SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen jullie toch nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:53 schreef TaMieke het volgende:
Naakt de deur open doen, scheelt weer uitkleden
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Als je het zelf doet, telt het niet echt he?!
Ik weet inmiddels dat je geen pallets sorteert maar wel tussen de Polen in een magazijn werkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik wel of niet doe?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat je geen pallets sorteert maar wel tussen de Polen in een magazijn werkt.
En hoe staat dat in verband met het wel of niet naakt openen van een deur?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels dat je geen pallets sorteert maar wel tussen de Polen in een magazijn werkt.
ook naakt, waarom niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet naakt. Wel in alleen lingerie.
Of je soms ook naakt in je magazijnsoverall springt misschien?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
En hoe staat dat in verband met het wel of niet naakt openen van een deur?
Woon aan een galerij + doorgaande weg, is wel erg veel tentoonstellen.quote:
afgelopen zomer op een fkk strand, zo de knettertjes daar lagen ook dames van jullie leeftijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Inderdaad, nudist ftw. Baas in eigen huis.
Interessant..quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Inderdaad, nudist ftw. Baas in eigen huis.
Gun je buren ook eens wat!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woon aan een galerij + doorgaande weg, is wel erg veel tentoonstellen.
Noem je ons nu oud?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef MCH het volgende:
[..]
afgelopen zomer op een fkk strand, zo de knettertjes daar lagen ook dames van jullie leeftijd
Lekker doen jongen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
Interessant..
Ik ga elke dag aanbellen dan
Welnee joh, moet kunnenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je hoeft niet midden in de deuropening te gaan staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Of je soms ook naakt in je magazijnsoverall springt misschien?
In een hoekje mag ook?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hoeft niet midden in de deuropening te gaan staan
Oh. Dus dat doe ik fout. Nog eens proberen dan. Maar koffiemeneer heeft tegenwoordig de sleutel dus dat werkt niet meerquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hoeft niet midden in de deuropening te gaan staan
JIJ moet je mond nu even dichthoudenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
zegt degene due haar oude geile buurman ook niks gunt
Dievenklauwen erop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh. Dus dat doe ik fout. Nog eens proberen dan. Maar koffiemeneer heeft tegenwoordig de sleutel dus dat werkt niet meer.
Gekneusde knieën alles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb jij met je 30 cm helemaal last van.
Skaquote:
DrMarten is stiekem je buurman?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
JIJ moet je mond nu even dichthouden
Op al die selfies die je voor mij maakt thuis ben je anders nooit naakt, nepnudist.quote:
Alvast naakt in bed gaan liggen, scheelt tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh. Dus dat doe ik fout. Nog eens proberen dan. Maar koffiemeneer heeft tegenwoordig de sleutel dus dat werkt niet meer.
Jawel, alleen zie jij dat niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op al die selfies die je voor mij maakt thuis ben je anders nooit naakt, nepnudist.
Graag gedaan! Echt heel lekker vlees daarquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
die beer dinges klinkt goed, dank je!
Bij voorkeur ook al flink opgewonden zodat die pener er meteen in geschoven kan worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:03 schreef gcjoel het volgende:
Alvast naakt in bed gaan liggen, scheelt tijd.
stuur maar doorquote:
Precies. Alles gaat van die 3minuten af natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook al flink opgewonden zodat die pener er meteen in geschoven kan worden.
Die line up van Bier & Big trouwens, weer een reden om naar Eindhoven te gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Graag gedaan! Echt heel lekker vlees daar
Welke raad je aan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij voorkeur ook al flink opgewonden zodat die pener er meteen in geschoven kan worden.
welk beer dinges?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ken je het Dinotoompjeverhaal niet?quote:
Ik was er met vrijgezellenfeest dus we kregen enorme schalen met kip en burgersquote:
Je leest maar terug.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk beer dinges?
(ik lees niet graag terug)
Welke dag ga jij? Dan ga ik de andere.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:05 schreef MCH het volgende:
[..]
Die line up van Bier & Big trouwens, weer een reden om naar Eindhoven te gaan
Altijd zin in biertjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in biertjens. En morgen in Enschede. En is fucking lekker weer.
als het goed is heb ik me de week daarvoor al doodgezopen op billiesquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke dag ga jij? Dan ga ik de andere.
Ah, dat klinkt ook positief!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef MCH het volgende:
[..]
als het goed is heb ik me de week daarvoor al doodgezopen op billies
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:
Haha, nog steeds mad. Dan toch maar 2 dagen onnatuurlijke vuurtorens spotten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, maar ben er gewoon graag als er leuke mensen zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:10 schreef MCH het volgende:
[..]
Haha, nog steeds mad. Dan toch maar 2 dagen onnatuurlijke vuurtorens spotten.
Maak er 5 maanden van en je zit dichter in de buurt denk ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:06 schreef MCH het volgende:
[..]
je hebt zeker al 5 weken niet geneukt omdat kaneel al 5 weken mannengriep heeft
Al vertelde hij dat het door een strak kutje kwam. Waarschijnlijk niet opgelet bij biologie dat er een baby doorheen past, maar da's een ander verhaal.quote:
dat viel niet tegen bij van moll toch itt boreftsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Neuh, maar ben er gewoon graag als er leuke mensen zijn.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zin in biertjens. En morgen in Enschede. En is fucking lekker weer.
Daarom zeg ik begin met cider. Dat is zoet, je lustte ook breezer zei je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar het smaakt allemaal naar alcohol en dat is vies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |