SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:13 schreef Charlotte3 het volgende:
Lekker ontbijten met een hapske stof
Ik hoop dat de verbouwing van " mijn" hotel klaar isquote:
Ow, je gaat naar Fawlty Towers?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:14 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat de verbouwing van " mijn" hotel klaar is
Ik heb met mezelf afgeproken positief te blijvenquote:
Als je maar een goed bed hebt, de rest boeit niet...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb met mezelf afgeproken positief te blijven
Ik heb in GUP de Vakantie Top 15 gegooid...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Niemand die draait vanavond?
Ben net van werk en ik heb niks te doen op een zaterdagavond
Precies! En er is altijd nog de keus van het zwembad, het strand, de wijn...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar een goed bed hebt, de rest boeit niet...
Het zal allemaal best wel meevallen, lekker buiten zijn met een hapje en drankje is altijd goed...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
Precies! En er is altijd nog de keus van het zwembad, het strand, de wijn...
BUON GIORNOOOOquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
Bassie en Adriaanquote:
ja en dan dromen van clownsquote:
Ocherme, voluit relaxen nu!quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan
Oh ja, goedenavond ook enzo. Ik ben niet helemaal schepr vandaag, mede omdat ik in een snikheet magazijn voor drie uur heb moeten tellen vandaag.
Jij scheelt qua leeftijd niet veel met mij.. wie is erger.. karbonkel of de plaaggeest?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijkquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:26 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik heb nog een groter trauma: Ik Mik Loreland’s Karbonkel!
woooohquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef MadMaster het volgende:
Op de terugweg ga ik even via Ibiza...
Om heel eerlijk te zijn heb ik Ik Mik Loreland helemaal niet meegekregen als kind dus Karbonkel is geen deel van mn jeugd geweest.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Jij scheelt qua leeftijd niet veel met mij.. wie is erger.. karbonkel of de plaaggeest?
Goed hoor, alles staat zo goed als gepland. Alleen de bedankjes, bloemen, taart en trouwauto nog. Ik heb mijn jurk ook gevonden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:27 schreef just me het volgende:
[..]
hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijk
Ga je trouwen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor, alles staat zo goed als gepland. Alleen de bedankjes, bloemen, taart en trouwauto nog. Ik heb mijn jurk ook gevonden.
Keek jij geen school-TV dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik Ik Mik Loreland helemaal niet meegekregen als kind dus Karbonkel is geen deel van mn jeugd geweest.
De Plaaggeest vond ik ook eigenlijk niet super eng. Die leeuw en beer bij de teletubbies echter...
Wanneer gaat dat gebeuren?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goed hoor, alles staat zo goed als gepland. Alleen de bedankjes, bloemen, taart en trouwauto nog. Ik heb mijn jurk ook gevonden.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:29 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Zo'n rouwboeket als biedemeijer is ook niks...quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, wij hebben nog steeds tegoedbonnen van de bloemist liggen. Symph had een veel te groot boeket besteld en dat wilde ik absoluut niet, dus hij heeft de bestelling gewijzigd en kreeg voor het verschil bonnen. Na de verbouwing maar eens kijken of ze daar ook planten verkopen
Ik wil eigenlijk zelf mijn trouwboeket uit zoekenquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh god, wij hebben nog steeds tegoedbonnen van de bloemist liggen. Symph had een veel te groot boeket besteld en dat wilde ik absoluut niet, dus hij heeft de bestelling gewijzigd en kreeg voor het verschil bonnen. Na de verbouwing maar eens kijken of ze daar ook planten verkopen
ik wilde helemaal geen boeketquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf mijn trouwboeket uit zoeken
nou dan doe je dat tochquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk zelf mijn trouwboeket uit zoeken
Nope, alleen nieuws uit de natuur.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Keek jij geen school-TV dan?
Leeuw en beer... zegt me niks...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |