dat zou nooit iemand zeggen op fokquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik las het bijna als: geen tieten beste tieten![]()
Niemand kan jou tieten verslaan tochquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
inb4 'ik heb goede tieten'.
ik heb goede tieten
Kan het nauwelijks bijhoudenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
De werkweek is weer begonnen zie ik. Topics vliegen er doorheen.
Pics.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
inb4 'ik heb goede tieten'.
ik heb goede tieten
Jouw. Niet jou.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand kan jouw tieten verslaan toch
Met een w.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
Niemand kan jou tieten verslaan toch
Nee hoor, ik ben perfect tevreden met mijn tietjesquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zolang iedereen het begrijpt..
Of ben je gewoon jaloers op zijn tieten?
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:18 schreef Crooyzwans het volgende:
Tieten kunnen mij niet groot genoeg zijn iig
Pics !quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben perfect tevreden met mijn tietjes.
Zou bijna zeggen: pics!?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben perfect tevreden met mijn tietjes.
Afhakken die handel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:21 schreef TaMieke het volgende:
Die van mij doen pijn. Ik ben er klaar mee
ze heeft er meerdere?quote:
ik ook, maar dat is omdat ik honger hebquote:
Leuk als ze jonger dan 25 zijn, maar daarna wint zwaartekracht het gevecht toch wel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Snap niks van die meloenlovers
Vrouwen ouder dan 25quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk als ze jonger dan 25 zijn, maar daarna wint zwaartekracht het gevecht toch wel.
Omhoog takelen, iedere ochtend weerquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Leuk als ze jonger dan 25 zijn, maar daarna wint zwaartekracht het gevecht toch wel.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tegen de 60, en ze kan onder je voeten kriebelen met dr tepelsquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
je hebt het niet makkelijk hequote:
ligt ook wel aan de rest van het lichaamquote:
Ja okay, verhouding is wel belangrijk, maar echt grooooot is niet mijn ding.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt ook wel aan de rest van het lichaam
Gek genoeg is dat niet het geval met leuters.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar ben je ook fan van koffiemeneerquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, verhouding is wle belangrijk, maar echt grooooot is niet mijn ding.
Echt groot en een slank lijf is sowieso een zeldzame verschijning.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, verhouding is wle belangrijk, maar echt grooooot is niet mijn ding.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat niet het geval met leuters.
Neh, kwarktassen op een lichaam van 60kg is niet echt mooi. En alles boven de 60kg is sowieso niet interessant.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt ook wel aan de rest van het lichaam
Koffiemeneer heeft geen grote tetten inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ben je ook fan van koffiemeneerEn niet koffiemevrouw.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, kwarktassen op een lichaam van 60kg is niet echt mooi. En alles boven de 60kg is sowieso niet interessant.
Ok, Dino.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neh, kwarktassen op een lichaam van 60kg is niet echt mooi. En alles boven de 60kg is sowieso niet interessant.
Nee, houden van grote borsten tijdquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef Samzz het volgende:
Oh is het weer haten op grote borsten tijd?
Van die fragiele vrouwkes die bijna voorover donderden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Echt groot en een slank lijf is sowieso een zeldzame verschijning.
Komt omdat die dikke pens er overheen valt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gek genoeg is dat niet het geval met leuters.
Beidequote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee rode bultjes in m'n gezicht en ik weet niet of het pukkeltjes zijn of dat ik door een of andere nazomers kutinsect ben gebeten.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee rode bultjes in m'n gezicht en ik weet niet of het pukkeltjes zijn of dat ik door een of andere nazomers kutinsect ben gebeten.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat die dikke pens er overheen valt.
Ja man echt wel! er zit ook niks tussenin natuurlijkquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef Crooyzwans het volgende:
Een beetje goed gevormde vrouwen is toch veel mooier dan een skelet met wat erwtjes...
Ieder zijn meug.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef Crooyzwans het volgende:
Een beetje goed gevormde vrouwen is toch veel mooier dan een skelet met wat erwtjes...
Eens.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef Crooyzwans het volgende:
Ik heb die overal zitten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt omdat die dikke pens er overheen valt.
HIER OP FOK DOEN WE VERDOMME NIET AAN NUANCE, JA?!quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja man echt wel! er zit ook niks tussenin natuurlijk
Ik wilde net hetzelfde zeggenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Chubbies need love too.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Stelletje chubbychasers komen ook gelijk weer aan galopperen.
Oei je hebt je capslock aan, je meent het echt he?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
HIER OP FOK DOEN WE VERDOMME NIET AAN NUANCE, JA?!
Heb er ooit 1 gedate die zwaarder was dan 60.quote:
Sowieso. Even de bigtittycommittee reprazenten. Jeweet zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Grote tettenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Even de bigtittycommittee reprazenten. Jeweet zelf.
Zullen hier ook feeders zitten?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:32 schreef ElDinosaur het volgende:
Alles uittrekken en klaarquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:
Iemand nog tips over hoe je een bodycon jurkje op zijn plek houdt? Zeker met van die tape? Zo ja, waar koop je die tape?
Als in dat 'ie niet omhoog kruipt richting je bips?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:
Iemand nog tips over hoe je een bodycon jurkje op zijn plek houdt? Zeker met van die tape? Zo ja, waar koop je die tape?
wehkamp.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:
ja maar ook kort en deze is boven los en heeft de neiging te schuiven en wil geen stuk bil of bh met de wereld delenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:36 schreef Samzz het volgende:
Wat is een bodycon jurkje? Een pencildress?
Ligt een beetje aan waar je het nodig hebt. Bh's hebben van die rubberen strips, je hebt dubbelzijdig body tape en haarlak wordt soms ook wel gebruikt om wat frictie te creëren zodat je jurkje niet opkruipt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:35 schreef Allures het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ook kort en deze is boven los en heeft de neiging te schuiven en wil geen stuk bil of bh met de wereld delen
o.a. Jaquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als in dat 'ie niet omhoog kruipt richting je bips?
Vervelend. Was ze afgekeurd of lui?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 gedate die zwaarder was dan 60.
Werkte niet.
Dan tape.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
ja maar ook kort en deze is boven los en heeft de neiging te schuiven en wil geen stuk bil of bh met de wereld delen
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vervelend. Was ze afgekeurd of lui?
[..]
Daar ging mn drinkenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Strategisch geplaatste drukknoopjes op bijvoorbeeld bhbandjes een optie? Haarschuifjes werk je moeilijk weg als het echt strak is en je aan de binnenkant van het kledingstuk niks hebt om aan te haken zeg maar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik was trouwens helemaal iets vergeten te vragenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maar doe je dan gewoon haarlak op de zoom? En dan tegen jr been duwen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan waar je het nodig hebt. Bh's hebben van die rubberen strips, je hebt dubbelzijdig body tape en haarlak wordt soms ook wel gebruikt om wat frictie te creëren zodat je jurkje niet opkruipt.
Altijd naakt rondlopenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zulke jurkjes dus dat gaat voor mij niet op.
Je moet ook gewoon naar d'r tieten kijken, smeerlap.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef DrMarten het volgende:
Vind dat altijd vermakelijk als vrouwen korte rokjes/jurkjes aanhebben en vervolgens continu bezig zijn on te voorkomen dat iemand recht die coentunnel in kan kijken
Geen idee ik heb niet zulke jurkjes, maar ik zou het wel vast tapen. Overigens ik denk dat Hunkemöller ook wel van dat tape verkoopt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Tnx maar is dat ook hoe de rest van de wereld dit oplost?
[..]
Ja en die is waardeloosquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee ik heb niet zulke jurkjes, maar ik zou het wel vast tapen. Overigens ik denk dat Hunkemöller ook wel van dat tape verkoopt.
nee hij is doorzichtig aan de bovenkant. Wacht ik dm je een plaatjequote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Strategisch geplaatste drukknoopjes op bijvoorbeeld bhbandjes een optie? Haarschuifjes werk je moeilijk weg als het echt strak is en je aan de binnenkant van het kledingstuk niks hebt om aan te haken zeg maar.
Die gewichtjes werken het beste bij een los hangend jurkje imhe, check de rubberen strips bij lingerie-onderdelenwinkels. En de haarlak eventueel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:39 schreef Allures het volgende:
[..]
o.a. Ja
Hij blijft wel over de bips maar iets te close wat mij betreft en heb geen zin de hele dag te trekken En het is niet mooi als ie gaat rimpelen
Dus eigenlijk zoek ik van die tafelkleed gewichtjes maar dan anders
Notities maaktquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon naar d'r tieten kijken, smeerlap.
dat is op zich natuurlijk ook n mode statementquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:39 schreef Allures het volgende:
[..]
o.a. Ja
Hij blijft wel over de bips maar iets te close wat mij betreft en heb geen zin de hele dag te trekken En het is niet mooi als ie gaat rimpelen
Dus eigenlijk zoek ik van die tafelkleed gewichtjes maar dan anders
Op je been waar de onderkant van het jurkje net overheen komt. Even laten drogen zodat je geen vlekken maakt. Als het goed is voelt het dan een beetje ruw aan en glijdt ie minder makkelijk naar boven. Misschien wel even testen wat de beste hoeveelheid daarvoor is..quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
maar doe je dan gewoon haarlak op de zoom? En dan tegen jr been duwen?
ik ga deze zo even testen voor nu danquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Op je been waar de onderkant van het jurkje net overheen komt. Even laten drogen zodat je geen vlekken maakt. Als het goed is voelt het dan een beetje ruw aan en glijdt ie minder makkelijk naar boven. Misschien wel even testen wat de beste hoeveelheid daarvoor is..
Ik ook soms. Elke dag onder andere.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Soms ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben.
Oh jij weer.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was trouwens helemaal iets vergeten te vragen
Wat vind jij van generation rx?
Doet t nietquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is op zich natuurlijk ook n mode statement
[ afbeelding ]
En dan bij elke jurk wen ander setje
Ik denk dat je een hele knappe vrouw zou zijnquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef HostiMeister het volgende:
Soms ben ik zo blij dat ik geen vrouw ben.
dat is me wat te veel moeite hoor... het werkt zo ook wel, maar ik dacht gewoon ff een plakker er op zodat je het ook wat meer los kunt latenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef Senn88 het volgende:
Is het niet handiger om dan zo'n siliconenrand die ook op holdups zitten er op te maken? Lijkt mij dat je dat ook wel ergens kunt kopen.
Je krijgt de groeten van de Little Free Library!quote:
Mwa de tape van de Hunkemöller is dan geen aanrader. Die wilde niet eens op m'n huid plakkenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:48 schreef Allures het volgende:
[..]
dat is me wat te veel moeite hoor... het werkt zo ook wel, maar ik dacht gewoon ff een plakker er op zodat je het ook wat meer los kunt laten
Het is niet zo dat ik nu de hele tijd in mijn ondergoed sta maar ik wil daar niet de hele tijd aan denken dat het kan gebeuren zeg maar
Bij bodycon denk ik aan heel andere jurkjesquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:42 schreef Allures het volgende:
[..]
nee hij is doorzichtig aan de bovenkant. Wacht ik dm je een plaatje
Ik dacht dat je gewoon op je tet van die tape kon doen?
Dat bedoelde ik met rubberen strips, maar ik ben ook niet zo goed in materialenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:46 schreef Senn88 het volgende:
Is het niet handiger om dan zo'n siliconenrand die ook op holdups zitten er op te maken? Lijkt mij dat je dat ook wel ergens kunt kopen.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van de Little Free Library!
whaha ja misschien is ie ook meer bodycon door mijn bilquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:49 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Bij bodycon denk ik aan heel andere jurkjesAan de bovenkant zal tape denk ik beter werken. Op de huid plakken tot waar de stof dient te blijven en dan jurkje strategisch erop drukken. Deze onderkant kun je denk wel wat verzwaren. Geen idee hoeveel keuze je hebt in die rubberen strips, maar misschien kun je een bredere laag aanbrengen voor extra frictie met als bonus ook extra gewicht? Anders kleine loodjes in lusjes. Kleine batterijtjes of magneetjes kun je zo misschien ook als gewichtjes inzetten?
Ik vind je toch wel leuk lieve Maryquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik met rubberen strips, maar ik ben ook niet zo goed in materialen
Maakte het nog verschil of je wel of niet vooraf cleanser en/of gesmeerd had?quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa de tape van de Hunkemöller is dan geen aanrader. Die wilde niet eens op m'n huid plakken.
Misschien ook wel of je van nature een droge of vette huid hebt..quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maakte het nog verschil of je wel of niet vooraf cleanser en/of gesmeerd had?
De bovenkant moet ook wel een beetje strak zijn denk ik, op dit model vind ik het niet superflatteus en zelfs een beetje hangend ogen. Dus beter trek je er een goede bh aan en vul je de jurk goed op met je curvesquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:51 schreef Allures het volgende:
[..]
whaha ja misschien is ie ook meer bodycon door mijn bil![]()
Het is ook vooral het rokjedeel
Ahquote:
op mij is ie super flatteus als zeg ik het zelfquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
De bovenkant moet ook wel een beetje strak zijn denk ik, op dit model vind ik het niet superflatteus en zelfs een beetje hangend ogen. Dus beter trek je er een goede bh aan en vul je de jurk goed op met je curves
Eerst even ontvetten met ammoniak en licht opschurenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa de tape van de Hunkemöller is dan geen aanrader. Die wilde niet eens op m'n huid plakken.
Kan meespelen ja, al heb ik door de jaren heen beide wel gehad en nog zijn pleisters en verbanden echt een crime om eraf te krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Misschien ook wel of je van nature een droge of vette huid hebt..
Scriptie gaat goed eerste 4 hoofdstukken zijn goedgekeurd nog 2 te gaan. Beestjes gaan prima en ik moest een certificaat halen voor mijn baantje en die heb ik donderdag gehaald dus contract tekenen en dan kan ik aan de bak.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
AhIk vind het ook leuk dat jij er weer eens bent
Hoe is het met je al je dieren enzo? (Ik vermijd de scriptievraag, tenzij je er graag over wil praten) En je was bezig met een sollicitatie toch?
Ik vertrouw jouw smaak wel (al blijft een foto welkom natuurlijk *winkwink*), het verbaast me alleen dat ze deze foto als promo gebruikenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
op mij is ie super flatteus als zeg ik het zelfvooral dat open gewerkte stukje op de taille past precies bij mijn vorm
Jee, dat klinkt goedquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Scriptie gaat goed eerste 4 hoofdstukken zijn goedgekeurd nog 2 te gaan. Beestjes gaan prima en ik moest een certificaat halen voor mijn baantje en die heb ik donderdag gehaald dus contract tekenen en dan kan ik aan de bak.
Ik zal even bellen dat ze mij maar moeten gebruikenquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:58 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik vertrouw jouw smaak wel (al blijft een foto welkom natuurlijk *winkwink*), het verbaast me alleen dat ze deze foto als promo gebruiken
Ja ik heb hem nog, ik begin binnenkort onder begeleiding 2x per week weer met rijden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jee, dat klinkt goedHeb je Febo nog en rijdt je er inmiddels ook weer op?
Dank je, al voel ik me wel schuldig dat ik dit allemaal typ terwijl ik een legging draagquote:
Foto's van jouw bilquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:00 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dank je, al voel ik me wel schuldig dat ik dit allemaal typ terwijl ik een legging draagWerk thuis vandaag, dus niemand heeft daar last van hoor mensen
I know, maar ik ben geduldig en heb als ruilmateriaal een foto van mijn junglejurk in de aanbieding. Die combineert wat dierenprintjesquote:Op maandag 1 oktober 2018 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zal even bellen dat ze mij maar moeten gebruiken
En ik ben verlegen over foto's
Wat goed, hoop dat jullie de smaak weer te pakken zullen krijgenquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja ik heb hem nog, ik begin binnenkort onder begeleiding 2x per week weer met rijden.
dat klinkt wel heel cool! Is mijn eeuwige dank dan niet gewoon genoeg?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I know, maar ik ben geduldig en heb als ruilmateriaal een foto van mijn junglejurk in de aanbieding. Die combineert wat dierenprintjes
Neequote:Op maandag 1 oktober 2018 13:03 schreef Allures het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel cool! Is mijn eeuwige dank dan niet gewoon genoeg?
Ohaiquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
I know, maar ik ben geduldig en heb als ruilmateriaal een foto van mijn junglejurk in de aanbieding. Die combineert wat dierenprintjes
Neequote:Op maandag 1 oktober 2018 12:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maakte het nog verschil of je wel of niet vooraf cleanser en/of gesmeerd had?
Oh is dat die DM notificatiequote:Op maandag 1 oktober 2018 13:05 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zou Driepink het nu heel inclusief ook aan jou vragen? Bilfoto'sSpannond!
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toegegeven, ik word wel nieuwsgierig bij het idee van jou in Allure's jurkje
Beetje jaloers nu, want bij mij hecht die shit juist iets te goedquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Na de cleanser bleef ie nog slechter zitten
.
Ja je moet wel beide anders kiep je omquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:05 schreef gianni61 het volgende:
zijn we van borsten naar billen overgeschakeld?
Je probeerd ook zeker al een jaar mijn nummer uit je hoofd te leren enzo.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit de hele dag je PoHi te F5en jeweets.
En dansen dat ik zal!quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Toegegeven, ik word wel nieuwsgierig bij het idee van jou in Allure's jurkje
The bigger the betterquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:05 schreef gianni61 het volgende:
Veel beterquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:05 schreef gianni61 het volgende:
Probeerd?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
Je probeerd ook zeker al een jaar mijn nummer uit je hoofd te leren enzo.
mwah hou niet van die hele magere billen, maar megabillen, neuhquote:
maar dan komt die 60kg grens al snel in gevaarquote:
Dacht je alleen een foto terug te krijgen dan?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat zie je niet zo goed op een foto hè![]()
Als ze plat zijn lijkt het net een kind van 12quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan komt die 60kg grens al snel in gevaar
ik kan een goede bilpartij wel waarderen, maar formaatje kardashian/minaj is gewoon te grootquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah hou niet van die hele magere billen, maar megabillen, neuh
#teamtetten
Ik zit er toch al ruim boven dus ik heb geen moeite met die grens.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
formaat italiaansebol?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Vooral dit, van die mooie bolletjes.
geldt die grens ook als je 1.79 bent ofzo?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij zo lang dan?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zit er toch al ruim boven dus ik heb geen moeite met die grens.
Als eckte man ben je toch meteen duidelijk wat het aanbod is?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:10 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht je alleen een foto terug te krijgen dan?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan een goede bilpartij wel waarderen, maar formaatje kardashian/minaj is gewoon te groot
Ja.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geldt die grens ook als je 1.79 bent ofzo?
1.78m ofzo? Zit tegen de 70kg gok ik.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij zo lang dan?
want aan de omvang kan het niet liggen..
schijnbaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geldt die grens ook als je 1.79 bent ofzo?
als jij pics aanlevert, oordelen wij welquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb serieus geen idee wat de gemiddelde man denkt van mijn billen en voorgevel.
Dat vind ik overigens niet erg, ik hoef het niet te weten
Ik deed een stapje extra op zoek naar sneller resultaatquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als eckte man ben je toch meteen duidelijk wat het aanbod is?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
1.78m ofzo? Zit tegen de 70kg gok ik.
Ben ook wel iets voller tegenwoordig dan op de meeste foto's uit mijn FoBo hoorquote:
van mijn voorgevel kan ik wel gokken, van mijn billen niet maar ze zijn niet bepaald insta-waardig dus ik gok niets goedsquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb serieus geen idee wat de gemiddelde man denkt van mijn billen en voorgevel.
Dat vind ik overigens niet erg, ik hoef het niet te weten
ik zeg net dat ik t niet hoef te weten, die tijd heb ik gehad.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als jij pics aanlevert, oordelen wij wel
mijn voorgevel is ingepakt in elk geval beter dan uitgepaktquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:14 schreef Allures het volgende:
[..]
van mijn voorgevel kan ik wel gokken, van mijn billen niet maar ze zijn niet bepaald insta-waardig dus ik gok niets goeds
Onduidelijker juist en dus niet snellerquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deed een stapje extra op zoek naar sneller resultaat
Was niet verkeerd anders.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch niet perse mooi dan? [ afbeelding ]
enjoyquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:13 schreef Senn88 het volgende:
Ik kruip nog wat verder onder mijn dekentje.
ik vind het redelijk fris op kantoorquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:13 schreef Senn88 het volgende:
Ik kruip nog wat verder onder mijn dekentje.
Hier ook, m'n muishand is aan het afsterven.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind het redelijk fris op kantoor
Wel ok, vind vooral idioot dat het maar 9 nummers zijn. Dat vind ik echt niet ok.quote:Op maandag 1 oktober 2018 12:40 schreef isax het volgende:
[..]
Ik was trouwens helemaal iets vergeten te vragen
Wat vind jij van generation rx?
Maar nu dat uit de wereld is.....quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Onduidelijker juist en dus niet sneller
Dat hoeft niet meer sinds ik het op mijn hand heb laten tattoeëren.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:08 schreef isax het volgende:
[..]
Je probeerd ook zeker al een jaar mijn nummer uit je hoofd te leren enzo.
Van die handschoentjes zonder vingers, ideaalquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hier ook, m'n muishand is aan het afsterven.
ik zei ook niet dat t perse verkeerd isquote:
Alles teruggelezen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:07 schreef Koen66 het volgende:
ik kom op het goede moment binnen zie ik
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
ik werd vooral triggered door de tetten en billendiscussiequote:
de tijd begint er aan te komen om weer lange mouwen aan te gaan trekkenquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Oh ja? Je bied dus een filmpje al dansend in Allure's jurkje voor een foto van mijn junglejurk of..?quote:
Dat iemand gewoon geen vormen meer heeft. Alleen hangend vel.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zei ook niet dat t perse verkeerd is![]()
Maar het is gewoon niet altijd mooi, kan gewoon te mager zijn, ligt ook aan je bouw natuurlijk.
mag ik dan naar huis gaan?quote:
kun je ze wel suen voor n hoop geld. Na eerst ook een verzekering op je hand afgesloten te hebbenquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:18 schreef Driepink het volgende:
Ik stopte met teruglezen bij de post van koen met die gigantische bil
ohw, dat is vervelendquote:
Zo klinkt het wel een beetje als een oneerlijke deal he.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:18 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh ja? Je bied dus een filmpje al dansend in Allure's jurkje voor een foto van mijn junglejurk of..?
Mijn dochter heeft brede heupen van nature, die vindt zichzelf te dik met dr 60kg en 1.75mquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand gewoon geen vormen meer heeft. Alleen hangend vel.
Ik vind wel dat je daar recht op hebt.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel om loonsverhoging vragen om te compenseren.
Dat hoort bij de leeftijdquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft brede heupen van nature, die vindt zichzelf te dik met dr 60kg en 1.75m
Zeg maar dat ze nog binnen de US grens valt en zich nog geen zorgen hoeft te maken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft brede heupen van nature, die vindt zichzelf te dik met dr 60kg en 1.75m
kun je mijn baas daar ook van overtuigen?quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je daar recht op hebt.
En later als ze echt dik wordt baalt ze dat ze nu niet weet wat ze straks weet.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
inb4: ''baarheupen''quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, daar houd ik me maar aan vast, want ik maak me soms wel zorgenquote:
Ik verbaasde me er al over, maar goed wie ben ik om voor jou te bepalen wat jij er voor over zou hebben hèquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
Zo klinkt het wel een beetje als een oneerlijke deal he.
Het baart je zorgen jaquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, daar houd ik me maar aan vast, want ik maak me soms wel zorgen
zolang ze niet raar gaat doen met eten komt het vast wel goed.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat weet ik, daar houd ik me maar aan vast, want ik maak me soms wel zorgen
dat zei mn verloskundige bij de bevalling, dat mijn lichaam gemaakt was om te barenquote:
Jaquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, heb je daar toegang tot internet?
Bij het idee van Scary in een jurk raakte ik een beetje enthousiastquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:22 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik verbaasde me er al over, maar goed wie ben ik om voor jou te bepalen wat jij er voor over zou hebben hèMijn jurk kan alleen nog maar tegenvallen zo
Dan blijf je maar op je werk.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Naar werk buiten de spits 10 minuten?
Het idee is leuker dan de praktijkquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
Bij het idee van Scary in een jurk raakte ik een beetje enthousiast
wat ben jij maar streng vandaagquote:
Geloof er helemaal niks van.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het idee is leuker dan de praktijk
Wantquote:Op maandag 1 oktober 2018 13:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het idee is leuker dan de praktijk
Niks mis met de achterhoek.quote:Op maandag 1 oktober 2018 13:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je ervan dat je de achterhoek zo over een kam scheert. Werken zal je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |