Hola! Wat is je blessure?quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:04 schreef Allures het volgende:
Ik doe ook mee!
Een jaar of 3 geleden was ik best actief met sport maar door de blessures zag ik even het spreekwoordelijke bos niet meer door de bomen/blessures
Dus gestopt. Lekker veel aangekomen. En ja dan nog maar een extra borrelplankje want het zit er toch al aandie mentaliteit
Deze zomer bij een sportschool die zich richt op probleemgevalletjes het sporten weer ontdekt
Alleen nu weer thuis met een blessurehopelijk nog een weekje of zo, dan ga ik er weer tegen aan
Ik probeer een hele lifestyle change te doen dus ook gezonder eten
Afvallen is niet het doel maar wel leuk mee genomen. Ik zit nu op 9.5 kilo
Ik boks, doe zumba en een les met gewichtheffen en soms gewoon wat fitness of van de lesjes waarbij je een minuut iets doet en dan wat anders
Ik zou ook de buikspierles weer moeten pakken
Mijn doel voor nu is de kickboksles! Die vind ik nu nog wat te intimiderend
Maar goed, eerst nog even blessure
Owja en ik eet te weinig eiwitten. Blijft een probleem (Vega met een hekel aan zuivel)
Als toevoeging vind ik whey soms wel makkelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:09 schreef Allures het volgende:
Ik ben niet echt het supplementen type. Ik doe het liever gewoon met gewone voeding want daar kan ik nog heel veel in verbeteren
Hoeveel eiwitten denk je zelf nodig te hebben?quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:08 schreef miss_sly het volgende:
Ik zit alleen wat met mijn eten. Ik wil het liefst alle eiwitten uit mijn voeding halen, maar ik moet dan zoveel eten, en dat vind ik niet fijn. Dus ik ben erg benieuwd hoe jullie het hier me eten doen.
Ah ja, dat heb ik al even niet berekend, dus dat moet ik nog even uitrekenen. Het is eigenlijk meer dat ik het idee heb dat als ik weer tien kilo meer wil drukken, ik nog meer eiwitten moet eten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:13 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoeveel eiwitten denk je zelf nodig te hebben?
Eiwitten alleen gaan dat gewicht niet omhoog krijgen hoorquote:Op maandag 1 oktober 2018 18:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah ja, dat heb ik al even niet berekend, dus dat moet ik nog even uitrekenen. Het is eigenlijk meer dat ik het idee heb dat als ik weer tien kilo meer wil drukken, ik nog meer eiwitten moet eten.
Ben ik toch benieuwd wat er dan zo onduidelijk was.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
had ik ook bij de eerste 3 keer lezen.
je wilde alle eiwitten uit je eten halen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ben ik toch benieuwd wat er dan zo onduidelijk was.
O ja, haha, dat zou ook wel heel slim zijn als je met krachttraining bezig bentquote:Op maandag 1 oktober 2018 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
je wilde alle eiwitten uit je eten halen.
Dat las als geen eiwitten meer eten. Voor mij iig
ja, nee, precies. Daarom was het ook gek.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, haha, dat zou ook wel heel slim zijn als je met krachttraining bezig bent
Waarom past dat niet in je level met kinderen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:59 schreef Crumpette het volgende:
Leuk topic!ik lees mee.
Ik ben 32, en heb vorig jaar het concept sport ontdekt![]()
met hardlopen. Buiten
. Maar toen een knieblessure, dus ik ging oa naar de gym om toch iets te kunnen doen, en sterker te worden. Leuk! Ik doe wel voornamelijk apparaten, op termijn zou ik wel meer met losse gewichten willen denk ik. Lopen doe ik inmiddels ook weer!
Voeding pas ik nergens op aan omdat dat simpelweg niet in mijn leven past (kids). Wel interessant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |