Die groepjes zijn elke week weer andersquote:
Nee. Morgen weer over verder.quote:
Sterker nog hij woonde bij zijn moederquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:36 schreef IkFok het volgende:
Mike heb een koophuis zegt die. Ik dacht dat die een chalet huurde van zijn moeder
Door slotje posterquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:37 schreef kaatje50 het volgende:
John en Mike denken weer te weten hoe het zit met de belasting.
Die financiële man zei toch dat alles vanaf dag 1 meetelde. Niet pas
vanaf dat ze bv zijn
Domboquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef Soulraven het volgende:
Tim en joa hebben ook gelijk. Sjon hoeft geen huisje voor hun te bouwen dus waarom zouden ze al hun geld in zijn bouwfonds doen. Ze hebben al aangegeven wel een percentage te willen afstaan voor het sanitair dus prima zat.
Zodra ze hun geld inleveren dan word die yurt gewoon niet betaald en hebben ze een issue.
Die heeft ook al heel wat liefde moeten strooien,vermoeiend werkje.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
sanne zit er heel erg doorheen zegt gerrit
Waarom zouden anderen dat dan wel doen, sukkelquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef Zeyina het volgende:
John: Dan nog. Alles in de pot gooien. Mooi niet
Sanne zit nergens doorheenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:38 schreef sjampoeh het volgende:
sanne zit er heel erg doorheen zegt gerrit
blokjes hout... das haar liefdequote:Op zondag 7 oktober 2018 19:39 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die heeft ook al heel wat liefde moeten strooien,vermoeiend werkje.
Dat was de hele opzet van John en Mike. En Hiske is er met beiden benen ingetrapt.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Waarom zouden anderen dat dan wel doen, sukkel
Ik ben een echte fritesboer, maar zelfs ik eet het niet zo vaak als die twee.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef sjampoeh het volgende:
en weer patatzooiin t begin nog jankend dat z'n cholesterol zo hoog was en z'n vrouw zich zo'n zorgen maakte
Bier...quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John: Gvd. Het zal toch niet waar zijn he.
Ze zijn volgens John weer dingen vergeten bij het bestelde eten
karma strikes againquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:41 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
John: Gvd. Het zal toch niet waar zijn he.
Ze zijn volgens John weer dingen vergeten bij het bestelde eten
het ergste is dat Tim en Joa het haar gisteren haarfijn uitlegde, maar dat doet ze af met de woorden "ze denken dat ze alles weten"quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat was de hele opzet van John en Mike. En Hiske is er met beiden benen ingetrapt.
daarom de anderen mogen op een houtje bijten, en zij hebben het goed, het zijn net twee landheren, met knechtjes in het andere huisje, slaven in de caravan en zeilenkamp. Mongoolse strijders die tegen het huidige regime aanschoptquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
John en Mike hebben een beste bak eten.
Hahaha. Zeg je goed.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
daarom de anderen mogen op een houtje bijten, en zij hebben het goed, het zijn net twee landheren, met knechtjes in het andere huisje, slaven in de caravan en zeilenkamp. Mongoolse strijders die tegen het huidige regime aanschopt
verdiend ze het nu wel dan?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris gaat sushi bestellen volgende week
Laat Adriaan het maar niet horen.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:43 schreef sjampoeh het volgende:
chris gaat sushi bestellen volgende week
Heeft de febo eruit gehaaldquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
Wie heeft hier dat bier geannuleerd?
zeggen ze tegen elkaar... hoor hun nooit in de vergadering. Stelletje ja-knikkersquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:44 schreef sjampoeh het volgende:
eindelijk valt het kwartje bij chris over john en mike ???![]()
his: ja ja hm hm
waarom zegt ze dat dan niet in die vergadering?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:44 schreef snetje het volgende:
Christel: Gaat het nu weer zo? Tassen vol met eten bestellen en een heerlijke maaltijd die Merel heeft gekookt afslaan...
we gaan het rockenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:45 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
zeggen ze tegen elkaar... hoor hun nooit in de vergadering. Stelletje ja-knikkers
Ik wens haar veel succes.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Hiske wil wel, dat al het geld dat zij en Chris in de bouw hebben gestopt, dat dat er ook uit komt!
Zij wil daar zicht op houden!
ze snappen het alleen niet,quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:46 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hiske wil wel dat het geld die zij en chris hebben ingelegd bij John gestopt wordt in het huis.
Volgens mij was John vrij duidelijk, dat het bedoeld was om de schuld van John en Mike af te betalen.
En dat J&M best willen "helpen" met het bouwen van hun huisje
Hoe is het mogelijk he dat ze ze zo vertrouwen.quote:
Ik snap er ook geen zak meer van. Je maakt een afspraak en toen was het geen afspraak meerquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen zak meer van. Je maakt een afspraak en toen was het geen afspraak meer
Ik zou mijn voet tussen de deur zettenquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:48 schreef MariaElena2018 het volgende:
Goed he Brandon gaat elke deur langs om te vragen wat doe jij in de bouwpot
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geld van his e Chris van de sieraden op de markt moet in de bouwpot en de 400¤ die ze aan Sjon hebben gegeven ook,
400¤ de sukkels en hij zit aan de patat
Wat een grote bek krijgen en buiten slapen al niet kan doen....quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:50 schreef MariaElena2018 het volgende:
Geld van his e Chris van de sieraden op de markt moet in de bouwpot en de 400¤ die ze aan Sjon hebben gegeven ook,
400¤ de sukkels en hij zit aan de patat
Oh jééquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef MariaElena2018 het volgende:
Chris en his hebben er heel hard voor gewerkt zegt Hiske, nou Christel heeft hard gewerkt jij bent een rode profiteur
hahaquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is weer donker hoor... Brandon gaat weer raar stoer doen.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
Hoffer, wil ik net cappen hoe sanne in de armen van Shelley ligt.
SL
Huh? Ik zie Shelley bij Adriaan zitten.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
SL
kan nog steedsquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:52 schreef BirdsEyeView het volgende:
SL
Oh is het Merel?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie Shelley bij Adriaan zitten.
Heb jij zicht op de omzet van Cristel en Hiske?quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat een grote bek krijgen en buiten slapen al niet kan doen....
het leeft voor aandacht, en dat heeft ze nu weer met haar bezoekquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
Laatste avondknuffel?
[ afbeelding ]
Morgen rond 2 uur gaat Sanne terug naar middenmeerquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef BirdsEyeView het volgende:
Laatste avondknuffel?
[ afbeelding ]
Ik moest snel wisselen. Ik kan dat echt niet aanzienquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Kijk ze vreten van Christels centen![]()
[ afbeelding ]
Nee dat kut wijf slijmt zich inquote:Op zondag 7 oktober 2018 19:53 schreef yaello het volgende:
Shelley huilend met Sanne? Gaat ze dan nu echt naar huis?
Ik zou het echt niet erg vinden.quote:Op zondag 7 oktober 2018 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen rond 2 uur gaat Sanne terug naar middenmeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |