Wat bedoel je dan met de kraamtijd? De eerste week (zolang de kraamverzorgende er is), de eerste 6 weken (deze definitie hanteert de verloskundige), of tot het einde van je verlof?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:55 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Is het raar als je op een geboortekaartje zet dat je alleen bezoek wil in de kraamtijd? En dan ook niet je eigen adres erbij zetten?
De eerste 8 dagen. Geen zin in bezoek thuis.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:16 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met de kraamtijd? De eerste week (zolang de kraamverzorgende er is), de eerste 6 weken (deze definitie hanteert de verloskundige), of tot het einde van je verlof?
Je mag erop zetten wat je wil.Wij hadden bijvoorbeeld geen telefoonnummer vermeld, we hadden er geen zin in om in die periode veel gebeld te worden.
Dus je bedoelt: geen bezoek in de kraamtijd? (er stond: alleen bezoek in de kraamtijd).quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:18 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
De eerste 8 dagen. Geen zin in bezoek thuis.
Ik vraag alleen even of het raar is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:31 schreef SQ het volgende:
Ik denk dat hij alleen bezoek in het ziekenhuis / kraamhotel wil ontvangen.
Maareh, als dat in de eerste 8 dagen allemaal moet zou ik gewoon een Whatsapp sturen. Tegen de tijd dat die kaartjes besteld, gedrukt, verstuurd en ontvangen zijn, zijn die 8 dagen al voorbij, dus dan maakt het al geen biet meer uit.
En nee, we gaan de waarom discussie hier verder niet voeren, ook al ben je daar misschien wel op uit.
Nee hoor, zoals gezegd, jouw baby, jouw leven, jouw beslissing. Overigens is het in Nederland niet gebruikelijk om de kraamtijd in het ziekenhuis door te brengen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:36 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik vraag alleen even of het raar is.
Godsamme zeg.
Ik dacht heel even dat grote broer een mondkapje om had hangen en vond het hilarisch gevonden in deze tijd!quote:Op woensdag 4 november 2020 12:54 schreef SQ het volgende:
Oh ja, deze discussie
Wij hebben het kaartje uiteindelijk 3,5 week na de geboorte verstuurd omdat ik eerder nog geen zin had om er mee aan de slag te gaan
Maar dit is de laatste van het drieluik:
[ afbeelding ]
Niet de spannendste uit de serie, maar goed, vrije tijd is ver te zoeken met 3 kinderen
Dat dacht mijn pa ookquote:Op woensdag 4 november 2020 13:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat grote broer een mondkapje om had hangen en vond het hilarisch gevonden in deze tijd!
Het is natuurlijk een zak![]()
Hij is weer heel erg leuk
Ik ben van de Legoquote:Op woensdag 4 november 2020 13:36 schreef vencodark het volgende:
Leuk kaarten SQ! Wist niet dat jij zooo van de Lego was.
Die mag wel in het OUD Lego topic.![]()
hartstikke leuk!quote:Op woensdag 4 november 2020 12:54 schreef SQ het volgende:
Oh ja, deze discussie
Wij hebben het kaartje uiteindelijk 3,5 week na de geboorte verstuurd omdat ik eerder nog geen zin had om er mee aan de slag te gaan
Maar dit is de laatste van het drieluik:
[ afbeelding ]
Niet de spannendste uit de serie, maar goed, vrije tijd is ver te zoeken met 3 kinderen
Ohja, ik wist dit.quote:Op woensdag 4 november 2020 13:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben van de Lego.
Achteraf gezien hadden we op de achterkant een gimmick moeten zetten met idd dit thema:
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel blij mee![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |