Is mij te duur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb mij zojuist geabonneerd op de anekdotes van GGMM
Ik denk dat het meeste speciaalbier dat ik drink even zwaar of lichter is dan pilsquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelden, ik ben niet zo goed in dat savoureren en ben dan snel aangeschoten als het geen pils is
Beetje zoals je SCC van Ajax?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:13 schreef GGMM het volgende:
Je moet dit abonnement ook als een soort statussymbool zien.
ga wel een keer met jou mee om het een beetje te lerenquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik denk dat het meeste speciaalbier dat ik drink even zwaar of lichter is dan pils
Voor mensen die wat minder te besteden hebben is dat een prima alternatiefquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:14 schreef Doublepain het volgende:
Ik abonneer liever op het kanaal van Knut, oh wacht dat doe ik al
Zie SIG
Wil ik jullie niet aandoen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je weer wat vaker je kop laten zien hier
Doe ik al vaak zat als ik boodschappen doequote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moet je weer wat vaker je kop laten zien hier
was laatst in een bedrijfskantine met een FEBOquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben mijn lunch vergeten en ben zo overgeleverd aan de grillen van onze bedrijfskantine
Hou ons op de hoogte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben mijn lunch vergeten en ben zo overgeleverd aan de grillen van onze bedrijfskantine
vergeten... uhuquote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Nee. Hier hebben we het over bier en tieten. (En roepen we geregeld kut)quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit t topic waarin we het kunnen hebben over de selectie van Koeman?
Wat verschrikkelijk dom zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer in 7 jaar tijd of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |