gevlogen goederen gaan ook sneller door de douane is mijn ervaring maar in dit geval beter de lokale druk wat opvoerenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 12:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die dan ook weer door de douane moet, waar nu de olie opgehouden wordt.
Die kosten zijn ¤18-23 miljoen euro per team voor de motoren.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 12:26 schreef XL het volgende:
[..]
Dat zeg ik, lastig te vergelijken. Je kunt het niet los van elkaar zien. Die andere teams betalen van hun "hogere budget" nog voor motoren.
Iets als dit?quote:Op donderdag 4 oktober 2018 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
gevlogen goederen gaan ook sneller door de douane is mijn ervaring maar in dit geval beter de lokale druk wat opvoeren
waar kan ik die bestellen?quote:
Vind ze wel gaaf. Vooral diegene inclusief lampje aan de achterkant, die voorbij kwam. Die was echt gaaf.quote:
Die is aan het ontgrassen nuquote:
Staat nu binnen. Iemand een idee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 04:25 schreef StephanL het volgende:
Gasly op dit moment in fp1 sneller dan beide Renaults, ouch
Maak hem aan!quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 07:38 schreef pmponer het volgende:
ideen zat, maar waarom is er geen live topic?
Brandstofsysteemquote:
2 tiende in de snelle lap en gelijke racepace tov Vettel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2018 07:44 schreef Mothzor het volgende:
In afwezigheid van een live topic.
Red Bull komt een hoop tekort op Ferrari. Mercedes komt van een andere planeet in Japan
Opvallend hoeveel Ferrari en Mercedes in die hele korte laatste sector verliezen.
Ze hebben de olie op tijd gekregen, al heeft het ze een nacht doorwerken gekost.quote:Op donderdag 4 oktober 2018 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
gevlogen goederen gaan ook sneller door de douane is mijn ervaring maar in dit geval beter de lokale druk wat opvoeren
De nieuwe livery valt me enigszins tegen hoor, ik had verwacht dat ze met “Weltschmerz for President” zouden rijdenquote:Op donderdag 4 oktober 2018 08:48 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RachelBrookesTV twitterde op donderdag 04-10-2018 om 02:58:03How the @ScuderiaFerrari will look now #winnow #skyf1 - as launched this morning in Suzuka - Phillip Morris initiative #missionwinnow https://t.co/qUb8sV7g1F reageer retweet
quote:Carnavalisten in de clinch met Max Verstappen om liedje
Zanggroep De Kloomp uit Meerssen heeft zich de woede van Max Verstappen en diens management op de hals gehaald. Reden is het door De Kloomp geproduceerde nummer 'Max Verstappe'
Het nummer met clip over de Formule 1-ster, met de kernzin 'Wie het de zoon van Jos Verstappen - Max Verstappen, Max Verstappen' was zaterdagmiddag zo'n 1700 keer bekeken op YouTube.
Deadline
De firma Mavic heeft via een merkbewaarder, Merk-Echt, aangedrongen bij De Kloomp om het liedje van YouTube te halen. De door het kamp-Verstappen gestelde deadline was afgelopen donderdag om 17:00 uur, maar daar heeft De Kloomp geen gehoor aan gegeven.
Economisch gewin
"Met dit muzieknummer haakt u aan en lift u mee op de bekendheid en het succes van Max Verstappen. Dit om op gemakkelijke wijze economisch gewin te behalen", zo luidt het statement vanuit de merkbewaarder.
'Niets beters te doen'
Zanger Luc Volders van De Kloomp vindt dat het kamp Verstappen zich niet zo druk moet maken. "Wij vinden het zeer verontrustend dat het management van de heren Verstappen kennelijk niets beters te doen heeft dan het intimideren van amateurmuzikanten", aldus Volders die in het dagelijks leven wethouder in de Gemeente Meerssen is, en onder meer Sport in zijn portefeuille heeft.
Meestal bier
"Wij doen dit uit pure liefhebberij", vervolgt Volders. "Wij hebben nog nooit een cent verdiend met onze liedjes, ook niet via online platforms. We worden niet betaald voor onze live optredens hoewel de organisatie ons meestal wel trakteert op een paar biertjes."
Vrijheid van meningsuiting
In het weerwoord aan de firma Merk-Echt beroept Volders zich op de vrijheid van meningsuiting. "Wie een lied wil maken over een bekende Nederlander of een bekende entertainmentspersonality staat dat vrij", zo stelt hij. Merkbewaker Merk-Echt is zaterdag niet bereikbaar voor een reactie.
https://www.1limburg.nl/c(...)verstappen-om-liedje
Ik heb dat eigenlijk nog weinig mensen horen zeggen, moet je daarvoor naar fok.be ofzo?quote:Op zondag 7 oktober 2018 12:50 schreef daNpy het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer onze vriend Stoffel Max rijles gaat geven. Vorig jaar werd er doch menige Belg geroepen dat Stoffel wel even ging laten zien wat écht rijden was. Nu het seizoen bijna voorbij is heeft Stoffel al 8 punten gescoord. Ik kan me echter geen enkele scene herinneren waarbij hij het "voordoet" om op 8 punten te komen en Max voorbeeld aan kan nemen?
Iemand?
Nee hoor hier zitten er ook genoegquote:Op zondag 7 oktober 2018 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb dat eigenlijk nog weinig mensen horen zeggen, moet je daarvoor naar fok.be ofzo?
En dan blijkt het een trouwe fan te zijn die Max alleen maar met zijn geweldige inhaalrace in Sochi wilde feliciteren.quote:
Prachtig toch. Ik vind het heerlijk, al die zurigheid.quote:Op zondag 7 oktober 2018 13:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Nou dat wordt weer 2 weken zeiken over Verstappen, en Vettel maakte alleen maar een foutje...
quote:Op zondag 7 oktober 2018 14:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prachtig toch. Ik vind het heerlijk, al die zurigheid.
Je hebt Jan Lammers horen praten?quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:09 schreef fathank het volgende:
Had natuurlijk niks te maken met de kwalificatieblunder van Ferrari
Nee niet gehoord of gezien.quote:Op zondag 7 oktober 2018 16:43 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Je hebt Jan Lammers horen praten?
Die zat weer met raaskal de tijd vol te lullen bij de NOS.
Oh, die koppelde vanmiddag de aanvaring tussen Verstappen en Raikkonen aan de mislukte kwalificatie van Ferrari. Hij bedoelde het wellicht niet zo, maar als je zijn woorden letterlijk opvatte zei hij dat de straf voor Verstappen onterecht was omdat Ferrari al genoeg fouten had gemaakt met de kwalificatie.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Deze tweet is echt al meerdere races in beeld geweest in de cool down room, zelfs als Ricciardo weer eens een prutweekend heeft|:
[ afbeelding ]
15 april 2018... Fia...twitter:ianbellz twitterde op zondag 15-04-2018 om 09:38:29This has been Ricciardo's weekend. From Q1 to the race #F1 reageer retweet
quote:Op zondag 7 oktober 2018 17:45 schreef Ferry_76 het volgende:
Deze tweet is echt al meerdere races in beeld geweest in de cool down room, zelfs als Ricciardo weer eens een prutweekend heeft|:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |