man man man wat was barney slechtquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beetje moeite gedaan voor niks dus
[ afbeelding ]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik inquote:
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik in
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaidquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die gaat heel diep duikelen als hij zo doorgaat, een Wade/Lewisje schat ik in
bohh kan niet wachten, en dan komt zipportal ook nog eens terugquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.
Halve finale te verdedigen, dat lijkt me in ieder geval een paar plekjes verliezenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:45 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het WK is ieder jaar het cruciale ijkpunt.
Is het ook zekerquote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaid
Dit is zeker waar.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach ja, ik vind het al best wel een beetje knap dat hij een jaar of 20 hoog in de top mee heeft gedraaid
Hij heeft nog mazzel dat Lewis en Wade waarschijnlijk hem voorbijgaan. Echter is de kans wel heel groot dat hij in de derde ronde tegen een topper speelt en waarschijnlijk Van Gerwen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Halve finale te verdedigen, dat lijkt me in ieder geval een paar plekjes verliezen
Eerst maar even wachten denk ik zo.quote:
Nou ja ze kunnen er geile dames bij gaan gooien wat ze willen, maar van beurskoersen ga ik echt niet warm worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 22:50 schreef Grifte het volgende:
We worden wel flink warm gemaakt voor RTL Z
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |