SPOILER: Secret SantaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rozequote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan kiezen uit vijftig tinten roze, donkerrood, donkerpaars en oranje.
geelquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan kiezen uit vijftig tinten roze, donkerrood, donkerpaars en oranje.
Doe eens een foto. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:24 schreef Samzz het volgende:
Therapewter is een lichtgroen met goud en zilver glitters. En ik doe er dus een holo taco over.
Doen ze het nog wel?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Dit doosje is zo oud, er ligt nog een dubbeltje in.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doe eens een foto. Ik ben benieuwd
Ja had ze laatst uitgezocht. Vandaar toen ook die vraag waar nagellak gedumpt kon worden.quote:
Zijn er. Ik heb ook Terra Coppa:quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh tof. Zoiets wil ik wel in een andere kleur
Je bent zo'n stijlicoonquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb maar een soort nagellak, dezelfde als Queen Elizabeth uiteraard.
Oeh die is mooi. Waar koop je zulks?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er. Ik heb ook Terra Coppa:
[ afbeelding ]
Daar had je de nagelmeisjes.quote:
Nee daar haat ik op jouw roze nagellak en de Taco van Samzzquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit is meer iets voor de kutnijd-app ja.
Mijne was miss sporty. Dat is 100 jaar oudquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Dit lakt nog best goed voor een lakje van 8 jaar oud.
Stelletje paupers.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijne was miss sporty. Dat is 100 jaar oud
Etos.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh die is mooi. Waar koop je zulks?
Plantenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vanmiddag bijna dertig euro uitgegeven aan planten
Holosexual?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik zweer bij Essie. Ik doe niet aan glitter topcoats. Heb wel een holo van de Hema, die is tof
Ik heb me nog ingehouden, maar kan er wel weer twee van m'n verlanglijstje strepen.quote:
Wat is een holo?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:40 schreef TaMieke het volgende:
Ik zweer bij Essie. Ik doe niet aan glitter topcoats. Heb wel een holo van de Hema, die is tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |