abonnement Unibet Coolblue
pi_183650625
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zet het dan ook niet in de winkel. Bij een kringloop waar ik vroeger nog wel eens kwam raakten ze al in paniek als ik van een afstandje een blik wierp in hun mandje met geprijsde artikelen die ze in de schappen gingen zetten.
Nou dit dus, dat zei ik ook in de discussie.
  maandag 10 december 2018 @ 21:55:08 #103
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183650918
Ben al een tijdje niet meer geweest. Ik mis het wel een beetje die kringloopmeuk.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 10 december 2018 @ 22:11:44 #104
20720 brother52
Dus..........
pi_183651280
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 14:15 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

zet het dan ook niet in de winkel.
Ja, precies. Hier is het gewoon de regel dat er niets ongeprijsd de winkel in gaat.
quote:
Bij een kringloop waar ik vroeger nog wel eens kwam raakten ze al in paniek als ik van een afstandje een blik wierp in hun mandje met geprijsde artikelen die ze in de schappen gingen zetten.
Die mensen snappen het gewoon niet...
Ze moeten juist blij zijn dat de mensen dingen uit dat mandje willen. Scheelt hun weer werk.

Heb het hier wel meegemaakt... had een kast verkocht waar allemaal mokken in stonden... al die mokken even in een paar dozen gedaan, klant mee geholpen kast in te laden, andere kast neer gezet... kijk naar de dozen... bijna de helft van de mokken weg. Helemaal prima.
Scheelde mij weer uitzoeken en inruimen.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 december 2018 @ 20:27:17 #105
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183882485
Vandaag wat kringloopwinkels afgegaan. Leukste vondst is deze:



in Boxmeer, voor 1,50 :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_183882526
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

oeh O+
Ik zal deze week even onze vondst voor ¤0,70 op de foto zetten
?
pi_183882546
quote:
17s.gif Op maandag 10 december 2018 20:02 schreef Ludwig. het volgende:
[ afbeelding ]

Lang leve de marktkraam-winkels. :s)
prijs?
pi_183883025
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:28 schreef MCH het volgende:

[..]

?
het is steeds te donker in huis om een foto te maken, maar het is een vaasje met vrij heftig glazuur en google levert niks vergelijkbaars op, dus geduld is geboden
  vrijdag 21 december 2018 @ 20:52:24 #109
260469 Ludwig.
Knight takes Bishop.
  zaterdag 22 december 2018 @ 00:04:01 #110
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_183888643
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 20:27 schreef Rewimo het volgende:
Vandaag wat kringloopwinkels afgegaan. Leukste vondst is deze:

[ afbeelding ]

in Boxmeer, voor 1,50 :)
En dan ben je niet even in Bergen geweest😭😭😭 schandalig 😜
pi_183891061
quote:
1s.gif Op zondag 9 december 2018 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

ik heb het opgegeven om veel kringloopwinkels te proberen te begrijpen. Veeeeeeel winst maken lijkt een belangrijke drijfveer en ik heb ook al aardig wat voorheen sympathieke zaakjes die cultuuromslag zien maken.
Dat is zeker waar. Ik ga graag naar kringlopen als ik door het land aan het reizen ben. Maar steeds vaker zie ik rommel voor veels te hoge prijzen terwijl sommige juweeltjes in een afvalbak liggen. Laatst bij een kringloop Frans Bauer cds gezien voor 4 euro. Om in de afvalbak de Deluxe editie van Daft Punk's Interstella 5555 met de cd Daft Club te zien voor 20 cent. En oude Happy Meal speeltjes voor 10 cent maar een Mario speeltje 15 euro durven te vragen (stond zelfs in een vitrine). Speciaal opgezocht om te kijken als het iets speciaals was. Nope. Ik vragen waarom 15 euro. Antwoord: Nintendo en vooral Mario is veel geld waard. Mijn blik: :')
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 december 2018 @ 08:43:56 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183891368
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 00:04 schreef PureEvil het volgende:

En dan ben je niet even in Bergen geweest😭😭😭 schandalig 😜
Wel in Nieuw-Bergen, telt dat ook? O-)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 december 2018 @ 12:32:47 #113
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_183894233
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 08:43 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wel in Nieuw-Bergen, telt dat ook? O-)
👍👍👍 En, was t nog wat
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 22 december 2018 @ 13:17:35 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_183894804
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 12:32 schreef PureEvil het volgende:

👍👍👍 En, was t nog wat
Ja, dat is een heel leuke kringloopwinkel. Gek genoeg is de winkel vrij rommelig maar de boekenafdeling is heel uitgebreid en ook heel geordend ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 22 december 2018 @ 14:03:32 #115
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_183895602
Het beste wat je nog kan kopen bij kringloopwinkels zijn boeken en meubels. Vaak is een pocket 50 cent en meubels te goedkoop, mits je naar een echte kringloopwinkel gaat en niet een winstmakert. Vaak betreft het dan ook een stichting. Veel mensen kopen er ook kleren, blijkt erg goedkoop te zijn. Maargoed, voor meubels is marktplaats.nl vaak praktischer, mits je een autotje heb.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  maandag 24 december 2018 @ 19:45:39 #116
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183946041
Nu op NPO2 een serie over kringloopwinkels. (Herhaling geloof ik)

[ Bericht 20% gewijzigd door Dagoduck op 24-12-2018 20:06:56 ]
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183986392
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:45 schreef Dagoduck het volgende:
Nu op NPO2 een serie over kringloopwinkels. (Herhaling geloof ik)
Ja, herhaling, helaas. Het blijft interessant.
Hopelijk maken ze nog eens een nieuwe serie.
pi_184424364
Voor de mensen die nooit in OUD komen OUD / Dag lieve lady wrb....
Een van de actieve posters in de beginjaren van deze reeks, met een geweldige verzameling aan (oranje) retrospulletjes.

Wat een verdrietig nieuws
pi_184426447
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de mensen die nooit in OUD komen OUD / Dag lieve lady wrb....
Een van de actieve posters in de beginjaren van deze reeks, met een geweldige verzameling aan (oranje) retrospulletjes.

Wat een verdrietig nieuws
Jemig vanmiddag over gelezen op FB, had geen idee :o ;(
Tap tap tap
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:23:44 #120
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_184634211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 23:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Jemig vanmiddag over gelezen op FB, had geen idee :o ;(
Triest idd. Had gehoopt op een andere afloop..... :'(

Nu even wat anders, want dit is ten slotte het kringlooptopic.



50% kassakorting in onze kringloopwinkel. *O* *O* *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 26 januari 2019 @ 17:03:36 #121
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_184635041
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de mensen die nooit in OUD komen OUD / Dag lieve lady wrb....
Een van de actieve posters in de beginjaren van deze reeks, met een geweldige verzameling aan (oranje) retrospulletjes.

Wat een verdrietig nieuws
We hebben gisteren afscheid van haar genomen :'( En zijn vantevoren geheel in stijl enkele kringloopwinkels langsgegaan. En dan zie je een oranje Brabantiaontbijtkoekblik staan... we dachten allebei hetzelfde ;( Geen appje meer naar lady-wrb...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_184636540
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 17:03 schreef Rewimo het volgende:

[..]

We hebben gisteren afscheid van haar genomen :'( En zijn vantevoren geheel in stijl enkele kringloopwinkels langsgegaan. En dan zie je een oranje Brabantiaontbijtkoekblik staan... we dachten allebei hetzelfde ;( Geen appje meer naar lady-wrb...
:*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 18 april 2019 @ 16:45:25 #123
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186295330
Heeft iemand tips voor een kringloopwinkel omgeving Nijmegen die veel meubels verkoopt? Ben op zoek naar een paar lekkere leesstoeltjes :) Het Goed kennen we uiteraard en ook Marcel (daar gaan we sowieso langs want die hebben allerlei meubels - en is sowieso een lekkere snuffelwinkel :D ).

Maar er zijn misschien nog andere waar we een kijkje kunnen nemen :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 april 2019 @ 19:29:43 #124
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186331961
Het was niet Marcel maar Maro, waar we eerder geweest waren. En daar vonden we deze stoel, draaibaar en kantelbaar. Niet geprijsd, hij was net binnen. Gevraagd: 45 euro - moeilijk gekeken ;) Okee, wat vind je van 37,50? Daarvoor nemen we hem mee :Y Stoel zit heerlijk, ziet eruit als nieuw. Echt leer. Heel tevreden over ^O^



Zie ik er daarstraks een labeltje aan zitten: Skalna. Blijkt het een Deense designstoel te zijn :D

Zie hier (is wel refurbished, de nieuwprijs heb ik nog niet kunnen vinden)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_186332414
Wat een mooie vondst, Rewimo!
Ik had een missie gisteren en vandaag: zomerse vestjes vinden. Is aardig gelukt, ik heb er 4 gevonden. Verder nog een vrolijke tas van Kitsch Kitchen, een paar boekjes van Dick Bruna, een arcopal ovenschaal, 2 W-Germany vaasjes, een lange zomerjurk en een droogrekje voor truien.
Een W-Germany vloervaas laten staan, niet veel ruimte ervoor en ¤19,50 vonden we toch best een pittige prijs.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 april 2019 @ 20:06:46 #126
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186332723
Oh ja, we vonden ook nog het Heel Holland Bakt-boek van Menno voor 2,40 :D En nog wat andere boeken voor qltel de bakfanaat. O.a. koekjes, brood en een boek over bakken met chocolade :9
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 20 april 2019 @ 22:01:59 #127
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_186335633
Leuke prijs voor die stoel :D

Ben je trouwens al in de nieuwe winkel geweest in Bergen? Ook weer een hele uitgebreide boekenafdeling. ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 april 2019 @ 09:04:36 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186341951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 22:01 schreef PureEvil het volgende:
Leuke prijs voor die stoel :D

Ben je trouwens al in de nieuwe winkel geweest in Bergen? Ook weer een hele uitgebreide boekenafdeling. ^O^
Nee, nog niet, ik zet hem op het lijstje voor de volgende keer ^O^

Hm, of toch wel? Op het industrieterrein?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 21 april 2019 @ 20:04:57 #129
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_186351466
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 09:04 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, nog niet, ik zet hem op het lijstje voor de volgende keer ^O^

Hm, of toch wel? Op het industrieterrein?
Nee industrieterrein is dicht. We zijn verhuisd *O* *O* *O*

Nieuwe adres is Lindenlaan 15, 5854 AM, Bergen LB. (Voormalig pand Briels. Tegenover parkeerplaats van de Lidl, aan de overkant van de weg)

Oh, en morgen zijn we ook open ;) ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 april 2019 @ 20:14:48 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_186351655
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2019 20:04 schreef PureEvil het volgende:

Nee industrieterrein is dicht. We zijn verhuisd *O* *O* *O*

Nieuwe adres is Lindenlaan 15, 5854 AM, Bergen LB. (Voormalig pand Briels. Tegenover parkeerplaats van de Lidl, aan de overkant van de weg)

Oh, en morgen zijn we ook open ;) ^O^
Aha, goed om te weten :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_186457788
Ooh, ik vond deze twee 100% zijden topjes van Luna di Seta voor elk ¤7,- ! Niet super goedkoop, maar in perfecte staat en ze passen ook nog eens perfect! Nieuw zijn zulke topjes ¤100! :D

Ik ben er blij mee!

...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_186475170
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2019 13:34 schreef margaretha_01 het volgende:
Ooh, ik vond deze twee 100% zijden topjes van Luna di Seta voor elk ¤7,- ! Niet super goedkoop, maar in perfecte staat en ze passen ook nog eens perfect! Nieuw zijn zulke topjes ¤100! :D

Ik ben er blij mee!

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wow, 100 euro? Zo op het hangertje zien ze er niet uit of ze dat waard zijn :@

Maar 7 euro is een goede prijs! Ik vind echt dat jij een goed oog hebt om er mooie dingen uit te pikken zeg! En ook goede dingen selecteert voor een eigen, uitgesproken stijl!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_186479561
Yeah een bloempot van Scheurich gevonden :D

Tap tap tap
pi_186479828
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 12:54 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wow, 100 euro? Zo op het hangertje zien ze er niet uit of ze dat waard zijn :@

Maar 7 euro is een goede prijs! Ik vind echt dat jij een goed oog hebt om er mooie dingen uit te pikken zeg! En ook goede dingen selecteert voor een eigen, uitgesproken stijl!
Ja, het is dit model: https://www.lunadiseta.com/eu/silk-vest-top.html ! ¤125 zelfs! Ik heb ze nu met de hand gewassen en gestreken en ze zijn wel echt heel mooi. :D Maar dat bedrag had ik er zelf idd ook niet voor betaald. ¤7 vond ik een mooie deal voor echt zijde! :)

En thanks! Heb zelf ook in de modebranche gewerkt en ben erg gaan letten op materiaal en kwaliteit. Goede kwaliteit is vaak ook duurder, en omdat ik het zonde vind om zo veel geld aan kleding uit te geven, vind ik het maar al te leuk om tweedehands toch nog van zulke kwaliteit te kunnen genieten! :p
...it is a tale told by an idiot, full of sound and fury, signifying nothing...
pi_186481346
Tweede helft van de buit:



Voor een totaalprijs van drie euro. De theekopjes ga ik gebruiken, de koffiekopjes daar zitten nu plantjes in, het glas is voor m'n Japanse mosbollen en de grote bloempot moet ik nog een bewoner voor zoeken.
Tap tap tap
pi_187002367
Gisteren bij de kringloop een hele fijne stoel gekocht. Helaas brak na een half uurtje in huis het frame..
Gelukkig mocht hij terug en vond ik vandaag een grote emaille pan en een cocktail jurkje(kaartjes zaten er nog aan) om te ruilen :D eerste keer dat ik kleding koop.
pi_187002785
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Tweede helft van de buit:

[ afbeelding ]

Voor een totaalprijs van drie euro. De theekopjes ga ik gebruiken, de koffiekopjes daar zitten nu plantjes in, het glas is voor m'n Japanse mosbollen en de grote bloempot moet ik nog een bewoner voor zoeken.
Die grote bloempot is mooi O+

Dit weekend gaan we weer eens naar een kofferbakmarkt, de eerste van het seizoen voor ons. Koningsdag was nogal verregend, dus we zijn maar ‘gewoon’ naar een kringloopwinkel gegaan en hebben er nuttige dingen als een panty, een zwarte tas voor Symph en wat kinderkadootjes gekocht.

Afgelopen weken heb ik prima gescoord bij de kringloop hier om de hoek: 2 spijkerbroeken, 3 paar enkellaarsjes, 2 bloesjes, een beige/bruin W-Germanyvaasje, een felgroen nepleren jack, twee corningware ovenschaaltjes https://laurelleaffarm.co(...)-item-no-nt61330.htm en een groot opbergblik van Nijntje. De prijzen zijn daar al laag en er was nu uitverkoop, dus ik was nog geen ¤20 kwijt.
pi_187002805
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 mei 2019 13:19 schreef Dragonberry het volgende:
Gisteren bij de kringloop een hele fijne stoel gekocht. Helaas brak na een half uurtje in huis het frame..
Gelukkig mocht hij terug en vond ik vandaag een grote emaille pan en een cocktail jurkje(kaartjes zaten er nog aan) om te ruilen :D eerste keer dat ik kleding koop.
Wat jammer van je stoel, maar de ruil klinkt ook wel goed
pi_187002882
Ik kocht laatst aquabeads voor 1,25
Mijn dochter een spuuglelijk glitterlampje van een dolfijn voor 1,00
En een sportrokje met broekje voor 1,25
En een zware uitvoering voor wierookhouder handig op vakantie tegen wespen voor 0,75

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 21-05-2019 19:26:09 ]
pi_187316091
Ik ben op zoek naar een kringloop in Rotterdam waar ze leuke tweedehands kleding verkopen. Wel een beetje modieus, dus geen oubollige soepjurken ofzo :) Ik ga vandaag eens gluren in Hoogvliet, de laatste keer dat ik daar was hadden ze best wat leuks. Misschien zijn er nog meer adresjes?
pi_187316105
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 april 2019 19:29 schreef Rewimo het volgende:
Het was niet Marcel maar Maro, waar we eerder geweest waren. En daar vonden we deze stoel, draaibaar en kantelbaar. Niet geprijsd, hij was net binnen. Gevraagd: 45 euro - moeilijk gekeken ;) Okee, wat vind je van 37,50? Daarvoor nemen we hem mee :Y Stoel zit heerlijk, ziet eruit als nieuw. Echt leer. Heel tevreden over ^O^

[ afbeelding ]

Zie ik er daarstraks een labeltje aan zitten: Skalna. Blijkt het een Deense designstoel te zijn :D

Zie hier (is wel refurbished, de nieuwprijs heb ik nog niet kunnen vinden)
Ha, ik had ook zoiets. Ik zocht een dressoir voor in ons toen nieuwe huis, eentje bij de kringloop vandaan gehaald voor een prikkie. Doen we thuis de deurtjes open, zie ik er een merk in van een redelijk prijzig meubelmerk :')
pi_187316177
Kleding vind Ik nooit bij de kringloop.
De meeste merken hier zijn h&m en primark Of het is zo duidelijk vaak gewassen dat ik het niet hoef.
pi_187316193
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Kleding vind Ik nooit bij de kringloop.
De meeste merken hier zijn h&m en primark Of het is zo duidelijk vaak gewassen dat ik het niet hoef.
Ik had een paar maanden terug toch echt meerdere leuke dingen gevonden voor Noor. En voor mezelf een lekkere warme sjaal van Barts voor een paar euro O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 8 juni 2019 @ 09:18:57 #144
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187316504
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

Ha, ik had ook zoiets. Ik zocht een dressoir voor in ons toen nieuwe huis, eentje bij de kringloop vandaan gehaald voor een prikkie. Doen we thuis de deurtjes open, zie ik er een merk in van een redelijk prijzig meubelmerk :')
Dat zijn echt zulke leuke vondsten O+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 8 juni 2019 @ 22:46:40 #145
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_187328074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 08:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Kleding vind Ik nooit bij de kringloop.
De meeste merken hier zijn h&m en primark Of het is zo duidelijk vaak gewassen dat ik het niet hoef.
H&M krijgen wij hier ook veel. Maar ook vaker petit louis, zara, z8, carbone, mim pi , vingino.....
pi_187329310
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben op zoek naar een kringloop in Rotterdam waar ze leuke tweedehands kleding verkopen. Wel een beetje modieus, dus geen oubollige soepjurken ofzo :) Ik ga vandaag eens gluren in Hoogvliet, de laatste keer dat ik daar was hadden ze best wat leuks. Misschien zijn er nog meer adresjes?
Rataplan heeft wel leuke kleding.
pi_187332612
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 22:46 schreef PureEvil het volgende:

[..]

H&M krijgen wij hier ook veel. Maar ook vaker petit louis, zara, z8, carbone, mim pi , vingino.....
Hadden ze hier maar petit Louis zou ik zo kopen
pi_187332893


Gister naar Oss en Heesch geweest. Daar dit gevonden. Ben vooral erg blij met de weckpotten en de glazen cakevorm. Dit alles voor iets meer dan 7 euro. *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 9 juni 2019 @ 11:52:09 #149
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_187333401
Zo'n glazen cakevorm heb ik ook :D Maar die heb ik zelf ooit nieuw gekocht.

Op de rommelmarkt vanmorgen (in DLD) dit gekocht O+



Van Brabantia (2 euro).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_187333794
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 08:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ha, ik had ook zoiets. Ik zocht een dressoir voor in ons toen nieuwe huis, eentje bij de kringloop vandaan gehaald voor een prikkie. Doen we thuis de deurtjes open, zie ik er een merk in van een redelijk prijzig meubelmerk :')
DIt lukt mij dus echt nooit :D Iets vinden dat ik daadwerkelijk nodig heb :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 9 juni 2019 @ 15:56:30 #151
62419 CherryLips
chocoholic
pi_187336400
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n glazen cakevorm heb ik ook :D Maar die heb ik zelf ooit nieuw gekocht.

Op de rommelmarkt vanmorgen (in DLD) dit gekocht O+

[ afbeelding ]

Van Brabantia (2 euro).
God die hadden m'n ouders ook vroeger. Krijg ineens allemaal flashbacks.
Tap tap tap
  zondag 9 juni 2019 @ 15:57:50 #152
62419 CherryLips
chocoholic
pi_187336422
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 12:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

DIt lukt mij dus echt nooit :D Iets vinden dat ik daadwerkelijk nodig heb :D
Ja ik wel! Zocht een mooi rond vaasje-achtig iets voor m'n mosbollen en vond bij de kringloop het perfecte vaasje. Ideaal.
Daar doe je het voor :')

Woensdag dit vaasje gekocht. Herkende het van de Hema :') Laatst allemaal zooi naar de kringloop gebracht, al m'n blikjes en bloempotten uitgezocht, ik koop gewoon weer nieuwe zooi.

Tap tap tap
pi_187340360
Wel heel cute. O+
pi_187340671
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2019 23:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Rataplan heeft wel leuke kleding.
Bedoel je die aan de Aristotelesstraat? Ik woon daar vlakbij :) Dinsdag eens kijken.
pi_187345161
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 20:38 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Bedoel je die aan de Aristotelesstraat? Ik woon daar vlakbij :) Dinsdag eens kijken.
Ja klopt! Morgen zijn ze ook open van 12-17

In Spijkenisse zit ook een rataplan, maar daar is de kleding wat minder (sinds ik daar weg ben :+ ) en in Cappelle zit ook een rataplan
  maandag 10 juni 2019 @ 17:50:53 #156
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_187355980
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2019 22:42 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja klopt! Morgen zijn ze ook open van 12-17

In Spijkenisse zit ook een rataplan, maar daar is de kleding wat minder (sinds ik daar weg ben :+ ) en in Cappelle zit ook een rataplan
Rataplan zit tegenwoordig overal.

Voor degene het filiaal in Capelle bezoeken. Iets verderop in het winkelcentrumpje aan dezelfde straat zit een goedkope kaasboer. heeft vaak goede aanbiedingen: laatst alle kaas voor 6 euro per kilo dus ook de oude kaas 6 euro per kilo, een doos eieren voor 1 euro en Danio yoghurtkwark 2 voor 1 euro (ipv 2 nogwat per stuk elders). En yoghurt van de Zuivelhoeve voor 1 euro per emmer. Alles gewoon houdbaar. Heet: de Kaasstolp, die winkel.

Vind die rataplan winkels over het algemeen niet veel eigenlijk. Af en toe loop ik dr binnen, om weer heel snel buiten te zijn :)
pi_187433731
Ik heb geloof ik een nieuwe hobby gevonden, kleding kopen bij de kringloop :D

Ik heb gister 2 vestjes gekocht, een rok, en een zomers wit truitje voor 9 euro bij elkaar. En vandaag een zwarte spijkerbroek en een truitje van esprit voor 2 euro bij elkaar. Ik ben echt als een kind zo blij :') Je kan echt heus wat leuks vinden!
pi_187434102
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 12:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb geloof ik een nieuwe hobby gevonden, kleding kopen bij de kringloop :D

Ik heb gister 2 vestjes gekocht, een rok, en een zomers wit truitje voor 9 euro bij elkaar. En vandaag een zwarte spijkerbroek en een truitje van esprit voor 2 euro bij elkaar. Ik ben echt als een kind zo blij :') Je kan echt heus wat leuks vinden!
Welkom bij de club. Bijna al mijn kleding komt bij de kringloop en van rommelmarkten vandaan. Soms wat duurder, soms heel goedkoop. Nu ga ik ook best vaak en kom op heel verschillende plekken, maar overal vind ik wel wat. Van vintage tot gewoon van nu. En laat ik het maar niet over schoenen hebben :X
pi_187435985
En zojuist ¤8,50 uitgegeven voor een kleurboek (kadootje), een gebloemd tricot zomerjurkje, een spijkerbroek, een vintage zwart topje met vlinder en een grijze vintage midi-jurk met lange mouwen van Ara Modell. Was weer een geslaagd bezoekje aan de kringloop hier om de hoek
pi_187435994
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:15 schreef Doedezemaar het volgende:
En zojuist ¤8,50 uitgegeven voor een kleurboek (kadootje), een gebloemd tricot zomerjurkje, een spijkerbroek, een vintage zwart topje met vlinder en een grijze vintage midi-jurk met lange mouwen van Ara Modell. Was weer een geslaagd bezoekje aan de kringloop hier om de hoek
Superleuk!
pi_187436260
Wat goedkoop ook! Hier begint een standaard h&m shirtje al bij ¤5 :')
pi_187436415
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2019 15:27 schreef Dragonberry het volgende:
Wat goedkoop ook! Hier begint een standaard h&m shirtje al bij ¤5 :')
Dan kan je net zo goed nieuw bij de Primark halen ofzo. Grote steden hebben vaak goedkope kringloopwinkels :)
pi_187442257
Via een blog kwam ik op dit initiatief terecht https://collaction.org/Pr(...)son-2019/129/details. Lijkt me wel een leuk idee, ik gok dat het me prima gaat lukken om die drie maanden niks nieuw te kopen. Doet er nog iemand mee?
pi_187451572
Ik heb daar geen initatief voor nodig :D

Wat ik bij de kringloop kan kopen, koop ik daar. Eigenlijk alleen geen ondergoed, al heb ik er een keer een bh gezien die prachtig was en er ongedragen uitzag, dat zou ik misschien nog overwegen ook :D

Ik koop alleen regelmatig nieuwe jurkjes voor werk. Ik weet niet wat het is, maar mijn jurkjes hangen niet of nauwelijks bij de kringloop. Sowieso vind ik dat altijd een klein segment waar ik kom, rekken vol broeken, jassen en shirts, maar dan 1 rek met jurken. En dan ook gelijk alle soorten jurken door elkaar. Als er 1 zakelijk geschikt jurkje tussenhangt is het veel. En dan moet het nog net je maat en je stijl zijn. Ieder seizoen bestel ik er een stuk of 10 en meestal hou ik er dan 3 ofzo. Dan ben ik er ook gelijk weer vanaf, want ik haat (buiten de kringloop) shoppen.

En wat ik lastig vind is dat ik gewoon een typisch stadshuisje heb. Ruimte is schaars, dus je mogelijkheden qua meubels zijn beperkt. Toen ik alleen woonde kon ik langere tijd in de gaten houden wat vervangen moest worden en dus steeds in verschillende kringlopen waar ik kwam kijken voor iets ter vervanging. Maar ja dan ga je weer samenwonen, past niks in het nieuwe huis en sta je toch weer bij ikea een stapel paxkasten en billies in te laden omdat je ook geen 13 maanden uit dozen wilt leven tot je eens iets geschikt vindt.

Daarnaast is het met baan lastiger echt alles in de kringloop te vinden agz ik gewoon minder tijd heb...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 juni 2019 @ 12:13:36 #165
134538 chansadres
Black & White
pi_187451929
Kringloop lopen is hier best hip geworden en daar baal ik best van. In de buurt zitten 4 kringlopen. En allemaal hadden ze veel spullen en kon ik bijna wekelijks met leuke spulletjes thuis komen. Maar sinds een klein jaartje word het steeds moeilijker. En door de populariteit zijn de prijzen ook weer gestegen. Ikea Lack tafeltjes voor 5 euro (!?!). Bij Ikea te koop voor een euro meer. Waarom zou je die dan kopen? Nou ja, in de middag was hij weg :'(

Gisteren een dagje weg geweest en daar in de buurt lag een klein kringloopje en dat was een verademing. En als klap op de vuurpijl de cd van Atoms for Peace voor 50 cent gekocht. 20 euro achter gelaten en een auto vol met spullen. Ik verlang weer terug naar die tijd :'(
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_187452853
Nieuw ondergoed met kaartjes of in de verpakking koop ik er ook gerust, zo heb ik afgelopen jaar een prachtige dure body gekocht waar de kaartjes nog aan hingen. Ik word alleen een beetje naar van dat gehannes met zo’n sluiting dus ik ga ‘m tot hemdje vermaken. Eerst nog even oefenen met de nieuwe lockmachine. Dat wordt mijn uitdaging: kijken of ik meer kleding kan repareren of vermaken. Ik kijk altijd wel bij de BH’s, maar er zit nooit iets in mijn maat bij en zelden iets dat zo goed als nieuw is.

Ik sta er een beetje dubbel in qua populariteit van kringlopen. In het kader van bewust consumeren etc vind ik het een goede zaak, maar de bijbehorende absurde prijzen vind ik niks. Gelukkig weet ik de wat sympathiekere winkeltjes overal wel te vinden, maar je zult toch alleen maar een Noppes in de buurt hebben....
pi_187453719
Bij ons lijkt het maar net te liggen aan wie de prijstang die week te pakken had. Totaaaaale willekeur in prijsniveau.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187453897
Bij mij in de buurt zie je een hoop diversiteit, maar toch meer mensen waarvan je ziet dat ze het niet breed hebben. Ik voel me weleens schuldig dat ik daar ook kleren koop, terwijl ik gerust in de winkel wat kan kopen.
pi_187453973
quote:
11s.gif Op zondag 16 juni 2019 12:13 schreef chansadres het volgende:
Kringloop lopen is hier best hip geworden en daar baal ik best van. In de buurt zitten 4 kringlopen. En allemaal hadden ze veel spullen en kon ik bijna wekelijks met leuke spulletjes thuis komen. Maar sinds een klein jaartje word het steeds moeilijker. En door de populariteit zijn de prijzen ook weer gestegen. Ikea Lack tafeltjes voor 5 euro (!?!). Bij Ikea te koop voor een euro meer. Waarom zou je die dan kopen? Nou ja, in de middag was hij weg :'(

Gisteren een dagje weg geweest en daar in de buurt lag een klein kringloopje en dat was een verademing. En als klap op de vuurpijl de cd van Atoms for Peace voor 50 cent gekocht. 20 euro achter gelaten en een auto vol met spullen. Ik verlang weer terug naar die tijd :'(
Nederlandse kringlopen vind ik ook steeds minder, gelukkig heb ik de Vlaamse ontdekt :9
pi_187454165
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:46 schreef MCH het volgende:

[..]

Nederlandse kringlopen vind ik ook steeds minder, gelukkig heb ik de Vlaamse ontdekt :9
Ergens goede sites waar een mooi overzicht staat?
pi_187454173
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:59 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Ergens goede sites waar een mooi overzicht staat?
https://www.dekringwinkel.be/
pi_187454311
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 14:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bij mij in de buurt zie je een hoop diversiteit, maar toch meer mensen waarvan je ziet dat ze het niet breed hebben. Ik voel me weleens schuldig dat ik daar ook kleren koop, terwijl ik gerust in de winkel wat kan kopen.
Er hangt genoeg hoor. Hier in ieder geval wel.

Besparing op kleding is voor mij een relatief klein deel, al vind ik veel kleding stuitend duur.

Voor mij is het deels herbruik en deels de sport om echt toffe items te vinden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187454612
Ik gok dat de gemiddelde bezoeker met heel klein budget die omajurken die ik koop toch niet wil hebben.

Vorige week was ik weer eens bij de Ecokring in Bunnik en Houten en die zijn ook kledingbank voor de regio. De vestiging in Houten heeft inmiddels boven een deel erbij gekregen, waar nu de schoenen staan en een prachtige pasruimte is gemaakt.
  maandag 17 juni 2019 @ 19:15:03 #175
249756 Symphonic
Look o Look
pi_187473499
quote:
Het is niet goed afgelopen :N
Juin uit Eigen Tuin!
pi_187473515
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2019 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Er hangt genoeg hoor. Hier in ieder geval wel.

Besparing op kleding is voor mij een relatief klein deel, al vind ik veel kleding stuitend duur.

Voor mij is het deels herbruik en deels de sport om echt toffe items te vinden.
Jij woont 010 toch? Wat vind jij de goede zaken?
pi_187473526
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:15 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Het is niet goed afgelopen :N
Heel zuur, ook voor de mensen die op deze manier dagbesteding hebben maar ik vond het aanbod een beetje kut daar :@
pi_187477262
quote:
Zonde, wel de beste kleding daar.
pi_187492539
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2019 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Jij woont 010 toch? Wat vind jij de goede zaken?
Ik kom graag bij de Opnieuw en Co, vooral in de drechtsteden. Net allemaal wat ruimer/mooier/schoner dan in Rotterdam. Vooral die in Dordrecht vind ik hemels.

Die ene in Noord vind ik fantastisch om te neuzen, maar koop ik dan weer zelden iets. En de kleding vind ik daar niets. Volgens mij heet die gewoon Kringloop Rotterdam.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_187492608
Ik vertelde mijn collega dat ik weleens kleding koop bij de kringloop. Zegt ze dat ik daar eigenlijk niks hoor te kopen en dat het voor arme mensen is :')
pi_187493362
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vertelde mijn collega dat ik weleens kleding koop bij de kringloop. Zegt ze dat ik daar eigenlijk niks hoor te kopen en dat het voor arme mensen is :')
Ik koop er geen kleding, maar voelde me laatst wel lullig toen ik met m'n iPhone 7 foto's van een bepaald boek voor een vriendin stond te maken _O- terwijl mensen hun hele uitzet daar moeten halen als ze niet op de grond willen zitten of met hun handen moeten eten.
Tap tap tap
  dinsdag 18 juni 2019 @ 23:53:09 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_187495066
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vertelde mijn collega dat ik weleens kleding koop bij de kringloop. Zegt ze dat ik daar eigenlijk niks hoor te kopen en dat het voor arme mensen is :')
Arme mensen zoals Macklemore enzo :+.
KuikenGuppy
pi_187498917
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 22:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vertelde mijn collega dat ik weleens kleding koop bij de kringloop. Zegt ze dat ik daar eigenlijk niks hoor te kopen en dat het voor arme mensen is :')
Des te meer leuke dingen blijven er voor ons over!
pi_187498975
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2019 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kom graag bij de Opnieuw en Co, vooral in de drechtsteden. Net allemaal wat ruimer/mooier/schoner dan in Rotterdam. Vooral die in Dordrecht vind ik hemels.

Die ene in Noord vind ik fantastisch om te neuzen, maar koop ik dan weer zelden iets. En de kleding vind ik daar niets. Volgens mij heet die gewoon Kringloop Rotterdam.
Thanks!
pi_187498979
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 10:34 schreef davo1979 het volgende:

[..]

Des te meer leuke dingen blijven er voor ons over!
Ik snap haar ergens wel, maar bij ons hangt er zo veel.. Echt ook voor ieder wat wils. En voor mensen die het echt niet kunnen betalen zijn er ook kledingbanken denk ik maar
pi_187499022
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juni 2019 10:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik snap haar ergens wel, maar bij ons hangt er zo veel.. Echt ook voor ieder wat wils. En voor mensen die het echt niet kunnen betalen zijn er ook kledingbanken denk ik maar
Ik snap het ook wel deels. Ik koop zo nu en dan wel kleding. Ben geen dief van mijn eigen portemonnee en ik was het gewoon.
pi_187501367
Ik heb net bij 2 kringlopen 2 vintage jurkjes, een hemajurk, een topje, een pyamabroek en twee zomerbroeken gekocht. Van 1 vintage jurk is de voering half vergaan, maar dat boeit niet en daar was de prijs van ¤2 ook naar. Oh en 2 W-Germany vaasjes, een Gulf glas met appeltjesdecor, een Arcopal ovenschaal met deksel en een boek van Rien Poortvliet voor de collectie van Symph.
Gewoon zomaar even spontaan: zullen we ff twee kringloopwinkels meepakken voordat we boodschappen gaan doen? Het was er lekker rustig, heerlijk vind ik dat, geen andere mensen die in je nek staan te hijgen als je iets even rustig wilt bekijken
pi_187731967
Heerlijk ochtendje kringloopboulevard in Alkmaar gedaan en zowaar bij allevier wat gekocht: een ovenschaal van Jenaer glas, een zomerhoed, een paar boeken en tijdschriften, twee kettingen, een zonnebril, een paar W-Germany vaasjes en de topper van vandaag: ene paar gloednieuwe rode leren pumps van Wolky (dit model https://www.wolkyshop.com/07808-opal-taupe-leer).

Oh en ik heb het plan opgevat om hier in de buurt een minibieb in te richten, ik ben nog aan het bedenken hoe en waar precies. Zelf eentje timmeren gaat ‘m niet worden, dus ik brainstorm nog even verder. Iemand een idee?
  woensdag 3 juli 2019 @ 15:46:23 #189
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_187732466
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:07 schreef Doedezemaar het volgende:

Oh en ik heb het plan opgevat om hier in de buurt een minibieb in te richten, ik ben nog aan het bedenken hoe en waar precies. Zelf eentje timmeren gaat ‘m niet worden, dus ik brainstorm nog even verder. Iemand een idee?
Wij hebben een kapotte horeca-koelkast (met glazen deur) opgesnord die we als minibieb in gaan zetten.
pi_187732744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 15:46 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Wij hebben een kapotte horeca-koelkast (met glazen deur) opgesnord die we als minibieb in gaan zetten.
Oeh, da’s tof. Ik heb er ook al eens eentje in een oude telefooncel gezien.
Dat gaat ‘m hier helaas niet worden, want het moet ergens buiten onze tuin staan. Aan de schuur aan de straatkant zou prima iets kleins kunnen hangen, daar hebben we een soort geveltuintje, dus daar mag/kan het wel een beetje uitsteken zonder dat het wandelaars op de stoep hindert.
pi_187757111
Je ziet dit kaartje hangen aan de zijkant van een object in de kringloopwinkel:


Tadaaaaaaaaaaaaaaaa:


_O- :D

Nu wil ik die mooie lamp voor in de vensterbank _O_ -O-
Maar niet voor ¤100. Wat is een redelijke prijs om voor te stellen behalve nul euro?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187757156
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ziet dit kaartje hangen aan de zijkant van een object in de kringloopwinkel:
[ afbeelding ]

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]

_O- :D

Nu wil ik die mooie lamp voor in de vensterbank _O_ -O-
Maar niet voor ¤100. Wat is een redelijke prijs om voor te stellen behalve nul euro?
De helft?
pi_187757228
Voor een kwartje wel de plantenspuit gekocht. Doet het niet zoals verwacht, maar past mooi bij de Emsa-kan van een eerder kringloopbezoek en de gieter die vriendin voor me mee had genomen die vuilnisvrouw is
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 4 juli 2019 @ 23:37:53 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_187759210
Ik ga zelden nog naar de kringloop wegens drukke baan maar we zijn gezegend met een weggeefwinkel op het plein hier.
Paar pareltjes van de afgelopen tijd, allemaal voor nop dus.



En 8 van deze diepe borden:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_187759314
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zelden nog naar de kringloop wegens drukke baan maar we zijn gezegend met een weggeefwinkel op het plein hier.
Paar pareltjes van de afgelopen tijd, allemaal voor nop dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 8 van deze diepe borden:
[ afbeelding ]
_O_
pi_187761388
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:43 schreef MCH het volgende:

[..]

_O_
Nou dat idd _O_
  vrijdag 5 juli 2019 @ 09:33:27 #197
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_187761586
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 21:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Je ziet dit kaartje hangen aan de zijkant van een object in de kringloopwinkel:
[ afbeelding ]

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa:
[ afbeelding ]

_O- :D

Nu wil ik die mooie lamp voor in de vensterbank _O_ -O-
Maar niet voor ¤100. Wat is een redelijke prijs om voor te stellen behalve nul euro?
Tjonge, dat is een fikse prijs.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_187779471
Echt zoiets tofs gevonden: een paar maanden Margriet uit 1959, ingebonden.


pi_187790440
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 14:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Echt zoiets tofs gevonden: een paar maanden Margriet uit 1959, ingebonden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O+

Maar wat moet je ermee verder? Behalve dan voor de heb :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187790442
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2019 09:33 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

Tjonge, dat is een fikse prijs.
Als het nou nog echt een echte mooie lamp was :D

@Sunshine1982 ook nog teveel.
Ik ga vd week even bellen en begin met ¤25 en eindig met Max ¤40
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187790444
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zelden nog naar de kringloop wegens drukke baan maar we zijn gezegend met een weggeefwinkel op het plein hier.
Paar pareltjes van de afgelopen tijd, allemaal voor nop dus.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En 8 van deze diepe borden:
[ afbeelding ]
Ahhh die klok en de borden O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_187790897
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2019 05:25 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

O+

Maar wat moet je ermee verder? Behalve dan voor de heb :)
Uren leesplezier en plaatjes kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')