PSV - VVV lol of Ajax - AZ...quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:16 schreef Coco. het volgende:
Zijn er nog interessante voetbal wedstrijden dit weekend?
Ik kies hier uit Atlético , Ajax en Liverpool.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:23 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zaterdag valt het tegen; de enige wedstrijd die ik echt wil zien is Alavés v Real Madrid om 18:30 maar dat wordt streamwerk.
Zondag Atlético v Betis, Sevilla v Celta, Valencia v Barça, Ajax v AZ, Liverpool v Manchester City.
En Vitesse v Heracles overweeg ik.
Hoe slecht Valencia ook is; altijd spannend op Mestalla. De editie met Prandelli in de zetel van Valencia werd ook pas in de 90e minuut beslist met een 2-3 via een penalty.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV - VVV lol of Ajax - AZ...
Zaterdag niks. Zondag Liv - City. Valencia - Barca evt alhoewel Valencia er niet zo best uit ziet. En Barca in La Liga ook niet.
PSV - VVV kan je schriftelijk afdoen. In principe Ajax - AZ ook want AZ wint nooit van de toppers.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PSV - VVV lol of Ajax - AZ...
Zaterdag niks. Zondag Liv - City. Valencia - Barca evt alhoewel Valencia er niet zo best uit ziet. En Barca in La Liga ook niet.
En ze hebben een gehandicapte verdediging.quote:
En Ajax is in vorm en speelt thuis.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
En ze hebben een gehandicapte verdediging.
Jeps. Van den Brom met zijn 'We blijven voetballen zoals we altijd doen'-tactiek tegen de topclubsquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
PSV - VVV kan je schriftelijk afdoen. In principe Ajax - AZ ook want AZ wint nooit van de toppers.
Erg jammer dat de altijd saaie Wilson het nog zo lang volhoudt in het toernooi. Wat bij betreft hoef ik hem nooit meer op tv te zien. #rtl7dartsquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:34 schreef Masterminded het volgende:
Ga eens weg met de altijd saaie Wilsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |