Uitzendschemaquote:Sunday September 30 (7pm)
First Round
Jeffrey de Zwaan v Kim Huybrechts
Ron Meulenkamp v Joe Cullen
Darren Webster v Stephen Bunting
Ricky Evans v Raymond van Barneveld
Dave Chisnall v Max Hopp
Daryl Gurney v John Henderson
Michael van Gerwen v Steve Lennon
Gary Anderson v Jonny Clayton
Monday October 1 (7pm)
First Round
Jermaine Wattimena v Mervyn King
Josh Payne v Ian White
Danny Noppert v Gerwyn Price
Peter Wright v Steve West
Rob Cross v Steve Beaton
Mensur Suljovic v James Wade
Simon Whitlock v James Wilson
Michael Smith v Adrian Lewis
Tuesday October 2 (7pm)
Second Round
Chisnall/Hopp v Evans/Van Barneveld
Anderson/Clayton v De Zwaan/Huybrechts
Gurney/Henderson v Meulenkamp/Cullen
Van Gerwen/Lennon v Webster/Bunting
Wednesday October 3 (7pm)
Second Round
Suljovic/Wade v Payne/White
Cross/Beaton v Noppert/Price
Wright/West v Wattimena/King
Whitlock/Wilson v Smith/Lewis
Thursday October 4 (7pm)
Quarter-Finals
Friday October 5 (7pm)
Semi-Finals
Saturday October 6 (8pm)
Final
Preceded by Tom Kirby Memorial Irish Matchplay final (Approx 7.10pm)
Kevin Burness v Mick McGowan
Format
First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Finals - Best of seven sets
Final - Best of nine sets
All sets are the best of five legs, and all legs must begin and end with a double.
Morgen voetbalshows van Atletico, Liverpool en Ajax.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sla die aids voorlopig even over.
Oh ja interlands. Weinig zin in.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ze spelen ook twee weken niet dus dat komt mooi uit![]()
![]()
![]()
Van mijzelf hoop ik. (lol)quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Morgen voetbalshows van Atletico, Liverpool en Ajax.
Pure tyfus. Oprecht. Interlandsquote:
VI werd verzet naar 22:00 vanwege vrouwen interlandquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Pure tyfus. Oprecht. Interlands![]()
.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:02 schreef Coco. het volgende:
[..]
VI werd verzet naar 22:00 vanwege vrouwen interland
Veel leuker dan clubvoetbalquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 20:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Pure tyfus. Oprecht. Interlands![]()
.
Heywoodu is een drinker.quote:
Thijmen's vader had er ook al genoeg achter de kiezen.quote:
Leuk vader/zoon uitje wel.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Thijmen's vader had er ook al genoeg achter de kiezen.
Dat valt wel meequote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heywoodu is fanatiek lid van vlaggetjesbrigade
5-2 Wrightquote:
Ik moet altijd denken aan die scene in American Psycho met zijn uitleg over Genesis.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat accent van dat kind van die Gerard's platencollectie-reclame
Heel die reclamequote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Dat ook, hoewel ik het idee de eerste keer nog wel geinig vond.quote:
Wat is een cholo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef Slobeend het volgende:
Spannend setje, niks mis mee, cholo waardig.
Sowieso Gerard Ekdomquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:25 schreef heywoodu het volgende:
Niet meer hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Sjak zit Meitie Meikel alweer volledig naar beneden te lullen. Hij staat een set voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Sjak zit Meitie Meikel alweer volledig naar beneden te lullen. Hij staat een set voor
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:36 schreef Coco. het volgende:
PSV - VVVAkkoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ken ik verder alleen als dat jochie met z'n platencollectie, geen mening verder dus.quote:
quote:
Hij leest mee hier en zag dat er een grote vraag was naar diep in de nacht.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:39 schreef Dr_Flash het volgende:
MvG maakt er een spannende wedstrijd van.
waanzin die ventquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:42 schreef Masterminded het volgende:
Zjak analyseert de boel weer dood. Muten die vent.
Gelukkig straks even drie weken geen last van die windvaan.quote:
Ik verlang weer naar een Euro Tour.quote:
Matige Grand Prix ditquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 21:55 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik verlang weer naar een Euro Tour.
Heel erg matig. Zelfs de Euro Tour waarin Ritchie fucking Edhouse de halve finale haalde was leuker.quote:
Ik vind deze wedstrijd zó leuk en spannend dat ik tegelijkertijd een voorbeschouwing op vrouwenboksen aan het kijken ben.quote:
en ik volg De Graafschap - Heerenveen. Live via Teletekstquote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind deze wedstrijd zó leuk en spannend dat ik tegelijkertijd een voorbeschouwing op vrouwenboksen aan het kijken ben.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind deze wedstrijd zó leuk en spannend dat ik tegelijkertijd een voorbeschouwing op vrouwenboksen aan het kijken ben.
Maar Wright is heel instabiel dit jaar, dus eigenlijk is het geen choke. Het is pas een choke als je beter bent dan je tegenstander maar niet levert in terms of uitslagen.quote:
Choken is gewoon niet kunnen presteren op het moment dat het echt moet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar Wright is heel instabiel dit jaar, dus eigenlijk is het geen choke. Het is pas een choke als je beter bent dan je tegenstander maar niet levert in terms of uitslagen.
Dit is MvG om het even.quote:Op zaterdag 6 oktober 2018 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
World Grand Prix winner: 2012, 2014, 2016, 2018
Prima rijtje
Ik had hem op zijn bek geslagen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |