Hedde wel eens droogijs op je klauwen gehad?quote:Op donderdag 11 oktober 2018 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op ijs bakken? Dat gaat toch helemaal niet, gekke Turk.
Yepquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hedde wel eens droogijs op je klauwen gehad?
Ook je moeders uitgedroogde greppel, dan kies ik toch voor het droogijsquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hedde wel eens droogijs op je klauwen gehad?
Vandaar dat mijn moeder vaginakanker had.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook je moeders uitgedroogde greppel, dan kies ik toch voor het droogijs
Dat verklaart wel dat er zo'n misvormd gedrocht uitgekomen isquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn moeder vaginakanker had.
Zo is dat.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 12:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat verklaart wel dat er zo'n misvormd gedrocht uitgekomen is
Ik niet begrijpen misschienquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik keek even raar heur door al die muziekclipjes.
Siema!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:24 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik kwam hierheen gestuurd...Polen..mm
Ik krijg een paar 200 Polen zowat in mijn achtertuin..en ik merk het al bij de Aldi..![]()
Maar man godver..ik ga vast en zeker een pool nuken dit jaar nog!
Kim was allemaal joetoeb filmpjes aan t posten in een topic, ze wist zelf ook niet helemaal waaromquote:
Hier kan dat gewoon, tenzij we zeggen dat het kut is. Maar daar blijft het dan ook bij, LTKDV blijft ook steeds kutmuziek posten.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kim was allemaal joetoeb filmpjes aan t posten in een topic, ze wist zelf ook niet helemaal waarom
Hier ja maar niet in een relatief serieus topic, daarom heb ik maar gevraagd of ze hier kwam postenquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier kan dat gewoon, tenzij we zeggen dat het kut is. Maar daar blijft het dan ook bij, LTKDV blijft ook steeds kutmuziek posten.
Goede zaakquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hier ja maar niet in een relatief serieus topic, daarom heb ik maar gevraagd of ze hier kwam posten
Heyyy gezellig!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:30 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hier ja maar niet in een relatief serieus topic, daarom heb ik maar gevraagd of ze hier kwam posten
Dat valt nog wel mee, autorijden is stiekem best vermoeiend.quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 16:13 schreef SuperHartje het volgende:
LTVDK is zeker aan het genieten van zijn waggie.
Ik zat gister toch in een vermoeiende file door een ongelukquote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee, autorijden is stiekem best vermoeiend.
Had je die zelf veroorzaakt?quote:Op vrijdag 12 oktober 2018 23:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik zat gister toch in een vermoeiende file door een ongeluk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |