Nicequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffedomme zelfde tijdstip
sta je daar even gigantisch voor lulquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:20 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Goffedomme zelfde tijdstip
ten Hag is slim. Be like ten Hagquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
nu snap ik dat ten hag hem niet wilde opstellen, anders is die volgend jaar ook al weg
Ze wachten met scoren tot de 91e minuut, blijven Duitsers.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:21 schreef Zorro het volgende:
Waarom kopt Bayern de bal steeds drie meter te hoog? Geoefend op een basketbalring of zo?
nu lekker laten staan, ik word wel moe van ten hag met dat eeuwige wisselen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:21 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wober en de ligt zijn prima samen.
Als dit American Footbal was dan stonden ze met 40 punten voor nu.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:21 schreef Zorro het volgende:
Waarom kopt Bayern de bal steeds drie meter te hoog? Geoefend op een basketbalring of zo?
iedereen zet zich altijd 200% in tegen Ajax, dat is een probleemquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef RavenArtus het volgende:
Ik zie Ajax nooit zo spelen in de mickey mouse competitie.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:23 schreef Coco. het volgende:
Hou je een beetje in als je kritiek op Blind hebt. Dank.
Dit ruikt naar sarcasme.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]je bent de hele avond al een fijne kerel
Of Ajax zet zich maar 50% in tegen andere clubs omdat ze menen er zo overheen te kunnen lopen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 22:24 schreef Adames het volgende:
[..]
iedereen zet zich altijd 200% in tegen Ajax, dat is een probleem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |