Een periodetitel is overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:09 schreef bambino het volgende:
[..]
En Sparta.
Maar ik denk niet dat Sparta en GAE verliezen + wij winnen.
Meestal blijft het bij een "heuj!"quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en je juicht als hij (weer) een penalty raak schiet
[..]
Maar een periodetitel geeft sowieso zekerheid op playoffs.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een periodetitel is overgewaardeerd.
Je moet gewoon afstevenen op een top-5 plek, het liefst een beetje gelijkmatig door het hele seizoen heen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 16:13 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Gewoon eerste worden. Elke periode 2e of 3e en je bent binnen denk ik.
Tenminste: zo werkte het in Football Manager
Zie er liever 1 in de tuk dan geenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 14:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Een periodetitel is overgewaardeerd.
Je moet gewoon afstevenen op een top-5 plek, het liefst een beetje gelijkmatig door het hele seizoen heen.
Lag 'ie er lekker in? Kan nergens een stream vinden, dus moet naar de radio luisteren (http://enschede.1twente.nl/radiogids/stream), maar was net te laat met inschakelen. Sowieso debiel dat ze tijdens de wedstrijd ook muziek uitzendenquote:
niet super lekker, maar wel goede aanval en knap afgemaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lag 'ie er lekker in? Kan nergens een stream vinden, dus moet naar de radio luisteren (http://enschede.1twente.nl/radiogids/stream), maar was net te laat met inschakelen. Sowieso debiel dat ze tijdens de wedstrijd ook muziek uitzenden
vanaf een minuut 30 spant Twente zichzelf nog maar weinig in en komt Almere er meer aan te pas. als dit zo doorgaat valt de 1-1 nog wel...quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet niet of ik Twente nu echt beter vind deze partij eerlijk gezegd.
De hoeveelheid kansen voor almere was echt belachelijk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 21:57 schreef ReMcOrE het volgende:
23 uit 11, 3e plek en 3 punten achter op de koploper. het had slechter gekund
maar inderdaad ook vanavond weer matig, helemaal na de goal leek er ineens een knop om te gaan en werd het chaotisch en slordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |