Waarom deed hij dat?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:40 schreef Masterminded het volgende:
Bij Wilsen was het wel te verwachten dat die eerste dart de bull inging.
Enkele bull - Tops.quote:
Zou het wat uitmaken als ze er 10 minuten over deden?quote:
Jaaaaaaaaaa, lijstjes qualifiersquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Komend weekend de Benelux Qualifier voor het WK, de Japanse Qualifier voor het WK, de Zuid-West Europese Qualifier voor het WK en de Tom Kirby Matchplay waarvan de winnaar naar het WK gaat.
Wat leuk jongens.
Oh jee.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:52 schreef Masterminded het volgende:
Komend weekend de Benelux Qualifier
Benieuwd van wie Justin gaat verliezen.quote:
Ik gok op Leo Hendriks of Michael Plooy.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Benieuwd van wie Justin gaat verliezen.
Toon Greebe.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik gok op Leo Hendriks of Michael Plooy.
Rowby, John Michael, Lerchbacher, de befaamde Pantelidis?quote:South-East Europe Qualifier
October 6
Zurich
Open to players from: Austria, Switzerland, Liechtenstein, Italy, San Marino, Malta, Greece, Cyprus and Turkey.
Ik juich voor Umit Uygunsozlu.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:04 schreef Masterminded het volgende:
Oh wacht de Zuid-West Europese qualifier is over twee weken. De Zuid-Oost Europese qualifier is dit weekend.
[..]
Rowby, John Michael, Lerchbacher, de befaamde Pantelidis?
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Southgate tot WK 2022
Wat een treurnis. Deceptie.
Prima toch, laat ze in Engeland maar denken dat ze ergens komen met hun betonvoetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Southgate tot WK 2022
Wat een treurnis. Deceptie.
Die PDPA Qualifier wordt wel absoluut hemeltergend met alleen Tour Kaart houders. Nu krijgen we gewoon mongolen die het allemaal niet verdienen. Justin Pipe heeft een escapequote:
De EL is ook niet best.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier heb ik echt helemaal geen zin in
Heb ik niet aan staan. Ben afgehaakt toen ik paar minuten keek naar een waggelende Yaya in San Siro. Waardeloos.quote:
Liever nietquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:12 schreef Szura het volgende:
Kutlul Wilson, daar had Wright op 501 moeten staan voor de Nostradamus. Graflul.
Denk om je bloeddrukquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:12 schreef Szura het volgende:
Kutlul Wilson, daar had Wright op 501 moeten staan voor de Nostradamus. Graflul.
Over nostradamussen gesproken, ik mis de voorspellingen van Thijs Slegers in zijn vermakelijke tijd.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:12 schreef Szura het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |