Hier al een tijdje helaasquote:Op zondag 30 september 2018 19:02 schreef Samzz het volgende:
Het betrekt buiten. Jammer.
Wel een prachtige dag geweest.
Ik heb er net een aanquote:Op zondag 30 september 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een kledingstuk met luipaardprint.
Dat sowieso. Vogeltjesquote:Op zondag 30 september 2018 19:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er net een aan
Jurkje
Maar zocht laatst stof en blijkbaar moeten we allemaal aan dr vogeltjesprint dit seizoen
Zoiets samantha?quote:Op zondag 30 september 2018 19:03 schreef Samzz het volgende:
Ik wil een kledingstuk met luipaardprint.
Lekker trashyquote:Op zondag 30 september 2018 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets samantha?
[ afbeelding ]
Ja dat is echt mijn stijl. Hebben hebben.quote:Op zondag 30 september 2018 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoiets samantha?
[ afbeelding ]
Voor speciale gelegenheden in huis.quote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel 1x per jaar zin om een super trashy jurk te kopen. Toevallig deze week
Maar ja die eindigen dan toch maar in de kast want er in naar buiten kun je niet
Gewoon aandoen tijdens het huishouden als je man er is, kun je alsnog lekker liggenquote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
Ik heb wel 1x per jaar zin om een super trashy jurk te kopen. Toevallig deze week
Maar ja die eindigen dan toch maar in de kast want er in naar buiten kun je niet
Dierendag?quote:Op zondag 30 september 2018 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor speciale gelegenheden in huis.
Onzin, je wil hem toch een beetje kunnen verrassen welke je nou weer hebt aangeschaft trektquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef Allures het volgende:
Ja maar dan heb je aan een stuk of 3 van die dingen wel genoeg en hoef je niet elk jaar een nieuwe
Helaas zijn de meeste luipaardprint kledingstukken zwaar lelijkquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg een bolero met luipaardprint van n collega voor mn dochters, zij vonden het alleen zoals verwacht net zo lelijk als ik, maar ik kon t niet over mn hart verkrijgen om dat mn collega te vertellen
dan moet je naar wasteland gaan ofzoquote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef Allures het volgende:
Ja maar dan heb je aan een stuk of 3 van die dingen wel genoeg en hoef je niet elk jaar een nieuwe
Verenpak?quote:Op zondag 30 september 2018 19:07 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik heb er net een aan
Jurkje
Maar zocht laatst stof (wilde er nog een vestje van maken) en blijkbaar moeten we allemaal aan dr vogeltjesprint dit seizoen
Bestaat dat eigenlijk nog?quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je naar wasteland gaan ofzo
Wasteland, dat heb ik een aantal jaar niet meer gehoord. Bestaat dat nog?quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter heeft n schattig hemdje met luipaardprint en kant voor onder n vest of zoiets. Die is ook lelijk, maar dat vindt zij dan weer niet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zijn de meeste luipaardprint kledingstukken zwaar lelijk.
volgens mij wel.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wasteland, dat heb ik een aantal jaar niet meer gehoord. Bestaat dat nog?
Misschien voor als je naar de fun4two gaat?quote:Op zondag 30 september 2018 19:11 schreef Allures het volgende:
ik vind deze nog wel ok. Al zou ik m niet aandoen.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat het met luipaardprint ook enorm aan de print ligt
Ik vind het alleen mooi met veel zwart en grote vlekken
Zit serieus net te twijfelen of ik deze van iemand over neem maar vind het printje wat 'klein'
[ afbeelding ]
dat lijkt me toch ook niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 30 september 2018 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeker bij pubermeiden is het niet vanzelfsprekend dat ze onverdeeld positief zullen zijn.quote:Op zondag 30 september 2018 19:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kreeg een bolero met luipaardprint van n collega voor mn dochters, zij vonden het alleen zoals verwacht net zo lelijk als ik, maar ik kon t niet over mn hart verkrijgen om dat mn collega te vertellen
ik vind dit dan mooier qua printquote:Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik vind deze nog wel ok. Al zou ik m niet aandoen.
daar welquote:Op zondag 30 september 2018 19:19 schreef Allures het volgende:
[..]
dat lijkt me toch ook niet helemaal mijn ding
Sowieso weet ik niet of het de bedoeling is dat mensen mij in zo'n outfit zien hoor
Het ligt heel erg aan de print.quote:Op zondag 30 september 2018 19:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mn dochter heeft n schattig hemdje met luipaardprint en kant voor onder n vest of zoiets. Die is ook lelijk, maar dat vindt zij dan weer niet.
Ja die wil ikquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
ik vind dit dan mooier qua print
[ afbeelding ]
nou, ik vond t gewoon heel lief van dr dat ze aan me/hen dachtquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo niet? Zeker bij pubermeiden is het niet vanzelfsprekend dat ze onverdeeld positief zullen zijn.
Dat die van jou het afwijzen vanwege hun goede smaak hoef je er uiteraard niet bij te vermelden.
misschien als er weer 10 kilo af isquote:Op zondag 30 september 2018 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daar wel![]()
Gaan we samen, kijken of t wat is
ik houd sowieso niet van uitlaatsierstuk- of tijgerprint, dus ja..quote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uitlaatsierstukquote:Op zondag 30 september 2018 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd sowieso niet van uitlaatsierstuk- of tijgerprint, dus ja..
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.quote:Op zondag 30 september 2018 19:22 schreef Allures het volgende:
[..]
misschien als er weer 10 kilo af is![]()
Wíl het zo de mensen nog niet aan doen
er is ook een jurk van dacht ikquote:
quote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef Allures het volgende:
[..]
er is ook een jurk van dacht ik
Maar bij luipaard vind ik ook dat het oppervlak niet zo groot moet zijn, iets moet het breken
Dus mijn jurkje is boven de knie en dan hoge laarzen er bij
En heb er ook 1 waarbij het bovenkantje van de jurk zwart is
super goed! Doe je iets speciaals?quote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.
Ik ben inmiddels btw ruim 5 kg kwijt
Ja best welquote:Op zondag 30 september 2018 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op zich best knap dat ie dat ervan maakt
Ik heb ze gevondenquote:Op zondag 30 september 2018 19:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
er zijn genoeg mensen die van voller houden hoor, denk niet dat je mensen wat aandoet.
Ik ben inmiddels btw ruim 5 kg kwijt
quote:Op zondag 30 september 2018 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze het verkeerd om aan gedaan heeft.
calorieen tellen, verder niks.quote:Op zondag 30 september 2018 19:25 schreef Allures het volgende:
[..]
super goed! Doe je iets speciaals?
Worth itquote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Komt door al die frietjes en vienetta.
Waarom kan je nepleer niet aan?quote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb n nepleren rokje gekocht, maar dat kan ik dus weer niet aan naar mijn werk![]()
En ik wil deze rok:
[ afbeelding ]
Wel met andere schoenen
dat kan ik dan weer niet goed want dan moet je alles wegen en dat vergeet ik steeds!quote:Op zondag 30 september 2018 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
calorieen tellen, verder niks.
ik heb geen foto’s, merk t aan mn broeken en vetjesquote:Op zondag 30 september 2018 19:27 schreef Samzz het volgende:
Geen idee hoeveel ik kwijt ben, maar de before and 'after' foto's maken me blij.
Ja daar ook aan. Maar die foto's zijn wel leuk om te zienquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb geen foto’s, merk t aan mn broeken en vetjes
Jezusquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een half kilo aardappelen en een halve worst zit ik wel vol.
Denk ik. Ik vond je namelijk ook absoluut niet dik. En idd slank.quote:Op zondag 30 september 2018 19:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
En iedereen maar zeggen dat ik zo slank was en dat ik helemaal niet dik was enzo.. maar ondertussen was ik echt wel wat te zwaar, valt gewoon niet zo op bij mij.
te sexyquote:Op zondag 30 september 2018 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom kan je nepleer niet aan?
Volgens mij is die rok gaaf met hoge hakken.
Fapbaar?quote:Op zondag 30 september 2018 19:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja daar ook aan. Maar die foto's zijn wel leuk om te zien.
kom er later op terug, ne wegquote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Allures het volgende:
[..]
dat kan ik dan weer niet goed want dan moet je alles wegen en dat vergeet ik steeds!
Weeg jij dan ook wat je allemaal in je avondeten doet en zo?
Ik sta ook weer versteld van de porties die de lokale Chinees hier meegeeft. Volgende keer zet ik het eerst op de weegschaal.quote:Op zondag 30 september 2018 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Na een half kilo aardappelen en een halve worst zit ik wel vol.
Bij de Chinees krijg je sowieso voor een heel gezin meequote:Op zondag 30 september 2018 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sta ook weer versteld van de porties die de lokale Chinees hier meegeeft. Volgende keer zet ik het eerst op de weegschaal.
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecakequote:Op zondag 30 september 2018 19:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bij de Chinees krijg je sowieso voor een heel gezin mee
Omgquote:Op zondag 30 september 2018 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecake
Goede keusquote:Op zondag 30 september 2018 19:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een plekje overgehouden voor mijn chocolate + salted caramel cheesecake
Zaad met stukjesquote:
Jaquote:Op zondag 30 september 2018 19:20 schreef Allures het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd opquote:Op zondag 30 september 2018 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cheescake was goed, zit helemaal vol
Als je nog over hebt mag je joel vullenquote:Op zondag 30 september 2018 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cheescake was goed, zit helemaal vol
Toch maar inde praktijk oefenen danquote:Op zondag 30 september 2018 19:44 schreef Cruseder4 het volgende:
Ik kwam voor de schriftelijke cursus BH-openen, maar kon geen schriftelijke cursus BH-openen vinden. Ben erg teleurgesteld nu.
Ja en ik danquote:Op zondag 30 september 2018 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je nog over hebt mag je joel vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |