geen rentepunten hebbenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Genoegen nemen met rente punten
Meh, ik neuk liever iedereenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je nu 39,95 betaald kun je een time saver kopen waardoor je hem ook vandaag geplat hebt
ubi![]()
Bij Gameshock in Oss was ie vandaag ook al fysiek te koop.quote:
quote:
Wat? Kun je ten minste nog iets met die dingen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:20 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Genoegen nemen met rente punten
Gewoon beleggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 17:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wat? Kun je ten minste nog iets met die dingen.
Van tijd-tot-tijd wordt die met korting aangeboden.... dus gewoon even wachten.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:01 schreef lord_bono het volgende:
Horizon Zero Dawn + complete versie in de aanbieding in de Store. Helaas kost de uitbreiding nog steeds de volledige prijs
Misschien dat ik DQ later nog wel koop wanneer die in de aanbieding komt.... moet nu even op de centjes letten.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:50 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gespeeld, DQ is wat mij betreft een klasse beter op de muziek na.
Divinity: Original Sin 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 16:44 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Na voornamelijk SWBF2, GT Sports en BF1 gespeeld te hebben heb ik wel weer zin in een RPG/adventure game.
Kloptquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:15 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Van tijd-tot-tijd wordt die met korting aangeboden.... dus gewoon even wachten.
Eer je de main game uit hebt ben je wel de nodige weken verder.
Ja NNK2 is een prima game voor dat geld, helemaal met de nieuwe moeilijkheidsgraad, die was er nog niet toen ik hem speelde. Maar DQ is gewoon in elk opzicht toffer op de muziek na imo.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:19 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Misschien dat ik DQ later nog wel koop wanneer die in de aanbieding komt.... moet nu even op de centjes letten.
goed op de ballen van je paard gelet?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Vandaag Red Dead Redemption 2 gespeeld
Alle uitgevers: er komt een nieuwe nummer 1 over drie weken. Ga maar terug naar de tekentafel voor al jullie toekomstige openwereld spellen, wat je ook hebt, het is nu al niet genoeg. Oke, CD Project Red, jullie mogen doorgaan, jullie komen toch pas de volgende generatie.
Oooh fuck yes.... zo’n zin inquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Alle uitgevers: er komt een nieuwe nummer 1 over drie weken. Ga maar terug naar de tekentafel voor al jullie toekomstige openwereld spellen, wat je ook hebt, het is nu al niet genoeg. Oke, CD Project Red, jullie mogen doorgaan, jullie komen toch pas de volgende generatie.
Alleen maarquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goed op de ballen van je paard gelet?
quote:
Pheno hype voor een niet Japanse kleine naakte meisjes game? Dan moet het wel iets bijzonders zijn!quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
kleine amerikaanse naakte cowboy jongentjesquote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pheno hype voor een niet Japanse kleine naakte meisjes game? Dan moet het wel iets bijzonders zijn!
Nu ben ik jaloers.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Brb even fappen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Goty in de dop dit datquote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Die ga ik nog schrijven. Morgen eerst even nog werken en zo, daarna weer een hele bak met tijd dat weekend heet. Al begin ik nu al, maar straks Expeditie Robinson kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:13 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Jaloers, maar klinkt goed!![]()
Komt er een uitgebreide preview op Fok, of moeten we het met deze teaser doen?
Nicequote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ga ik nog schrijven. Morgen eerst even nog werken en zo, daarna weer een hele bak met tijd dat weekend heet. Al begin ik nu al, maar straks Expeditie Robinson kijken
Ga je ook schrijven over de eerste 5 uur van de game?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die ga ik nog schrijven. Morgen eerst even nog werken en zo, daarna weer een hele bak met tijd dat weekend heet. Al begin ik nu al, maar straks Expeditie Robinson kijken
Het eerste deel speelt zich na dit verhaal af, dus dat boeit niet echt. Al zie je wat oude bekenden, dus het eerste deel spelen is zelfs wel zo leuk.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Nice![]()
Stomme vraag waarschijnlijk, maar met zo weinig mogelijk voorkennis beginnen te spelen is aan te raden zeker?
Het einde hebben ze me inderdaad niet laten zienquote:Op donderdag 4 oktober 2018 19:56 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Ga je ook schrijven over de eerste 5 uur van de game?
Bedoel de missies pikquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het einde hebben ze me inderdaad niet laten zien
Ik heb wat anders (of korter) gespeeld, dat scheelt. Maar ik geef een impressie, wat voor nut heeft het om dingen te spoilerenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:07 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Bedoel de missies pik. IGN en dergelijken hebben de eerste 5 uur al gespeeld en hebben dus de nodige spoilers gegeven...
neequote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
komen er in spidey nog andere mogelijkheden om expert tokens te verdienen ?
of moet ik echt die dingen op level 3 halen voor alle suites.
dan zijn er veel te veel suites en gadgets die je daarmee moet halen.quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
De lastigste worden de challenges, die zijn exact genoeg. De rest van de soorten tokens kwam ik in om, eigenlijkquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dan zijn er veel te veel suites en gadgets die je daarmee moet halen.
ik kom in die basis en criminal tokens maar je hebt die expert overal voor nodig.
quote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
En wat je nu ziet in de trailers spoilert misschien hoe gedetailleerd de wereld is en zich gedraagt. Maar dat wist ik ook al en toch zat ik met een boner te gamen.
die crimesquote:Op donderdag 4 oktober 2018 20:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
De lastigste worden de challenges, die zijn exact genoeg. De rest van de soorten tokens kwam ik in om, eigenlijk
zijn er ook al mensen in kassandra's grote grot geweest?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:33 schreef DKUp het volgende:
Kassandra is al in een grot geweest en ze heeft een paar mensen vermoord
Nog niet, maar soon......quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn er ook al mensen in kassandra's grote grot geweest?
Level 11 op het moment . uurtje of 7 gespeeld denk ik op nightmare mode . Vermaak me er prima mee. en de sparta kick is gewoon geniaalquote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog niet, maar soon......
Edit: Level 6 , ben nog op het eerste eiland en de combat is beter dan van Origins. Alleen kut dat je blijkbaar niet alle skills kunt vrijspelen volledig.
Nu moet je focussen op Hunter, Warrior of Assassin en dan de rest van je punten verspreiden op je favoriete playstyles. Ik kijk wel op YouTube naar toffe builds, Spartan kick blijft in ieder geval
![]()
Maximaal twee uurtjes gespeeld denk ik. Alles lekker rustig aan doen vooral in het begin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 08:53 schreef theclansman het volgende:
[..]
Level 11 op het moment . uurtje of 7 gespeeld denk ik op nightmare mode . Vermaak me er prima mee. en de sparta kick is gewoon geniaal
Son of a..quote:Op donderdag 4 oktober 2018 18:57 schreef Pheno het volgende:
Je kan toch onbeperkt je skill points resetten dus lekker experimenteren wat je lekker vindt spelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 21:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog niet, maar soon......
Edit: Level 6 , ben nog op het eerste eiland en de combat is beter dan van Origins. Alleen kut dat je blijkbaar niet alle skills kunt vrijspelen.
Nu moet je focussen op Hunter, Warrior of Assassin en dan de rest van je punten verspreiden op je favoriete playstyles. Ik kijk wel op YouTube naar toffe builds, Spartan kick blijft in ieder geval
![]()
Maar dat kost je in-game geld, hopelijk kan je door New Game Plus toch nog alle vaardigheden vrijspelen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 10:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Je kan toch onbeperkt je skill points resetten dus lekker experimenteren wat je lekker vindt spelen.
Met een beetje mazzel wordt ie vandaag bezorgd, kon het toch niet laten om hem via ING te bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |