SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
De BZV-wiki vind je hier.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
"Eigenlijk" kortom: hij en wat PolenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dat je met iemand praat en dat je dan oogcontact hebt.
Er gaat een wereld voor die jongen open
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Gemiste "ik heb er tabak van" kans voor de TT."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ze heeft er Tabak van.
Wim heeft leuke dames uitgekozen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Het kan ook met hoogte te maken hebben.quote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat een wereld voor die jongen open![]()
![]()
Als je de behoefte hebt laat je het aanpassenquote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef marcodej het volgende:
Gemiste "ik heb er tabak van" kans voor de TT.
Alleen dat accent *ril*quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Oeh, scherpquote:Op zondag 30 september 2018 20:31 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Het kan ook met hoogte te maken hebben.
Of hij kon gewoon geen woorden vinden voor de emoties die dat oogcontact met zich mee brengtquote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat een wereld voor die jongen open![]()
Je verwacht het nietquote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat een wereld voor die jongen open
mag het weten![]()
Michelle FARMEDThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lekker picknicken met vijf heteromannen. Wie verzint dit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Team Streepjesshirt (inmiddels grijs)Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ja dat snap ik dus niet hequote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
Er gaat een wereld voor die jongen openZeker in deze date-setting is oogcontact een niet te missen onderdeel van het spel.
![]()
Ik ga echt overgeven van champignons. Alleen gedroogde zijn te doen
Ik had die behoefte welquote:Op zondag 30 september 2018 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je de behoefte hebt laat je het aanpassen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Dat shot dat zij als enige zat en de rest nog stond.quote:Op zondag 30 september 2018 20:32 schreef Remzz het volgende:
Dit ziet er echt niet uit die 5 mannen om haar heen op een kleedje![]()
![]()
![]()
Zeno aka JokertjeThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die onevenwichtige meid heeft zulke aparte jongens
Dit gaat nergens over eigenlijk.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Ja dat vooralquote:Op zondag 30 september 2018 20:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat shot dat zij als enige zat en de rest nog stond.![]()
![]()
![]()
Ziet eruit als een sekte zo
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Fijnquote:
Ik ben een hetero man maar ik moet toch zeggen dat ik haar oorbel mooi vind. ...wat doet dit programma met mij!?!?![]()
Hankquote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Bij het introductiefilmpje was dat zweverige toch niet echt duidelijk?quote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Daar hoef je geen hetero of homo voor te zijn hoor om dat te vindenquote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Ik ben een hetero man maar ik moet toch zeggen dat ik haar oorbel mooi vind. ...wat doet dit programma met mij!?!?![]()
![]()
Marnix
Een Hawaii-shirt aandoen naar een date. Wat was Marnix denkende."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Marnix doet zelf niet mee?
Bij de voorstelronde was het Michelle > Steffi voor mij. Maar sinds vorige week Steffi > Michelle. Mineralen en mariabeelden
mag het weten![]()
Is niet blijven hangen zwevenquote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bij het introductiefilmpje was dat zweverige toch niet echt duidelijk?Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
PsychopaatgodThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Prachtig die uil. In Japan kun je die beesten aaien in een grote kooi midden in een stad als attractie.![]()
Marnix is al heel anders. Had ik al verwacht.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jij vindt het mar-nix?quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef marcodej het volgende:
Een Hawaii-shirt aandoen naar een date. Wat was Marnix denkende."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Vast iemand die eerder weggaatquote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Remzz het volgende:
Marnix gaat prachtige tv opleveren bij het logeren.
De meeste boeren verzamelen mineralen. Maar die voeren ze aan het vee of strooien ze op het land.quote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef Joosie200 het volgende:
Bij de voorstelronde was het Michelle > Steffi voor mij. Maar sinds vorige week Steffi > Michelle. Mineralen en mariabeeldenKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Die rooie van Marnix is wel leuk."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
quote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De meeste boeren verzamelen mineralen. Maar die voeren ze aan het vee of strooien ze op het land.![]()
![]()
Ik denk dat de zenuwen zijn botte kant extra naar boven brengen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Hij is in ieder geval in een betere stemming vergeleken met vorige keer.![]()
Citroen schillen met dunschiler. Wat de tering."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
"In welk opzicht?"
Goeie vraag Jaap."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Je chick is er nogquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik denk dat de zenuwen zijn botte kant extra naar boven brengen.hopelijk blijft ze nog even.. of niet, dan maak jij een kans
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
TabakgodinThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ze was zo leuk tijdens de speeddate
quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef marcodej het volgende:
Citroen schillen met dunschiler. Wat de tering.
Het programma moet toch gevuld worden.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dit gaat er zo kil aan toe, dit gaat niks worden."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Oh wie wat waarquote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je chick is er noghopelijk blijft ze nog even.. of niet, dan maak jij een kans
Ik heb Tjitske niet gezien?
![]()
![]()
Geen enkele heteroman kan iets met de vragen van mevrouw Tabak."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Nee, die anderequote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef zoem het volgende:
[..]
Oh wie wat waarIk heb Tjitske niet gezien?
Marjan is het type dat gewoon opstapt als het net niet 100% naar wens is. Terwijl anderen smeken om te mogen blijven.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh gemist danquote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jaweldie zat toch ook te schillen?
![]()
![]()
Die in het rood![]()
![]()
Wim moet voor de drie tegenover hem gaan."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Allemaal leuke normale vrouwtjes.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze wil gewoon weten of hij geen autist is die emoties niet herkent en kan benoemen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:40 schreef marcodej het volgende:
Geen enkele heteroman kan iets met de vragen van mevrouw Tabak.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Die Irena is wel veruit de knapste vrouw rond WimThe distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Irena dus. Lijkt me een lieverd
Dan is 99% van de mannen autistischquote:Op zondag 30 september 2018 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weten of hij geen autist is die emoties niet herkent en kan benoemen.
Mannen hebben schijt aan emoties.quote:Op zondag 30 september 2018 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ze wil gewoon weten of hij geen autist is die emoties niet herkent en kan benoemen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Waren de dates altijd zo saai of is budget op?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Blijft toch iets ongemakkelijks, 1 vrouw in een bos met 5 mannen die haar willen rijden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Steffi is eigenlijk qua karakter wel een wereldwijf."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Bij de Publieke Omroep gaan ze liever op vakantie met BN’ersquote:Op zondag 30 september 2018 20:43 schreef Maraca het volgende:
Waren de dates altijd zo saai of is budget op?
SOONY![]()
En de rest homoquote:Op zondag 30 september 2018 20:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan is 99% van de mannen autistischKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Paul en Steffi lijken een beetje broer en zus zoVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Wat een waardeloze schijtdate."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Harold baasThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Op vakantie gaan tijdens de logeerdate
Streepjesshirt wat doe je nu
Dat zal al maanden geleden geboekt zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 20:46 schreef Maraca het volgende:
Op vakantie gaan tijdens de logeerdate
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Spiegelen in paarden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk wist hij toen nog niet dat hij eventueel zou gaan logeren?quote:Op zondag 30 september 2018 20:46 schreef Maraca het volgende:
Op vakantie gaan tijdens de logeerdateYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ah, Michelle kan haar telepathische gave inzetten hiervoorVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Michelle heet eigenlijk JomandaThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Jezelf spiegelen in paarden![]()
Godverdomme, waarom wordt daar publiek geld aan besteed.Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
quote:Op zondag 30 september 2018 20:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zal al maanden geleden geboekt zijn.Ja, bedoelde het ook meer als stomme pech dat het toevallig die periode isquote:Op zondag 30 september 2018 20:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wist hij toen nog niet dat hij eventueel zou gaan logeren?
Ahh michelle
de geile Boer van 2018Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Als ik daar als date bij Michelle zou hebben gestaan zou ik al lang onderweg naar huis zijn geweest.
Maarten is te leuk en rustig voor die drukke griet.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik was direct weer naar huis gegaan.quote:Op zondag 30 september 2018 20:47 schreef DKUp het volgende:
Spiegelen in paarden, wat een werelddates de teringKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Ah, ben jij zo'n type?quote:Op zondag 30 september 2018 20:48 schreef derLudolf het volgende:
Geld slaan met een zweep ook als aanraken?
Dit ja. Man man manquote:
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Sta je als volwassen kerel tegen een paard te praten. Op TV
Ach ze hebben ook voor haar geschreven.quote:Op zondag 30 september 2018 20:48 schreef OProg het volgende:
Als ik daar als date bij Michelle zou hebben gestaan zou ik al lang onderweg naar huis zijn geweest.Moet je ook maar net trek in hebben.
Je zult maar zo'n date hebben gezellig brandnetelsoep slurpen op het laatst. Of met paarden knuffelen
mag het weten![]()
Zonnige warme dagen
Die krijgen dat nog lang te horen van vriendenquote:Op zondag 30 september 2018 20:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Sta je als volwassen kerel tegen een paard te praten. Op TV
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
Wat een ontzettend vermoeiend wijf.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Misschien is dat juist wel goed.quote:Op zondag 30 september 2018 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
Maarten is te leuk en rustig voor die drukke griet."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Wij willen leukere datesquote:
Jazeker.quote:
Michelle zegt "Forceren heeft geen zin"?
Twee keer spugen en een aanloop nemen
Kranplätze müssen verdichtet sein![]()
Qua uiterlijk denk ik dat Marnix voor vogelshirtje gaat.
Man wat krijg ik een trek van die tafel
Rekt het niet, dan scheurt het welquote:Op zondag 30 september 2018 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jazeker.
Michelle zegt "Forceren heeft geen zin"?
Twee keer spugen en een aanloop nemenVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dus ze gaan gewoon willekeurig bierproeven zonder biersommelier?"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Steffi gaat denk ik een beetje de Herman van dit jaar zijn. Die ontdekt dan ook ineens dat ze leuk en sociaal kan zijn in dit soort situaties."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Echt hequote:Op zondag 30 september 2018 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Qua uiterlijk denk ik dat Marnix voor vogelshirtje gaat.
Man wat krijg ik een trek van die tafelThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Ze hebben Marnix vorige week zo lekker weten te monteren. Stukken relaxter nu.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
doe ik elke vrijdag.quote:Op zondag 30 september 2018 20:51 schreef marcodej het volgende:
Dus ze gaan gewoon willekeurig bierproeven zonder biersommelier?![]()
Eens kijken wie van de vrouwen kip anaal maakt
Idd, een stuk sympathieker vandaag.quote:Op zondag 30 september 2018 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben Marnix vorige week zo lekker weten te monteren. Stukken relaxter nu.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Denk het ook. Steffi is echt leukquote:Op zondag 30 september 2018 20:52 schreef OProg het volgende:
Steffi gaat denk ik een beetje de Herman van dit jaar zijn. Die ontdekt dan ook ineens dat ze leuk en sociaal kan zijn in dit soort situaties.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Willemijn komt uit 't GooiThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vaseline moet je verdienequote:Op zondag 30 september 2018 20:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rekt het niet, dan scheurt het welKranplätze müssen verdichtet sein![]()
Je merkt nog steeds wel de zenuwen van hem.quote:Op zondag 30 september 2018 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hebben Marnix vorige week zo lekker weten te monteren. Stukken relaxter nu.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Jaap mogen ze wel ondertitelen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vraag me af in hoeverre de boer inspraak heeft hierin.quote:Op zondag 30 september 2018 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
Hebben de vrouwen bij Marnix en Wim toch betere dates te pakken"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Ze is sociaal en dat weet ze ook. Ze was alleen onzeker of en hoeveel mannen haar leuk zouden vinden.quote:Op zondag 30 september 2018 20:52 schreef OProg het volgende:
Steffi gaat denk ik een beetje de Herman van dit jaar zijn. Die ontdekt dan ook ineens dat ze leuk en sociaal kan zijn in dit soort situaties.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker samen koken. Lekker knus en gezellig huhuhuThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Dames.. nog 5 minuten!quote:Op zondag 30 september 2018 20:54 schreef Chai het volgende:
Jaap loopt rond alsof zijn dames deelnemers zijn van MasterChefVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Voor een boer is dat een complete dealbreaker.quote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Ik ben geen keukenprinses" Erectie verdwenenOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik heb een paardenmeisje. Trucje is dus om paard weg te jagen dan stil te staan en omdraaien. Paard zal naar je toelopen.
Join up heet het. Mog je ooit in zo'n date belanden.![]()
heel Holland kooktquote:Op zondag 30 september 2018 20:54 schreef Chai het volgende:
Jaap loopt rond alsof zijn dames deelnemers zijn van MasterChef![]()
Ga gewoon weg zeg.
Voor het eten de deur wijzen. Lekker manThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Goed zo Jaap, jezelf nooit laten dumpen."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
DNF MarjanAnd I am a weapon of massive consumption
zo he he die is wegEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Dat is prima. Maar ze knipten alleen het gemopper leek wel.quote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je merkt nog steeds wel de zenuwen van hem.
En hij heeft er nu ook merkbaar meer plezier in.
Logisch. 5 minuten kletsen met vreemden met een camera en regie in je nek
quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Zo. BillengenotThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kom op Wim. Je durft gewoon niet.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Steffi moet even rechtop gaan zitten."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Dan kan de cameraman haar niet meer zien jongquote:Op zondag 30 september 2018 20:58 schreef marcodej het volgende:
Steffi moet even rechtop gaan zitten.![]()
Pierre van Steffidonk. Ik kan het gewoon niet unseen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
een hele grote blij, ikdaar zit iig kortsluiting
Harold
Haha. Goed zo. Streepjesshirt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zegt hij, simpelquote:Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Kies niet voor Irena want ik wil haar.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Moet je bij die andere griet kijken. Dat is pas een simpel groepjequote:
Ik word zo blij van deze zomerse warme beelden en bruine bekkies.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Toch raar, al die vrouwen bij een boer zijn altijd heel uitgesproken en vaak veel te druk. Alle mannen bij boerinnen gedragen zich als makke schapen en komt geen zinnig woord uit.quote:Op zondag 30 september 2018 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moet je bij die andere griet kijken. Dat is pas een simpel groepje![]()
WAT Irena nietAnd I am a weapon of massive consumption
Jaaaa Irena direct mailenThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hij kiest precies de leukste imo.
Oh toch niet. "ik hou niet van dieren" miepje
quote:
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Eerst afgewezen worden op tv en dan SV achter haar aan krijgen. Die meid heeft ook alles tegenquote:
Die gebekte mannen hebben gebekte vrouwen gekozen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Toch raar, al die vrouwen bij een boer zijn altijd heel uitgesproken en vaak veel te druk. Alle mannen bij boerinnen gedragen zich als makke schapen en komt geen zinnig woord uit.
Die vrouwen hebben halve autisten.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik ben een leukerd hoor. En ook Fries net als Irenaquote:Op zondag 30 september 2018 21:03 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eerst afgewezen worden op tv en dan SV achter haar aan krijgen. Die meid heeft ook alles tegen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHHAHAReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als er iets met haar gebeurd ben jij 'person of interest'quote:Op zondag 30 september 2018 21:04 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ben een leukerd hoor. En ook Fries net als IrenaVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: