Haha nee, NFL.quote:Op maandag 22 oktober 2018 01:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Volgens mij moet je naar het NHL-topic
Goede reden om Veronica inside over te slaan.quote:Op maandag 22 oktober 2018 10:59 schreef ReMcOrE het volgende:
kan me niet herinneren of ik Twente ooit op maandag(avond) heb zien voetballenmaar jah, eens moet de eerste keer zijn
Kan nog.quote:Op maandag 22 oktober 2018 18:55 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Goede reden om Veronica inside over te slaan.
1-3 gok ik vanavond
op maandagavond FC Twente, je verwacht het nietquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, helemaal vergeten1-4
Jij vindt dat het juichen waard? Het is GVD een schande dat die lui een goal kunnen maken.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, helemaal vergeten1-4
Ach joh, we staan eens een keertje dik voor, mag ik dat mooi vinden?quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:24 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Jij vindt dat het juichen waard? Het is GVD een schande dat die lui een goal kunnen maken.
Ze mogen dan niet meer wisselen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
Zie er graag nog een paar in gaan voor 't doelsaldo
Waarom staat erbij op tv bij jutr - twe
Een rood blokje boven de J van Utrecht?
Rood gehadquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
vanwege de rode kaart, is volgens mij nieuw dit seizoen.quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
Is al járen...quote:Op maandag 22 oktober 2018 21:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vanwege de rode kaart, is volgens mij nieuw dit seizoen.
Deze + vorige twee wedstrijden delen door 3 = kwwquote:Op maandag 22 oktober 2018 21:47 schreef ReMcOrE het volgende:
niet te veel waarde aan hechten deze wedstrijd lijkt me, qua waar we staan en hoe goed we zijn.
bij vlagen goed gecombineerd en mooi aan het doelsaldo gewerkt, hopen dat de blessure van Aitor meevalt!
Allebei beter dan Maria.quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:21 schreef trein2000 het volgende:
Twee grote punten van zorg
1. Je wint met 1-6. Speelt tegen de slechtste verdediging die ik ooit gezien heb. En je spits is COMPLEET onzichtbaar. Die Boere is echt zwaar ondermaats.
2. Hölscher. Behoeft geen toelichting.
maar als hij als een soort bliksemafleider / aanspeelpunt fungeert waardoor de vleugels en de opkomende middenvelders ruimte krijgen om te schieten / combineren, dan is hij toch wel bruikbaar...quote:Op maandag 22 oktober 2018 22:21 schreef trein2000 het volgende:
1. Je wint met 1-6. Speelt tegen de slechtste verdediging die ik ooit gezien heb. En je spits is COMPLEET onzichtbaar. Die Boere is echt zwaar ondermaats.
Okéquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag deze op de FP, vond hem wel mooi
[ afbeelding ]
Op waardigquote:Op dinsdag 23 oktober 2018 12:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zag deze op de FP, vond hem wel mooi
[ afbeelding ]
Je bedoelt als hij maar zorgt dat hij niet in de weg loopt? Als aanspeelpunt is het doorgaans ook driewerf kut. Hoop dat beide spelers vervangen worden in de winter.quote:Op dinsdag 23 oktober 2018 08:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar als hij als een soort bliksemafleider / aanspeelpunt fungeert waardoor de vleugels en de opkomende middenvelders ruimte krijgen om te schieten / combineren, dan is hij toch wel bruikbaar...
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, we zullen wel weer beginnen met Boere, Hölscher en V.d. Heijden
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg echt kromme tenen iedere keer als ik Holscher zie 'voetballen'
En ik slaak altijd een diepe zucht wanneer Boere een bal probeert aan te nemen, of verkeerd loopt, of op doel probeert te schietenquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:22 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg echt kromme tenen iedere keer als ik Holscher zie 'voetballen'
Dit zijn 4 clichés in een heel klein stukje.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:24 schreef ReMcOrE het volgende:
ik denk dat het een moeilijke pot wordt vanavond, Almere kan er best wat van. scheelt dat we thuis moeten, maar een overwinning is absoluut geen zekerheid...
Herkenbaar +1.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik slaak altijd een diepe zucht wanneer Boere een bal probeert aan te nemen, of verkeerd loopt, of op doel probeert te schieten
en je juicht als hij (weer) een penalty raak schietquote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En ik slaak altijd een diepe zucht wanneer Boere een bal probeert aan te nemen, of verkeerd loopt, of op doel probeert te schieten
quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 13:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zijn 4 clichés in een heel klein stukje.
En Sparta.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 01:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
Hopen op een mooie overwinning vandaag.
En natuurlijk een verlies van GAE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |