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen rond 2 uur gaat Sanne terug naar middenmeer
Ik doneer een onbekend bedrag , maar ik wil wel een bonnetje graagquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze op de deur van de Yurt.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Soulraven het volgende:
"Beter dan die spaghetti bende. Ik eet voornamelijk Hollandse pot. Daar haal ik meer uit dan speciaal eten" terwijl hij Grieks zit weg te kanen.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cristel wil zelfs Sjon het weekmenu laten bepalen....
Whats next? Blowjob Donderdag?
Adriaan heeft zijn hele leven in principe al uitgewerkt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Jian het volgende:
Die mafklapper van een Adriaan is 30 jaar en heeft het over een pensioengat van 15 maanden, echtEcht rukker je hebt nog 40 jaar om aan iets dood te gaan zodat je nooit pensioen zult hebben, 40 jaar om zo rijk te worden dat je nooit pensioen zult willen hebben, 40 jaar om dat gaatje alsnog te vullen of 40 jaar om te besluiten om het maar zo te laten, dorpsgek!
Tegen die tijd zit hij wel opgesloten in een tbs-kliniek.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:56 schreef Jian het volgende:
Die mafklapper van een Adriaan is 30 jaar en heeft het over een pensioengat van 15 maanden, echtEcht rukker je hebt nog 40 jaar om aan iets dood te gaan zodat je nooit pensioen zult hebben, 40 jaar om zo rijk te worden dat je nooit pensioen zult willen hebben, 40 jaar om dat gaatje alsnog te vullen of 40 jaar om te besluiten om het maar zo te laten, dorpsgek!
Schaamteloosquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef MariaElena2018 het volgende:
Toch niet normaal zo als Sjon en Mike aan het eten zijn
Ja tuurlijk. Er moet voor sjon dure shit besteld en voor de rest zo goedkoop mogelijk.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er is 1000¤ aan hout gehaald tik tik tik wie legt er in...... van Sjon snapt Brandon het volledig, is een oude man, Jessie wil goedkoop eten voor de bv bestellen dus hebben we wortels uit blik.
Als we het doen zoals Sjon het wil zullen we dan geen gezeik hebben? Vraagt Chris, dan is het waarschijnlijk weer te duur zegt Brandon
en Jessie besteld wortels uit blik, de sukkels daar eten het terwijl kamp zuur dit aan het eten zijnquote:
Goedkoop eten voor de BV bestellen.En als het haar niet aanstaat gaat ze buiten de de deur bestellen.Zoals nu.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:57 schreef MariaElena2018 het volgende:
Er is 1000¤ aan hout gehaald tik tik tik wie legt er in...... van Sjon snapt Brandon het volledig, is een oude man, Jessie wil goedkoop eten voor de bv bestellen dus hebben we wortels uit blik.
Als we het doen zoals Sjon het wil zullen we dan geen gezeik hebben? Vraagt Chris, dan is het waarschijnlijk weer te duur zegt Brandon
Zou ik ook wel willen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:59 schreef FOKoffieleut het volgende:
ik wacht op de dag dat sjon een febohuisje met automatiek in elkaar timmert
Ja, je weet het hè; Het leven is wat gebeurt terwijl je andere plannen maakt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:57 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Adriaan heeft zijn hele leven in principe al uitgewerkt.
dat dus.... hoe dom van de restquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Goedkoop eten voor de BV bestellen.En als het haar niet aanstaat gaat ze buiten de de deur bestellen.Zoals nu.
Die is zo naief. Snap niet dat die lerares op een school kan zijnquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Cristel .... ze gelooft nog steeds in een Utopia..
Laten we het hopen ...quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:57 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit hij wel opgesloten in een tbs-kliniek.
ziet er gelukkig gezond uit zodat john kan aansterkenquote:
Neanderthalerquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:00 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Sjon haalt een blaadje sla van zijn bord: "ik ben geen konijn"![]()
[ afbeelding ]
Bij wij wie dan en waarvoor? Kquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, die witte dubbeldekker van laatst..
Gerrit zelf ook op dit momentquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:05 schreef MariaElena2018 het volgende:
Wat een puinhoop dat kleine hoekje van gerrit
Nee Brandon wil nu met 'n Collectors bus gaan collecteren bij de andere bewonersquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:02 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ja, die witte dubbeldekker van laatst..
ze moet zich kapot schamen ook, denken dat ze Sjon wel in de hand had, is hoogmoedquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske voelt de lachende Tim al in haar nek, en is zich mentaal aan het voorbereiden voor zijn spot.
Mijn aanname
Ze waren best lekkerquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie heeft hier dat bier geannuleerd?
wat doet die Hiske daar toch?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:09 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ze moet zich kapot schamen ook, denken dat ze Sjon wel in de hand had, is hoogmoed
quote:
Proost broeder.quote:
Lekker duidelijke inzage wie wat geeftquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee Brandon wil nu met 'n Collectors bus gaan collecteren bij de andere bewoners
Nee aandachtszoeker 1e klasquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef yaello het volgende:
Shelley huilend met Sanne? Gaat ze dan nu echt naar huis?
quote:
Na dagenlang van alles verzinnen is dit dus de conclusiequote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef lorrie03 het volgende:
Shelly vanochtend nog: als Gerrit wil praten zal ik hem nooit afwimpelen
Shelly Nu: ik heb er geen zin hij komt maar een andere keer
Terwijl ze al maanden aan Gerrit twijfelde was de folder aan een leuke dame, de druppel.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Shelley lult uit haar nek. Hij heeft een flyer aan een bezoekster gegeven. Meer niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Shelley lult uit haar nek. Hij heeft een flyer aan een bezoekster gegeven. Meer niet.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Volgens mij was ze maar wat blij dat hij dat deedquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Omgekeerde wereld.De moeder van Sanne deed er ook nog een schepje bij bovenop door te zeggen:Shelly ik zeg verder niks maar je hebt echt de goede keuzes gemaakt.quote:
Yup, dit was een mooie smoesquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij was ze maar wat blij dat hij dat deed
Ik begin me aan Merel te ergerenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:13 schreef Soury het volgende:
Wat een kut mormel is die Merel, laat Gerrit
Nu pasquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begin me aan Merel te ergeren
ik aan chris en hisquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:15 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begin me aan Merel te ergeren
Ook.quote:
Ik dacht precies hetzelfde daarstraksquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:07 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske voelt de lachende Tim al in haar nek, en is zich mentaal aan het voorbereiden voor zijn spot.
Mijn aanname
Ik mag niemand daarquote:
Jullie houden me op de been.quote:
Heb ik wat medelijden meequote:
Pfffff,weer eentje.quote:
Merel projecteert enorm haar eigen mislukte relatie op die van Shelley en Gerrit.quote:
Lot en Lau all over againquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:21 schreef snetje het volgende:
Hiske wil dat het gezien wordt dat zij net zoveel doet als een Christel...ja ja ..Christel die deze keer alle sieraden heeft gemaakt ..Hiske zag je alleen maar met iedereen babbelen...
Hahaha waar haal je dit vandaanquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Merel projecteert enorm haar eigen mislukte relatie op die van Shelley en Gerrit.
Is gefrustreerd dat ze het steeds weer probeerde met die vent en dat hij achter haar aan bleef lopen.
En nu Shelley het advies geven waar ze zelf enorm in mislukt is.
Totaal geen inleving dus
En ze begint er uit zichzelf over. Christel heeft geen opmerking gemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:21 schreef snetje het volgende:
Hiske wil dat het gezien wordt dat zij net zoveel doet als een Christel...ja ja ..Christel die deze keer alle sieraden heeft gemaakt ..Hiske zag je alleen maar met iedereen babbelen...
Haar eigen verhaal een van de afgelopen avondenquote:
Dat is wel sneuquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Haar eigen verhaal een van de afgelopen avonden
Nee. Streams luisteren en dingen combineren.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Streams luisteren en dingen combineren.
Dan liet ze d'r hond uit en die vent kroop haar letterlijk achterna zei ze. En dat ze vaak dan maar weer geprobeerd heeft (achteraf tegen beter weten in)quote:
Is idd wat ze doet,met een beetje stoken erbij.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:25 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nee. Streams luisteren en dingen combineren.
Ja. Ik vind haar niet 'eerlijk'. Een handige prater dat wel. Ze kunnen haar niet op dingen pakken, want ze weet het heel goed te brengen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is idd wat ze doet,met een beetje stoken erbij.
Ik ook!quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zit weer met volle verbazing naar christel en hiske te luisteren.
dat je dat volhoudquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:28 schreef Bumfuzzle het volgende:
Ik zit weer met volle verbazing naar christel en hiske te luisteren.
Zal wel morgen worden.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:26 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dan liet ze d'r hond uit en die vent kroop haar letterlijk achterna zei ze. En dat ze vaak dan maar weer geprobeerd heeft (achteraf tegen beter weten in)
is ook een gave. Zou een goede sekte leider zijnquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:28 schreef chufi het volgende:
Mike lult weer krom en recht wat los of vast zit
mike heeft het alleen maar over alles in de pot gooien. Als Brenda vraagt hoe ze aan eten komt, moet ze er voor gaan werken. Hij begrijpt echt niet wat ze vraagt. Denkt alleen maar aan zijn eigen schulden en geld om te bouwen. Zelf houdt hij alles in zijn zak, want hij bouwt al voor de groepquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:27 schreef Soulraven het volgende:
Michael is jouw schuld Mike, niet die van de rest.
Die hebben zelfs het geld van de B&B al opgemaakt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:29 schreef Soulraven het volgende:
Nee Mike, de bv heeft bijna geen geld.
Geen idee.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waar heeft die jongen leren praten?
Ja dat dus. Blijft maar lullen over "werken voor je boterham", " zakgeld", maar zelf mogen ze alles houden.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:29 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
mike heeft het alleen maar over alles in de pot gooien. Als Brenda vraagt hoe ze aan eten komt, moet ze er voor gaan werken. Hij begrijpt echt niet wat ze vraagt. Denkt alleen maar aan zijn eigen schulden en geld om te bouwen. Zelf houdt hij alles in zijn zak, want hij bouwt al voor de groep
Greet wil wel, Shell wil niet!quote:
Zuid Afrika?quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:30 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
waar heeft die jongen leren praten?
Laten we het even op Brenda houden. Die werkt voor haar boterham, maar geeft het dan aan de bv (bouwpot). Hoe komt ze dan aan investeringen en eten? Dat is wat ze vraagt ,maar hij begrijpt het zogenaamd nietquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:31 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja dat dus. Blijft maar lullen over "werken voor je boterham", " zakgeld", maar zelf mogen ze alles houden.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik krijg ook elk jaar een belastingtechnicus op bezoek!
Tuurlijk niet. Het boeit hem toch niet of een ander wat heeft.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laten we het even op Brenda houden. Die werkt voor haar boterham, maar geeft het dan aan de bv (bouwpot). Hoe komt ze dan aan investeringen en eten? Dat is wat ze vraagt ,maar hij begrijpt het zogenaamd niet
Lekker subtiel.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:34 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley terwijl ze langs gerrit liep: ''het stinkt hier ook''
Shelly komt binnen met Het stinkt hier ookquote:
Dan zal sanne of adje wel in die ruimte zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Shelly komt binnen met Het stinkt hier ook
Geld van Manon gekregen,en hij deed het wildkamperen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:36 schreef Bestweldonker het volgende:
Hoe komt Brandon eigenlijk aan al die knaken?
Toch niet van fittopia, dat is onmogelijk!
Ik kan wel ongeveer inschatten, dat Hiske NIET juist gehandeld heeft, anders zou ze zich dat niet afvragen!quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:37 schreef FOKoffieleut het volgende:
hiske heeft blijkbaar een afspraak met zichzelf gemaakt die ze niet kan bijstellen
ah, nu vraagt chris wat voor afspraak
his wil het gevoel hebben dat het klopt/dat ze juist gehandeld heeft, wat vraagt chris
gedeeld met de het getquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geld van Manon gekregen,en hij deed het wildkamperen.
Goeie,was ik al weer vergeten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
gedeeld met de het get
Jatte Pollygeld aflopen keer ook geld in zijn zak gestopt
En geld na de markt in zijn potje stoppenquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ja... Of talpa zorgt dat het goed komt of de belastingdienst laat het ophalen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:40 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hiske zegt dat het uiteindelijk goed komt met de belasting, maar niet door hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee joh ..Shelley gaat pas weer met Gerrit praten als ze door krijgt dat haar lingerielijn ook compleet zal falen ..ze zal dan overgaan op haar visagie en heeft daar ruimte voor nodig ..ook een Yurt dus (het idee wat Tim haar laatst opperde) en dan komt Gerrit weer in de picture...die mag alles dan weer voor haar gaan regelen..quote:
Tussen de 800 en 1000 euro????quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Geen rietititie vandaagquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:43 schreef snetje het volgende:
Gerrit denkt nu dat Shelley later met hem wil praten want 's nachts hadden ze altijd de betere gesprekken.. Joaquin en Tim zeggen "Nee hoor ...die gaat straks gewoon naar bed hoor"..
Gerrit: Wat?...
Zou leuk zijn als mike, john of brandon daar even een opmerking over maaktquote:
Ergens vind ik het gewoon sneu. Zo hopeloos verliefd zijn en maar niet in willen zien dat het niks word. Het is zelfs niks geweest.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Gerrit denkt nog met Shel te gaan praten'we hebben altijd de beste gespreken s nachts'
Tim: Die gaat gewoon zo naar bed toe, voelt zich niet lekker
Greet: Maar ze heeft het beloofd, zo werkt het niet in mijn Utopia
Zo van: '' Die geile greet hoor je ok nie meer fluituh nou''quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:45 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als mike, john of brandon daar even een opmerking over maakt
Je kan wel iemand even te woord staan.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:46 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ergens vind ik het gewoon sneu. Zo hopeloos verliefd zijn en maar niet in willen zien dat het niks word. Het is zelfs niks geweest.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
voor gerritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of deze?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat vind ik dus ook. Ik vind de reactie van Shelley een walgelijkequote:Op zondag 7 oktober 2018 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan wel iemand even te woord staan.
En Jeffry zit er bij. En hij zat bij de boekhouder, dus die weet dat het allemaal niet klopt wat er gezegd word, maar doet natuurlijk zijn mond niet openquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:49 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat een domheid. Volgens Sjon betaal je geen belasting, als je iets verkoopt van je eigen (niet-BV) geld. Hij koopt pallethout, maakt kistjes en die verkoopt hij met winst
vleesch inspectiequote:Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil een informateur laten komen.
Pechtold heeft momenteel niks te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
John wil een informateur laten komen.
Broek uit.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Pechtold heeft momenteel niks te doen.
Ja die laat zich behoorlijk kennen ...quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef Zeyina het volgende:
Hiske zit voortdurend vieze opmerkingen te maken tegen Tim en Joa terwijl ze in gesprek zijn met Christel
barstjes in haar muurquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef Zeyina het volgende:
Hiske zit voortdurend vieze opmerkingen te maken tegen Tim en Joa terwijl ze in gesprek zijn met Christel
Omdat ze weet dat de Broeders gelijk hebben.quote:
Ongelofelijk wat een heks, de venijn druipt eraf........en niet toegeven he......quote:Op zondag 7 oktober 2018 20:52 schreef Zeyina het volgende:
Vreselijk mensquote:Op zondag 7 oktober 2018 20:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ongelofelijk wat een heks, de venijn druipt eraf........en niet toegeven he......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |