SPOILER: tering groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 68% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2018 18:39:18 ]
Donequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je robben in de op zetten een leuk plaatje
Ik ben bijna thuisquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk mn favoriete show ever
Salvage Hunters
Misschien iets Pools dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:43 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Weet niet
Moeders de vrouw is op dinsdag vrij dus die heeft gekookt
Is dat die Welsh gast?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk mn favoriete show ever
Salvage Hunters
Welkequote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was gisteren nog over een paus aan het lezen Inso
Dat was een beetje een viezerik
Paus Marinus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was gisteren nog over een paus aan het lezen Inso
Dat was een beetje een viezerik
Heeft de paus titel gekocht, had 7 vrouwen, een stuk of 50 kinderen, maakte een 16 jarig zoontje aartsbischop van Valencia, etc etcquote:
Borgia?quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft de paus titel gekocht, had 7 vrouwen, een stuk of 50 kinderen, maakte een 16 jarig zoontje aartsbischop van Valencia, etc etc
quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heeft de paus titel gekocht, had 7 vrouwen, een stuk of 50 kinderen, maakte een 16 jarig zoontje aartsbischop van Valencia, etc etc
wie niet hèquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarschijnlijk ook een paar mensen vermoord.
Mag altijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
mooi
ik ga bidden voor haar zondag
Maar de paus heeft toch zeg maar een directe lijn met god? God accepteert toch geen misdadigers man.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:45 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je moet beseffen dat een derde van de pausen crimineel was
Gelukkig maarquote:
Niks mis mee, alleen wel veel kinderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Inso heeft dat al gedaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:42 schreef KingRoland het volgende:
misschien inso ook moet je hem vragen
God gebruik iedereenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar de paus heeft toch zeg maar een directe lijn met god? God accepteert toch geen misdadigers man.
Klopt. Dat heb ik van mijn oma geleerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:48 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Zag vandaag cranberry sap toen dacht ik dat je misschien last van je blaas had
Dan had je cranberry sap moeten drinken
inso is ook een geweldige vriendquote:
Denk hier twee liter per dagquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Klopt. Dat heb ik van mijn oma geleerd.
Er zou een programma op tv moeten komen dat mensen met problemen een beroep kunnen doen op het fok sterren team. Inso (financieel) LR (voor de looks) GGMM (voor kattenproblemen) en Johannes (die presenteert alles)quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
inso is ook een geweldige vriend
als je in het leven een type inso en een type ggmm hebt als vrienden dan kun je gewoon echt alles aan
Waarschijnlijk dat alles vergeven en vergeten wasquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Wat zei Jezus ookalweer tegen een crimineel aan het kruis knut
Een soort 3 op reis naar bangkok met jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zou een programma op tv moeten komen dat mensen met problemen een beroep kunnen doen op het fok sterren team. Inso (financieel) LR (voor de looks) GGMM (voor kattenproblemen) en Johannes (die presenteert alles)
And He said to him, “Truly I say to you, today you shall be with Me in Paradise.”quote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat alles vergeven en vergeten was
Eensquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Een soort 3 op reis naar bangkok met jouoh en Tarado, Stijn en Inso.
Dat zou echt topshow zijn
Ik voor de FIFA problemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2018 18:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zou een programma op tv moeten komen dat mensen met problemen een beroep kunnen doen op het fok sterren team. Inso (financieel) LR (voor de looks) GGMM (voor kattenproblemen) en Johannes (die presenteert alles)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |