Zap naar RTLZ.quote:
PAU-PER.quote:
man man man wat was barney slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje moeite gedaan voor niks dus
[ afbeelding ]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik inquote:
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik in
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaidquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik in
bohh kan niet wachten, en dan komt zipportal ook nog eens terugquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.
Halve finale te verdedigen, dat lijkt me in ieder geval een paar plekjes verliezenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.
Is het ook zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaid
Dit is zeker waar.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |