Precies, dat hoorde gewoon bij het optreden. Maar wat ging hij los zegquote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:51 schreef Greys het volgende:
En dan een paar zeikerds dat ie zo raar bezeten naar haar doet. Eh ja heb je Meat Loaf dit weleens zien doenZe deden het hele toneelstuk erbij. Zij ook.
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag ook een tweet met "ze zouden die jongen eens naar het songfestival moeten sturen". Sarcastisch. Moest lachen.
Even gauw op het profiel van Stefan Haan gekeken, hij blijkt feyenoordsupporter te zijn. Vandaar dat ie zo verzuurd is.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 19:58 schreef Greys het volgende:
En dan die ene zeikerd er tussen. Stefan is vast een kloontje van Raadgever
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:00 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Even gauw op het profiel van Stefan Haan gekeken, hij blijkt feyenoordsupporter te zijn. Vandaar dat ie zo verzuurd is.
Ik vind haar sowieso de laatste tijd erg leuk. Al heb ik ook het idee dat ze 'vroeger' ook wel een typetje speelde.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:43 schreef Greys het volgende:
Hahaha wat is Britt Dekker zálig als razende reporter op het Televizierring gala![]()
Ja ze deed zich dommer voor dan ze was toen met die andere samen. En ze doet het ook zo goed met haar paardensport.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind haar sowieso de laatste tijd erg leuk. Al heb ik ook het idee dat ze 'vroeger' ook wel een typetje speelde.
Je zult er maar het bed mee delen... Hij trekt meteen terug tot tussen de nieren.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:43 schreef Greys het volgende:
Hahaha wat is Britt Dekker zálig als razende reporter op het Televizierring gala![]()
Vervelondquote:
Nou... hou op want m'n cola komt uit m'n neus.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je zult er maar het bed mee delen... Hij trekt meteen terug tot tussen de nieren.
In b4 Mathijs van Nieuwerkerk die ollumpysch zegtquote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Humberto zegt OOK vanavend. Nu Peter R nog erbij en je hebt ze allemaal.
Als je dat nou vaker doet ga je misschien wel als Brit klinken.quote:Op donderdag 11 oktober 2018 20:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou... hou op want m'n cola komt uit m'n neus.
Word?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |