ik denk dat zijn vrouw separaat slaapt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Zou de vrouw van ten Hag nat worden van zijn zwoele stem?
Zo goed is Ajax ook weer niet.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bij Hertha is een NEDERLANDER een sensatie.
Dick van Burik?quote:
fam·fa·re (de; v(m); meervoud: famfares, famfaren) 1muziekkorps met uitsluitend slag- en (koperen) blaasinstrumentenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:50 schreef franklop het volgende:
Wel goed dat twee voetbalteams willen voetballen
Ik vrees voor de potjes tegen Benfica na de rape tegen Philips Sport Vereniging.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:50 schreef KingRoland het volgende:
morgen ready zijn voor een assrape van Bayern
dan weer volle bak tegen Benfica
Er mist een optie en dit is niet in de fok layout.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
Poll: Ajax gaat morgen winnen
• Ja.
• Nee natuurlijk niet, ben je gek ofzo?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ayoutquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er mist een optie en dit is niet in de fok ayout.
Kingfloplandquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
• Ja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Gewoon wangen tegen elkaar stoten tochquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Walgelijke gewoonte om allerlei mensen 3 kussen te geven ja.
Groningen 17e, wat vind je daarvan?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vond het muziekje vroeger beter.
De poll saboterenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:51 schreef GGMM het volgende:
• Ja.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
japangodenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
Walgelijke gewoonte om allerlei mensen 3 kussen te geven ja.
Gewoon niet doen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon wangen tegen elkaar stoten toch
En dan gelijk in de reet genomen worden zeker? Nee, dank je.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
japangoden
Gewoon een kleine buiging doen
Met wat voor mensen ga jij om?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
En dan gelijk in de reet genomen worden zeker? Nee, dank je.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
japangoden
uh okéquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:55 schreef Coco. het volgende:
[..]
En dan gelijk in de reet genomen worden zeker? Nee, dank je.
amsterdammersquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:55 schreef KingRoland het volgende:
Hadden wij maar meer Aziatische mensen in plaats van
naja ik zeg het maar niet
quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
japangoden
Die zenden nu een kinderfilm uit.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de reclame even zappen naar Net5.
Toch wel benieuwd hoeveel kijkers dat nu nog trektquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de reclame even zappen naar Net5.
Dat krijg ik ook, maar vorige keer maakte max mij toen voor gek uit. Dus ik zeg maar niks.quote:
Er kijkt sowieso geen hond naar net5 volgens mij.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoeveel kijkers dat nu nog trekt
dan moet je zeker voorzichtig zijnquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook, maar vorige keer maakte max mij toen voor gek uit. Dus ik zeg maar niks.
lijfquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Tophow? Ik kan niet lijf kijken in Bels.
Heb jij ook Firefox?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook, maar vorige keer maakte max mij toen voor gek uit. Dus ik zeg maar niks.
wees welkom vriendquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Tophow? Ik kan niet lijf kijken in Bels.
Waarom bestaat die zender dan nog?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er kijkt sowieso geen hond naar net5 volgens mij.
Geen idee, weg die zender uit dat licht.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom bestaat die zender dan nog?
Altijd weer ouders die de kinderen een paar uur zoet willen houden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd hoeveel kijkers dat nu nog trekt
Maar die moeten nu naar bed.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Altijd weer ouders die de kinderen een paar uur zoet willen houden.
Vrouwenquote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom bestaat die zender dan nog?
Maar Harry Potter staat niet op Netflix.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook vrouwen hebben Netflix hoor.
Ik mocht altijd nog de eerste helft van de CL-wedstrijden kijken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
toen ik op de basisschool zat moest ik altijd om 20:00 uur naar bed
Ohquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook vrouwen hebben Netflix hoor.
Oh ging het nog perse daarom.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Harry Potter staat niet op Netflix.
IE, Safari en Firefox supporten webp niet omdat het een slecht format (van google) is.quote:
Toen ik op de basisschool zat, had je alleen EC1quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:01 schreef KingRoland het volgende:
toen ik op de basisschool zat moest ik altijd om 20:00 uur naar bed
Dat mag niequote:Op maandag 1 oktober 2018 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ging het nog perse daarom.
Maar dan zeg ik PopcornTime.
The Naked Gun en Police Academy zijn prima films.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je anders die slechte films kopen.
Beetje flauw.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
The Naked Gun en Police Academy zijn prima films.
Als je van schijtlol houdt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze 10 slechte films moeten kopen om de uitzendrechten van SS Doomtrooper te verwervenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je anders die slechte films kopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat moet haast wel johannes.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze 10 slechte films moeten kopen om de uitzendrechten van SS Doomtrooper te verwerven
Op naar het Lama's topic.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schijtlol is best leuk op zijn tijd.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat ze met een compleet arsenaal een villa kapot knallen en vragen 'Is this pacific highway 33?' 'NO YOU IDIOT, THIS IS NO. 31'quote:
Uh ja leuk jaquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ze met een compleet arsenaal een villa kapot knallen en vragen 'Is this pacific highway 33?' 'NO YOU IDIOT, THIS IS NO. 31'
Hilarisch.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ze met een compleet arsenaal een villa kapot knallen en vragen 'Is this pacific highway 33?' 'NO YOU IDIOT, THIS IS NO. 31'
Oké.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moet je lang kijkenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor humor kijk ik altijd naar het forumbeest.
Ik keek vroeger altijd het liegebeest.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor humor kijk ik altijd naar het forumbeest.
Ik naar karbonkel. Trauma.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd het liegebeest.
Ok.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:20 schreef onlogisch het volgende:
Yildirim Ali Koc Net Worth: Yildirim Ali Koc is a Turkish businessman who has a net worth of $1 billion.
Naast Mik en Sokje, speelde de figuur Karbonkel een hoofdrol. In eerste instantie verscheen hij soms ook als griezelige één-ogige vis met scherpe tanden en dat leverde meer angst op bij jonge kinderen dan was voorzien. Schooltv heeft daar toen direct op gereageerd door de spannende muziek achter deze scènes weg te nemen en de vis uit de serie te halen.quote:
En terechtquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Naast Mik en Sokje, speelde de figuur Karbonkel een hoofdrol. In eerste instantie verscheen hij soms ook als griezelige één-ogige vis met scherpe tanden en dat leverde meer angst op bij jonge kinderen dan was voorzien. Schooltv heeft daar toen direct op gereageerd door de spannende muziek achter deze scènes weg te nemen en de vis uit de serie te halen.
Wel als die dingen niet grappig zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Niks mis mee als je veel dingen grappig vindt.
SNITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Maar of iets wel of niet grappig is, is subjectief.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel als die dingen niet grappig zijn.
Valentuitquote:
zoals de lama'squote:Op maandag 1 oktober 2018 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel als die dingen niet grappig zijn.
De Lama's zijn objectief niet grappig.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar of iets wel of niet grappig is, is subjectief.
Dan moet je zelf je mening over TBBT ook voor je houden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar of iets wel of niet grappig is, is subjectief.
Dit is de broer van Willibrord Frequin. Voor de pussy-generatie die na ons kwam. Ik bedoel de échte karbonkel.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Lama's zijn objectief niet grappig.
Zo.
zo danquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je zelf je mening over TBBT ook voor je houden.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De Lama's zijn objectief niet grappig.
Zo.
KOEKOEKquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bazingaquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand mag best zeggen dat ze iets totaal niet grappig vinden hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Okequote:Op maandag 1 oktober 2018 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas boeit het niemand iets wat jij zegt.
IQ zegt niksquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom hebben alle spelers dan een <100 IQ?
Niet alleen de spelers hoor.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Aldus alle mensen met een IQ van < 100.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers hoor.
[ afbeelding ]
Awhquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet alleen de spelers hoor.
[ afbeelding ]
Maradona heeft zeker ook op Harvard gezetenquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Aldus alle mensen met een IQ van < 100.
Omdat ze verplicht carnaval moeten vieren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is iedereen zijn definitie van de Europese subtop subjectief.
En Feyenoord?quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ajax schuurt tegen Europese middenmoot aan.
catenaccioquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Een Italiaanse ploeg speelt, dat wordt 0-0"
- Johan Derksen
Lijkt op Willibrord Frequin.quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wel altijd zielig dat wanneer je Ajax iets noemt er gelijk mensen zijn die het met Feyenoord moeten gaan vergelijken om het toch nog iets te doen lijken. Alsof je verkrachter bent en dan naar een pedofiel gaat wijzen om nog iets van jezelf te maken.
René haakt meestal af als een zin meer dan 7 woorden bevat.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt me weer van je tegen makker.
Sorry (maar ik ga het niet lezen)quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt me weer van je tegen makker.
Niet gelezen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René haakt meestal af als een zin meer dan 7 woorden bevat.
Rare vergelijking. Feyenoord wordt meestal verkracht en tegen de kleintjes maken ze ook niks klaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
Wel altijd zielig dat wanneer je Ajax iets noemt er gelijk mensen zijn die het met Feyenoord moeten gaan vergelijken om het toch nog iets te doen lijken. Alsof je verkrachter bent en dan naar een pedofiel gaat wijzen om nog iets van jezelf te maken.
POWPOWPOWquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
René haakt meestal af als een zin meer dan 7 woorden bevat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |