SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als Jane stewardess is, zou het ook Plane Jane kunnen zijn.quote:
Ja, daarom was het ook een gok.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als Jane stewardess is, zou het ook Plane Jane kunnen zijn.
Unf.. lekker wijfquote:
quote:
Ik ken bijna niks, maar dit is ook echt niet mijn genre.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Schandalig, maar ik kende het niet.
Same.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef brother52 het volgende:
Dr feel good maar de naam van de band schiet me niet te binnen...
Ja, volgens mij welquote:
Jannes komt straks ook vast nog wel voorbijquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken bijna niks, maar dit is ook echt niet mijn genre.
Is het wel om aan te horen?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Jannes komt straks ook vast nog wel voorbij
Ah okee. Ja nee, dan klopt hetquote:
James Gang... broer van Spider Murphy?quote:
Ben er ook niet zo in thuis. Misschien dat we samen nog goed zijn voor een paar kekke sokken aan het einde van de show.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Beide fout.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
James Gang... broer van Spider Murphy?
En van Er staat een paard in de?
Nou idd. Als je dit al niet kent...quote:
Ja, Meat Puppets ken ik wel. Heb er alleen al jaren niet meer naar geluisterd.quote:
Hartstikke zuiver! Als je gemute zou hebben.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:50 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik wel overigens. En vind ik ook best mooi. Is het Nirvana?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Je bent goed op dreef vanavond.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:52 schreef brother52 het volgende:
Alice Cooper - Billion Dollar Babies
Nee, ik ben niet zo van de vakantie kiekjes eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:51 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Heb je nog een jaloersmakende foto voor ons?
Run to the hills - Iron Maidenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de vakantie kiekjes eigenlijk.
Vandaag een beetje op marktjes geslenterd, morgen de bergen in...
Dan verzin ik de beelden er zelf wel bij.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo van de vakantie kiekjes eigenlijk.
Vandaag een beetje op marktjes geslenterd, morgen de bergen in...
Ik neem de auto wel...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Run to the hills - Iron Maiden
Alice heeft een berg fijne nummers gemaakt. Ik zou verder niets weten wat er op lijkt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:54 schreef brother52 het volgende:
Dit ligt ook redelijk in de buurt van wat ik normaal regelmatig luister.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan verzin ik de beelden er zelf wel bij.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet alleen Alice maar ook de rest wat vanavond voorbij gekomen isquote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Alice heeft een berg fijne nummers gemaakt. Ik zou verder niets weten wat er op lijkt.
Ik heb alleen een foto van een geweldig stukje knapperig gebakken buikspek, van gisteravond bij het diner...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zwarte Markt Beverwijk?quote:
Oh, ik dacht dat je het specifiek over Cooper had.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Niet alleen Alice maar ook de rest wat vanavond voorbij gekomen is
Geen wonder dat MadMaster een naar hoestje heeft opgelopen.quote:
Ik hoest al 2 weken...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen wonder dat MadMaster een naar hoestje heeft opgelopen.
Mijn ervaring met markten in het algemeen is nihil.quote:
Lijkt er op toch?quote:
Mahalo Meltingquote:
Dit is dan ook meer een vuilnisbelt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Mijn ervaring met markten in het algemeen is nihil.
En het verschil met markten is?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit is dan ook meer een vuilnisbelt.
Die Duitsers zijn ook niet te vertrouwen hè?quote:
Nee, ik wil de bergen zien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van een geweldig stukje knapperig gebakken buikspek, van gisteravond bij het diner...
Wel met autobanden te kust en te keur.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:00 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dit is dan ook meer een vuilnisbelt.
Jij woont er?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En het verschil met markten is?
Ik baalde ook al omdat ik de andere sok ook wist.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarom typ ik dat dan niet. Naja, 1 sok is al binnen.
Nu maar hopen dat de 2e sok matcht.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarom typ ik dat dan niet. Naja, 1 sok is al binnen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik baalde ook al omdat ik de andere sok ook wist.
Alweer 1 sok. Zo blijf je met veel halve paren zitten.quote:
Livelink had de andere sok al gevondenquote:
Daar heb ik een bakje voor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Alweer 1 sok. Zo blijf je met veel halve paren zitten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet ondertussen wat huishouden enzo
Jij bent ook van alle markten thuis...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont doet ondertussen wat huishouden enzo
Wel 6 verschillende paren.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb waarempel een even aantal sokken.
Details.quote:
Ah ja, natuurlijk...quote:
Las het. Met hier en daar een veeg. Treurig hè.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Niks zwart verven, roetpieten worden het...
sowwyquote:
Ze geven dus toch weer toe?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Dit zijn ze:quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:11 schreef MadMaster het volgende:
Zaandam was het toch, dit jaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las het. Met hier en daar een veeg. Treurig hè.
Jep.quote:
Ja, onder bewaking. Kinderfeest compleet naar de kloten geholpen door een paar volwassen idioten.quote:
Zwarte Pieten zijn de bewaking. Zie foto.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, onder bewaking. Kinderfeest compleet naar de kloten geholpen door een paar volwassen idioten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zwarte Pieten zijn de bewaking. Zie foto.
Zet die webcam eens uitquote:
Dat sowieso.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent ook van alle markten thuis...
Zat al met Mark Lanegan in mijn hoofd...quote:
Spijker, hoe voorkomen we die intocht? Heb jij een boot of zo?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, onder bewaking. Kinderfeest compleet naar de kloten geholpen door een paar volwassen idioten.
Misschien kunnen we knokkels inzetten om de boot naar een andere locatie te loodsen?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spijker, hoe voorkomen we die intocht? Heb jij een boot of zo?
Denk dat jij nu meer op de juiste plek zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spijker, hoe voorkomen we die intocht? Heb jij een boot of zo?
Knokkels de sabotage Piet. Zo'n gekleurd kostuum met bijkleurende pet heeft 'ie al.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien kunnen we knokkels inzetten om de boot naar een andere locatie te loodsen?
Ik heb zelf geen boot.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Steve Miller Band - Jet Airliner
Hier zijn alleen maar visserbootjes, nergens een stoomboot te bekennen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat jij nu meer op de juiste plek zit.
Nee... dit is de concurrent.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Is dit de jet airliner waar Plane Jane in werkt?
Was Keep yourself alive hun eerste single? Zou je moeten weten, zegt men.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was Keep yourself alive hun eerste single? Zou je moeten weten, zegt men.
Hoi trouwens
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was Keep yourself alive hun eerste single? Zou je moeten weten, zegt men.
Hoi trouwens
Vandaar dat ik hem nu draai.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Hier hadden we het al over daarstraks.
Dat dacht ik alquote:
@ Mad: gelezen van die fles die vandaag/gisteren verkocht is voor bijna ¤ 1.000.000,-?quote:
Da's Mad.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
@ Mad: gelezen van die fles die vandaag/gisteren verkocht is voor bijna ¤ 1.000.000,-?
Ja, belachelijk voor een fles bochtquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
@ Mad: gelezen van die fles die vandaag/gisteren verkocht is voor bijna ¤ 1.000.000,-?
Gelézen? Hij heeft 'm gekócht!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:36 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gelézen? Hij heeft 'm gekócht!
Eén sok voor jou en één sok voor MadMaster, want hij gaf de voorzet.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dacht ik al
Krijg ik nu extra sokken omdat ik 'm raadde vóórdat ie ook maar in de playlist stond?
Als ik ooit weer in de buurt van A'dam kom, dan doe ik dat graag.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij staat thuis open.
Je bent welkom voor een slokje...
Ik ben hem in 2002 zelf geweest en heb daarmee 2 vliegvelden op high alert gezet en ben bijna op tv geweest.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:36 schreef livelink het volgende:
Ga je Sinterklaas ontvangen, spijkerbroek? Wel een beetje lief zijn voor die goede man he?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ik ooit weer in de buurt van A'dam kom, dan doe ik dat graag.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben hem in 2002 zelf geweest en heb daarmee 2 vliegvelden op high alert gezet en ben bijna op tv geweest.
Ik vind het wel ff goed.
Nee, ik zat bijna in het programma Airline dat easyjetmedewerkers volgde. Vanuit het VK dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zat je in het filmpje van Jack Spijkerman toevallig?
Snel teruggeven aan de rechtmatige eigenaar danquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:39 schreef ToT het volgende:
Jankende mini-ToT in m'n klauwen typen gaathelaas weer lastig.
Om ter plekke soldaat te maken?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Heb vandaag wel een whisky gekocht, maar voor ietsje minder...
Nee, ik heb 'm niet hier lokaal gekocht, maar online in Nederland...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om ter plekke soldaat te maken?
Probeer eens met zijn vingers te typen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:39 schreef ToT het volgende:
Jankende mini-ToT in m'n klauwen typen gaathelaas weer lastig.
Niet echt, ik was vandaag naar een laser-kliniek voor mijn ogen, maar mijn ogen zijn er helaas niet geschikt voor.quote:
Hùh? Waar is dat afhankelijk van dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt, ik was vandaag naar een laser-kliniek voor mijn ogen, maar mijn ogen zijn er helaas niet geschikt voor.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet echt, ik was vandaag naar een laser-kliniek voor mijn ogen, maar mijn ogen zijn er helaas niet geschikt voor.
Mijn hoornvliezen zijn erg ribbelig aan zowel de voor- als de achterkant.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hùh? Waar is dat afhankelijk van dan?
Ik was in de veronderstelling dat het altijd mogelijk was. Niet dus. Ben je klaar mee zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn hoornvliezen zijn erg ribbelig aan zowel de voor- als de achterkant.
Ze kunnen de voorkant wel glad krijgen met lasers, maar het is volkomen onvoorspelbaar wat het resultaat dan zal zijn, en mijn ogen worden dan ook heel kwetsbaar.
Het linker oog willen ze nog wel wagen, maar het rechter oog is echt veel te ver heen.
Hij zei dat ik met contactlenzen sowieso wel veel beter zou zien als met een bril, en dat klopt idd.
Morgen mijn lenzen dus maar weer in doen. (Heb ze nu dik een wek uit gehad voor dit onderzoek.)
Is dat jouw idee van romantiek?quote:
Wordt dit je nieuwe onderschrift, MadMaster?quote:
Ja, die.. Typen en appeltaart eten tegelijk is niet mijn sterkste kant.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, die.. Typen en appeltaart eten tegelijk is niet mijn sterkste kant.
iPad failure...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Wordt dit je nieuwe onderschrift, MadMaster?
Het kan erger. Je had er ook nog een huilende mini-ToT bij kunnen hebben.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, die.. Typen en appeltaart eten tegelijk is niet mijn sterkste kant.
User errorquote:
Dan had je er weer een stuk appeltaart in kunnen proppen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Het kan erger. Je had er ook nog een huilende mini-ToT bij kunnen hebben.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Thanksquote:
Oh, daar had ik dan gewoon een stuk appeltaart in gepropt.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Moet die vanavond nog op?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Heb nog een halve taart te gaan.![]()
Dan ben ik er ook wel weer even klaar mee.
Niet omdat het moet, maar omdat het kan...quote:
Mannenquote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oh, daar had ik dan gewoon een stuk appeltaart in gepropt.
Gelukkig niet, die is nog wel 2 dagen houdbaar.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die is nog wel 2 dagen houdbaar.
Vrouwen dan... die proppen een man een baby in de armen terwijl ze ziet dat hij appeltaart aan het eten is!quote:
Het kaneel meisje?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gelukkig niet, die is nog wel 2 dagen houdbaar.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vrouwen dan... die proppen een man een baby in de armen terwijl ze ziet dat hij appeltaart aan het eten is!
Win-win situatie. Hij de baby, zij de appeltaart. Ik zie er niks raars in.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vrouwen dan... die proppen een man een baby in de armen terwijl ze ziet dat hij appeltaart aan het eten is!
Mijn ooglenzen zelf kunnen wel vervangen worden, als enige optie, maar da's iets waar je niet voor je 55e aan moet denken zei hij.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Jammer, ToT. Maar nu weet je het iig.
Zouden implantaten een optie zijn?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Win-win situatie. Hij de baby, zij de appeltaart. Ik zie er niks raars in.
Een ex van me nam ze toen ze 23 was. Haar ogen waren dan wel -12 en -13, en omdat ze slechter waren dan -10 werd het door de verzekering vergoed. Maar idd, het kost wel 2500 euro per oog.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn ooglenzen zelf kunnen wel vervangen worden, als enige optie, maar da's iets waar je niet voor je 55e aan moet denken zei hij.
Daarbij is dat ook nóg weer een heel stuk duurder.
Eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
Hij is de baby, zij is de taart. Ik zie er niks raars in.
Je voert mini-ToT gewoon alcohol!quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef ToT het volgende:
Hier was er geen appeltaart in het spel, wel een lekker glaasje port.
Daar krijg je mini-ToT ook wel stil mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef ToT het volgende:
Hier was er geen appeltaart in het spel, wel een lekker glaasje port.
Slaapt ie goed opquote:
Ik kan anders prima taart eten met een baby op mijn arm.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Win-win situatie. Hij de baby, zij de appeltaart. Ik zie er niks raars in.
Sow dan! Ik zit op iets van -4,5 en -5,5 of iets dergelijks.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Een ex van me nam ze toen ze 23 was. Haar ogen waren dan wel -12 en -13, en omdat ze slechter waren dan -10 werd het door de verzekering vergoed. Maar idd, het kost wel 2500 euro per oog.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je voert mini-ToT gewoon alcohol!
Slaapt ie wel goed van.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar krijg je mini-ToT ook wel stil mee.
Ja het lukt hem nog niet om het uit mijn glas te drinken.quote:
Infuusje?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:01 schreef ToT het volgende:
Ja het lukt hem nog niet om het uit mijn glas te drinken.
quote:
Dat wordt volgende week nog wat.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Waar is just me als je haar nodig hebt.
quote:
quote:
Heren, heren nou toch...quote:
Oh shit, ze gaat op vakantie zonder wi-fiquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat wordt volgende week nog wat.
Wel goed tegen spruw en de kroepquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee, je kunt ook niet meteen met whisky beginnen he!
Als just me van huis is, danst spijkerbroek op tafel.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh shit, ze gaat op vakantie zonder wi-fi
Hoe komt het dat jij weet wat spruw is?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wel goed tegen spruw en de kroep
Omdat als men hier gekke dingen gaat roepen, dan pak ik wikipedia er bijquote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij weet wat spruw is?
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als just me van huis is, danst spijkerbroek op tafel.
Hij heeft ervaring met zijn 4 kinderen.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij weet wat spruw is?
Dan moet je toch zelf gaan breien.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Rolling Stones - Miss You. kom maar met die sokken
oh wacht, melting is al klaar met draaien
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hee, je kunt ook niet meteen met whisky beginnen he!
Het geheime leven van Oscarmopperkont.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft ervaring met zijn 4 kinderen.
Zal niet om The Young Ones gaan neem ik aan?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:21 schreef livelink het volgende:
Uber Sieben Brücken ken ik alleen van zo'n The Young nog wat cd van mijn ouders.
Nee, the new london chorale was dat. Mag je meteen weer vergeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zal niet om The Young Ones gaan neem ik aan?
Vicky Brown?quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, the new london chorale was dat. Mag je meteen weer vergeten.
quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alle aanmanngen weer de deur uit?
Ow, ik dacht...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:35 schreef just me het volgende:
[..]2 dagen bij de kabouters en lekker niets voor de club gedaan
Oh, ik dacht dat Oscar Gup aan het voeren was.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:35 schreef MadMaster het volgende:
Mallorca even met Gup/Kwup kennis laten maken...
Ik ben de schuldige dit keer, ben de A langsgelopen...quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Oscar Gup aan het voeren was.
Lekker hoor.quote:Op woensdag 3 oktober 2018 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben de schuldige dit keer, ben de A langsgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |