Waarom deed hij dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
Bij Wilsen was het wel te verwachten dat die eerste dart de bull inging.
Enkele bull - Tops.quote:
Zou het wat uitmaken als ze er 10 minuten over deden?quote:
Jaaaaaaaaaa, lijstjes qualifiersquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Komend weekend de Benelux Qualifier voor het WK, de Japanse Qualifier voor het WK, de Zuid-West Europese Qualifier voor het WK en de Tom Kirby Matchplay waarvan de winnaar naar het WK gaat.
Wat leuk jongens.
Oh jee.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Komend weekend de Benelux Qualifier
Benieuwd van wie Justin gaat verliezen.quote:
Ik gok op Leo Hendriks of Michael Plooy.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benieuwd van wie Justin gaat verliezen.
Toon Greebe.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok op Leo Hendriks of Michael Plooy.
Rowby, John Michael, Lerchbacher, de befaamde Pantelidis?quote:South-East Europe Qualifier
October 6
Zurich
Open to players from: Austria, Switzerland, Liechtenstein, Italy, San Marino, Malta, Greece, Cyprus and Turkey.
Ik juich voor Umit Uygunsozlu.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Oh wacht de Zuid-West Europese qualifier is over twee weken. De Zuid-Oost Europese qualifier is dit weekend.
[..]
Rowby, John Michael, Lerchbacher, de befaamde Pantelidis?
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Southgate tot WK 2022
Wat een treurnis. Deceptie.
Prima toch, laat ze in Engeland maar denken dat ze ergens komen met hun betonvoetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Southgate tot WK 2022
Wat een treurnis. Deceptie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |