Hier al een tijdje helaasquote:Op zondag 30 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Het betrekt buiten. Jammer.
Wel een prachtige dag geweest.
Ik heb er net een aanquote:Op zondag 30 september 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een kledingstuk met luipaardprint.
Dat sowieso. Vogeltjesquote:Op zondag 30 september 2018 19:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er net een aan
Jurkje
Maar zocht laatst stof en blijkbaar moeten we allemaal aan dr vogeltjesprint dit seizoen
Zoiets samantha?quote:Op zondag 30 september 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een kledingstuk met luipaardprint.
Lekker trashyquote:Op zondag 30 september 2018 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets samantha?
[ afbeelding ]
Ja dat is echt mijn stijl. Hebben hebben.quote:Op zondag 30 september 2018 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets samantha?
[ afbeelding ]
Voor speciale gelegenheden in huis.quote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel 1x per jaar zin om een super trashy jurk te kopen. Toevallig deze week
Maar ja die eindigen dan toch maar in de kast want er in naar buiten kun je niet
Gewoon aandoen tijdens het huishouden als je man er is, kun je alsnog lekker liggenquote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel 1x per jaar zin om een super trashy jurk te kopen. Toevallig deze week
Maar ja die eindigen dan toch maar in de kast want er in naar buiten kun je niet
Dierendag?quote:Op zondag 30 september 2018 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden in huis.
Onzin, je wil hem toch een beetje kunnen verrassen welke je nou weer hebt aangeschaft trektquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef Allures het volgende:
Ja maar dan heb je aan een stuk of 3 van die dingen wel genoeg en hoef je niet elk jaar een nieuwe
Helaas zijn de meeste luipaardprint kledingstukken zwaar lelijkquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg een bolero met luipaardprint van n collega voor mn dochters, zij vonden het alleen zoals verwacht net zo lelijk als ik, maar ik kon t niet over mn hart verkrijgen om dat mn collega te vertellen
dan moet je naar wasteland gaan ofzoquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef Allures het volgende:
Ja maar dan heb je aan een stuk of 3 van die dingen wel genoeg en hoef je niet elk jaar een nieuwe
Verenpak?quote:Op zondag 30 september 2018 19:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er net een aan
Jurkje
Maar zocht laatst stof (wilde er nog een vestje van maken) en blijkbaar moeten we allemaal aan dr vogeltjesprint dit seizoen
Bestaat dat eigenlijk nog?quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je naar wasteland gaan ofzo
Wasteland, dat heb ik een aantal jaar niet meer gehoord. Bestaat dat nog?quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter heeft n schattig hemdje met luipaardprint en kant voor onder n vest of zoiets. Die is ook lelijk, maar dat vindt zij dan weer niet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste luipaardprint kledingstukken zwaar lelijk.
volgens mij wel.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wasteland, dat heb ik een aantal jaar niet meer gehoord. Bestaat dat nog?
Misschien voor als je naar de fun4two gaat?quote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
ik vind deze nog wel ok. Al zou ik m niet aandoen.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat het met luipaardprint ook enorm aan de print ligt
Ik vind het alleen mooi met veel zwart en grote vlekken
Zit serieus net te twijfelen of ik deze van iemand over neem maar vind het printje wat 'klein'
[ afbeelding ]
dat lijkt me toch ook niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeker bij pubermeiden is het niet vanzelfsprekend dat ze onverdeeld positief zullen zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg een bolero met luipaardprint van n collega voor mn dochters, zij vonden het alleen zoals verwacht net zo lelijk als ik, maar ik kon t niet over mn hart verkrijgen om dat mn collega te vertellen
ik vind dit dan mooier qua printquote:Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind deze nog wel ok. Al zou ik m niet aandoen.
daar welquote:Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
dat lijkt me toch ook niet helemaal mijn ding
Sowieso weet ik niet of het de bedoeling is dat mensen mij in zo'n outfit zien hoor
Het ligt heel erg aan de print.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter heeft n schattig hemdje met luipaardprint en kant voor onder n vest of zoiets. Die is ook lelijk, maar dat vindt zij dan weer niet.
Ja die wil ikquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind dit dan mooier qua print
[ afbeelding ]
nou, ik vond t gewoon heel lief van dr dat ze aan me/hen dachtquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeker bij pubermeiden is het niet vanzelfsprekend dat ze onverdeeld positief zullen zijn.
Dat die van jou het afwijzen vanwege hun goede smaak hoef je er uiteraard niet bij te vermelden.
misschien als er weer 10 kilo af isquote:Op zondag 30 september 2018 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar wel![]()
Gaan we samen, kijken of t wat is
ik houd sowieso niet van uitlaatsierstuk- of tijgerprint, dus ja..quote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitlaatsierstukquote:Op zondag 30 september 2018 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd sowieso niet van uitlaatsierstuk- of tijgerprint, dus ja..
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:22 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien als er weer 10 kilo af is![]()
Wíl het zo de mensen nog niet aan doen
er is ook een jurk van dacht ikquote:
quote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef Allures het volgende:
[..]
er is ook een jurk van dacht ik
Maar bij luipaard vind ik ook dat het oppervlak niet zo groot moet zijn, iets moet het breken
Dus mijn jurkje is boven de knie en dan hoge laarzen er bij
En heb er ook 1 waarbij het bovenkantje van de jurk zwart is
super goed! Doe je iets speciaals?quote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.
Ik ben inmiddels btw ruim 5 kg kwijt
Ja best welquote:Op zondag 30 september 2018 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op zich best knap dat ie dat ervan maakt
Ik heb ze gevondenquote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.
Ik ben inmiddels btw ruim 5 kg kwijt
quote:Op zondag 30 september 2018 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het verkeerd om aan gedaan heeft.
calorieen tellen, verder niks.quote:Op zondag 30 september 2018 19:25 schreef Allures het volgende:
[..]
super goed! Doe je iets speciaals?
Worth itquote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt door al die frietjes en vienetta.
Waarom kan je nepleer niet aan?quote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb n nepleren rokje gekocht, maar dat kan ik dus weer niet aan naar mijn werk![]()
En ik wil deze rok:
[ afbeelding ]
Wel met andere schoenen
dat kan ik dan weer niet goed want dan moet je alles wegen en dat vergeet ik steeds!quote:Op zondag 30 september 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
calorieen tellen, verder niks.
ik heb geen foto’s, merk t aan mn broeken en vetjesquote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef Samzz het volgende:
Geen idee hoeveel ik kwijt ben, maar de before and 'after' foto's maken me blij.
Ja daar ook aan. Maar die foto's zijn wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen foto’s, merk t aan mn broeken en vetjes
Jezusquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een half kilo aardappelen en een halve worst zit ik wel vol.
Denk ik. Ik vond je namelijk ook absoluut niet dik. En idd slank.quote:Op zondag 30 september 2018 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En iedereen maar zeggen dat ik zo slank was en dat ik helemaal niet dik was enzo.. maar ondertussen was ik echt wel wat te zwaar, valt gewoon niet zo op bij mij.
te sexyquote:Op zondag 30 september 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan je nepleer niet aan?
Volgens mij is die rok gaaf met hoge hakken.
Fapbaar?quote:Op zondag 30 september 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar ook aan. Maar die foto's zijn wel leuk om te zien.
kom er later op terug, ne wegquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Allures het volgende:
[..]
dat kan ik dan weer niet goed want dan moet je alles wegen en dat vergeet ik steeds!
Weeg jij dan ook wat je allemaal in je avondeten doet en zo?
Ik sta ook weer versteld van de porties die de lokale Chinees hier meegeeft. Volgende keer zet ik het eerst op de weegschaal.quote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een half kilo aardappelen en een halve worst zit ik wel vol.
Bij de Chinees krijg je sowieso voor een heel gezin meequote:Op zondag 30 september 2018 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta ook weer versteld van de porties die de lokale Chinees hier meegeeft. Volgende keer zet ik het eerst op de weegschaal.
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecakequote:Op zondag 30 september 2018 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij de Chinees krijg je sowieso voor een heel gezin mee
Omgquote:Op zondag 30 september 2018 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecake
Goede keusquote:Op zondag 30 september 2018 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecake
Zaad met stukjesquote:
Jaquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd opquote:Op zondag 30 september 2018 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cheescake was goed, zit helemaal vol
Als je nog over hebt mag je joel vullenquote:Op zondag 30 september 2018 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cheescake was goed, zit helemaal vol
Toch maar inde praktijk oefenen danquote:Op zondag 30 september 2018 19:44 schreef Cruseder4 het volgende:
Ik kwam voor de schriftelijke cursus BH-openen, maar kon geen schriftelijke cursus BH-openen vinden. Ben erg teleurgesteld nu.
Ja en ik danquote:Op zondag 30 september 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog over hebt mag je joel vullen
Geil.quote:Op zondag 30 september 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een plakje van m'n nagel geschaafd met een kaasschaaf. Ik snap t nog steeds niet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:48 schreef Vinniiee het volgende:
Was vanmorgen iets aan het snijden, en ik kreeg het voor elkaar om een stukje van mijn nagel te hakken zonder in mijn vinger te snijden. Echt hoe dan?
Skillsquote:Op zondag 30 september 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een plakje van m'n nagel geschaafd met een kaasschaaf. Ik snap t nog steeds niet.
Eerst even herstellenquote:Op zondag 30 september 2018 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dank je. Dit weekend genoeg seks gehad. Morgen misschien weer.
Val je zo in slaap, en dan word je om een uur of twee wakkerquote:Op zondag 30 september 2018 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
Lig nu al bijna te slapen op de bank, zal ik straks wel weer klaarwakker in bed liggen
quote:Op zondag 30 september 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gaat vast alleen over de cheese-cake hier.quote:
Cheesecakequote:Op zondag 30 september 2018 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Gaat vast alleen over de cheese-cake hier.
Jaquote:Op zondag 30 september 2018 19:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nu officieel in een langeafstandsrelatie?
Komt goedquote:Op zondag 30 september 2018 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen het idee al maakt het meh
quote:Op zondag 30 september 2018 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja![]()
Alleen het idee al maakt het meh
Hoe is het met zijn huis? Moet je John al bellen?quote:Op zondag 30 september 2018 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja even wennen natuurlijk. Maar heb er wel vertrouwen in.
Ach, wat is een beetje afstand nou?quote:Op zondag 30 september 2018 19:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja even wennen natuurlijk. Maar heb er wel vertrouwen in.
Nee hij werkt keihard. Dat gaat wel door.quote:Op zondag 30 september 2018 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn huis? Moet je John al bellen?
quote:Op zondag 30 september 2018 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, wat is een beetje afstand nou?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hij werkt keihard. Dat gaat wel door.
Watquote:Op zondag 30 september 2018 19:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach, wat is een beetje afstand nou?
Ik moet ze eerst nog kopen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij je plintjes nou al geplakt?
Die maakt nooit iemand afquote:Op zondag 30 september 2018 20:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb jij je plintjes nou al geplakt?
Watquote:Op zondag 30 september 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
De aluminiumfolie robot liep door het publiek om ons in folie te wikkelen, deelde springveren en antennes met tape uit om op je hoofd te plakken.
Twee mensen kregen een pakketje van aluminiumfolie. Waaronder ik. Geen idee wat het is. Thuis eens kijken.
Was wel supergrappig dit.
Ik denk een kapsalon.quote:Op zondag 30 september 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
De aluminiumfolie robot liep door het publiek om ons in folie te wikkelen, deelde springveren en antennes met tape uit om op je hoofd te plakken.
Twee mensen kregen een pakketje van aluminiumfolie. Waaronder ik. Geen idee wat het is. Thuis eens kijken.
Je nieuwe sexy outfitquote:Op zondag 30 september 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2018 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elektronische muziek uit Berlijn.
Dat is iedereen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan dit keer
Watquote:Op zondag 30 september 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
Heb jij ook springveren voor op je hoofd?quote:
Hahaquote:Op zondag 30 september 2018 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doodnormaal. Niets aan de hand. Gewoon een robot die muziek maakt.
Modular Fest?quote:Op zondag 30 september 2018 20:03 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2018 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Elektronische muziek uit Berlijn.
Nee, heb wel een pleeborstel, rasp en een paar ijzeren kommenquote:Op zondag 30 september 2018 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij ook springveren voor op je hoofd?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Met je schuursponsjes en wc-brillen
Op zich nuttig.quote:Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, heb wel een pleeborstel, rasp en een paar ijzeren kommen
Yep.quote:Op zondag 30 september 2018 20:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Modular Fest?![]()
Ik kon gisteren en eergisteren niet, vandaag geen zin
Een rasp. Jezus hoe smerig is jouw plee dan wel niet.quote:Op zondag 30 september 2018 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, heb wel een pleeborstel, rasp en een paar ijzeren kommen
Ow gaafquote:Op zondag 30 september 2018 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yep.
Vrijdag heb ik er een module zitten solderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is voor de kopkaasquote:Op zondag 30 september 2018 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een rasp. Jezus hoe smerig is jouw plee dan wel niet.
Flinke remsporenquote:Op zondag 30 september 2018 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2018 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh.quote:Op zondag 30 september 2018 20:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow gaaf![]()
Je moet trouwens Willem II in Den Bosch in de gaten houden. Daar zitten ook een paar modular fanatiekelingen. Hadden laatst ook soldeerworkshop enzo.
boer zoekt vrouwquote:Op zondag 30 september 2018 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verveel me maar vind het nog te vroeg om naar bed te gaan
Moet morgen om 5:45 hier thuis vertrekken.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Met die nieuwste module is m'n rack wel bijna vol
Derde bak voor er tussenin is onderweg.
[ afbeelding ]
Wat doe je met dat soort apparatuur dan?quote:Op zondag 30 september 2018 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
Met die nieuwste module is m'n rack wel bijna vol
Derde bak voor er tussenin is onderweg.
[ afbeelding ]
Bliepjes en boopjes maken.quote:Op zondag 30 september 2018 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je met dat soort apparatuur dan?
quote:Op zondag 30 september 2018 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je met dat soort apparatuur dan?
Het is vrij snel gegaan. In juni had ik nog alleen de Mother-32.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja oeps.
🐙
quote:Op zondag 30 september 2018 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is vrij snel gegaan. In juni had ik nog alleen de Mother-32.Ja daarom ben ik er dus nooit aan begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja oeps.![]()
Heb wel ooit een simpele drumcomputer gehad, een ouwe van Korg dacht ik.
Ik ga wel nu dus voornamelijk modules zelf solderen. Wat goedkoper en dan ben ik er ook wat langer mee bezig.quote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik er dus nooit aan begonnen![]()
Ik moet er denk ik ook niet aan gaan beginnen. In een heel duister verleden ook een drumcomputer in huis gehad.quote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
DE reden dat middelbare school docent niet op mijn lijstje staatquote:Op zondag 30 september 2018 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nakijken alweer zat.
Eerst context, dan de vraag: Wat gebeurt er met je hart en waarom?
Antwoord: Ja.
Kom dan gewoon niet opdagen.
Kansenpareltje.quote:Op zondag 30 september 2018 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
ahquote:
Misschien wat vaker naar buiten of even wat zonnebrand op je snoet smeren.quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
2 dagen buiten geweest en nu is mn hoofd verbrandOk het was gisteren gebeurd, maar toch
dit is de reden waarom ik niet buiten kom
1 lullig waterig herfst-zonnetje en ik heb een hoofd als een biet.
Leuke hobby welquote:Op zondag 30 september 2018 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ga wel nu dus voornamelijk modules zelf solderen. Wat goedkoper en dan ben ik er ook wat langer mee bezig.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
https://vcvrack.comquote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er denk ik ook niet aan gaan beginnen.
Nopequote:Op zondag 30 september 2018 20:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet er denk ik ook niet aan gaan beginnen. In een heel duister verleden ook een drumcomputer in huis gehad.
Kennen jullie Simon Chauvin?
Smeer je in dan.quote:Op zondag 30 september 2018 20:38 schreef Elvi het volgende:
2 dagen buiten geweest en nu is mn hoofd verbrandOk het was gisteren gebeurd, maar toch
dit is de reden waarom ik niet buiten kom
1 lullig waterig herfst-zonnetje en ik heb een hoofd als een biet.
De tweede optie is het beste denk ikquote:Op zondag 30 september 2018 20:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat vaker naar buiten of even wat zonnebrand op je snoet smeren.
quote:Op zondag 30 september 2018 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zit in de trein nu, zal zo eens luisteren.quote:
En bedankt hequote:
Snap ik.quote:Op zondag 30 september 2018 20:37 schreef Californium het volgende:
[..]
DE reden dat middelbare school docent niet op mijn lijstje staat
In de Geenstijl zin?quote:
Sja, wat zal ik hier nou eens van zeggen?quote:
Ja.quote:Op zondag 30 september 2018 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik.
Maar laten we de positieve kant bekijken. Geen van mijn mentorkindjes is dit jaar nog geschorst geweest.
[..]
In de Geenstijl zin?
[..]
Sja, wat zal ik hier nou eens van zeggen?
Liever deze:quote:
Die met die spraakgebrek?quote:Op zondag 30 september 2018 20:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die ene boer heeft wel een paar leuke vrouwen geregeld.
Zou meedoen.quote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Wanneer begint de NPO aan Wizard zoekt Vrouw?
Nee. Wil gewoon eens op tv.quote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je zou graag een 30-jarige maagd ballen?
Niet zeurenquote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Nee is een grapjequote:Op zondag 30 september 2018 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fuck
Zou First Dates ofzo wat zijn? Een soort speeddate maar dan lang.
Normaal gaan ze dan naar Nieuw-Zeeland in plaats van Zeeland.quote:Op zondag 30 september 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
All you need is love heeft een oproep lopen, ik zie mogelijkheden
Ik ken dat programma alleen van die ene gast die probeerde te vluchten en super chagrijnig was. "Wat een feest"quote:Op zondag 30 september 2018 20:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
All you need is love heeft een oproep lopen, ik zie mogelijkheden
Marathondaten?quote:Op zondag 30 september 2018 20:57 schreef Elvi het volgende:
[..]
Fuck
Zou First Dates ofzo wat zijn? Een soort speeddate maar dan lang.
Beide verquote:Op zondag 30 september 2018 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaan ze dan naar Nieuw-Zeeland in plaats van Zeeland.
Lijkt me wel eens leuk om mee te makenquote:Op zondag 30 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo voelde dat speeddate event wel ja. Er kwam geen eind aan. Overleven was dat
Ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen. Het hele principe van speeddaten strijkt me tegen de haren in.quote:Op zondag 30 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zou echt niets voor mij zijnquote:Op zondag 30 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ah, dat kijk je ook alquote:Op zondag 30 september 2018 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Normaal gaan ze dan naar Nieuw-Zeeland in plaats van Zeeland.
Niet eens van Frans Bauer's doorbraak?quote:Op zondag 30 september 2018 20:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ken dat programma alleen van die ene gast die probeerde te vluchten en super chagrijnig was. "Wat een feest"
Gaafquote:Op zondag 30 september 2018 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had mijn boekje trouwens eindelijk binnen.
[ afbeelding ]
Heb hem nog ingepakt zitten.
Even wachten hoe Avatar Press omgaat met vraag en aanbod
Aaahwquote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Elvi het volgende:
Oh ja vandaag heb ik geleerd dat varkens niet schattig zijn.
Er liepen kippen buiten en er waren er meerdere met maar 1 kuikentje. Dat is raar want normaal hebben ze een heel groepje. Dus ik vraag dat na, en ehm ja. Die andere kuikens waren er wel maar zijn opgegeten door de varkensdan liepen ze te dicht langs de varkens en die dachten "fuck yes lopend buffet all you can eat kipnuggets
"
En ik vind dat smerig
Dat wist je niet? Varkens vreten echt alles.quote:Op zondag 30 september 2018 21:02 schreef Elvi het volgende:
Oh ja vandaag heb ik geleerd dat varkens niet schattig zijn.
Er liepen kippen buiten en er waren er meerdere met maar 1 kuikentje. Dat is raar want normaal hebben ze een heel groepje. Dus ik vraag dat na, en ehm ja. Die andere kuikens waren er wel maar zijn opgegeten door de varkensdan liepen ze te dicht langs de varkens en die dachten "fuck yes lopend buffet all you can eat kipnuggets
"
En ik vind dat smerig
Ik heb jarenlang de kersteditie bekeken.quote:Op zondag 30 september 2018 21:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ah, dat kijk je ook al
[..]
Niet eens van Frans Bauer's doorbraak?
Dingen als slipcases worden vaak niet genoeg gedrukt, waardoor prijzen initieel omhoog gaan.quote:
Iedereen die Snatch heeft gezien weet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Varkens vreten echt alles.
Doe je dat als single nu nog?quote:Op zondag 30 september 2018 21:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang de kersteditie bekeken.
Iedereen die heeft opgelet bij biologie ookquote:Op zondag 30 september 2018 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedereen die Snatch heeft gezien weet.
Ja ik wist dat ze alles aten maar ik stelde mij het leven op de boerderij vreedzaam voor ofzoquote:Op zondag 30 september 2018 21:03 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat wist je niet? Varkens vreten echt alles.
Het is leuk om mee te maken want ik heb genoeg verhalen voor zeker een jaarquote:Op zondag 30 september 2018 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat ooit zou kunnen. Het hele principe van speeddaten strijkt me tegen de haren in.
Ga je ook mee strandwandelen met alpaca'squote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb een koe geaaid vandaag.
Meh.quote:
Daar kan ik me nog wat bij voorstellen. Die zien er nog zacht uit.quote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als jij nou ook graag er in wilde konden we een brief naar Robert gaan pennenquote:Op zondag 30 september 2018 21:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, blijf er niet voor thuis
Wil jij ook danquote:Op zondag 30 september 2018 21:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als jij nou ook graag er in wilde konden we een brief naar Robert gaan pennen
Dat zijn echt smerige Killers.quote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Watquote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je ook mee strandwandelen met alpaca's?
Als ik "toevallig" daar in de studio beland verwacht ik wel dat er iemand achter een deur of gordijn vandaan komt.quote:Op zondag 30 september 2018 21:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als jij nou ook graag er in wilde konden we een brief naar Robert gaan pennen
Nee, dat geloof ik niet. Hordes vrouwen vinden het volgens mij fantastisch om samen op de bank dat soort meuk te kijken.quote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het waarom hij single is.
Of je ook meegaat strandwandelen met alpaca's.quote:
Ik niet hoorquote:Op zondag 30 september 2018 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hordes vrouwen vinden het volgens mij fantastisch om samen op de bank dat soort meuk te kijken.
Dat ligt aan de vrouwenquote:Op zondag 30 september 2018 21:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien is het waarom hij single is.
Is dat een ding? Waar is hetquote:Op zondag 30 september 2018 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of je ook meegaat strandwandelen met alpaca's.
Beetje huilen als een opa uit Australie zijn kleindochter voor het eerst zietquote:Op zondag 30 september 2018 21:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik niet. Hordes vrouwen vinden het volgens mij fantastisch om samen op de bank dat soort meuk te kijken.
In Aagtekerke zit eem alpacaboerdrij waar je strandwandelingen met Alpaca's kunt boekenquote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Elvi het volgende:
[..]
Is dat een ding? Waar is hetwanneer!? Vertel me alles!
DM je gegevens maarquote:Op zondag 30 september 2018 21:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik "toevallig" daar in de studio beland verwacht ik wel dat er iemand achter een deur of gordijn vandaan komt.
Oh wat slim van je.quote:Op zondag 30 september 2018 21:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh god nee en man al helemaal nietIk dacht dat jij wel wilde en dan twee vliegen in één klap
Is toch mooiquote:Op zondag 30 september 2018 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje huilen als een opa uit Australie zijn kleindochter voor het eerst ziet
Kijken is wat anders dan meedoen.quote:Op zondag 30 september 2018 21:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Sorry C.E. laat die dm dan maar zitten
Maar wil je 'm dan weer verkopen?quote:Op zondag 30 september 2018 21:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dingen als slipcases worden vaak niet genoeg gedrukt, waardoor prijzen initieel omhoog gaan.
Eventueel komt er daarna nog een druk of wat, hangt af van de vraag en de uitgever.
Sommige dingen kunnen echt viesduur worden. Deze niet, want te kleine uitgever en te controversieel, maar 150 moet er in zitten.
Dat is het ook, mijn vorige vriendin hield het nooit droog. Die ging ook altijd stuk op bepaalde Engelse kerstcommercials.quote:
Afhankelijk van de prijs.quote:
Volgens mij is dat de algehele consensus hierquote:
Willik!!!quote:Op zondag 30 september 2018 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je ook mee strandwandelen met alpaca's?
Jupquote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de algehele consensus hier
Verzamelaars zijn gekke mensenquote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afhankelijk van de prijs.
Heb deze ook al digitaal, hehehe.
Heb een ander boek 2 jaar geleden gekocht voor 30, staat nu voor 250 geloof ik op de site. Helaas is die van mij open geweest en gelezen.
Het deed me vroeger niet zoveel dat ik moest huilen, maar nu ik ouder en sentimenteler ben wel wat meer. Scheelt ook wel als je van dichtbij bepaalde impact hebt gezien. Met reclames heb ik daar wat minder last van gelukkig, of het moet zo een Jan Smit of Rene Froger oid zijnquote:Op zondag 30 september 2018 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is het ook, mijn vorige vriendin hield het nooit droog. Die ging ook altijd stuk op bepaalde Engelse kerstcommercials.
Ja, zeker.quote:
Niet zeurenquote:Op zondag 30 september 2018 21:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de samenvatting van mijn liefdesleven.
WAT WAT WATquote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Heb je trouwens binnenkort in een weekend de tijd?
WT wel iig.
quote:Op zondag 30 september 2018 21:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het deed me vroeger niet zoveel dat ik moest huilen, maar nu ik ouder en sentimenteler ben wel wat meer. Scheelt ook wel als je van dichtbij bepaalde impact hebt gezien. Met reclames heb ik daar wat minder last van gelukkig, of het moet zo een Jan Smit of Rene Froger oid zijn
Dat denk ik wel jaquote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Daar denkt ie vast alleen aan ja, als jij in een sexy jurkje tevoorschijn komt
Ja hoor, moet niet zo'n probleem zijn . Alleen weekend van de 13-14 kan niet.quote:Op zondag 30 september 2018 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, zeker.
Heb je trouwens binnenkort in een weekend de tijd?
WT wel iig.
Graag zit ik in je jury want geen zin in craycrays in mijn vriendengroep.quote:Op zondag 30 september 2018 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Verdorie man, geen wilde dieren als huisdieren dacht ik eerst nogquote:
Klopt. Maar ze zijn heel slim en van nature zindelijk.quote:Op zondag 30 september 2018 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Worden wel oud. Kennis van m'n ouders hebben er een.
En ze eten je restjesquote:Op zondag 30 september 2018 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zijn heel slim en van nature zindelijk.
Ken jij de kennissen van Faxie?quote:Op zondag 30 september 2018 21:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze zijn heel slim en van nature zindelijk.
Waarom? Die zijn ook awesomequote:Op zondag 30 september 2018 21:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel oppassen dat je niet per ongeluk een normaal varken neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |