Het wordt wel de aRENa van Duitsland genoemd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:03 schreef RipCity het volgende:
Ben er verder nooit geweest maar dat stadion ziet er echt sfeerloos uit door die camera standpunten en afstand tot het veld en hekken. Je zou daatr achter het doel een zitplaats hebben op de eerste 3 rijen. Zie je net zoveel als Willem Holleeder.
Die gaan die 8-2 nog eens vrolijk overdoen. Zit diepquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
nah, bayern zal rond de 5-0 wel gas terugnemen.
En gaat ook nauwelijks naar voren. Wat is zijn rol eigenlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Smoofie het volgende:
Schone verdedigt ook nooit mee rond de 16
Ik over 4,0-4,5quote:
''Overlever''quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
En gaat ook nauwelijks naar voren. Wat is zijn rol eigenlijk
ach bayern heeft ajax al eens gepest met het afscheid van jc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
Die gaan die 8-2 nog eens vrolijk overdoen. Zit diep
ZO HALLO DANquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
en dan waren er figuren in het topic van Ajax die zeiden HET KAN HOOR JA HET KAN
donder even lekker op sneu idioten
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
en dan waren er figuren in het topic van Ajax die zeiden HET KAN HOOR JA HET KAN
Genotquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:05 schreef KingRoland het volgende:
Kapiteintje, Davy en ik hebben de telraampjes aan klaar staan
KingRoland kent geen genade.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
die bedoelde ik ook, maar dat was dus 8-0quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach bayern heeft ajax al eens gepest met het afscheid van jc.
Mokkiemok de oven inquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
Goed voor het Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Robbengod hattrick zou ECHT MOOI ZIJN
De hele verdedigingquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:08 schreef Coco. het volgende:
Wie ging er de fout in bij de goal bij Ajax?
haha, ze hebben daar hun excuses voor aangeboden dacht ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
die bedoelde ik ook, maar dat was dus 8-0
Schone die niet kan verdedigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:08 schreef Coco. het volgende:
Wie ging er de fout in bij de goal bij Ajax?
Bal is rond, 11 tegen 11 en eens per 20 keer win je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:06 schreef KingRoland het volgende:
FANTASTISCH GEWOON!quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 21:08 schreef Doublepain het volgende:
Robbengod hattrick zou ECHT MOOI ZIJN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |