Was een reactie van je weggejorist zaterdag? Als je 1 reactie hebt in een topic en die wordt weggejorist, dan gaat je tvp er ook afquote:Op maandag 1 oktober 2018 07:35 schreef daNpy het volgende:
@nattepoes: ja dat topic waar ik al het hele seizoen in post maar sinds zaterdag niet meer in myat stond
quote:Formula one sporting regulations 24.4k
Unless he has used intermediate or wet-weather tyres during the race, each driver must
use at least two different specifications of dry-weather tyres during the race, at least
one of which must be a mandatory dry-weather race tyre specification as defined in
Article 24.2(b). Unless a race is suspended and cannot be re-started, failure to comply
with this requirement will result in the disqualification of the relevant driver from the
race results.
If the race is suspended and cannot be re-started, thirty seconds will be added to the
elapsed time of any driver who was unable to use at least two specifications of dryweather
tyre.
Wat nou als je in de laatste ronde naar binnengaat, wisselt en dus in dit pit finisht? (Als je box voor de streep is)quote:Op maandag 1 oktober 2018 07:47 schreef SnowOokami het volgende:
Wat was er eigenlijk gebeurd als Verstappen niet gestopt was? Wordt je dan gediskwalificeerd?
DQquote:Op maandag 1 oktober 2018 08:06 schreef mikieu het volgende:
[..]
Wat nou als je in de laatste ronde naar binnengaat, wisselt en dus in dit pit finisht? (Als je box voor de streep is)
Nee ik doe al langer als 1 dag mee in die reeks.quote:Op maandag 1 oktober 2018 07:43 schreef CrashO het volgende:
[..]
Was een reactie van je weggejorist zaterdag? Als je 1 reactie hebt in een topic en die wordt weggejorist, dan gaat je tvp er ook af(of als je 5 reacties hebt en ze alle 5 worden gejorist
)
Afaik telt alleen het actuele topic. Dus als je 500 posts hebt in de reeks en 1 in het laatste topic. En die 1 wordt verwijderd. Dan "volg" je het topic niet meer. Voorzover ik heb kunnen merken iig.quote:Op maandag 1 oktober 2018 08:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee ik doe al langer als 1 dag mee in die reeks.
meteen aan de pizza en bierquote:Op maandag 1 oktober 2018 06:57 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kom om 07:00 thuis uit de nachtdienst
Blij dat ik geen kameraden heb.quote:Op maandag 1 oktober 2018 09:10 schreef BroesWillems het volgende:
Ik heb kameraden weekend. Heb nog geen idee waar we overnachten en of ik in staat ben om F1 te kijken.
Want de meerderheid blaat elkaar uiteraard na als ze dingen zeggen over Vettel die jij niet wilt horen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
Is dat wel zo? Ten eerste horen die twee natuurlijk bij elkaar, maar het lijkt mij dat als uitgaat van de objectieve feiten het vrij duidelijk is dat Vettel aanzienlijk meer met zijn materiaal heeft gedaan en zijn teams meer vooruit heeft geholpen dan Hamilton of Alonso. We moeten de meerderheid die elkaar maar nablaat niet met objectiviteit verwarren natuurlijk.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 16:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar dat hij veel minder goed tegen druk kan dan Hamilton, is ondertussen wel duidelijk.
Reageer eens gewoon normaal of reageer niet. Vettel is dit seizoen minstens twee keer bezweken onder de druk, daar kom je niet omheen.quote:
Ik denk dat een hoop spul redundant is en al een paar weken geleden de boot op is gegaan. Correct me if I'm wrong.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:31 schreef habitue het volgende:
Van Sochi naar Suzuka binnen 4 dagen, dat moet toch best een hele grote logistieke uitdaging zijn.
Ze hebben een Europese en een vliegtuigvlootquote:Op maandag 1 oktober 2018 17:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop spul redundant is en al een paar weken geleden de boot op is gegaan. Correct me if I'm wrong.
Onzin. Welke druk?quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Reageer eens gewoon normaal of reageer niet. Vettel is dit seizoen minstens twee keer bezweken onder de druk, daar kom je niet omheen.
Ben ik wel met je eens. Ik hoor een aantal mensen hier veel verkondigen dat Vettel beter is, en op pure snelheid sluit ik dat niet eens uit. Maar vooralsnog maakt Hamilton, ondanks het feit dat hij nogal labiel overkomt en wel heel veel bevestiging van de mensen om hem heen nodig lijkt te hebben, wel minder fouten dit jaar.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..],
Reageer eens gewoon normaal of reageer niet. Vettel is dit seizoen minstens twee keer bezweken onder de druk, daar kom je niet omheen.
Hij is inderdaad nog nooit kampioen geworden...quote:
Het valt bijna niet te ontkennen dat Vettel 3 kampioenschappen cadeau heeft gekregen en dat hij er één alleen maar kon verliezen in die suprieure auto. Nu hij er echt voor moet knokken zie je idd dat hij het gewoon aflegt tegen Hamilton.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Ik hoor een aantal mensen hier veel verkondigen dat Vettel beter is, en op pure snelheid sluit ik dat niet eens uit. Maar vooralsnog maakt Hamilton, ondanks het feit dat hij nogal labiel overkomt en wel heel veel bevestiging van de mensen om hem heen nodig lijkt te hebben, wel minder fouten dit jaar.
Heb het idee dat het ook in Ferrari zit, druk in dat hele team om weer eens een kampioenschap te winnen werkt volgens mij eerder verlammend dat stimulerend op cruciale momenten.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het valt bijna niet te ontkennen dat Vettel 3 kampioenschappen cadeau heeft gekregen en dat hij er één alleen maar kon verliezen in die suprieure auto. Nu hij er echt voor moet knokken zie je idd dat hij het gewoon aflegt tegen Hamilton.
En nu Mercedes het lek gevonden schijnt te hebben denk ik dat het gewoon klaar is.
Aan het begin van het seizoen versturen ze 5 schepen rond de wereld op vliegcircuits inderdaad.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:34 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop spul redundant is en al een paar weken geleden de boot op is gegaan. Correct me if I'm wrong.
Zoveel rust dat ze wederom de strategie verkeerd hadden...quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het ook in Ferrari zit, druk in dat hele team om weer eens een kampioenschap te winnen werkt volgens mij eerder verlammend dat stimulerend op cruciale momenten.
Mercedes lijkt veel meer rust te hebben.
Nee, Ferrari had de strategie vorige keer verkeerd. Dit was bijna geen fout te noemen.quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Zoveel rust dat ze wederom de strategie verkeerd hadden...
FTFYquote:Op maandag 1 oktober 2018 17:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Heb het idee dat het ook in Ferrari Italianen zit, druk in dat hele team om weer eens een kampioenschap te winnen werkt volgens mij eerder verlammend dat stimulerend op cruciale momenten.
Mercedes lijkt veel meer rust te hebben.
quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, Ferrari had de strategie vorige keer verkeerd. Dit was bijna geen fout te noemen.
Baku +20, ook geheel aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:04 schreef fathank het volgende:
Vettel is de beste want hij werd een paar wereldkampioen in een superieure auto
Hamilton is de beste want hij werd een paar keer wereldkampioen in een superieure auto
Vettel doet veel meer voor het team blablabla
Misschien moet ie gewoon een team zoeken waar ze hem geen walk of shame door de pits laten lopen.
Hamilton +25
Rest van de voorsprong is te danken aan Charlie and the Stewards.
Dat wordt niet gezegd toch?quote:Op maandag 1 oktober 2018 17:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij is inderdaad nog nooit kampioen geworden....
Frankrijk +8, idem.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baku +20, ook geheel aan zichzelf te danken.
Vanaf Reddit https://streamable.com/j3bh0quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de onboars beelden van max (eerste drie ronden)? Ik kan het nergens vinden.
https://www.formula1.com/(...)ing_Sochi_start.htmlquote:Op maandag 1 oktober 2018 18:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de onboars beelden van max (eerste drie ronden)? Ik kan het nergens vinden.
Neequote:Op maandag 1 oktober 2018 18:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het feit dat hij kampioen is geworden bij RBR, betekent dat hij nu geen druk kan ervaren?
Waarom faalt ie dan op cruciale momenten dit seizoen?quote:
Wat een onzin, op dezelfde manier kun je zeggen dat Hamilton ook al meer dan 50 punten heeft weggegooid.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Frankrijk +8, idem.
Dat is al minimaal 60 punten die Vettel helemaal zelf heeft laten liggen.
Dat is, wederom, onzin. Met uitzondering van Duitsland uiteraard.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom faalt ie dan op cruciale momenten?
Teveel pasta gegeten, daar wordt je heethoofdig van.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarom faalt ie dan op cruciale momenten?
quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is, wederom, onzin. Met uitzondering van Duitsland uiteraard.
Geen antwoord, maar dat zijn we wel gewend van je. Slappe bandwagon dit hoor.quote:
Ik spiegel slechts.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:57 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Geen antwoord, maar dat zijn we wel gewend van je. Slappe bandwagon dit hoor.
Als Baku wel goed was gegaan was het de inhaalactie van het jaar, dus dat is gewoon een risico. Dat Bottas dan weer uitvalt en Hamilton de overwinning gratis geeft, tja. Bovendien maakte Hamilton in diezelfde race een enorme fout maar werd zoals gewoonlijk gered door de safety car.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Maar goed, baku,Paul Ricard en Monza had allemaal niks met Vettel z'n falen te maken?
Zo'n risico neem je niet met het kampioenschap ik je hoofd. Hij ging uitlopen op Hamilton en had nog meer dan genoeg tijd om een langzamere Bottas te pakken.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als Baku wel goed was gegaan was het de inhaalactie van het jaar, dus dat is gewoon een risico. Dat Bottas dan weer uitvalt en Hamilton de overwinning gratis geeft, tja. Bovendien maakte Hamilton in diezelfde race een enorme fout maar werd zoals gewoonlijk gered door de safety car.
Achteraf lullen is altijd zo makkelijk. En je hebt ook alweer niet opgelet want de Mercedes was ook in Baku veel sneller dan de Ferrari.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n risico neem je niet met het kampioenschap ik je hoofd. Hij ging uitlopen op Hamilton en had nog meer dan genoeg tijd om een langzamere Bottas te pakken.
Wederom onzin, maar dat zijn we wel gewend van je.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als Baku wel goed was gegaan was het de inhaalactie van het jaar, dus dat is gewoon een risico. Dat Bottas dan weer uitvalt en Hamilton de overwinning gratis geeft, tja. Bovendien maakte Hamilton in diezelfde race een enorme fout maar werd zoals gewoonlijk gered door de safety car.
Bedankt voor je bijdrage weer man. Misschien moet je nog een keer semi-grappig proberen te doen door iets doms te zeggen over drie tienden.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Wederom onzin, maar dat zijn we wel gewend van je.
Cherrypicken, de boel een beetje verdraaien, hypothetische gebeurtenissen als feiten brengen en afblussen met een vleugje conspiracy.
Zie hier het recept van je gemiddelde F1-post.
Monza?quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:11 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage weer man. Misschien moet je nog een keer semi-grappig proberen te doen door iets doms te zeggen over drie tienden.
quote:
Niet zo vroeg in het jaar. Bovendien was het niet zo'n groot risico.quote:Op maandag 1 oktober 2018 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n risico neem je niet met het kampioenschap ik je hoofd. Hij ging uitlopen op Hamilton en had nog meer dan genoeg tijd om een langzamere Bottas te pakken.
Thanksquote:Op maandag 1 oktober 2018 18:39 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
https://www.formula1.com/(...)ing_Sochi_start.html
Als je wereldkampioen wil worden moet je er vanaf race 1 voor gaan.quote:Op maandag 1 oktober 2018 20:56 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet zo vroeg in het jaar. Bovendien was het niet zo'n groot risico.
En dus zoveel mogelijk punten pakken. Dat zie je ook bij Max. Inhouden is schijnbaar erg lastig.quote:Op maandag 1 oktober 2018 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je wereldkampioen wil worden moet je er vanaf race 1 voor gaan.
Hamilton zal best ook wat punten hebben laten liggen, al betwijfel ik of het er 50 zijn.quote:Op maandag 1 oktober 2018 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat een onzin, op dezelfde manier kun je zeggen dat Hamilton ook al meer dan 50 punten heeft weggegooid.
Dattie iedereen voorbij rijdt is natuurlijk logisch, maar het tempo waaropquote:
Zijn voorvleugel is in ronde 1 al stuk gegaan als ik het goed begrepen heb. Desondanks reed hij na de eerste 6 rondes toch ineens vrij snel de top 10 in en was uit het niks 6e. Maargoed Max heeft wel weer het klasse verschil laten zienquote:Op maandag 1 oktober 2018 21:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dattie iedereen voorbij rijdt is natuurlijk logisch, maar het tempo waarop.
Zou wel eens een side-by-side willen zien van die eerste drie rondes met RIC. Zelfde wagen, maar rijdt toch beduidend lastiger naar voren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |