geen rentepunten hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Genoegen nemen met rente punten
Meh, ik neuk liever iedereenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nu 39,95 betaald kun je een time saver kopen waardoor je hem ook vandaag geplat hebt
ubi![]()
Bij Gameshock in Oss was ie vandaag ook al fysiek te koop.quote:
quote:
Wat? Kun je ten minste nog iets met die dingen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Genoegen nemen met rente punten
Gewoon beleggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat? Kun je ten minste nog iets met die dingen.
Van tijd-tot-tijd wordt die met korting aangeboden.... dus gewoon even wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:01 schreef lord_bono het volgende:
Horizon Zero Dawn + complete versie in de aanbieding in de Store. Helaas kost de uitbreiding nog steeds de volledige prijs
Misschien dat ik DQ later nog wel koop wanneer die in de aanbieding komt.... moet nu even op de centjes letten.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gespeeld, DQ is wat mij betreft een klasse beter op de muziek na.
Divinity: Original Sin 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:44 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Na voornamelijk SWBF2, GT Sports en BF1 gespeeld te hebben heb ik wel weer zin in een RPG/adventure game.
Kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Van tijd-tot-tijd wordt die met korting aangeboden.... dus gewoon even wachten.
Eer je de main game uit hebt ben je wel de nodige weken verder.
Ja NNK2 is een prima game voor dat geld, helemaal met de nieuwe moeilijkheidsgraad, die was er nog niet toen ik hem speelde. Maar DQ is gewoon in elk opzicht toffer op de muziek na imo.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:19 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Misschien dat ik DQ later nog wel koop wanneer die in de aanbieding komt.... moet nu even op de centjes letten.
goed op de ballen van je paard gelet?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Vandaag Red Dead Redemption 2 gespeeld
Alle uitgevers: er komt een nieuwe nummer 1 over drie weken. Ga maar terug naar de tekentafel voor al jullie toekomstige openwereld spellen, wat je ook hebt, het is nu al niet genoeg. Oke, CD Project Red, jullie mogen doorgaan, jullie komen toch pas de volgende generatie.
Oooh fuck yes.... zo’n zin inquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Alle uitgevers: er komt een nieuwe nummer 1 over drie weken. Ga maar terug naar de tekentafel voor al jullie toekomstige openwereld spellen, wat je ook hebt, het is nu al niet genoeg. Oke, CD Project Red, jullie mogen doorgaan, jullie komen toch pas de volgende generatie.
Alleen maarquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed op de ballen van je paard gelet?
quote:
Pheno hype voor een niet Japanse kleine naakte meisjes game? Dan moet het wel iets bijzonders zijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
kleine amerikaanse naakte cowboy jongentjesquote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pheno hype voor een niet Japanse kleine naakte meisjes game? Dan moet het wel iets bijzonders zijn!
Nu ben ik jaloers.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Brb even fappen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Goty in de dop dit datquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |