https://www.wielerflits.n(...)kt-bij-lotto-soudal/quote:Algemeen manager Paul De Geyter gaat Lotto Soudal verlaten. De Belg vertrekt in overleg met de ploeg vanwege een verschil van mening over de te volgen strategie en de toekomst van de ploeg. De ploeg meldt dat in een bericht op Twitter.
De Geyter vervulde deze functie sinds 1 september 2017.
Susan Westemeyer, journalistje van CN, heeft het al over dopingeruchten. Stiekem, heel stiekem, zou ik dat toch wel grappig vinden.quote:Op maandag 8 oktober 2018 20:53 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat gerucht is wel een paar keer lang gekomen de laatste dagen ja, maar dat zal het toch wel niet zijn? Al zou het wel ultiem genot zijn als blijkt dat Dumoulin het ook gehad heeft met Sunweb.
Is zij doorgaans goed ingevoerd?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Susan Westemeyer, journalistje van CN, heeft het al over dopingeruchten. Stiekem, heel stiekem, zou ik dat toch wel grappig vinden.
Eerste keer dat ik van haar heb gehoord moet ik eerlijk zeggen.quote:
Neuh, volgens de Ontdekker van @Rogla staat dit al een week gepland.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Susan Westemeyer, journalistje van CN, heeft het al over dopingeruchten. Stiekem, heel stiekem, zou ik dat toch wel grappig vinden.
Gelukkig voor Slob. Als het serieus had geweest, kwam Arie een heel jaar niet buiten van verdriet.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neuh, volgens de Ontdekker van @Rogla staat dit al een week gepland.
quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze noemt gewoon wat geruchten op die ze (waarschijnlijk) tegengekomen is op Twitter toch? Veel meer haal ik er niet uit..twitter:WestemeyerSusan twitterde op maandag 08-10-2018 om 19:57:18Dumoulin said to be holding a press conference tomorrow. Rumours are already ranging from transferring to a new team to announcing a positive doping control..... reageer retweet
Dat klopt ja.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ontdekker van @EganBernal is teleurgesteld.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
https://www.zevenvoorleven.nl/proloogquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:33 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zonnegod laat zich toch niet aftroeven door een regionale omroep?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ontdekker van @EganBernal is teleurgesteld.
Dumoulin lijkt me dan weer geen type om een contract te verbrekenquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dumoulin met Giant mee lijkt mij best aannemelijk, helemaal nu Sunweb nog maar zes fatsoenlijke renners heeft.
Ik ga nooit in op wat als situaties.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gelukkig voor Slob. Als het serieus had geweest, kwam Arie een heel jaar niet buiten van verdriet.
Thijs mag ik erg graag, maar zodra het over Sunweb gaat begint hij erg op David Walsh te lijken.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zonnegod laat zich toch niet aftroeven door een regionale omroep?
Hij is eindelijk ingeloot voor de studie geneeskunde?quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:47 schreef Evertjan het volgende:
Tom gaat stoppen met wegwielrennen en gaat zich volledig focussen op veldrijden
Kan hij straks samen met Epke een huisartsenpraktijk beginnenquote:Op maandag 8 oktober 2018 22:50 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij is eindelijk ingeloot voor de studie geneeskunde?
Zoiets, eventueel in combinatie met een waarschuwing rond zijn bruiloft. Ieder medium dat lastig gaat doen krijgt nooit meer een woord van hem. Zo is onze Tom dan ook wel weer.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://www.zevenvoorleven.nl/proloog
Dit zal het wel zijn.
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 08-10-2018 om 23:05:06@laflammerouge16 Nope. Far, far less sensational. reageer retweet
Wel fijn dat je namens mij post.quote:Op maandag 8 oktober 2018 22:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Thijs mag ik erg graag, maar zodra het over Sunweb gaat begint hij erg op David Walsh te lijken.
hadden ze gisteren over bij L1. Had tv helaas net te laat aanstaan om het exact mee te krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2018 21:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Hoe/waar is de persconferentie aangekondigd?
quote:Winner of twelve races this season, his best since turning pro, Julian shrugged off the disappointment of not riding this week's one-day races: "After the Worlds, I have felt very tired and despite the fact I would have loved to do the Italian races, including Lombardia where I was second last year, it's the right decision to call it a season. It has already been a long season, from February until now, and with many objectives throughout, which were physically and mentally consuming. I have enjoyed many beautiful moments and nice victories with the team, from Colombia, where I debuted, to Slovakia, where I captured my last win, which I am grateful for. I want to finish on a high note and as I haven't been in a condition to train lately, there is no point in going to Italy. I will take some time to recover well and then start looking forward and preparing for 2019."
100%. Hodeg kon je ook al bijna schrappen nadat hij die laatste bocht echt compleet verneukte.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klavikuultje zo te zien? Vallen=breken.
Meesterlijke stuurfout, achteraf gezien.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
100%. Hodeg kon je ook al bijna schrappen nadat hij die laatste bocht echt compleet verneukte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Put these foolish ambitions to rest.
Gaat over vijf minuten live op de PLAYER.quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 15:02 schreef Slobeend het volgende:
Is Tre Valli nog ergens te bekijken vanmiddag?
Daar ging de persconferentie over, heeft hij iedereen toch mooi bezig gehouden gisterentwitter:BasvanMulken twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 15:18:44Dumoulin start Tour de Dumoulin. Een wielerbelevingsevent in Maastricht. Voor jeugd. Want wielersport is populair maar het aantal jonge renners die de sport beoefenen blijft achter. Hij wil de verbinding maken. #L1 https://t.co/bxIyp2D68c reageer retweet
quote:Op dinsdag 9 oktober 2018 12:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Genieten, is dit al uitgezonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Gisteren op Canvas.quote:
quote:
twitter:TourDeJose twitterde op dinsdag 09-10-2018 om 15:49:35Het is dus #krokettendag en ik zit in Turkije? https://t.co/ODOX3JBr8M reageer retweet
Wtf, ES player zegt dat die niet werkt in dit landquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |